AUDI - Vorsprung durch Technik
- maxer
- Postovi: 6672
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 01:36
- Garaža: Ford Focus II Mk2 1.6 16V
- Lokacija: Zaječar
Re: AUDI - Vorsprung durch Technik
Čime tačno ... jel to neka od osnovnih verzija, pa ti se dopada kako izgleda?
- passenger
- Postovi: 14231
- Pridružio se: 07 Maj 2016, 10:20
- Garaža: KIA Cee'd sw 1.6 crdi Opel Corsa C GSI
Re: AUDI - Vorsprung durch Technik
ladan ko grob.
''...and into the forest I go to lose my mind and find my soul''
Re: AUDI - Vorsprung durch Technik
Meni spolja izgleda skroz gotivno, u crvenoj je ekstra ali unutra mi se uopste ne dopada
Re: AUDI - Vorsprung durch Technik
Razumite ga, radi sa Skodom, gdje nece biti iznenadjen
Послато са Redmi Note 4 уз помоћ Тапатока
Послато са Redmi Note 4 уз помоћ Тапатока
- Day Walker
- Postovi: 23315
- Pridružio se: 12 Jan 2012, 01:58
- Garaža: Audi Q3, Škoda Kamiq
- Lokacija: Beograd
Re: AUDI - Vorsprung durch Technik
Samim autom. Totalno je kul i pozicija vozaca je sasvim dobra.maxer je napisao:Čime tačno ... jel to neka od osnovnih verzija, pa ti se dopada kako izgleda?
Dizajn mi je bas mocan za tako mali crossover.
Sent from my iPhone using Tapatalk
Brzine idu u H-a !!!
- maxer
- Postovi: 6672
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 01:36
- Garaža: Ford Focus II Mk2 1.6 16V
- Lokacija: Zaječar
Re: AUDI - Vorsprung durch Technik
A koji je to model (kad već pitam, bar da pitam sve)?
Ja uopšte ne pratim Audijeve kreacije tog tipa, jer mi se ne dopadaju, za razliku od običnih automobila
Ja uopšte ne pratim Audijeve kreacije tog tipa, jer mi se ne dopadaju, za razliku od običnih automobila
Re: AUDI - Vorsprung durch Technik
Najgore je svađati se sa budalom. Prvo te spusti na svoj nivo, a onda te dotuče iskustvom...
- maxer
- Postovi: 6672
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 01:36
- Garaža: Ford Focus II Mk2 1.6 16V
- Lokacija: Zaječar
Re: AUDI - Vorsprung durch Technik
Koliko mi se više sviđa zvuk izduva na ovom starom modelu
Evo i priče o njemu:
Evo i priče o njemu:
- Day Walker
- Postovi: 23315
- Pridružio se: 12 Jan 2012, 01:58
- Garaža: Audi Q3, Škoda Kamiq
- Lokacija: Beograd
Re: AUDI - Vorsprung durch Technik
Nemam nista protiv sto si postavio snimak ali ovo moze svaki 4x4. Vise aludiram na one quattro uber alles likove.
Послато са Redmi Note 4 уз помоћ Тапатока
Послато са Redmi Note 4 уз помоћ Тапатока
- Day Walker
- Postovi: 23315
- Pridružio se: 12 Jan 2012, 01:58
- Garaža: Audi Q3, Škoda Kamiq
- Lokacija: Beograd
Re: AUDI - Vorsprung durch Technik
Ne kazem da drugi nemaju isti rezultat, samo nisam video klipove.
Sent from my iPhone using Tapatalk
Sent from my iPhone using Tapatalk
Brzine idu u H-a !!!
Re: AUDI - Vorsprung durch Technik
Od njemacke trojke audi je cesci sa 4x4, pa su samim tim ove situacije i snimci cesci.
Послато са Redmi Note 4 уз помоћ Тапатока
Послато са Redmi Note 4 уз помоћ Тапатока
Re: AUDI - Vorsprung durch Technik
Audi i Mercedes pod istim krovom? I to je bilo moguće
https://www.b92.net/automobili/razno.ph ... id=1380512
Vlasnik marke Mercedes, kompanija Daimler-Benz, kupila je pre 60 godina firmu Auto Union, iz koje će nešto kasnije nastati današnji Audi.
