ljuba je napisao: ↑21 Maj 2018, 13:21
Za front assist imas 3 nivoa osetljivosti, ja sam u startu drzao na max osetljivo i imao problema tj. upozorenja svako malo. Trenutno je na srednjem nivou osetljivosti i nema laznih dojava od tad.
Nisam jos imao situaciju da dodje dotle da sam krene da koci, ali upozorenja imao vise puta i to sigurno dovoljno ranije nego bih sam video da je auto na 20-30m od mene iznenada stao/zakocio.
E onda ne znam kako vozis i sta vozis. Ja sam odmah stavio na najslabiju osetljivost, i stalno flashuje I smara ..
Definitivno onda nisu isto bazdareni, zaista nemam nikakvih problema kod mene.
maniaxxx je napisao: ↑21 Maj 2018, 13:38
ddanijell je napisao: ↑20 Maj 2018, 22:35
i onda zaboravis svetla jer nisu automatska i ne mozes da upalis auto
Sam sam si kriv
bravo, to ti pricam, vidis da smo se razumeli
, a tu je i asistencija na putu za takve koji nemaju automatska svetla (ili nece da ih koriste, a po istima pljuju) pa zaborave i isprazni im se aku.
Maksimus je napisao: ↑21 Maj 2018, 14:20
Nema veze,logicnije je kada je pedala za minus uvek na levoj,a za plus uvek na desnoj strani,sto u slucaju onih koje se krecu sa volanom nije slucaj. A nekad moras da saltas i kad volan nije u centru (sto neko pomenu kao nepravilno) jer se naredja par krivina a ides uzbrdo npr. plus moderni automatici imaju perfektan rev-match tako da neces destabilizovati auto. A ako pricamo o brzim i preglednim krivinama (gde ne moras da pustis obe ruke sa volana) onda neces primetiti neke mane,ali na ostrim i uskim putevima gde ima dosta da se mota hoces.
Problem se javlja na jacim i lakat krivinama gde moras da motas vise od pola volana i meni je to jasno, jer onda krenes levom rukom da namotavas i od upotrebe papucica na volanu tad nema nista jer ne znas vise gde je koja.
Ja taj problem resavam u takvim situacijama prebacivanjem palice menjaca u desno (manual mode), levu ruku drzim na volanu , a desna klasika na menjacu i samo napred nazad guras i nema zime.
Realno papucice na volanu koristim samo za kick down ako imam neka preticanja gde moram brzo da odreagujem, a ne volim da guram gas u patos (ako nije moranje) jer znas i sam sa 400nm i 190ks kada uradi kick down kako udara i ako je klizava podloga hoce da prokliza. Za brdsku varijantu i jace krivine iskljucivo ono iznad sto sam pojasnio manuelni mode sa rukom na menjacu i nema nikad promasaja brzine niti razmisljanja gde je sad na volanu levo , a gde desno