Automobili koji nisu ugledali svetlost dana (koncepti)
Re: Automobili koji nisu ugledali svetlost dana (koncepti)
Kako beše, Aleko 1600 je bio Moskvič, a 1500 Lada motor?
- bozza1979
- Postovi: 538
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 01:01
- Garaža: Škoda Scala 1.0TSI & Hyundai Getz 1.1
- Lokacija: Beograd
Re: Automobili koji nisu ugledali svetlost dana (koncepti)
Obrnuto. 1500 moskvic, 1600 lada
Re: Automobili koji nisu ugledali svetlost dana (koncepti)
Zna li neko, da li je taj sa Ladinim motorom imao i Ladin menjač? Originalni Alekov menjač ima konstrukcionu grešku - potiče od nekog starijeg 4-brzinca, na koji je dodat par zupčanika za petu brzinu. Problem je što su ti zupčanici pričvršćeni sa dva šrafa koji imaju tendenciju da se vremenom odvrnu i upadnu među zupčanike, ponekad tako da blokiraju diferencijal (koji je u istom kućištu, kao i kod većine automobila sa prednjim pogonom). Blokirani diferencijal znači da su prednji točkovi blokirani i upravljanje nemoguće, što je često dovodilo do fatalnog ishoda.
Ђенерал Јанковић
Re: Automobili koji nisu ugledali svetlost dana (koncepti)
Aleko - neće daleko.
Re: Automobili koji nisu ugledali svetlost dana (koncepti)
Nažalost, ima u tome istine. Mnogi od nas su znali nekoga ko je poginuo u Aleku.
Inače, iako je firma AZLK odavno ugašena, sajt sa kraja 1990-ih / početka 2000-ih i dalje stoji: http://www.azlk.ru
Ima dosta zanimljivih podataka. Kad se klikne na "Modeli", tu je lista modela sa tehničkim karakteristikama. Na primer, Duet-1 ima Renault-ove 2.0 motore, 8v sa 114 ks i 16v sa 147 ks. Duet-2 ima VAZ-2106 od 1.6 l sa 71 ks (to je onaj Ladin koji smo pominjali). Ostali modeli su Svjatogor, Jurij Dolgorukij, Knjaz Vladimir i Ivan Kalita, a posebno luksuzno deluje ovaj poslednji, sa kožom i drvetom, kao i V6 i 4x4 verzijama u ponudi. Očigledno su se trudili da spasu firmu, ali niko ta čuda nije kupovao i na kraju su propali.
Inače, iako je firma AZLK odavno ugašena, sajt sa kraja 1990-ih / početka 2000-ih i dalje stoji: http://www.azlk.ru
Ima dosta zanimljivih podataka. Kad se klikne na "Modeli", tu je lista modela sa tehničkim karakteristikama. Na primer, Duet-1 ima Renault-ove 2.0 motore, 8v sa 114 ks i 16v sa 147 ks. Duet-2 ima VAZ-2106 od 1.6 l sa 71 ks (to je onaj Ladin koji smo pominjali). Ostali modeli su Svjatogor, Jurij Dolgorukij, Knjaz Vladimir i Ivan Kalita, a posebno luksuzno deluje ovaj poslednji, sa kožom i drvetom, kao i V6 i 4x4 verzijama u ponudi. Očigledno su se trudili da spasu firmu, ali niko ta čuda nije kupovao i na kraju su propali.
Ђенерал Јанковић
Re: Automobili koji nisu ugledali svetlost dana (koncepti)
Kakvo smece su pravili jbt. A ja do sad mislio da je Moskvic neki kvalitet bio. Zasto su se u Sovjetskom savezu tako trapavo odnosili prema autoindustriji?
Inace VW ima pravo na ime Moskvic
Послато са Redmi Note 4 уз помоћ Тапатока
Inace VW ima pravo na ime Moskvic
Послато са Redmi Note 4 уз помоћ Тапатока
Re: Automobili koji nisu ugledali svetlost dana (koncepti)
Najgore je svađati se sa budalom. Prvo te spusti na svoj nivo, a onda te dotuče iskustvom...
Re: Automobili koji nisu ugledali svetlost dana (koncepti)
Alpine A480
Najgore je svađati se sa budalom. Prvo te spusti na svoj nivo, a onda te dotuče iskustvom...
Re: Automobili koji nisu ugledali svetlost dana (koncepti)
Peugeot 604 karavan.
Najgore je svađati se sa budalom. Prvo te spusti na svoj nivo, a onda te dotuče iskustvom...
Re: Automobili koji nisu ugledali svetlost dana (koncepti)
DAF PX
Najgore je svađati se sa budalom. Prvo te spusti na svoj nivo, a onda te dotuče iskustvom...
Re: Automobili koji nisu ugledali svetlost dana (koncepti)
Bitter Rallye
Najgore je svađati se sa budalom. Prvo te spusti na svoj nivo, a onda te dotuče iskustvom...
Re: Automobili koji nisu ugledali svetlost dana (koncepti)
Odbačen dizajnerski predlog - 1989 Ford Fiesta Mk3
Najgore je svađati se sa budalom. Prvo te spusti na svoj nivo, a onda te dotuče iskustvom...
Re: Automobili koji nisu ugledali svetlost dana (koncepti)
Renault Fuego sa petoro vrata.
Najgore je svađati se sa budalom. Prvo te spusti na svoj nivo, a onda te dotuče iskustvom...
Re: Automobili koji nisu ugledali svetlost dana (koncepti)
In the mid-1980s, I.DE.A designed this sports car project which should have been jointly developed by Alfa Romeo and Pontiac. But the project would never make it beyond the styling exercise seen below, and for 'good' reason!
The Italian body responsible for running the country's public industrial assets was in enormous debt. Its president, Romano Prodi, undertook large-scale restructuring and much privatisation. All in all almost thirty companies were sold off including the flagship, Alfa Romeo.
It's easy to see why this project was stopped - Ford opened negotiations to take over the Italian car maker, nipping any joint venture with GM in the bud.
The Italian body responsible for running the country's public industrial assets was in enormous debt. Its president, Romano Prodi, undertook large-scale restructuring and much privatisation. All in all almost thirty companies were sold off including the flagship, Alfa Romeo.
It's easy to see why this project was stopped - Ford opened negotiations to take over the Italian car maker, nipping any joint venture with GM in the bud.
Najgore je svađati se sa budalom. Prvo te spusti na svoj nivo, a onda te dotuče iskustvom...