Felne - kupovina i razne informacije
- Darko
- Postovi: 9069
- Pridružio se: 12 Sep 2012, 16:05
- Garaža: Fiat Stilo 1.9 Mjet
- Lokacija: Lungomare
Re: Felne - kupovina i razne informacije
Kako se ponasa brzinometar ako se stave tockovi veceg precnika?
Re: Felne - kupovina i razne informacije
Ukupan obim točka je bitan, idu niže gume ako staviš veću felnu
- Darko
- Postovi: 9069
- Pridružio se: 12 Sep 2012, 16:05
- Garaža: Fiat Stilo 1.9 Mjet
- Lokacija: Lungomare
Re: Felne - kupovina i razne informacije
To sam i mislio. Ako je tocak sa gumom ukupnog veceg obima kako se ponasa brzinometar?
Na primer stavis 195/65r15 umesto 195/60r15.
Na primer stavis 195/65r15 umesto 195/60r15.
- Sloba
- Site Admin
- Postovi: 10571
- Pridružio se: 06 Jan 2012, 12:03
- Garaža: Ford Fiesta Ecoboost, Mazda CX-30 AWD
- Lokacija: Novi Sad
- Kontakt:
Re: Felne - kupovina i razne informacije
Imas online kalkulatore koji kod poredjenja dve dimenzije pokazuju razliku u merenju brzine. Izguglaj malo.
Sent from my MI 5s using Tapatalk
Sent from my MI 5s using Tapatalk
- Darko
- Postovi: 9069
- Pridružio se: 12 Sep 2012, 16:05
- Garaža: Fiat Stilo 1.9 Mjet
- Lokacija: Lungomare
Re: Felne - kupovina i razne informacije
Sto znaci da se sa vecim obimom moze anulirati ili smanjiti ona razlika izmedju gps brzine i one na brzinometru (koji uvek pokazuje vise).
-
- Postovi: 1366
- Pridružio se: 24 Maj 2017, 23:41
- Garaža: SEAT ATECA 2.0 CR TDI 190hp DSG 4Drive XCELLENCE
Re: Felne - kupovina i razne informacije
Upravo tako.
- ivancho
- Postovi: 3777
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 08:59
- Garaža: Octavia 1,6d
- Lokacija: Zemun
- Kontakt:
Re: Felne - kupovina i razne informacije
Pitalo i pisalo se o problemu sa čeličnim felnama i ispuštanju vazduha. Pa da Vam opisno obasnim situaciju.
Stariji automobil, samim tim su i felne takve. Spoljašni izgled nije toliko bitan koliko ovaj unutra na rubu tj falcu felne
Zbog ovoga, guma ne "naseda" lepo na falc felne i samim tim ispušta vazduh.
Trajno rešenje ili nova felna ili reparacija postojećih (peskiranje, farbanje, zaštita). Stranka trenurno nema sredstava da trajno reši problem. Te priskačemo u pomoć.
Čišćenje problematičnog dela.
Premazivanje smesom/lepkom koja u sebi ima žive gume i koja pravi diht masu
Točak proveren ne pušta nigde. Ponavljam, ovo je kratkoročno rešenje, ali svakako delotvorno.
Stariji automobil, samim tim su i felne takve. Spoljašni izgled nije toliko bitan koliko ovaj unutra na rubu tj falcu felne
Zbog ovoga, guma ne "naseda" lepo na falc felne i samim tim ispušta vazduh.
Trajno rešenje ili nova felna ili reparacija postojećih (peskiranje, farbanje, zaštita). Stranka trenurno nema sredstava da trajno reši problem. Te priskačemo u pomoć.
Čišćenje problematičnog dela.
Premazivanje smesom/lepkom koja u sebi ima žive gume i koja pravi diht masu
Točak proveren ne pušta nigde. Ponavljam, ovo je kratkoročno rešenje, ali svakako delotvorno.
-
- Postovi: 1366
- Pridružio se: 24 Maj 2017, 23:41
- Garaža: SEAT ATECA 2.0 CR TDI 190hp DSG 4Drive XCELLENCE
Re: Felne - kupovina i razne informacije
Samim ciscenjem falca je vec resen problem ravnomernog naleganja gume, a sa zaptivnom masom je zadihtovano 100%.