Iako su Mercedes i Audi danas rivali, moglo je da se dogodi da se nađu pod krovom jedne kompanije.
Tačno pre 60 godina, u aprilu 1958, Daimler-Benz je otkupio 88% akcija u tadašnjem Auto Unionu, čime je postao većinski vlasnik te kompanije.
Ovo je urađeno na inicijativu Fridirha Flika, koji je imao oko 40% akcija u obe firme (Daimleru i Auto Unionu) i koji je imao ideju da objedinjavanjem kompanija postigne sinergijski efekat kako bi smanjio troškove razvoja i proizvodnje automobila.
Već 1959. Daimler-Benz je kupio i preostali udeo u vlasništvu Auto Uniona.
Ubrzo je tim Daimlerovih stručnjaka, predvođenih šefom dizajna u Mercedesovom razvojnom odeljenju, Ludvigom Krausom, poslat u Auto Union da ubrza proces integracije i razvoja zajedničkih proizvoda.
Udruženim snagama konstruisan je novi četvorocilindarski motor, koji će se kasnije ugrađivati u modele Auto Uniona izrađivane pod internom oznakom F103, kao i u prvi automobil koji se proizvodio pod oznakom Audi.
Bio je to ujedno i prvi četvorotaktni motor u nekom posleratnom putničkom vozilu marke Auto Union.
Ludvig Kraus ostao je na funkciji tehničkog direktora Auto Uniona i posle 1. januara 1965, kada je vlasnik te kompanije postao Volkswagen.
Četiri godine kasnije, 1969, Auto Union se integrisao sa proizvođačem NSU Motorenwerke i nastao je Audi NSU Auto Union AG, koji je 1985. skratio ime i postao savremeni Audi AG.
https://www.b92.net/automobili/razno.ph ... id=1380512
Vlasnik marke Mercedes, kompanija Daimler-Benz, kupila je pre 60 godina firmu Auto Union, iz koje će nešto kasnije nastati današnji Audi.
Iako su Mercedes i Audi danas rivali, moglo je da se dogodi da se nađu pod krovom jedne kompanije.
Tačno pre 60 godina, u aprilu 1958, Daimler-Benz je otkupio 88% akcija u tadašnjem Auto Unionu, čime je postao većinski vlasnik te kompanije.
Ovo je urađeno na inicijativu Fridirha Flika, koji je imao oko 40% akcija u obe firme (Daimleru i Auto Unionu) i koji je imao ideju da objedinjavanjem kompanija postigne sinergijski efekat kako bi smanjio troškove razvoja i proizvodnje automobila.
Već 1959. Daimler-Benz je kupio i preostali udeo u vlasništvu Auto Uniona.
Ubrzo je tim Daimlerovih stručnjaka, predvođenih šefom dizajna u Mercedesovom razvojnom odeljenju, Ludvigom Krausom, poslat u Auto Union da ubrza proces integracije i razvoja zajedničkih proizvoda.
Udruženim snagama konstruisan je novi četvorocilindarski motor, koji će se kasnije ugrađivati u modele Auto Uniona izrađivane pod internom oznakom F103, kao i u prvi automobil koji se proizvodio pod oznakom Audi.
Bio je to ujedno i prvi četvorotaktni motor u nekom posleratnom putničkom vozilu marke Auto Union.
Ludvig Kraus ostao je na funkciji tehničkog direktora Auto Uniona i posle 1. januara 1965, kada je vlasnik te kompanije postao Volkswagen.
Četiri godine kasnije, 1969, Auto Union se integrisao sa proizvođačem NSU Motorenwerke i nastao je Audi NSU Auto Union AG, koji je 1985. skratio ime i postao savremeni Audi AG.
Najgore je svađati se sa budalom. Prvo te spusti na svoj nivo, a onda te dotuče iskustvom...