Imate pitanje za TRIO motors i TRIO servis?

Zaključana tema
Korisnikov avatar
pedja
član 001
Postovi: 14138
Pridružio se: 13 Jan 2012, 08:52
Garaža: SX4 1,6/120 TNG
Lokacija: Beograd

Re: Imate pitanje za TRIO motors i TRIO servis?

Post od pedja » 03 Dec 2018, 17:09

Ja moram sređivati glavu i ventile na SX4. Samo da uhvatim nedelju dana da mogu ostaviti auto u Triu. Nadam se da posle toga neće još dugo ostati kod mene.

TapaT


Korisnikov avatar
Skipper
Postovi: 2259
Pridružio se: 26 Jul 2016, 21:02
Garaža: Toyota Avensis MK3
Lokacija: Beograd

Re: Imate pitanje za TRIO motors i TRIO servis?

Post od Skipper » 03 Dec 2018, 17:27

Kakvo je iskustvo sa nisanovim motorima i tng? Oznaka motora QG18

Sent from my ANE-LX1 using Tapatalk


Korisnikov avatar
Bax
Postovi: 11042
Pridružio se: 11 Jan 2012, 22:37

Re: Imate pitanje za TRIO motors i TRIO servis?

Post od Bax » 03 Dec 2018, 17:30

Ja bih ga posle ovog iskustva sa Hyundaijem, verovatno stavio samo u Juga.... :)
Lepse je voziti slab auto brzo, nego snazan sporo.

Ogi
Banned
Postovi: 11255
Pridružio se: 14 Jan 2012, 23:20
Garaža: Seat Leon 1.2 TSI 2017
Lokacija: Beograd

Re: Imate pitanje za TRIO motors i TRIO servis?

Post od Ogi » 03 Dec 2018, 17:34

pedja je napisao:
03 Dec 2018, 17:09
Ja moram sređivati glavu i ventile na SX4. Samo da uhvatim nedelju dana da mogu ostaviti auto u Triu. Nadam se da posle toga neće još dugo ostati kod mene.

TapaT
Sto, sta mu je ? Ajde ventili, ali zasto glava ?

Korisnikov avatar
Dare4x4
Postovi: 3101
Pridružio se: 22 Avg 2014, 17:00

Re: Imate pitanje za TRIO motors i TRIO servis?

Post od Dare4x4 » 03 Dec 2018, 18:11

Da bi se ventili zamenili, mora glava da se digne, a posle toga mora na ravnanje.
Nije nikakva tragedija voziti auto posle toga. Ako se uradi lepo, ništa se ne primećuje, može da bude samo bolje da ide jer ventili bi trebalo bolje da dihtuju.

Ogi
Banned
Postovi: 11255
Pridružio se: 14 Jan 2012, 23:20
Garaža: Seat Leon 1.2 TSI 2017
Lokacija: Beograd

Re: Imate pitanje za TRIO motors i TRIO servis?

Post od Ogi » 03 Dec 2018, 19:15

Mislio sam na stelovanje ventila.

Korisnikov avatar
pedja
član 001
Postovi: 14138
Pridružio se: 13 Jan 2012, 08:52
Garaža: SX4 1,6/120 TNG
Lokacija: Beograd

Re: Imate pitanje za TRIO motors i TRIO servis?

Post od pedja » 03 Dec 2018, 19:38

Nema tu više štelovanja.

TapaT


Korisnikov avatar
McGruja
Site Admin
Postovi: 13405
Pridružio se: 06 Jan 2012, 13:48
Garaža: Suzuki Vitara 1.6 16v AT

Re: Imate pitanje za TRIO motors i TRIO servis?

Post od McGruja » 03 Dec 2018, 20:02

Pa ti uštedi i ugradi plin

Korisnikov avatar
pedja
član 001
Postovi: 14138
Pridružio se: 13 Jan 2012, 08:52
Garaža: SX4 1,6/120 TNG
Lokacija: Beograd

Re: Imate pitanje za TRIO motors i TRIO servis?

Post od pedja » 03 Dec 2018, 20:41

Jbga, niko ljudima nije rekao da je ovaj scenario sasvim realan za taj motor, bitno je bilo prodati auto.

Nisam protiv plina, čak ni naknadno ugrađenog, ali bih radije bez njega. Spucah 2000km na benzin, nikako da odem na servis TNGa, ne pale se lampice, sve OK, osim novčanika, ali neke stvari nemaju cenu

P.S. Ubuđaće mi se plin u boci...


