Remake poznatih modela
Remake poznatih modela
Ares Project Panther i Ares Project Pony
Ares Design iz Modene je u decembru najavio novi supersportski automobil koji će se bazirati na Lamborghini Huracanu, ali je izgled inspirisan De Tomao Panterom iz sedamdesetih godina prošlog veka. U međuvremenu su italijanski mediji objavili i slike tog automobila, kao i par novih detalja.
Ovde dakle imamo modernu interpretaciju Pantere koja se pojavila 1971. godine, sa sve prednjim pop-up svetlima, pri čemu Ares Design ovu kreaciju vodi pod nazivom Project Panther.
Ares Design (koji vodi bivši Lotusov šef dizajna Dany Bahar) najavljuje i da će ovo biti tek prvi u seriji njihovih dizajnerskih kreacija koje će koristiti platformu Huracana.
Za sada i nema mnogo detalja, ali je poznato da je Ares Panther dobio i Huracanov 5,2 litarski V10 motor (ovde razvija između 640 i 660KS), kao i sedmostepeni menjač sa dvostrukim kvačilom i pogon na sva četiri točka. Takođe, Project Panther je i za nekih 100 kg lakši od Huracana na kome je baziran.
Proizvodnja Panthera će se odvijati u postrojenju u Italiji, i to u maloj seriji. Cena je 750.000 evra dok se isporuke kupcima najavljuju za drugu polovinu godine.
Tu je i Ares Project Pony, pri čemu ovaj projekat podrazumeva da će eksterijer aktuelnog Ferrarija GTC4 Lusso biti modifikovan po uzoru na nekadašnji Ferrari 412i iz osamdesetih godina prošlog veka.
Karoserija će biti napravljena od ugljeničnih vlakana pa ne iznenađuje cena od 872.470 dolara koji će za ovaj 2+2 automobil platiti neimenovani naručilac.
Ares Project Pony će zadržati 6,3 litarski V12 motor iz Ferrarija GTC4 Lusso, što znači 680KS, kao i pogon na sva četiri točka.
Ivan Mitić – Autoblog.rs
Foto: Quattroruote.it
Renderi: Ares Design
Ares Design iz Modene je u decembru najavio novi supersportski automobil koji će se bazirati na Lamborghini Huracanu, ali je izgled inspirisan De Tomao Panterom iz sedamdesetih godina prošlog veka. U međuvremenu su italijanski mediji objavili i slike tog automobila, kao i par novih detalja.
Ovde dakle imamo modernu interpretaciju Pantere koja se pojavila 1971. godine, sa sve prednjim pop-up svetlima, pri čemu Ares Design ovu kreaciju vodi pod nazivom Project Panther.
Ares Design (koji vodi bivši Lotusov šef dizajna Dany Bahar) najavljuje i da će ovo biti tek prvi u seriji njihovih dizajnerskih kreacija koje će koristiti platformu Huracana.
Za sada i nema mnogo detalja, ali je poznato da je Ares Panther dobio i Huracanov 5,2 litarski V10 motor (ovde razvija između 640 i 660KS), kao i sedmostepeni menjač sa dvostrukim kvačilom i pogon na sva četiri točka. Takođe, Project Panther je i za nekih 100 kg lakši od Huracana na kome je baziran.
Proizvodnja Panthera će se odvijati u postrojenju u Italiji, i to u maloj seriji. Cena je 750.000 evra dok se isporuke kupcima najavljuju za drugu polovinu godine.
Tu je i Ares Project Pony, pri čemu ovaj projekat podrazumeva da će eksterijer aktuelnog Ferrarija GTC4 Lusso biti modifikovan po uzoru na nekadašnji Ferrari 412i iz osamdesetih godina prošlog veka.
Karoserija će biti napravljena od ugljeničnih vlakana pa ne iznenađuje cena od 872.470 dolara koji će za ovaj 2+2 automobil platiti neimenovani naručilac.
