Alfa Romeo - generalna tema
Re: Alfa Romeo - generalna tema
Planovi.
Najgore je svađati se sa budalom. Prvo te spusti na svoj nivo, a onda te dotuče iskustvom...
- passenger
- Postovi: 14231
- Pridružio se: 07 Maj 2016, 10:20
- Garaža: KIA Cee'd sw 1.6 crdi Opel Corsa C GSI
Re: Alfa Romeo - generalna tema
Ne gase Mito?
GTV obećava.
GTV obećava.
''...and into the forest I go to lose my mind and find my soul''
- TheWickerMan
- Postovi: 10469
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 12:46
- Garaža: AR Giluietta TCT
- Lokacija: Stuttgart,DE
Re: Alfa Romeo - generalna tema
MiTo je jako kul autić za grad, skoro sam vozao jednog.
Sent from my Redmi Note 4x using Tapatalk
Sent from my Redmi Note 4x using Tapatalk
- starac vujadin
- Postovi: 11396
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 20:58
- Lokacija: Beograd
Re: Alfa Romeo - generalna tema
Najgore je svađati se sa budalom. Prvo te spusti na svoj nivo, a onda te dotuče iskustvom...
- passenger
- Postovi: 14231
- Pridružio se: 07 Maj 2016, 10:20
- Garaža: KIA Cee'd sw 1.6 crdi Opel Corsa C GSI
Re: Alfa Romeo - generalna tema
''...and into the forest I go to lose my mind and find my soul''
- TheWickerMan
- Postovi: 10469
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 12:46
- Garaža: AR Giluietta TCT
- Lokacija: Stuttgart,DE
Re: Alfa Romeo - generalna tema
Ducati Corse?
Žena ti ima ukusa za automobile, za razliku od tebe
Sent from my Redmi Note 4x using Tapatalk
Žena ti ima ukusa za automobile, za razliku od tebe
Sent from my Redmi Note 4x using Tapatalk
- passenger
- Postovi: 14231
- Pridružio se: 07 Maj 2016, 10:20
- Garaža: KIA Cee'd sw 1.6 crdi Opel Corsa C GSI
Re: Alfa Romeo - generalna tema
Posle Alfe imala E55 amg W211, tako da si u pravu
al kaže za krivine Alfa DC neprevazidjena za zabavu.
al kaže za krivine Alfa DC neprevazidjena za zabavu.
''...and into the forest I go to lose my mind and find my soul''
- dragvorl
- Site Admin
- Postovi: 23798
- Pridružio se: 06 Jan 2012, 13:03
- Garaža: Fiat Stilo 1.9 MJ
- Lokacija: NS
- Kontakt:
Re: Alfa Romeo - generalna tema
Ako nije dizel Alfa-ne priznajem.
Mauro Forghieri:"Power comes from speed, torque without speed is nothing"
Life is funny, skies are sunny, Bees make honey, who needs money
- TheWickerMan
- Postovi: 10469
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 12:46
- Garaža: AR Giluietta TCT
- Lokacija: Stuttgart,DE
Re: Alfa Romeo - generalna tema
Pa dizelka, kao moja, 170 ks (ps. 'bem ti dizele)
Za krivine je zakon jer je imala Q2, mehanički šper diferencijal. Stvarno dobra stvar.
Sent from my Redmi Note 4x using Tapatalk
Za krivine je zakon jer je imala Q2, mehanički šper diferencijal. Stvarno dobra stvar.
Sent from my Redmi Note 4x using Tapatalk
- starac vujadin
- Postovi: 11396
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 20:58
- Lokacija: Beograd
Re: Alfa Romeo - generalna tema
Najzad sam probao Giuliu, meni najinteresantniju benzinsku verziju Veloce od 280ks, 4wd...
...onda odmah posle toga i odličan primerak Giuliette QV od 235ks...dobra prilika da uporedim razliku u odnosu na Giuliu, ali i sa mojim autom
...i upoznao se sa Stelvio QV...
...vrlo lepa, a i praktična, dvobojna tekstil-koža kombinacija kod Giulie dizel u salonu
...onda odmah posle toga i odličan primerak Giuliette QV od 235ks...dobra prilika da uporedim razliku u odnosu na Giuliu, ali i sa mojim autom
...i upoznao se sa Stelvio QV...
...vrlo lepa, a i praktična, dvobojna tekstil-koža kombinacija kod Giulie dizel u salonu
- Kuzmanovic
- Postovi: 15136
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 01:31
- Garaža: Alfa Romeo MiTo 1.4 TB MultiAir
- Lokacija: Beograd
Re: Alfa Romeo - generalna tema
Lepo je to sto si imao priliku da vozis Veloce, ali hoces li nam preneti svoje utiske?
Sent from my P10 Lite using Tapatalk
Sent from my P10 Lite using Tapatalk
Re: Alfa Romeo - generalna tema
I mene zanima Veloce kakva je
Sent from my SM-G935F using Tapatalk
Sent from my SM-G935F using Tapatalk
Veče u kome se svi slazu je protraceno.
