Automobil za 14k-15k e
- Saša
- Postovi: 13079
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 08:07
- Garaža: Renault Kadjar Equilibre 1.3 TCe 140 i Fiat Punto Classic 1.2 8V LPG Dynamic A/C
- Lokacija: Novi Sad
Re: Automobil za 14k-15k e
Iskreno, nisam ni gledao jer mi je sedan puno lepši (sem onog detalja multimedije unutra, to su baš sklepali u sedanu), plus je hatch dosta skuplji, pa sam ga otpisao u startu. Vidim da sad nude neku varijantu paketa opreme "Family" koja je ustvari osnovni "Pop" paket (1.4 motor) plus "Pop Tech" dodatak opreme tako da na osnovnu opremu koja je sasvim solidna tada ima i maglenke, zadnje senzore, kožni volan sa komandama i ručicu menjača i radio sa bluetoothom. Ja bih tome pokušao da dodam i onaj "Safety pack" jer košta samo 350 evra, a dobijaš i autonomno kočenje u slučaju opasnosti i limiter brzine. Izaći će to na kraju naravno više jer vidim da je taj "pack" vezan i za tempomat (što bih takođe imao rado u autu) i još neke detalje pa to ide još par stotina gore, ali za oko 11.000 ili malo manje bi se dobio sasvim fin i velik autić (kome bih ja kasnije ubacio i TNG uređaj)... Prodam Punta za učešće i opet vozim nov ali i za klasu veći auto za samo 100 evrića mesečno...
- Sloba
- Site Admin
- Postovi: 10573
- Pridružio se: 06 Jan 2012, 12:03
- Garaža: Ford Fiesta Ecoboost, Mazda CX-30 AWD
- Lokacija: Novi Sad
- Kontakt:
Re: Automobil za 14k-15k e
Ne verujem da limiter ide solo, bez tempomata. Ipak je to isti sklop. To je ok cena, samo gledaj da se rastegnes i uzmes sve ono sto ti treba od opreme.
- Saša
- Postovi: 13079
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 08:07
- Garaža: Renault Kadjar Equilibre 1.3 TCe 140 i Fiat Punto Classic 1.2 8V LPG Dynamic A/C
- Lokacija: Novi Sad
Re: Automobil za 14k-15k e
Pa vidi, odreći ću se recimo rado multimedije, alu felni, automatskog klima uređaja ili bilo čega te vrste samo da bih imao autonomno kočenje. To je brutalno dobra i važna stvar, čini auto savremenim, odnosno diže sigurnost za još jednu "zvezdicu". Budžet mi je i dalje oko 10.000, ali rastegnuću se još i hiljadarku ako bude trebalo (dati veće učešće). No preko toga ne idem. Cilj su mi što manji mesečni troškovi a ponovo nov i (veći) auto.
- Sloba
- Site Admin
- Postovi: 10573
- Pridružio se: 06 Jan 2012, 12:03
- Garaža: Ford Fiesta Ecoboost, Mazda CX-30 AWD
- Lokacija: Novi Sad
- Kontakt:
Re: Automobil za 14k-15k e
Gledam ponudu Stojanova... Nije ni cifra neka, al bas nikakva oprema u pocetnom paketu. Za neki sluzbeni pa ok, evo ti drndaj...
Grejac zadnjeg stakla, senzor za nevezan pojas, deljiva klupa... sta sve pisu, majko mila.
Grejac zadnjeg stakla, senzor za nevezan pojas, deljiva klupa... sta sve pisu, majko mila.
- Saša
- Postovi: 13079
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 08:07
- Garaža: Renault Kadjar Equilibre 1.3 TCe 140 i Fiat Punto Classic 1.2 8V LPG Dynamic A/C
- Lokacija: Novi Sad
Re: Automobil za 14k-15k e
Nemam ni sad nešto naročito opreme. No znam dobro šta mi zaista treba (odnosno fali sada) i biće to sasvim dovoljno da osetim razliku u odnosu na Punta. A pre svega veći i udobniji auto...
- Spa-Francorchamps
- Pobednik Garaža - Classic lige
- Postovi: 577
- Pridružio se: 03 Feb 2018, 12:02
- Garaža: Hyundai i20 1.2 GL Premium
Re: Automobil za 14k-15k e
Sad vidim da je PAKET SAFETY nedostupan za 1.4 benzinac, bar kad je hatch Tipo u pitanju.
- Saša
- Postovi: 13079
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 08:07
- Garaža: Renault Kadjar Equilibre 1.3 TCe 140 i Fiat Punto Classic 1.2 8V LPG Dynamic A/C
- Lokacija: Novi Sad
Re: Automobil za 14k-15k e
Gde si to našao? A za sedan?