Ares Project Pony će zadržati 6,3 litarski V12 motor iz Ferrarija GTC4 Lusso, što znači 680KS, kao i pogon na sva četiri točka.
Ivan Mitić – Autoblog.rs
Foto: Quattroruote.it
Renderi: Ares Design
Re: Remake poznatih modela
Na ženevski sajam stiže moderna Lancia Stratos
Iza projekta reinkarnacije legendarnog modela Stratos, koji je Lancia svojevremeno napravila prvenstveno zbog učešća u Svetskom reli šampionatu, stoje kompanije Manifattura Automobili Torino i New Stratos Gbr.
I dok se u automobilskoj grupaciji FCA (Fiat Chrysler Automobiles) bave ulaganjem u brendove Alfa Romeo i Maserati, Lancia je praktično prepuštena zaboravu. Aktuelna produkcija jedne od najstarijih i najpoznatijih automobilskih italijanskih kompanija je svedena na model Ypsilon koji se prodaje isključivo u Italiji, a ako se podsetimo na sve uspehe Lancie u reliju, teško je naći adekvatno objašnjenje za odluku koju su donele upravljačke strukture FCA.
Kako god, nakon konceptne verzije koja je predstavljala reinkarnaciju legendarnog modela Stratos, a prvi put je predstavljena još 2010. godine, iz kompanija Manifattura Automobili Torino i New Stratos Gbr potvrđeno je da će napraviti 25 primeraka modela koji će nositi naziv New Stratos, a svojim konceptom i mnogobrojnim detaljima će izrazito podsećati na originalni dvosed Stratos koji je Lancia proizvodila od 1973. do 1978. godine.
Pored drumskog modela New Stratos, pomenute kompanije su potpisale sporazum prema kojem će New Stratos napraviti i u verzijama za "rally-raid" i kružne trke. Tehnički podaci su za sada vrlo šturi, ali ključni ljudi projekta najavljuju da će centralno postavljeni motor nuditi više od 550 konjskih snaga, što će uz malu masu i adekvatno oslanjanje vozaču New Stratosa ponuditi iskustvo kakvo na uskim i krivudavim putevima danas ne može da ponudi nijedan supersportski automobil.
Konceptni New Stratos je bio baziran na skraćenoj platformi Ferrarijevog modela F430 Scuderia iz kojeg je bio "pozajmljen" i 4,3 litarski atmosferki V8 motor, ali je zbog neslaganja iz Maranella i odbijanja Pininfarine da radi na karoseriji automobila bez pristanka Ferrarija, projekat 2011. godine završio na čekanju.
Čekanje je sada konačno završeno. New Stratos će u svim verzijama publici biti predstavljen na predstojećem Sajmu automobila u Ženevi, a tada će biti poznati svi tehnički detalji i cena.
Izvor: Klix.ba / Motor1
Foto: arhiva Autoblog.rs
Iza projekta reinkarnacije legendarnog modela Stratos, koji je Lancia svojevremeno napravila prvenstveno zbog učešća u Svetskom reli šampionatu, stoje kompanije Manifattura Automobili Torino i New Stratos Gbr.
I dok se u automobilskoj grupaciji FCA (Fiat Chrysler Automobiles) bave ulaganjem u brendove Alfa Romeo i Maserati, Lancia je praktično prepuštena zaboravu. Aktuelna produkcija jedne od najstarijih i najpoznatijih automobilskih italijanskih kompanija je svedena na model Ypsilon koji se prodaje isključivo u Italiji, a ako se podsetimo na sve uspehe Lancie u reliju, teško je naći adekvatno objašnjenje za odluku koju su donele upravljačke strukture FCA.
Kako god, nakon konceptne verzije koja je predstavljala reinkarnaciju legendarnog modela Stratos, a prvi put je predstavljena još 2010. godine, iz kompanija Manifattura Automobili Torino i New Stratos Gbr potvrđeno je da će napraviti 25 primeraka modela koji će nositi naziv New Stratos, a svojim konceptom i mnogobrojnim detaljima će izrazito podsećati na originalni dvosed Stratos koji je Lancia proizvodila od 1973. do 1978. godine.
