Alfa Romeo 159 kao polovnjak
- passenger
- Postovi: 14231
- Pridružio se: 07 Maj 2016, 10:20
- Garaža: KIA Cee'd sw 1.6 crdi Opel Corsa C GSI
Re: Alfa Romeo 159 kao polovnjak
Neću zinat eto
Bobanov bio 200ks?
Bobanov bio 200ks?
''...and into the forest I go to lose my mind and find my soul''
- TheWickerMan
- Postovi: 10464
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 12:46
- Garaža: AR Giluietta TCT
- Lokacija: Stuttgart,DE
Re: Alfa Romeo 159 kao polovnjak
Taj od 200 ks ne bih uzimao u obzir, znam da su svi koje znam sa tim motorom imali problema sa glavom. od 210 ks u svakom slučaju ne bih bežao uopšte, ako ti ne smeta čudan zvuk petocilindraša.
Sent from my Mate10 Lite using Tapatalk
Sobzirom da imam problem sa bojama, moguće je da je to ta sad ću da ti izbunarim link.Heineken je napisao:Moze, pusti na pp mada moze i ovde
Ako je ta crvena u stvari bordo sa svetlim enterijerom, BG table nju sam gledao
Sent from my Mate10 Lite using Tapatalk
- passenger
- Postovi: 14231
- Pridružio se: 07 Maj 2016, 10:20
- Garaža: KIA Cee'd sw 1.6 crdi Opel Corsa C GSI
Re: Alfa Romeo 159 kao polovnjak
Ma ne smeta meni ništa. Onako usput gledam, još je rano, ali dobro je biti upućen kad dodje vreme za zamenu Corse
''...and into the forest I go to lose my mind and find my soul''
- Ivan
- Postovi: 9882
- Pridružio se: 03 Jan 2013, 09:22
- Garaža: bmw 3 f31, bmw 5 f10,
- Lokacija: Novi Sad
Re: Alfa Romeo 159 kao polovnjak
Meni 2.4jtd baš ima moćan zvuk, mislim da je Bobanova Brera 210ks. Svakako ima manje problema nego 200ks.
Sent from my STF-L09 using Tapatalk
Sent from my STF-L09 using Tapatalk
- passenger
- Postovi: 14231
- Pridružio se: 07 Maj 2016, 10:20
- Garaža: KIA Cee'd sw 1.6 crdi Opel Corsa C GSI
Re: Alfa Romeo 159 kao polovnjak
Vidim ja da će opet bude neki atmosferac benzinac sa pešes senzora i kukanje u temi "Koliko troši?"
''...and into the forest I go to lose my mind and find my soul''
- Ivan
- Postovi: 9882
- Pridružio se: 03 Jan 2013, 09:22
- Garaža: bmw 3 f31, bmw 5 f10,
- Lokacija: Novi Sad
Re: Alfa Romeo 159 kao polovnjak
Za svaki auto možeš naći neku ili slabu tačku, dobro je kada znaš koja je slaba tačka, središ to i vozis se kao car.
Savršen motor nećeš naći ni dizel ni benzin.
Sent from my STF-L09 using Tapatalk
Savršen motor nećeš naći ni dizel ni benzin.
Sent from my STF-L09 using Tapatalk
- Heineken
- Postovi: 6231
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 01:34
- Garaža: Alfa Romeo Giulietta 2.0 JTDm-2 150
- Lokacija: Šid, Srbija
Re: Alfa Romeo 159 kao polovnjak
Kako mene rodjak mehanicar savetuje oko kupovine 159...kaze nemoj to skupo ko otrov za odrzavanje sto ne uzmes e90 pre restajlinga
Re: Alfa Romeo 159 kao polovnjak
tu ces da se usrecis
- Heineken
- Postovi: 6231
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 01:34
- Garaža: Alfa Romeo Giulietta 2.0 JTDm-2 150
- Lokacija: Šid, Srbija
Re: Alfa Romeo 159 kao polovnjak
Ma sto se tice D segmenta samo 159 dolazi u obzir to sam zacrtao i nema dalje.
