Moze da se sprovede ali onda mora da ima prostora izmedju izduva i branika da bi izduv mogao da "radi" (da se mrda) a i zbog toplote.starac vujadin je napisao: Nema nikakve veze da li je u braniku ili nije, već da li imaju neku blendu ili rozetnu koja ih objedinjuje, a kroz branik može da se sprovede i izduv sa potpunim otvorom.
Porsche Carrera 911 (992)
- Kornjaca Rade
- Postovi: 3811
- Pridružio se: 15 Feb 2014, 08:57
- Garaža: Lancia Delta 1.8 Di T-Jet
- Lokacija: Bg
Re: Porsche Carrera 911 (992)
- speedy stikis
- Postovi: 2103
- Pridružio se: 01 Jul 2016, 12:27
Re: Porsche Carrera 911 (992)
Najgore je svađati se sa budalom. Prvo te spusti na svoj nivo, a onda te dotuče iskustvom...
Re: Porsche Carrera 911 (992)
Najgore je svađati se sa budalom. Prvo te spusti na svoj nivo, a onda te dotuče iskustvom...
Re: Porsche Carrera 911 (992)
Najgore je svađati se sa budalom. Prvo te spusti na svoj nivo, a onda te dotuče iskustvom...
Re: Porsche Carrera 911 (992)
Najgore je svađati se sa budalom. Prvo te spusti na svoj nivo, a onda te dotuče iskustvom...
Re: Porsche Carrera 911 (992)
Najgore je svađati se sa budalom. Prvo te spusti na svoj nivo, a onda te dotuče iskustvom...
- speedy stikis
- Postovi: 2103
- Pridružio se: 01 Jul 2016, 12:27
Re: Porsche Carrera 911 (992)
Novi Porsche 911 najbrži u 6., a ne u 8. brzini
Nova Porsche Carrera sve je bliža salonima, a polako se otkrivaju i zanimljivi detalji i performanse
Još uvek se debatuje da li nova 992 generacija Porsche Carrere previše liči na odlazeću, ali po pitanju izgleda novog 911 više se ništa menjati neće. Sa druge strane, Porsche je počeo da golica maštu medija i budućih kupaca performansama. Brojke koje definišu maksimalnu brzinu su impresivne, ali ne mnogo unapređene. Carrera S ima maksimalnu brzinu od 310 km/h, samo 16 km/h manje od do sada najbržeg 911 GT2 RS. Carrera 4S ja na nivou prethodnika, sa simboličnih par kilometara na čas više. Međutim, postoji zanimljivost vezana za postizanje maksimalnih brzina, koja za Porsche i nije novina, ali relativno retko se javno iznosi.
Novi 911 koristi osmostepeni PDK menjač sa dvostrukom spojnicom, koji je preuzet iz Panamere, ali modifikovan po pitanju prenosnih odnosa. Međutim, Porsche 911 svoju maksimalnu brzinu dohvata već u šestom stepenu prenosa, pa se postavlja pitanje čemu višak prenosa u menjaču. Odgovor je jednostavan i logičan. Menjač je u osnovi konstruisan, a prenosi po pitanju performansi proračunati, na bazi šestostepenog menjača. Dve dodatne brzine, sedma i osma, su dugački “overdrive” služe za štednju goriva, pogotovo pri dužem krstarenju velikim brzinama. Drugim rečima, rezervoar će duže potrajati, a 911 se lakše izborio sa WLTP i taksama zbog velike emisije CO2.
Nova Porsche Carrera sve je bliža salonima, a polako se otkrivaju i zanimljivi detalji i performanse
Još uvek se debatuje da li nova 992 generacija Porsche Carrere previše liči na odlazeću, ali po pitanju izgleda novog 911 više se ništa menjati neće. Sa druge strane, Porsche je počeo da golica maštu medija i budućih kupaca performansama. Brojke koje definišu maksimalnu brzinu su impresivne, ali ne mnogo unapređene. Carrera S ima maksimalnu brzinu od 310 km/h, samo 16 km/h manje od do sada najbržeg 911 GT2 RS. Carrera 4S ja na nivou prethodnika, sa simboličnih par kilometara na čas više. Međutim, postoji zanimljivost vezana za postizanje maksimalnih brzina, koja za Porsche i nije novina, ali relativno retko se javno iznosi.
Novi 911 koristi osmostepeni PDK menjač sa dvostrukom spojnicom, koji je preuzet iz Panamere, ali modifikovan po pitanju prenosnih odnosa. Međutim, Porsche 911 svoju maksimalnu brzinu dohvata već u šestom stepenu prenosa, pa se postavlja pitanje čemu višak prenosa u menjaču. Odgovor je jednostavan i logičan. Menjač je u osnovi konstruisan, a prenosi po pitanju performansi proračunati, na bazi šestostepenog menjača. Dve dodatne brzine, sedma i osma, su dugački “overdrive” služe za štednju goriva, pogotovo pri dužem krstarenju velikim brzinama. Drugim rečima, rezervoar će duže potrajati, a 911 se lakše izborio sa WLTP i taksama zbog velike emisije CO2.
Re: Porsche Carrera 911 (992)
Najgore je svađati se sa budalom. Prvo te spusti na svoj nivo, a onda te dotuče iskustvom...
Re: Porsche Carrera 911 (992)
Najgore je svađati se sa budalom. Prvo te spusti na svoj nivo, a onda te dotuče iskustvom...
Re: Porsche Carrera 911 (992)
Najgore je svađati se sa budalom. Prvo te spusti na svoj nivo, a onda te dotuče iskustvom...
Re: Porsche Carrera 911 (992)
Najgore je svađati se sa budalom. Prvo te spusti na svoj nivo, a onda te dotuče iskustvom...
Re: Porsche Carrera 911 (992)
Najgore je svađati se sa budalom. Prvo te spusti na svoj nivo, a onda te dotuče iskustvom...
Re: Porsche Carrera 911 (992)
GT3
Najgore je svađati se sa budalom. Prvo te spusti na svoj nivo, a onda te dotuče iskustvom...