Pored drumskog modela New Stratos, pomenute kompanije su potpisale sporazum prema kojem će New Stratos napraviti i u verzijama za "rally-raid" i kružne trke. Tehnički podaci su za sada vrlo šturi, ali ključni ljudi projekta najavljuju da će centralno postavljeni motor nuditi više od 550 konjskih snaga, što će uz malu masu i adekvatno oslanjanje vozaču New Stratosa ponuditi iskustvo kakvo na uskim i krivudavim putevima danas ne može da ponudi nijedan supersportski automobil.
Konceptni New Stratos je bio baziran na skraćenoj platformi Ferrarijevog modela F430 Scuderia iz kojeg je bio "pozajmljen" i 4,3 litarski atmosferki V8 motor, ali je zbog neslaganja iz Maranella i odbijanja Pininfarine da radi na karoseriji automobila bez pristanka Ferrarija, projekat 2011. godine završio na čekanju.
Čekanje je sada konačno završeno. New Stratos će u svim verzijama publici biti predstavljen na predstojećem Sajmu automobila u Ženevi, a tada će biti poznati svi tehnički detalji i cena.
Izvor: Klix.ba / Motor1
Foto: arhiva Autoblog.rs
Re: Remake poznatih modela
David Brown Automotive Speedback GT
- starac vujadin
- Postovi: 11396
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 20:58
- Lokacija: Beograd
Re: Remake poznatih modela
Ovo nije remake...
Re: Remake poznatih modela
Equus Bass 770
Engine: Supercharged 6.2 litre V8 aluminium block
Transmission: 6-speed dual clutch
Power: 640 hp @ 6,500 rpm
Torque: 605 lb-ft @ 3,800 rpm
Tires: 255/40 ZR19 front and 285/40 ZR19 rear Michelin Pilot Sport
Brakes: Brembo ventilated cross-drilled carbon ceramic rotors
Weight: 3640 lbs (1650 kg)
Engine: Supercharged 6.2 litre V8 aluminium block
Transmission: 6-speed dual clutch
Power: 640 hp @ 6,500 rpm
Torque: 605 lb-ft @ 3,800 rpm
Tires: 255/40 ZR19 front and 285/40 ZR19 rear Michelin Pilot Sport
Brakes: Brembo ventilated cross-drilled carbon ceramic rotors
Weight: 3640 lbs (1650 kg)
- starac vujadin
- Postovi: 11396
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 20:58
- Lokacija: Beograd
Re: Remake poznatih modela
Takav auto se nije pravio. Motivi dizajna Aston Martina su poslužili kao inspiracija, ali ovo nije remake nijednog poznatog modela.
Re: Remake poznatih modela
Послато са Redmi Note 4 уз помоћ Тапатока
Re: Remake poznatih modela
Najgore je svađati se sa budalom. Prvo te spusti na svoj nivo, a onda te dotuče iskustvom...
Re: Remake poznatih modela
Najgore je svađati se sa budalom. Prvo te spusti na svoj nivo, a onda te dotuče iskustvom...
Re: Remake poznatih modela
Mocno. Jos kad bi mogao V8 neki...
Послато са Redmi Note 4 уз помоћ Тапатока
Послато са Redmi Note 4 уз помоћ Тапатока
Re: Remake poznatih modela
Najgore je svađati se sa budalom. Prvo te spusti na svoj nivo, a onda te dotuče iskustvom...
- milospinkfloyd
- Postovi: 2014
- Pridružio se: 25 Maj 2015, 22:32
- Garaža: Mini Cooper S F56 - Brera V6 Q4
- Lokacija: subotica
Re: Remake poznatih modela
25 iseckanih F430 za 25 novih Stratosa.
Najgore je svađati se sa budalom. Prvo te spusti na svoj nivo, a onda te dotuče iskustvom...