Ne vidim sto bi bilo kratkorocno resenje i zasto nece trajati par godina tj. do sledece zamene guma.
Ne vidim sto bi bilo kratkorocno resenje i zasto nece trajati par godina tj. do sledece zamene guma.
- ivancho
- Postovi: 3777
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 08:59
- Garaža: Octavia 1,6d
- Lokacija: Zemun
- Kontakt:
Re: Felne - kupovina i razne informacije
Iskustveno je tako kod ovako loših felni. Nije trajno, jer je rđa skinuta ručno, površinski sloj. I dalje tu postoje neravnine. Guma uvek "radi" tako da i tu dolazi do pomeranja i eventualnog ponovnog ne naleganja.....
Re: Felne - kupovina i razne informacije
Nikada još do sada problem sa čeličnim felnama.
Pritisak drže 6-8 meseci, tj nijednom nema potrebe da se naduvaju za celu zimsku sezonu.
Starost mogu da proverim, ali je sigurno 21+ godinu jer je to najmladja proizvedena.
Uz drugi auto sam dobio zimske gume na čeličnim felnama, 15 godina su felne.
Evo prošlo 5 i po meseci pritisak i dalje drže.
I na ranijih 6 auta nikada problem sa čeličnim felnama.
A razne gume su korišćene.
To na rubu je površinska korozija koja nastaje od oštećenja koje naprave vulkanizeri (njihove mašine) mehaničkim struganjem po tom unutrašnjem rubu.
Guma je na tom mestu pravljena da dobro zaptiva i ima elastični sloj tako da kada se jednom naduva drži narednih nekoliko godina.
Ili odmah još pri montaži pušta.
Pritisak drže 6-8 meseci, tj nijednom nema potrebe da se naduvaju za celu zimsku sezonu.
Starost mogu da proverim, ali je sigurno 21+ godinu jer je to najmladja proizvedena.
Uz drugi auto sam dobio zimske gume na čeličnim felnama, 15 godina su felne.
Evo prošlo 5 i po meseci pritisak i dalje drže.
I na ranijih 6 auta nikada problem sa čeličnim felnama.
A razne gume su korišćene.
To na rubu je površinska korozija koja nastaje od oštećenja koje naprave vulkanizeri (njihove mašine) mehaničkim struganjem po tom unutrašnjem rubu.
Guma je na tom mestu pravljena da dobro zaptiva i ima elastični sloj tako da kada se jednom naduva drži narednih nekoliko godina.
Ili odmah još pri montaži pušta.
- Gaginh0
- Postovi: 8814
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 06:16
- Garaža: Nemam garažu :(
- Lokacija: In the middle of nowhere
Re: Felne - kupovina i razne informacije
Meni je guma pustala na fabrickoj alu felni staroj 10 god. Dag je samo dobro osmirglao unutrasnji rub gume i evo posle par meseci nista nije ispustila.
Re: Felne - kupovina i razne informacije
Pa da, površinska korozija. Ništa drama, minut posla.
- Gaginh0
- Postovi: 8814
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 06:16
- Garaža: Nemam garažu :(
- Lokacija: In the middle of nowhere
Re: Felne - kupovina i razne informacije
Lapsus, nije smirglao gumu vec felnu
- dag81
- Postovi: 7262
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 09:09
- Garaža: BMW1 118d i Doblo JTD radna makina :)
- Lokacija: Novi Sad
- Kontakt:
Re: Felne - kupovina i razne informacije
Ljubitelj, koji vulkanizer mehanicki struze masinom po unutrasnjem rubu felne?ljubitelj je napisao:
To na rubu je površinska korozija koja nastaje od oštećenja koje naprave vulkanizeri (njihove mašine) mehaničkim struganjem po tom unutrašnjem rubu.
Guma je na tom mestu pravljena da dobro zaptiva i ima elastični sloj tako da kada se jednom naduva drži narednih nekoliko godina.
Ili odmah još pri montaži pušta.
Sto pricas napamet. Jel moguce da nisi nikad gledao kako se montira guma?
Послато са SM-A520F уз помоћ Тапатока