2014 Mercedes C Class
Re: 2014 Mercedes C Class
Ne izgleda toliko lose ali strci iz ostatka enterijera. Moglo je to da se smisli sa vise ideje pa da bude stvarno sve savrseno. Ovako jednostavno nekako bode oci kao da je naknadno stavljen
- Kornjaca Rade
- Postovi: 3812
- Pridružio se: 15 Feb 2014, 08:57
- Garaža: Lancia Delta 1.8 Di T-Jet
- Lokacija: Bg
Re: 2014 Mercedes C Class
Opet dosta bolje izgleda nego dva spojena tableta, i kod preFL a sad pogotovu.
Re: 2014 Mercedes C Class
Probajte da zamislite bez tableta, koliko bi onda bila lepa tabla. (ili sa manjim integrisanim ekranom kao u bmw e90). Bolje od e klase gde je onaj televizor, ali je bukvalno samo manje zlo
Sent from my MI 5 using Tapatalk
Sent from my MI 5 using Tapatalk
Re: 2014 Mercedes C Class
Tablet razbije monotoniju ove jedne ravne linije iza i mislim da ne bi bilo bolje da je integrisan. Dodatno bi greben iza morao biti visi ili centralni deo table nizi, sto bi dodatno poruznilo enterijer i izgubio bi tu ostrinu i nabijenost koju sada ima i zbog cega je toliko dobar.
Pljujete otpocetka tablet u C(i sam sam, dok na sajmu nisam seo unutra i skontao da je prelepo) i duple tablete u S i E, a Mercedes se nikada nije bolje prodavao i u poslednjih 20 godina sto ja znam, nije se enterijer automobila van super luksuzne klase, ovoliko hvalio.
Sent from my SM-G935F using Tapatalk
Pljujete otpocetka tablet u C(i sam sam, dok na sajmu nisam seo unutra i skontao da je prelepo) i duple tablete u S i E, a Mercedes se nikada nije bolje prodavao i u poslednjih 20 godina sto ja znam, nije se enterijer automobila van super luksuzne klase, ovoliko hvalio.
Sent from my SM-G935F using Tapatalk
Veče u kome se svi slazu je protraceno.
Prvi znak gluposti je potpuno odsustvo stida.
Prvi znak gluposti je potpuno odsustvo stida.
- shandu90
- Postovi: 12316
- Pridružio se: 22 Jan 2016, 23:13
- Garaža: Opel Astra J 1.4 Turbo
- Lokacija: Novi Sad
Re: 2014 Mercedes C Class
Bogme, meni ciga (ex klijent) sav ponosan pokazivao meckice. On bar zna zasto ne placa porez
Sent from my P10 Lite using Tapatalk
Sent from my P10 Lite using Tapatalk
Re: 2014 Mercedes C Class
I zadrugu i kardasijane gledaju milioni tako da to nista ne znaciXepoj87 je napisao: ↑23 Jul 2018, 19:45Tablet razbije monotoniju ove jedne ravne linije iza i mislim da ne bi bilo bolje da je integrisan. Dodatno bi greben iza morao biti visi ili centralni deo table nizi, sto bi dodatno poruznilo enterijer i izgubio bi tu ostrinu i nabijenost koju sada ima i zbog cega je toliko dobar.
Pljujete otpocetka tablet u C(i sam sam, dok na sajmu nisam seo unutra i skontao da je prelepo) i duple tablete u S i E, a Mercedes se nikada nije bolje prodavao i u poslednjih 20 godina sto ja znam, nije se enterijer automobila van super luksuzne klase, ovoliko hvalio.
Sent from my SM-G935F using Tapatalk
Re: 2014 Mercedes C Class
Pa sva tri su uspesni projekti u svojoj ciljnoj grupi i napravili su uspeh na svom trzistu.
To znaci da su u Mercedesu najbolje uboli dizajn kakav njihova ciljna grupa(kupci premijum automobila) trazi.
Ako svi, totalno razliciti auto novinari hvale taj dizajn, rekao bih da je i te kako uspesan.
Sve su to nekim delom potvrde da su povukli prave poteze.
To znaci da su u Mercedesu najbolje uboli dizajn kakav njihova ciljna grupa(kupci premijum automobila) trazi.
Ako svi, totalno razliciti auto novinari hvale taj dizajn, rekao bih da je i te kako uspesan.
Sve su to nekim delom potvrde da su povukli prave poteze.
Veče u kome se svi slazu je protraceno.
