BMW 5 (G30) 2017
Re: BMW 5 (G30) 2017
Tako mali auto verovatno može da se okrene oko sebe između čunjeva.
Sent from my SM-N9005 using Tapatalk
Sent from my SM-N9005 using Tapatalk
Re: BMW 5 (G30) 2017
Ova xantia da ima savremene gume bila bi još brža, malo pročitaj šta je xantia activa i koja je to tehnologija, šteta što je citroen zajebao sve posle i sad pravi to što pravi
Re: BMW 5 (G30) 2017
Jbg. Dok je neko trošio novac na razvoj sistema za veću stabilnost ii upravljivost, drugi je ugradjivao programe za lažiranje propisa o izduvnim gasovima.
Re: BMW 5 (G30) 2017
Ko je '99. godine ugradjivao softver za laziranje?
I dzaba sto ti nesto smislis, kada je to nesto sranje, jer ne znas da ga sprovedes u delo.
Popravke tih vesanja su im odnele 90% klijentele koja je htela da odvoji premium lovu za Citroen.
Slican sistem aktivnog hidraulicnog vesanja Mercedes-Benz fura isto od te 1999. godine.
Sent from my SM-G935F using Tapatalk
I dzaba sto ti nesto smislis, kada je to nesto sranje, jer ne znas da ga sprovedes u delo.
Popravke tih vesanja su im odnele 90% klijentele koja je htela da odvoji premium lovu za Citroen.
Slican sistem aktivnog hidraulicnog vesanja Mercedes-Benz fura isto od te 1999. godine.
Sent from my SM-G935F using Tapatalk
Veče u kome se svi slazu je protraceno.
Prvi znak gluposti je potpuno odsustvo stida.
Prvi znak gluposti je potpuno odsustvo stida.
- kragujevac
- Postovi: 3398
- Pridružio se: 16 Jul 2016, 08:46
- Garaža: Jaguar XF 4.2 V8
- Lokacija: Minhen/BRD
Re: BMW 5 (G30) 2017
Napravili su to francuzi još 1957, prvi put u Citroenu DS, tzv. ajkuli (tako smo je mi bar zvali kad smo bili klinci). Jedini problem je što nisu do dana današnjeg uspeli sve to da zadihtuju kako treba, da radi i ne pravi sranja.
Pošteno je reći da ni Mercedesov Airmatic nije baš ne znam kako pouzdana varijanta. Dok radi radi, ali kad počne da se kvari poravka celog sistema u ovlašćenom servisu lagano ide preko 7-8 hiljada evra. Pri tome problemi počinju zbog greške u materijalu, jer su "baloni" od aluminijuma napravljeni bezveze i pucaju na varovima.
Pošteno je reći da ni Mercedesov Airmatic nije baš ne znam kako pouzdana varijanta. Dok radi radi, ali kad počne da se kvari poravka celog sistema u ovlašćenom servisu lagano ide preko 7-8 hiljada evra. Pri tome problemi počinju zbog greške u materijalu, jer su "baloni" od aluminijuma napravljeni bezveze i pucaju na varovima.
Za bolesnike postoji bolnica, za ludake ludnica. Samo za budale nema ništa, zato ih se toliko i nakotilo.
Ljuba Moljac
Ljuba Moljac
Re: BMW 5 (G30) 2017
Nigde ja nisam naveo godinu ili kraći period, nego nešto po čemu je nečiji rad obeležen.
Re: BMW 5 (G30) 2017
1999. godine su Citroen i Mercedes izbacili aktivno hidraulicno vesanje, ranije je bilo samo hidraulicno sa mogucnosti dizanja, to su 2 jako razlicita sistema.
Ili si mislio da Citroen poslednjih 10 godina ulaze u vesanje?
Mislim da si se malo ispalio u pokusaju da budes zanimljiv
Citroen nije poznat po aktivnom vesanju, vec po nevelisajucem hidraulicnom iz DSa 50ih godina, od kada je i Mercedes poznat po vazdusnom.
Audi je poznat po quattru, a Volkswagen po bubi i golfu.
Naravno, svaki ljubitelj automobila pamti sta hoce, neko legendarne automobike, neko ekoloske kazne.
Kragujevac, Mercedesovo vazdusno vesanje, koje postoji od 60ih godina je jako pouzdano, nista nepouzdanije od standardnih amortizera, a airmatic je imao problem u MLu jedne generacije, dok S klasa ne postoji bez airmatica vec 20 godina i danas je ekstremno pouzdan, sto ti pokazuje i cinjenica da ga stavljaju i u C klasu.
A aktivno hidraulicno vesanje o kome pricamo(ABC), je i dan danas dobra doplata na S klasi, a nije nepouzdano kao kod Citroena, vec radi i ima ga samo Mercedes.
