2014 Volvo V60 R-Design D4 AWD (181hp) 6-spd
- Ivan
- Postovi: 9884
- Pridružio se: 03 Jan 2013, 09:22
- Garaža: bmw 3 f31, bmw 5 f10,
- Lokacija: Novi Sad
Re: 2014 Volvo V60 R-Design D4 AWD (181hp) 6-spd
Pa koliko treba da troši džip od skoro 2t sa 4x4 automatikom, povećanim klirensom i smanjenom aerodinamikom?
Kao Punto 1.2 60ks koji nema ni tonu na 175 gumama?
Sent from my STF-L09 using Tapatalk
Kao Punto 1.2 60ks koji nema ni tonu na 175 gumama?
Sent from my STF-L09 using Tapatalk
-
- Postovi: 1366
- Pridružio se: 24 Maj 2017, 23:41
- Garaža: SEAT ATECA 2.0 CR TDI 190hp DSG 4Drive XCELLENCE
Re: 2014 Volvo V60 R-Design D4 AWD (181hp) 6-spd
Nije ovo XC60, ovo je S60 limuzina , a trosi toliko jer je gazen muski, nije se stedelo , moze to i znatno manje.
Re: 2014 Volvo V60 R-Design D4 AWD (181hp) 6-spd
Da je to nemac pravio trošio bi max 4 litre, i to sam mnogo rekao
Re: 2014 Volvo V60 R-Design D4 AWD (181hp) 6-spd
Ok, ako je gazen granice nema. Delovalo mi mnogo za normalnu voznju, ipak je to manji auto ne mnogo tezak.
Olovna noga objasnjava.
Olovna noga objasnjava.
- Ivan
- Postovi: 9884
- Pridružio se: 03 Jan 2013, 09:22
- Garaža: bmw 3 f31, bmw 5 f10,
- Lokacija: Novi Sad
Re: 2014 Volvo V60 R-Design D4 AWD (181hp) 6-spd
Video awd i sliku zguza sa mobilnog, liči na dzipca
Sent from my STF-L09 using Tapatalk
Sent from my STF-L09 using Tapatalk
-
- Postovi: 1366
- Pridružio se: 24 Maj 2017, 23:41
- Garaža: SEAT ATECA 2.0 CR TDI 190hp DSG 4Drive XCELLENCE
Re: 2014 Volvo V60 R-Design D4 AWD (181hp) 6-spd
Auto ima solidnu aerodinamiku ali i tezinu. Svakako stoji da taj D4 2.4 nije stedisa pogotovu AWD. Drugar koji ga je uzeo nije mu previse bitna potrosnja tako da svejedno.
Inace sam ja krivac i sto je uzeo ovog volvoa jer sam mu poslao slike pre mesec dana od drugog drugara koji je pre 3-4 meseca uzeo isto S60 2012to god. ali D5 motor 2.0 163ks 2WD.
Ta verzija trosi znatno manje, prosek mu je ispod 6L. Evo ispod tih fotki koje sam mu poslao dok sam se vozio, ima drugaciju instrument tablu, napucan solidno sa dodatnom opremom.
Ima bocne senzore, navigaciju, prednji radar, adaptivni tempomat, i 300.000km na satu . Doduse iz nekog razloga je menjan motor i stavljen nov tako da sam agregat ima ispod 30kkm predjenih.
Inace sam ja krivac i sto je uzeo ovog volvoa jer sam mu poslao slike pre mesec dana od drugog drugara koji je pre 3-4 meseca uzeo isto S60 2012to god. ali D5 motor 2.0 163ks 2WD.
Ta verzija trosi znatno manje, prosek mu je ispod 6L. Evo ispod tih fotki koje sam mu poslao dok sam se vozio, ima drugaciju instrument tablu, napucan solidno sa dodatnom opremom.
Ima bocne senzore, navigaciju, prednji radar, adaptivni tempomat, i 300.000km na satu . Doduse iz nekog razloga je menjan motor i stavljen nov tako da sam agregat ima ispod 30kkm predjenih.
Poslednja izmena od ddanijell u 15 Sep 2018, 21:04, izmenjeno 1 put ukupno.
Re: 2014 Volvo V60 R-Design D4 AWD (181hp) 6-spd
Dugmići i volan iz 90ih, motor i menjač s početka veka.
Jedino što je najlepši u klasi
Jedino što je najlepši u klasi
Boringly average, but also perfect for school run mums
- passenger
- Postovi: 14231
- Pridružio se: 07 Maj 2016, 10:20
- Garaža: KIA Cee'd sw 1.6 crdi Opel Corsa C GSI
Re: 2014 Volvo V60 R-Design D4 AWD (181hp) 6-spd
ne mogu da nadjem drugu verziju enterijera te generacije. Po meni pravi HC u odnosu na ovu verziju.
