Napon mu je ok. 12.6 i vergla dobro nema da se kilavi ako me razumes.
Ne znam koliko je star samo akumulator,inace marka je exide 44ah kocks
Gas je ugradjen pocetkom novembra i od tad pocinje da vergla duze na prvo paljenje kad je niza temperatura.
Problem je što na TNGu pali grešku katalizatora (na benzinu je sve OK) i što svakako sleduje servis veći od zamene filtera. Istorija servisa TNGa, poslednjih 40ak kkm je nejasna, osim poslednje zamene, kada sam počeo da vozim auto i odvezao ga kod Babića na zamenu filtera.Rolla je napisao:Nisam ispratio, sta je bio problem?
Sent from my E5603 using Tapatalk
Zanimljivo je sto se desava samo pri hladnijem vremenu,pali normalno kad je preko 3,4 stepeniljubitelj je napisao: ↑15 Dec 2018, 13:57Nikakvog u ovom slucaju, prica prodavca je izmisljotina da ne kazem navodi te na pogresnu stranu.
Teze prvo paljenje je zbog viska goriva (curi negde plin) ili viska vazduha (fals vazduh usisava) a obe stvari se mogu dogoditi priliko ugradnje klasik sekvent plina pri cemu je ova druga verovatnija.
Kako god, krenuo bih prvo od dijagnostike vazduha i usisa.
svi vise sumnjam na TNG sistem. Citao sam nesto za ono crevo sto ide od isparivaca u usisnu granu da oce da pusta plin pa onda presisa motor, probacu da ga skinem pa da vidim kako ce da paliStjepa je napisao: ↑15 Dec 2018, 00:17Mozda resim, ali ja bih se ipak malo pozabavio sa akumulatorom. Ne znam kad si mu merio napon (ne moras ni da obrazlazes), ali ako ti to nije stanje pre prvog jutarnjeg paljenja (u uslovima koje si opisao) onda to merenje nije merodavno. Ako si u mogucnosti stavi aku. na punjenje negde. Pa proprati stanje.
U suprotnom, ako si siguran da nije do akumulatora. Tj. da ima veze sa sistemom za TNG, idi u servis gde je vrsena ugradnja. Obzirom da si o ugradnji razmisljao krajem septembra, svakako si u garantnom roku. I ako situacija imam ikakvu vezu sa instalacijom, na servisu je da to i sredi.