Kvalitet goriva u Srbiji?
- Risto
- Postovi: 6023
- Pridružio se: 24 Dec 2012, 23:51
- Garaža: BMW 316d Sport Line, OEBB Desiro
- Lokacija: Klagenfurt, AT
Re: Kvalitet goriva u Srbiji?
Moj predlog je išao u pravcu da sami sebi otklone sumnje, tj. da vide da li se "tripuju" ili ih neko stvarno potkrada i da to ovde iznesu i izbegavaju pomenutu pumpu. Slažem se da nema smisla juriti pravdu i boriti se sa vetrenjačama
- dragvorl
- Site Admin
- Postovi: 23800
- Pridružio se: 06 Jan 2012, 13:03
- Garaža: Fiat Stilo 1.9 MJ
- Lokacija: NS
- Kontakt:
Re: Kvalitet goriva u Srbiji?
Kakav je utisak o Shell gorivu u Srbiji? Da li je ista drugacije od ostalih? Znam samo da im korporativne kartice ne funkcionisu, indijanci teski.
Mauro Forghieri:"Power comes from speed, torque without speed is nothing"
Life is funny, skies are sunny, Bees make honey, who needs money
- shandu90
- Postovi: 12306
- Pridružio se: 22 Jan 2016, 23:13
- Garaža: Opel Astra J 1.4 Turbo
- Lokacija: Novi Sad
Re: Kvalitet goriva u Srbiji?
Bezolovni isti djavo kao i na ostalim, samo sto mi se desilo da se par puta zadesim na Somborskom. Poceo sam da skupljam one male kartice, u shellu ni da ponude.
Sent from my P10 Lite using Tapatalk
Sent from my P10 Lite using Tapatalk
- cozmo
- Postovi: 5030
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 08:50
- Garaža: Peugeot 307 1.6 HDI, Citroen Xsara Picasso 2.0 HDI
- Lokacija: Novi Sad
Re: Kvalitet goriva u Srbiji?
Ja cu se vratiti na Gdrive ili obican ED. Nikakvu razliku nisam primetio, ista potrosnja, sve isto, a presao sam 2000km na Shellu. Cak su mi rekli da za DPF filter mozda i bolje sipati obican ED. A nemaju ni neki loyalty program, tako da mi je svejedno gde sipam.
"This is Chief Inspector Clouseau’s residence. This is Chief Inspector Clouseau speaking on the pheun.”
- cozmo
- Postovi: 5030
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 08:50
- Garaža: Peugeot 307 1.6 HDI, Citroen Xsara Picasso 2.0 HDI
- Lokacija: Novi Sad
Re: Kvalitet goriva u Srbiji?
Moram da se nadovezem na pricu o Shellu. Ipak ima razlike. Prvo sam mislio da nema, da tripujem, pa sam zato i napisao da nema razlike. U potrosnji nema. Medjutim primetio sam par stvari, odnosno posle jednog rezervoara Gdrive, nasuo sam opet pun Shell V Power.
Sto se tice potrosnje ista je. Ubrzanja su ista, rad na leru je isti... medjutim:
- Motor je malo tisi sa Shellom. Ima malo reskiji (lepsi) zvuk pod punim gasom. Ipak se primeti, nije strasno, ali bukvalno se odmah primeti.
- One male vibracije na oko 1300 - 1500 obrtaja u visem stepenu prenosa se sa Shellom ne osecaju. Naprimer u 4. stepenu prenosa ako ostanes na 1300 obrtaja i jace dodas gas, sa Gdrive ima malo vibracija do 1500 obrtaja. Sa Shellom ih nema. To sam primetio i ranije, ali sam mislio da zavisi od hladnoce spolja (bili su oni minusi), ali izgleda je do goriva.
- Reakcija na dodavanje gasa u opsegu od 1000 do 1500 obrtaja je skoro trenutna. Sa GDrive je svo vreme imao neku manju zadrsku.
Ostalo je sve isto. Buka pri konstantnoj voznji, potrosnja, start motora, rad u leru, mirnoca rada je malkice bolja na Shellu, vidi se kad je motor hladan.
U sustini ovo bi se tesko primetilo da vozis i ne obracas paznju, mada bolji odziv na gas na bas malim obrtajima bi cenim svako primetio. Ali ipak sam resio da ocenim razlike i to je to.
Sto se tice potrosnje ista je. Ubrzanja su ista, rad na leru je isti... medjutim:
- Motor je malo tisi sa Shellom. Ima malo reskiji (lepsi) zvuk pod punim gasom. Ipak se primeti, nije strasno, ali bukvalno se odmah primeti.
- One male vibracije na oko 1300 - 1500 obrtaja u visem stepenu prenosa se sa Shellom ne osecaju. Naprimer u 4. stepenu prenosa ako ostanes na 1300 obrtaja i jace dodas gas, sa Gdrive ima malo vibracija do 1500 obrtaja. Sa Shellom ih nema. To sam primetio i ranije, ali sam mislio da zavisi od hladnoce spolja (bili su oni minusi), ali izgleda je do goriva.