Prvi znak gluposti je potpuno odsustvo stida.
Prvi znak gluposti je potpuno odsustvo stida.
- starac vujadin
- Postovi: 11396
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 20:58
- Lokacija: Beograd
Re: Alfa Romeo - generalna tema
Imao sam ne tako dugu, ali finu vožnju...malo auto put, malo lokalni brzi put, mešovita podloga. Imam dosta utisaka, ali mnog toga nisam ni mogao da probam.
Auto ima finu snagu koja je lepo prigušena...baš kako treba za sportsku limuzinu koja treba da se upotrebljava svaki dan. Unutra je auto dosta skučen...visoki će se smestiti, ali debeli će se patiti. No, to je generalna mana mnogih u toj klasi. Preglednost je dobra, auto u vožnji deluje subjektivno manji nego što jeste jer se odlično upravlja i zbog osećaja skučenosti. Osećaj na volanu je odličan, a sam volan je fenomenalan za vožnju jer nije predebeo kako mnogi danas stavljaju. To sam osetio još kad sam prvi put samo ušao u auto i to se obistinilo u vožnji. Ima tu malo gužve zbog prekidača migavaca i brisača i pedalica, ali snađe se čovek. Pedalice su lake za upotrebu...definitivno za taj deo važi "što veće to bolje". Ima jedan detalj koji mi se nije svideo. Skale nivoa vode i goriva su led belo osvevltjene kao i ostale skale, utapaju se u okolinu, izbažadarene crtice deluju kao podeoci, a ne kao pokazivači nivoa tečnosti...kao da fali kazaljka ili druge led diode u drugoj boji. Bar da su deblje sve bi bilo bolje. To je od mana u stilu "Mirko Alvirović" Motor ima bezveze zvuk u leru, posle malo bolje, ali sve u svemu ništa posebno. Kada se auto stisne u D modu onda liči na nešto. Kočnice su odlične, malo agresivnije hvataju nego što ja volim, ali su odlične. Udobnost je super...fenomenalan balans između upotrelbljivosti, udobnosti, upravljivosti. Oseća se povoljan raspored težine i prilikom brze vožnje vozač zna šta se dešava i napred i nazad i levo i desno...što se kaže "šasija je komunikativna". Menjač ok prati motor, meko menja, ima pametniju veštačku inteligenciju od duplog kvačila u D modu, ali u manuelnom je duplo kvačilo bolje i sve u svemu brže radi. Infotaiment ekran je vrlo pregledan i po jakom suncu, lak je za manipulaciju. To je to, onako na prvu loptu koliko se mogao steći utisak na osnovu kratke, ali oštrije vožnje, Trebalo bi to još provozati i isprobati sve sisteme, ali raspored je bio nabijen.
Auto ima finu snagu koja je lepo prigušena...baš kako treba za sportsku limuzinu koja treba da se upotrebljava svaki dan. Unutra je auto dosta skučen...visoki će se smestiti, ali debeli će se patiti. No, to je generalna mana mnogih u toj klasi. Preglednost je dobra, auto u vožnji deluje subjektivno manji nego što jeste jer se odlično upravlja i zbog osećaja skučenosti. Osećaj na volanu je odličan, a sam volan je fenomenalan za vožnju jer nije predebeo kako mnogi danas stavljaju. To sam osetio još kad sam prvi put samo ušao u auto i to se obistinilo u vožnji. Ima tu malo gužve zbog prekidača migavaca i brisača i pedalica, ali snađe se čovek. Pedalice su lake za upotrebu...definitivno za taj deo važi "što veće to bolje". Ima jedan detalj koji mi se nije svideo. Skale nivoa vode i goriva su led belo osvevltjene kao i ostale skale, utapaju se u okolinu, izbažadarene crtice deluju kao podeoci, a ne kao pokazivači nivoa tečnosti...kao da fali kazaljka ili druge led diode u drugoj boji. Bar da su deblje sve bi bilo bolje. To je od mana u stilu "Mirko Alvirović" Motor ima bezveze zvuk u leru, posle malo bolje, ali sve u svemu ništa posebno. Kada se auto stisne u D modu onda liči na nešto. Kočnice su odlične, malo agresivnije hvataju nego što ja volim, ali su odlične. Udobnost je super...fenomenalan balans između upotrelbljivosti, udobnosti, upravljivosti. Oseća se povoljan raspored težine i prilikom brze vožnje vozač zna šta se dešava i napred i nazad i levo i desno...što se kaže "šasija je komunikativna". Menjač ok prati motor, meko menja, ima pametniju veštačku inteligenciju od duplog kvačila u D modu, ali u manuelnom je duplo kvačilo bolje i sve u svemu brže radi. Infotaiment ekran je vrlo pregledan i po jakom suncu, lak je za manipulaciju. To je to, onako na prvu loptu koliko se mogao steći utisak na osnovu kratke, ali oštrije vožnje, Trebalo bi to još provozati i isprobati sve sisteme, ali raspored je bio nabijen.