Re: Alfa Romeo 159 kao polovnjak
Pa da. Alfa je dobar auto i vozacki. Zna pass u kg krivinu posle nadvoznjaka u vašarištu. Alfa tu ulazi sa 80 kao neki auto sa 40. Naravno samo dobre gume. E sad i mene interesuje kad se gleda 1.9 da li je bolje ici na 120 pa cip ili 150? Secam se da moraju neka krilca da se sredjuju ili usisna grana?
Poslato sa mog(a) RM-320 koristeći komšijin vajrles
Poslato sa mog(a) RM-320 koristeći komšijin vajrles
- Ivan
- Postovi: 9882
- Pridružio se: 03 Jan 2013, 09:22
- Garaža: bmw 3 f31, bmw 5 f10,
- Lokacija: Novi Sad
Re: Alfa Romeo 159 kao polovnjak
Samo da sednem za komp pa ću opširnije, a mogu baciti i paralelu e90-159
Sent from my STF-L09 using Tapatalk
Sent from my STF-L09 using Tapatalk
Re: Alfa Romeo 159 kao polovnjak
Mnogo je bolji motor za vožnju 16v, 150KS, pa čipuj njega na blizu 200KS, to onda već ozbiljno ubrzava. U principu za 9tku i jeste realno da ima 200tinjak KS, tek onda se ponaša auto kako su ga očigledno i zamislili.
120KS (stock) eto nema tu usisnu granu, ali vrlo nezanimljiv razvoj snage ima, što se baš oseti u svakodnevnoj vožnji. 150KS (stock) je elastičniji i bolje povlači iz nižih obrtaja. Vredi zameniti usis, dati 300€ i uživati svakodnevno.
Svakako 159 danas nije preambiciozan auto, poprilično malo košta, nije skup za održavanje, a mislim da se baš mnogo dobija. Treba samo naći dobar primerak, što nije bilo lako ni pre nekoliko godina, a tek danas mogu misliti.
120KS (stock) eto nema tu usisnu granu, ali vrlo nezanimljiv razvoj snage ima, što se baš oseti u svakodnevnoj vožnji. 150KS (stock) je elastičniji i bolje povlači iz nižih obrtaja. Vredi zameniti usis, dati 300€ i uživati svakodnevno.
Svakako 159 danas nije preambiciozan auto, poprilično malo košta, nije skup za održavanje, a mislim da se baš mnogo dobija. Treba samo naći dobar primerak, što nije bilo lako ni pre nekoliko godina, a tek danas mogu misliti.
- Heineken
- Postovi: 6231
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 01:34
- Garaža: Alfa Romeo Giulietta 2.0 JTDm-2 150
- Lokacija: Šid, Srbija
Re: Alfa Romeo 159 kao polovnjak
Ta cena za novu granu se odnosi samo ako imas stariji tip aluminijumske kao sto je bilo kod tebe na tvojoj 159. Nije ni 300 evra sad pala je cena za 200 se uzima nova aluminijumska.
Iskreno ja bih uzeo i 120 konja ako je auto u dobrom stanju. Nisam nikakav trkac plus putevi ovde kod mene su
@Ivan
Pisi, bice zanimljivo meni kao potencijalnom kupcu a i ostalima siguran sam.
Iskreno ja bih uzeo i 120 konja ako je auto u dobrom stanju. Nisam nikakav trkac plus putevi ovde kod mene su
@Ivan
Pisi, bice zanimljivo meni kao potencijalnom kupcu a i ostalima siguran sam.
- Ivan
- Postovi: 9882
- Pridružio se: 03 Jan 2013, 09:22
- Garaža: bmw 3 f31, bmw 5 f10,
- Lokacija: Novi Sad
Re: Alfa Romeo 159 kao polovnjak
E ovako da pocnem, samo bih se delmicno slozio sa nidzom, jeste 1.9 jtd 150ks najbolji izbor, ali je 2.4jtd lepsi za voznju, zbog snage, jeste 1.9 malo ostrija u nosu, ali isto tako je i 520d ostrija u nosu i promeni pravca u odnosu na 530d, ali je svima jasno da je za sportsku voznju bolji 530d zbog snage.