Sećsam se da su bile dve verzije i izglasali za ovu. Druga je mnogo bolja!
Sećsam se da su bile dve verzije i izglasali za ovu. Druga je mnogo bolja!
''...and into the forest I go to lose my mind and find my soul''
Re: 2014 Volvo V60 R-Design D4 AWD (181hp) 6-spd
nije to d5 motor sa 163 konja nego d4 ili d3 zavisi od godista i imali su dosta problema u prvim verzijama, sta je i razlog novog motora. Inače pred FL verziji se dosta vide godine, FL manje...
Re: 2014 Volvo V60 R-Design D4 AWD (181hp) 6-spd
Ne znam koliko kg ima V60, i neka je tih 1.700 nije to mnogo za auto.
Inace, taj marketinsti 4WD je 95% FWD, barem je tako kod ostalih 4WD Volvoa pa je verujem i ovde isto podeseno. Nije to pravi, stalni 4WD pa da utice bitno na povecanu potrosnju.
I moj Volvo je na vagi izneo nesto sitno preko 1.600kg kada sam ga merio, doduse uz dodatnu opremu. I ne oseca se ts tezina nesto da se da primetiti kao posebno.
Pa mali auti poput Golfa i slicnih su danas 1300-1400kg.
Vaznije je kako je podeseno ogibljenje i uopste balansirane te mase. Ako je sve ok, vozi se lagano i ne primecuje kilaza.
Ne sme da se oseti 1.700kg na motoru sa 400+Nm, 180KS i 5 cilindara. Ako nije tako mislim da bi bio neki problem sa autom.
Inace, taj marketinsti 4WD je 95% FWD, barem je tako kod ostalih 4WD Volvoa pa je verujem i ovde isto podeseno. Nije to pravi, stalni 4WD pa da utice bitno na povecanu potrosnju.
I moj Volvo je na vagi izneo nesto sitno preko 1.600kg kada sam ga merio, doduse uz dodatnu opremu. I ne oseca se ts tezina nesto da se da primetiti kao posebno.
Pa mali auti poput Golfa i slicnih su danas 1300-1400kg.
Vaznije je kako je podeseno ogibljenje i uopste balansirane te mase. Ako je sve ok, vozi se lagano i ne primecuje kilaza.
Ne sme da se oseti 1.700kg na motoru sa 400+Nm, 180KS i 5 cilindara. Ako nije tako mislim da bi bio neki problem sa autom.
Re: 2014 Volvo V60 R-Design D4 AWD (181hp) 6-spd
Nisam pricao da li se oseca ili ne ali avto ja absolutno pretezak, masa nikad nije OK ma kako dobro bila kontrolirana. Probaj jedno novi 308, koji je 100-150 kg laksi od konkurencije i bice ti jasno. Moj V50 ima 1500 kg a ustvari je focus, koji ima jedno 150 200 kg manje. Odakle dodatna teza vidi se kad otvoris vrata, ali se dobrano oseča i u voznji, posebno u krivinama, nema magije protiv fizike.
Re: 2014 Volvo V60 R-Design D4 AWD (181hp) 6-spd
Nemam 308 mogucnost da probam. Imam mogucnost da uporedim 307 sa 1.300kg i 940 sa 1.600kg.
Ovaj tezi auto je u svemu bolji u krivinama i mnogo lakse se znira kroz iste uz pun gas uz bolji osecaj na volanu da je sve pod kontrolom.
I tvoj V50 i Focus su u debalansu teze i to se verovcvatno toliko oseca u krivinama, slazem se da nema magije sa fizikom oko teze. Nije tih 1.500kg u jednoj tacki...
Meni nije po automatizmu relacija manja tezina auta garancija da se boje vozi. Ali to sam ja.
Ovaj tezi auto je u svemu bolji u krivinama i mnogo lakse se znira kroz iste uz pun gas uz bolji osecaj na volanu da je sve pod kontrolom.
I tvoj V50 i Focus su u debalansu teze i to se verovcvatno toliko oseca u krivinama, slazem se da nema magije sa fizikom oko teze. Nije tih 1.500kg u jednoj tacki...
Meni nije po automatizmu relacija manja tezina auta garancija da se boje vozi. Ali to sam ja.
Re: 2014 Volvo V60 R-Design D4 AWD (181hp) 6-spd
Svakome svoje, ali focus u debalansu teze? Jesi ga ikad vozio?
Re: 2014 Volvo V60 R-Design D4 AWD (181hp) 6-spd
Meni D5 awd sa 215ks po bordu 8.7l u zadnjih ~10k km, odlican zvuk ima taj petak, steta sto su ih izbacili
Tapatalk
Tapatalk