Veliki servis
Veliki servis
Ova tema je namenjena prvenstveno delovima koji se menjaju na velikom servisu tj. zupčastom, PK kaišu i vodenoj pumpi.
Planiram u narednom periodu da uradim veliki servis na Meganu, pa jurim razne informacije u vezi sa delovima.
Što se tiče kaiševa, marke koje se vrte su Gates, SKF, Ruville, Dayco, dok su vodene pumpe Valeo i SKF. Ovo mi je prvi put da radim veliki servis na autu i uopšte nemam iskustva. Kakva su vaša iskustva, koje delove stavljate na kola?
Planiram u narednom periodu da uradim veliki servis na Meganu, pa jurim razne informacije u vezi sa delovima.
Što se tiče kaiševa, marke koje se vrte su Gates, SKF, Ruville, Dayco, dok su vodene pumpe Valeo i SKF. Ovo mi je prvi put da radim veliki servis na autu i uopšte nemam iskustva. Kakva su vaša iskustva, koje delove stavljate na kola?
Re: Veliki servis
ja sam stavljao originalne delove, jer nekako nije mi za ustedeti 7-10k dinara na delove, kada znam sta to opsluzuje . ja da sam na tvom mestu sam bih kontaktirao servise, i pitao za cenu velikog, sa originalnim delovima, i otisao tamo gde je najbolja garancija i najjeftiniji servis. poz
- djiuliju
- Postovi: 1468
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 13:56
- Garaža: Clio II ph2 1.2 16v
- Lokacija: Jagodina
Re: Veliki servis
Ja sam stavljao Gates kajseve, Ina spanere, Valeo pumpu
Pozovi Sekulica pa pitaj koliko bi te kostao veliki servis, Dragan tamo radio na RSu, prijatno sam se iznenadio cenom
Pozovi Sekulica pa pitaj koliko bi te kostao veliki servis, Dragan tamo radio na RSu, prijatno sam se iznenadio cenom
Re: Dobro veče
Dobar dan dobri ljudi,zna li neko koliko se krecu cene malog i velikog servisa za E36 325i koji delovi su najkriticniji na ovom modelu i neke cene za to.Takodje da li je moguce ugraditi digitalnu klimu umesto manuelne i koliko bi kostalo to.Hvala unapred na odgovorima.
- TheWickerMan
- Postovi: 10471
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 12:46
- Garaža: AR Giluietta TCT
- Lokacija: Stuttgart,DE
Re: Dobro veče
Mali servis ti je oko 100e a veliki 300e sa sve duplonazubljenim kaišem za balansere
Digitalna klima može,ali ne znam cenu
Nadam se da sam ti pomogao
Digitalna klima može,ali ne znam cenu
Nadam se da sam ti pomogao
- TheWickerMan
- Postovi: 10471
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 12:46
- Garaža: AR Giluietta TCT
- Lokacija: Stuttgart,DE
Re: Dobro veče
Otkud znam dal' M52 ima balansere? Sprdam se malo brate moj,ne zameri mi
Re: Veliki servis
Za zupcasti imam dobra iskustva sa Continentalom i Pirelijem. Trenutno mi je u rezervi Hutchinson.
Jako je vazna pravilna ugradnja.
Jako je vazna pravilna ugradnja.
- TheWickerMan
- Postovi: 10471
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 12:46
- Garaža: AR Giluietta TCT
- Lokacija: Stuttgart,DE
Re: Veliki servis
Sad ozb.