Edit: nađoh sad i ja. To je "Paket Safety A" - autonomno kočenje + adaptivni tepomat + limiter brzine - to nije dostupno za 1.4 motor, no postoji i "Paket Safety B" - autonomno kočenje + limiter brzine, to ide i za 1.4 motor
Edit: nađoh sad i ja. To je "Paket Safety A" - autonomno kočenje + adaptivni tepomat + limiter brzine - to nije dostupno za 1.4 motor, no postoji i "Paket Safety B" - autonomno kočenje + limiter brzine, to ide i za 1.4 motor
Re: Automobil za 14k-15k e
Autonomno kocenje ce biti obavezno od 2020 i neke, mozda 2022ge. Tako da ga vecina proizvodjaca stavalja u sve pakete opreme, hteo ti ili ne.
- Spa-Francorchamps
- Pobednik Garaža - Classic lige
- Postovi: 577
- Pridružio se: 03 Feb 2018, 12:02
- Garaža: Hyundai i20 1.2 GL Premium
Re: Automobil za 14k-15k e
Loše informacije na zvaničnom fiat sajtu, uključujući cenovnike, opis opreme. Nema konfiguratora kao na fiat sajtovima za druge države, uredno se prodaje Punto kojeg odavno nema...
Poslednja izmena od Spa-Francorchamps u 25 Jan 2019, 11:03, izmenjeno 1 put ukupno.
- Saša
- Postovi: 13079
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 08:07
- Garaža: Renault Kadjar Equilibre 1.3 TCe 140 i Fiat Punto Classic 1.2 8V LPG Dynamic A/C
- Lokacija: Novi Sad
Re: Automobil za 14k-15k e
Meni bi bilo glupo kupiti danas nov auto bez toga. Više puta sam se uverio koliko je to korisna stvar, poslednji put u RAV-u. Da nije bilo toga zapucali bismo se na autoputu do sada bar nekoliko puta u ove ispred nas. I adaptivni tempomat je brutalan, mnogo dobra stvar. I držanje auta u traci... i...
- Sloba
- Site Admin
- Postovi: 10573
- Pridružio se: 06 Jan 2012, 12:03
- Garaža: Ford Fiesta Ecoboost, Mazda CX-30 AWD
- Lokacija: Novi Sad
- Kontakt:
Re: Automobil za 14k-15k e
Zar autonomno kocenje nije tzv. gradska kocnica, odnosno ona koja radi samo na malim brzinama?
Re: Automobil za 14k-15k e
Zavisi kakav je sistem. Ako imas radar, pa locira udaljene predmete koliko brzo se priblizavas, onda nije samo za male brzine, sta vise radi samo na vecim brzinama.
Za gradske uslove se koriste valjda senzori, ne radar, koji detektuju i pesake i bicikliste na manjim razdaljinama.
Za gradske uslove se koriste valjda senzori, ne radar, koji detektuju i pesake i bicikliste na manjim razdaljinama.
- Saša
- Postovi: 13079
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 08:07
- Garaža: Renault Kadjar Equilibre 1.3 TCe 140 i Fiat Punto Classic 1.2 8V LPG Dynamic A/C
- Lokacija: Novi Sad
Re: Automobil za 14k-15k e
Ovo na autoputu što sam pomenuo je bilo kroz BG (na izlasku iz BG-a), kreni-stani u koloni, pa se malo ubrza, zajurcaš se, pa opet kočiš... A ako se kucka telefon pritom i ne pazi - eto katastrofe. To kočenje je kolegu spasilo bukvalno da se RAV-om ne zapuca u ovog ispred, auto je sam odreagovao. Na njemu to funkcioniše fantastično, nadam se da je i kod Fiata tako (nisam se udubljivao u detalje), no čak i to kočenje pri malim brzinama (ako je samo to) je dobra stvar da te spasi čukanja...
Re: Automobil za 14k-15k e
meni se tipo hečbek mnogo vise svidja od sedana, i karavan mi je lepsi, sedan mi nekako najbednije izgleda, pravi turcin kao linea, siena i sl. odvratnosti iz turske, a i ove druge verzije su prakticnije zbog gepeka kome je to bitno, dubina i sirina se vrv ne razlikuju bar ne bitno ali zato visina itekako znaci
Poslednja izmena od OMP u 25 Jan 2019, 11:56, izmenjeno 1 put ukupno.
Re: Automobil za 14k-15k e
I da te ozbiljno iritira, posebno jeftinije varjante. Milsim kucas poruke i vozis, i treba da opalis auto....