Prvi znak gluposti je potpuno odsustvo stida.
Prvi znak gluposti je potpuno odsustvo stida.
Re: 2014 Mercedes C Class
Nisam primetio mnogo tih auto novinara odusevljeno tabletom ko ostatkom enterijera.
- Heineken
- Postovi: 6242
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 01:34
- Garaža: Alfa Romeo Giulietta 2.0 JTDm-2 150
- Lokacija: Šid, Srbija
Re: 2014 Mercedes C Class
Ok je tablet sad skroz, ono ranije je bas bilo made in China
- speedy stikis
- Postovi: 2103
- Pridružio se: 01 Jul 2016, 12:27
Re: 2014 Mercedes C Class
Meni licno je vrhusnki
Re: 2014 Mercedes C Class
Ostatak enterijera ne postoji bez tog tableta.
Centralni deo enterijera je kljucan u odredjivanju oblika i dizajna celog enterijera i bez njega, ne bi bilo ni ostatka.
Ako mislite da mozete bolje, dajte pokazite, jer ja kako god da sam zamislio da bi moglo drugacije da se uklopi, sve bi narusilo dizajn i izgledalo mnogo ruznije.
Najlakse je reci da bi nesto moglo, a onda ne objasnis kako bi to moglo.
Veče u kome se svi slazu je protraceno.
Prvi znak gluposti je potpuno odsustvo stida.
Prvi znak gluposti je potpuno odsustvo stida.
Re: 2014 Mercedes C Class
Jeste sad cu u fotosopu da secem talbet I ubacujem ekran u tablu
Sent from my MI 5 using Tapatalk
Sent from my MI 5 using Tapatalk
Re: 2014 Mercedes C Class
Ne moras da crtas, samo objasni gde i kako bi ti to izveo.
Da bi integrisao ekran u tablu, morao bi da izdignes zadnji ivicu enterijera za 20cm.
I time dobijes zastareli dizajn od pre 15 godina, sa odvratnim nabudzenim enterijerom i izgubis sve ove agresivne linije.
Da se ekran uvlaci, takodje nema mesta. Da se nalepi na lajsnu iznad izduva klime, takodje nema mesta.
Da bi integrisao ekran u tablu, morao bi da izdignes zadnji ivicu enterijera za 20cm.
I time dobijes zastareli dizajn od pre 15 godina, sa odvratnim nabudzenim enterijerom i izgubis sve ove agresivne linije.
Da se ekran uvlaci, takodje nema mesta. Da se nalepi na lajsnu iznad izduva klime, takodje nema mesta.
Veče u kome se svi slazu je protraceno.
Prvi znak gluposti je potpuno odsustvo stida.
Prvi znak gluposti je potpuno odsustvo stida.
Re: 2014 Mercedes C Class
Pa najlakše rešenje bi bilo da su ga malo "ukopali" u tablu
Sent from my MI 5 using Tapatalk
Sent from my MI 5 using Tapatalk
Re: 2014 Mercedes C Class
Pa i ne bi, jer nema mesta za to i izgubio bi utisak da se enterijer vraca nazad ka tebi, ne bi se uklopio sa povratnim linijama gornjeg dela.
Ovde je sustina u odsecanju linija, zato i izgleda tako privlacno enterijer. U E i S klasi je fora u kontinuitetu linija, a ovde je vise sportski dizajn.
Ako pogledas Bmw, tu enterijer odozdo ka gore, bezi od tebe, dok se u C klasi gore vraca ka tebi i to je ono sto ti daje vrhunski utisak napadnosti i sportskog osecaja.
F30 ima tako uklopljenu navigaciju, a ceo enterijer deluje kao da je generaciju stariji model, a ista su generacija.
Ovde je sustina u odsecanju linija, zato i izgleda tako privlacno enterijer. U E i S klasi je fora u kontinuitetu linija, a ovde je vise sportski dizajn.
Ako pogledas Bmw, tu enterijer odozdo ka gore, bezi od tebe, dok se u C klasi gore vraca ka tebi i to je ono sto ti daje vrhunski utisak napadnosti i sportskog osecaja.
F30 ima tako uklopljenu navigaciju, a ceo enterijer deluje kao da je generaciju stariji model, a ista su generacija.
Poslednja izmena od Xepoj87 u 24 Jul 2018, 16:39, izmenjeno 1 put ukupno.
Veče u kome se svi slazu je protraceno.
Prvi znak gluposti je potpuno odsustvo stida.
Prvi znak gluposti je potpuno odsustvo stida.