Na velikom servisu,koji sam uradio pre 10 dana, Dayco kaiševi , španeri Dayco i roleri Dayco osim jednog španera zupčastog koji je Febi Bilstein i jednog rolera klinastog koji je Breda.Pumpu vode sam imao Meteli za manje para ali sam takođe uzeo Febi Bilstein .1000 km posle servisa nema problema,videćemo za dalje
Na velikom servisu,koji sam uradio pre 10 dana, Dayco kaiševi , španeri Dayco i roleri Dayco osim jednog španera zupčastog koji je Febi Bilstein i jednog rolera klinastog koji je Breda.Pumpu vode sam imao Meteli za manje para ali sam takođe uzeo Febi Bilstein .1000 km posle servisa nema problema,videćemo za dalje
- dragvorl
- Site Admin
- Postovi: 23808
- Pridružio se: 06 Jan 2012, 13:03
- Garaža: Fiat Stilo 1.9 MJ
- Lokacija: NS
- Kontakt:
Re: Veliki servis
Evo da objavim izvestaj sa velikog servisa za Clia II 1.4 16V. Delovi uopste nisu jeftini, mnogo skuplji nego sto sam ocekivao, ovde mislim na setove kaiseva. Ceo servis sa sve filterima, 5l antifriza, naravno kaisevima i spanerima i rolerima i vodenom pumpom je izasao 30273 dinara. Svecice jos nisam zamenio, to ce uskoro. Sledeci put uzimam Knecht filtere, nisam znao da ima radnja uvoznika u NS, tamo cu uzeti i NGK svecice, a vec sam uzeo Knecht filter kabine cija je cena ista kao i ovih raznih, a filter vazduha je nekih 300 din skuplji, a ulja je ista cena, ne isplati se rizikovati.
Sto se tice setova kaiseva, sve zajedno su bili 21950 dinara, PK set je bio original u Renaultovoj kutiji za 11500, a zupcasti je Hutchinson, SKF roler i INA spaner. Vodena pumpa je Valeo, i nju sam nasao najjeftinije za 2700, inace isto to se valja i za 3500 din. Filter sam uzeo Unico Mann, ali sledeci put ide Knecht, to sam vec napisao.
Dalje, od radova sam imao i zamenu puknute manzetne spone letve volana koja je i sama propala zbog te manzetne i to sam onda morao da menjam, to i nije bilo tako skupo, videcemo koliko ce trajati. Takodje je menjana manzetna poluosovine, ona kod Clia stoji fiksno uz menjac, i tu je propao semering pa sam promenio komplet manzetnu iako je Renaultova iz prve ugradnje sasvim u ok stanju i nju sam sacuvao. Zbog te intervencije se ispusta i ulje iz menjaca, pa sam onda i njega zamenio novim.
Kod zamene zupcastog je potreban i poseban alat za blokadu bregastih vratila koji se vidi na slikama, ali su potrebni i novi cepovi bregastih jer se stari moraju iskidati kada se skidaju. Kaisevi i spaneri su inace bili iz prve ugradnje, znaci 93000 presli i 10 godina stari, vidi se na slikama kako je to sve ispucalo, spaneri su vec prozvizdali, pumpa sva sreca nije procurela. Auto je generalno za kraj 2003. u vrlo dobrom stanju, sve je kompletno, nije nista posebno osteceno i unakazeno. Cak sam i geometriju nakon skidanja spona uspeo tako fino da namestim da je bila u okviru tolerancija kada sam odvezao auto na reglazu.
Evo malo slicica:
Pre postavljanja zupcastog kaisa
Postavljen zupcasti
Alat za blokiranje bregastih
Delovi pred ugradnju
Stara vodena pumpa iz 2003.
Spona pohabana
Granicnik izmedju spone i letve u koji udara spona kada dodje do krajnjeg polozaja, plastika je vec popucala i nema da se kupi kao poseban deo, pa je napravljeno kod strugara.
Ispucali stari PK kais
Stari spaner PK kaisa
Stari zupcasti
Stari spaner, roler upcastog (Gates, prva ugradnja) i cepovi bregastih
Evo i cena ako nekog bas interesuje, moglo je to par hiljada jeftinije, ali uopste nisam hteo da rizikujem sa kaisevima, ovako sam miran sledecih minimum 5 godina.
Sto se tice setova kaiseva, sve zajedno su bili 21950 dinara, PK set je bio original u Renaultovoj kutiji za 11500, a zupcasti je Hutchinson, SKF roler i INA spaner. Vodena pumpa je Valeo, i nju sam nasao najjeftinije za 2700, inace isto to se valja i za 3500 din. Filter sam uzeo Unico Mann, ali sledeci put ide Knecht, to sam vec napisao.