- Reakcija na dodavanje gasa u opsegu od 1000 do 1500 obrtaja je skoro trenutna. Sa GDrive je svo vreme imao neku manju zadrsku.
Ostalo je sve isto. Buka pri konstantnoj voznji, potrosnja, start motora, rad u leru, mirnoca rada je malkice bolja na Shellu, vidi se kad je motor hladan.
U sustini ovo bi se tesko primetilo da vozis i ne obracas paznju, mada bolji odziv na gas na bas malim obrtajima bi cenim svako primetio. Ali ipak sam resio da ocenim razlike i to je to.
"This is Chief Inspector Clouseau’s residence. This is Chief Inspector Clouseau speaking on the pheun.”
Re: Kvalitet goriva u Srbiji?
Probaj NIS ED običan.
Re: Kvalitet goriva u Srbiji?
Ja sam jedno vreme sipao na Shellu, iskljucivo V-Power Diesel i nisam primetio neku razliku u odnosu na G-Drive.
Nakon toga sam sipao pun rezervoar na PETROL-u, Q-Max i cini mi se da je motor bio za nijansu tisi i da je u leru bio mirniji. Mozda sam istripovao, ne znam.
Zanima me akvo je gorivo na Molu trenutno? Vidim da se otvara u tosinom, odmah pored Lidla. Ranije sam cuo da su najbolji, a u medjuvremenu sam citao po forumima da su ljudi vidjali NIS cisterne tamo.
Koliko sam skapirao, gorivo na Molu je skuplje nego na ostalim pumpama, a da li ta cena opravdava kvalitet?
Nakon toga sam sipao pun rezervoar na PETROL-u, Q-Max i cini mi se da je motor bio za nijansu tisi i da je u leru bio mirniji. Mozda sam istripovao, ne znam.
Zanima me akvo je gorivo na Molu trenutno? Vidim da se otvara u tosinom, odmah pored Lidla. Ranije sam cuo da su najbolji, a u medjuvremenu sam citao po forumima da su ljudi vidjali NIS cisterne tamo.
Koliko sam skapirao, gorivo na Molu je skuplje nego na ostalim pumpama, a da li ta cena opravdava kvalitet?
- Heineken
- Postovi: 6242
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 01:34
- Garaža: Alfa Romeo Giulietta 2.0 JTDm-2 150
- Lokacija: Šid, Srbija
Re: Kvalitet goriva u Srbiji?
Tesko da su videli Nis cisternu ali gorivo u njoj je Nisovo. Obicna i evo plus goriva..
- carov2
- Postovi: 4166
- Pridružio se: 23 Apr 2012, 20:24
- Garaža: Audi A4
- Lokacija: Pirot, Kladovo
- Kontakt:
Re: Kvalitet goriva u Srbiji?
PETROL takodje ima kvalitetna goriva i kada naidjem na njihovu pumpu, odmah sipam.
Na primer u Bijeljini uvek sipam na njihovoj pumpi.
Zanimljivo je da kada sam bio u Ljubljani, devojka na kasi je uredno našla firmu u sistemu, a firma je iz Srbije i tamo je i registrovana.
A onda odem na Lukoil pumpu u Pirotu, na koju nikad nisam sipao jer mi ne odgovara njena lokacija već sipam na drugoj Lukoil pumpi i kaže mi radnik, nema firme u sistemu, nismo umreženi.
A udaljeni su 2km...
Na primer u Bijeljini uvek sipam na njihovoj pumpi.
Zanimljivo je da kada sam bio u Ljubljani, devojka na kasi je uredno našla firmu u sistemu, a firma je iz Srbije i tamo je i registrovana.
A onda odem na Lukoil pumpu u Pirotu, na koju nikad nisam sipao jer mi ne odgovara njena lokacija već sipam na drugoj Lukoil pumpi i kaže mi radnik, nema firme u sistemu, nismo umreženi.
A udaljeni su 2km...
Re: Kvalitet goriva u Srbiji?
NIS je umrežen
- somi-car
- Postovi: 2237
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 06:50
- Garaža: Skoda Superb, Opel Combo
- Lokacija: BG
Re: Kvalitet goriva u Srbiji?
Mislim da nisu jer sam bas prosle godine (na vise mesta) i pitao da li su umrezeni jer me nisu pronasli u sistemu. I onda sam morao ponovo podatke da dam.
Jedino ako su vece pumpe mrezene ili su kasnije uveli integrisani sistem.
Sada sam se posle nekog vremena uglavnom ''cekirao'' na pumpama koje mi odgovaraju pa me imaju u sistemu.
Jedino ako su vece pumpe mrezene ili su kasnije uveli integrisani sistem.
Sada sam se posle nekog vremena uglavnom ''cekirao'' na pumpama koje mi odgovaraju pa me imaju u sistemu.
Re: Kvalitet goriva u Srbiji?
Teško mi je da poverujem da nis nije umrežen a raspali knez jeste. Ovo za petrol je tako, ja sipam svugde po regionu, ništa me ne pitaju, jedna ista kartica svuda prolazi.