TapaT


Korisnikov avatar
McGruja
Site Admin
Postovi: 13405
Pridružio se: 06 Jan 2012, 13:48
Garaža: Suzuki Vitara 1.6 16v AT

Re: Imate pitanje za TRIO motors i TRIO servis?

Post od McGruja » 03 Dec 2018, 20:43

Nisi ti uradio ništa loše, naprotiv
Samo kažem onako, više za sebe

Korisnikov avatar
Heinz
Postovi: 19189
Pridružio se: 12 Mar 2012, 19:27
Garaža: Civic FK2 1.8
Lokacija: Voždovac

Re: Imate pitanje za TRIO motors i TRIO servis?

Post od Heinz » 03 Dec 2018, 20:56

Ako radi OK na benzin, zašto otvarati motor?

Korisnikov avatar
Saša
Postovi: 12985
Pridružio se: 13 Jan 2012, 08:07
Garaža: Renault Kadjar Equilibre 1.3 TCe 140 i Fiat Punto Classic 1.2 8V LPG Dynamic A/C
Lokacija: Novi Sad

Re: Imate pitanje za TRIO motors i TRIO servis?

Post od Saša » 03 Dec 2018, 21:29

Dajte ljudi, ne tripujte se opet i od nečeg jako prostog i već "sto godina" u upotrebi ne pravite opet famu i frku. Samo kvalitetan i dobro podešen gasni uređaj i nema nikakve brige. Ljudi ga ugrađuju čak i u motore za koje se zna da su problematični - ugradi se ona kapalica da podmazuje ležišta ventila i to je to. Jedina opasnost je ako vozite sa loše podešenim uređajem odnosno siromašnom smešom pa dolazi stalno do visokih temperatura. U tom slučaju zna da probije dihtung glave, da izgore ležišta ventila i slično. Dakle: samo kod dobrog masjtora, nek on razbija glavu i podešava šta treba a vi sipajte plin i vozite se mnogo jeftinije. Ja sam sa ovim Puntom prešao skoro 140.000 km, sa prethodnim autom 70.000 (ukupno skoro 12 godina vožnje) i nikakvih problema nisam imao sa motorom. :)

Korisnikov avatar
pedja
član 001
Postovi: 14138
Pridružio se: 13 Jan 2012, 08:52
Garaža: SX4 1,6/120 TNG
Lokacija: Beograd

Re: Imate pitanje za TRIO motors i TRIO servis?

Post od pedja » 03 Dec 2018, 22:10

Ovaj je ugrađen u čuvenom servisu, pri kupovini automobila, sa kapalicom, održavan, dan danas su mu svi parametri TNGa odlični. Taj motor nije za plin. Zameram jedino uvozniku na prikrivanju informacija, prilikom kupovine.

Da se manemo, trolujemo temu samo. A sa Sašom, i TNGom, to može potrajati :D

Saša, u pravu si.
Peace!

Ovaj auto nije moj. Vratiću ga ispravnog, koliko je moguće, kada dođe vreme. Dosta od mene. Teško da će me TNG videti opet, bez obzira na ovo iskustvo.

TapaT

ljubitelj
Postovi: 10545
Pridružio se: 10 Sep 2012, 21:16
Lokacija: Beograd

Re: Imate pitanje za TRIO motors i TRIO servis?

Post od ljubitelj » 03 Dec 2018, 22:59

Nije svaki benzinski motor pogodan za gasovita goriva, postoje liste modela i godista motora u koje se prosto receno ne ugradjuje TNG, Te liste su napravili proizvodjaci....e sad sto se neki ne pridrzavaju tehnickih uputstava proizvodjaca to je druga prica.

Korisnikov avatar
havijer
Postovi: 3068
Pridružio se: 28 Mar 2015, 07:55
Garaža: I30 mk1 1,4
Lokacija: Kragujevac/GM

Re: Imate pitanje za TRIO motors i TRIO servis?

Post od havijer » 03 Dec 2018, 23:35

TRIO_driver je napisao:Voziš dok se ne pojave simptomi, a onda razbijaj glavu..možda se i ne pojave, nije svaki sa tim problem, ali baš su česti...
Još samo ovo pitanje, ako dođe do tih problema kolike troškove da očekujem?

Ne isplati se voziti bilo koja kola, evo npr kupili službena škoda fabia sa pređenih 130 hiljada i posle 5000 km crkne EGR koji košta 400 evra. Voziti na benzin je van pameti koji su to troškovi, voziti na plin opet problemi...službena kola su svetinja... :D

Sent from my Mi A1 using Tapatalk


Zaključana tema