Dalje, od radova sam imao i zamenu puknute manzetne spone letve volana koja je i sama propala zbog te manzetne i to sam onda morao da menjam, to i nije bilo tako skupo, videcemo koliko ce trajati. Takodje je menjana manzetna poluosovine, ona kod Clia stoji fiksno uz menjac, i tu je propao semering pa sam promenio komplet manzetnu iako je Renaultova iz prve ugradnje sasvim u ok stanju i nju sam sacuvao. Zbog te intervencije se ispusta i ulje iz menjaca, pa sam onda i njega zamenio novim.
Kod zamene zupcastog je potreban i poseban alat za blokadu bregastih vratila koji se vidi na slikama, ali su potrebni i novi cepovi bregastih jer se stari moraju iskidati kada se skidaju. Kaisevi i spaneri su inace bili iz prve ugradnje, znaci 93000 presli i 10 godina stari, vidi se na slikama kako je to sve ispucalo, spaneri su vec prozvizdali, pumpa sva sreca nije procurela. Auto je generalno za kraj 2003. u vrlo dobrom stanju, sve je kompletno, nije nista posebno osteceno i unakazeno. Cak sam i geometriju nakon skidanja spona uspeo tako fino da namestim da je bila u okviru tolerancija kada sam odvezao auto na reglazu.
Evo malo slicica:
Pre postavljanja zupcastog kaisa
Postavljen zupcasti
Alat za blokiranje bregastih
Delovi pred ugradnju
Stara vodena pumpa iz 2003.
Spona pohabana
Granicnik izmedju spone i letve u koji udara spona kada dodje do krajnjeg polozaja, plastika je vec popucala i nema da se kupi kao poseban deo, pa je napravljeno kod strugara.
Ispucali stari PK kais
Stari spaner PK kaisa
Stari zupcasti
Stari spaner, roler upcastog (Gates, prva ugradnja) i cepovi bregastih
Evo i cena ako nekog bas interesuje, moglo je to par hiljada jeftinije, ali uopste nisam hteo da rizikujem sa kaisevima, ovako sam miran sledecih minimum 5 godina.
Mauro Forghieri:"Power comes from speed, torque without speed is nothing"
Life is funny, skies are sunny, Bees make honey, who needs money
- dragvorl
- Site Admin
- Postovi: 23808
- Pridružio se: 06 Jan 2012, 13:03
- Garaža: Fiat Stilo 1.9 MJ
- Lokacija: NS
- Kontakt:
Re: Veliki servis
Mauro Forghieri:"Power comes from speed, torque without speed is nothing"
Life is funny, skies are sunny, Bees make honey, who needs money
Re: Dobro veče
hoces da uzmes onog kabrio plavog sa oglasa ?Milos je napisao:Dobar dan dobri ljudi,zna li neko koliko se krecu cene malog i velikog servisa za E36 325i koji delovi su najkriticniji na ovom modelu i neke cene za to.Takodje da li je moguce ugraditi digitalnu klimu umesto manuelne i koliko bi kostalo to.Hvala unapred na odgovorima.
- djiuliju
- Postovi: 1468
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 13:56
- Garaža: Clio II ph2 1.2 16v
- Lokacija: Jagodina
Re: Veliki servis
Sa tim delovima to su te cene, mogao si jeftinije, ali drugih proizvodjaca. Osim pumpe, tesko da ima jeftinije od te Valeo. Pojedinacno gledano, spaner PK kajsa je najskuplja stavka kod renoovih benzinaca
Jel si pogledao kakva je remenica radilice, da nije propala ona guma u njoj?
Jel si pogledao kakva je remenica radilice, da nije propala ona guma u njoj?
- dragvorl
- Site Admin
- Postovi: 23808
- Pridružio se: 06 Jan 2012, 13:03
- Garaža: Fiat Stilo 1.9 MJ
- Lokacija: NS
- Kontakt:
Re: Veliki servis
OK je remenica, bila je i neka da li SKF ili tako neka pumpa u ponudi, ali sam vec cuo od majstora da su Valeo OK, pa nisam hteo vise da ulazim u trosak, i ovako nije jeftinoca. Jedna druga remenica je bila prozvizdala, ali uspeli smo lezaj da napunimo mascu i sada je ok.
Mauro Forghieri:"Power comes from speed, torque without speed is nothing"
Life is funny, skies are sunny, Bees make honey, who needs money