Zato i kazem, dzaba napredni sistemi, koje ostavis u test fazi, pa ih na kraju jako brzo izbacis iz ponude.
Sent from my SM-G935F using Tapatalk
Ili si mislio da Citroen poslednjih 10 godina ulaze u vesanje?
Mislim da si se malo ispalio u pokusaju da budes zanimljiv
Citroen nije poznat po aktivnom vesanju, vec po nevelisajucem hidraulicnom iz DSa 50ih godina, od kada je i Mercedes poznat po vazdusnom.
Audi je poznat po quattru, a Volkswagen po bubi i golfu.
Naravno, svaki ljubitelj automobila pamti sta hoce, neko legendarne automobike, neko ekoloske kazne.
Kragujevac, Mercedesovo vazdusno vesanje, koje postoji od 60ih godina je jako pouzdano, nista nepouzdanije od standardnih amortizera, a airmatic je imao problem u MLu jedne generacije, dok S klasa ne postoji bez airmatica vec 20 godina i danas je ekstremno pouzdan, sto ti pokazuje i cinjenica da ga stavljaju i u C klasu.
A aktivno hidraulicno vesanje o kome pricamo(ABC), je i dan danas dobra doplata na S klasi, a nije nepouzdano kao kod Citroena, vec radi i ima ga samo Mercedes.
Zato i kazem, dzaba napredni sistemi, koje ostavis u test fazi, pa ih na kraju jako brzo izbacis iz ponude.
Sent from my SM-G935F using Tapatalk
Veče u kome se svi slazu je protraceno.
Prvi znak gluposti je potpuno odsustvo stida.
Prvi znak gluposti je potpuno odsustvo stida.
Re: BMW 5 (G30) 2017
Pa i u W220 je airmatic pravio probleme.
A Citroen je, koliko znam, 1994. izbacio Xantiu Activa. A ima i prica da je Merc za svoje prosle modele sa hidraulikom trazio neku pomoc od Citroena.
Послато са Redmi Note 4 уз помоћ Тапатока
A Citroen je, koliko znam, 1994. izbacio Xantiu Activa. A ima i prica da je Merc za svoje prosle modele sa hidraulikom trazio neku pomoc od Citroena.
Послато са Redmi Note 4 уз помоћ Тапатока
Re: BMW 5 (G30) 2017
@Heroj
Trala lala la....
Trala lala la....
Re: BMW 5 (G30) 2017
Slazem se, vecina postova ti je tralala.
U pravu si HKS, 95e su izbacili Activa sistem vesanja.
A Rolls Royce je od njih uzeo vesanje sa nivelisanjem, Mercedes je razvijao svoj sistem.
A sada videh da je Toyota prva zapravo izbacila aktivnu hidrauliku.
Sent from my SM-G935F using Tapatalk
U pravu si HKS, 95e su izbacili Activa sistem vesanja.
A Rolls Royce je od njih uzeo vesanje sa nivelisanjem, Mercedes je razvijao svoj sistem.
A sada videh da je Toyota prva zapravo izbacila aktivnu hidrauliku.
Sent from my SM-G935F using Tapatalk
Poslednja izmena od Xepoj87 u 12 Jul 2018, 15:38, izmenjeno 3 puta ukupno.
Veče u kome se svi slazu je protraceno.
Prvi znak gluposti je potpuno odsustvo stida.
Prvi znak gluposti je potpuno odsustvo stida.
Re: BMW 5 (G30) 2017
Tvoji nisu ni toliko.
Puno slova, a velika praznina.
Puno slova, a velika praznina.
Poslednja izmena od aviator u 12 Jul 2018, 15:39, izmenjeno 1 put ukupno.
Re: BMW 5 (G30) 2017
Svasta je receno, ali tebe ne zanima dalje od traficarskog dobacivanja.
Sent from my SM-G935F using Tapatalk
Sent from my SM-G935F using Tapatalk
Veče u kome se svi slazu je protraceno.
Prvi znak gluposti je potpuno odsustvo stida.
Prvi znak gluposti je potpuno odsustvo stida.
Re: BMW 5 (G30) 2017
Prema svecu i tropar.
- Sloba
- Site Admin
- Postovi: 10571
- Pridružio se: 06 Jan 2012, 12:03
- Garaža: Ford Fiesta Ecoboost, Mazda CX-30 AWD
- Lokacija: Novi Sad
- Kontakt:
Re: BMW 5 (G30) 2017
Neka na ovome stane. Nastavak sam obrisao.
Re: BMW 5 (G30) 2017
Ovaj lik sto radio dyno ispada da F90 ima skoro 650hp i 810nm. 0-100 za 3.1s...