Takodje se ne bih ni slozio za razvoj snage, da je na 16v bolji nego na 8v na nizim rpm, meni se cini naprotiv, ako gledamo ono kada klizis recimom u drugoj na 1000rpm ili se nalazis negde na 1400-1500rpm, tek od 1800-2000rpm 16v krece da pokazuje prednost po meni.
Sto se tice recimo 320d e90 prefl protiv 159, da krenemo od motora, onaj od 163ks je usavrsena starda garda i po meni bolji/zilaviji/zahvalniji motor, mozda su male razlike, neka su i egal, ali sigurno nije losiji, nepouzdaniji, skuplji za odrzavanje itd.
Sto se tice voznje dosta zavisi od guma i felna naravno, bmw ima bolji osecaj na volanu, preciznost je izuzetna kod oba, ali je alfa stabilnija i upravljivija.
Mesto u kabini je dosta oskudno, gepek je bolji, prakticniji i veci kod bmwa.
Alfa je takodje primetno udobnija, dok je bmw tisi.
Moj izbor bi bila alfa 159 u tom dvoboju jer nudi slicnu zabavu, uz povecanu stabilnost, bezbednost i udobnost. Osecaj u 159 je kao da je za broj veci auto, naravno uz neke klasicne italijanske propuste, ali kao da je pravljena za klasu iznad pa na silu spustena u segment ispod i pojeftinjavana gde je moglo.
p.s. da slucajno ne zaboravim da napomenem izuzetno bitno za alfu, moraju velike gume ta bi to bilo to od auta, jer su italijanski slepci propisali od 205/55/16 (zimske) pa do 235/40/19, a razlika je monstruoznih 6% sto je maltene nevidjeno, sto je prevedeno cca 40mm precnika tocka, odnosno 20mm klirensa, cak i na 215/55/16 ti fali nekih 15mm dragocenog klirensa.
Mala felna kvari upravljanje i osecaj na volanu, dok velika uglavnom dobija na stabilnost i upravljivosti naustrb udobnosti, pa su to kao kompenzovali vecom gumom, a km sat je isto bazdaren za sve, pa takodje na manjim gumama hoce vise da laze i bord i km sat.
Tako da bih isao na gume koje su egal po precniku sa najvecim fabrickim propisanim.
Takodje se ne bih ni slozio za razvoj snage, da je na 16v bolji nego na 8v na nizim rpm, meni se cini naprotiv, ako gledamo ono kada klizis recimom u drugoj na 1000rpm ili se nalazis negde na 1400-1500rpm, tek od 1800-2000rpm 16v krece da pokazuje prednost po meni.
Sto se tice recimo 320d e90 prefl protiv 159, da krenemo od motora, onaj od 163ks je usavrsena starda garda i po meni bolji/zilaviji/zahvalniji motor, mozda su male razlike, neka su i egal, ali sigurno nije losiji, nepouzdaniji, skuplji za odrzavanje itd.
Sto se tice voznje dosta zavisi od guma i felna naravno, bmw ima bolji osecaj na volanu, preciznost je izuzetna kod oba, ali je alfa stabilnija i upravljivija.
Mesto u kabini je dosta oskudno, gepek je bolji, prakticniji i veci kod bmwa.
Alfa je takodje primetno udobnija, dok je bmw tisi.
Moj izbor bi bila alfa 159 u tom dvoboju jer nudi slicnu zabavu, uz povecanu stabilnost, bezbednost i udobnost. Osecaj u 159 je kao da je za broj veci auto, naravno uz neke klasicne italijanske propuste, ali kao da je pravljena za klasu iznad pa na silu spustena u segment ispod i pojeftinjavana gde je moglo.
p.s. da slucajno ne zaboravim da napomenem izuzetno bitno za alfu, moraju velike gume ta bi to bilo to od auta, jer su italijanski slepci propisali od 205/55/16 (zimske) pa do 235/40/19, a razlika je monstruoznih 6% sto je maltene nevidjeno, sto je prevedeno cca 40mm precnika tocka, odnosno 20mm klirensa, cak i na 215/55/16 ti fali nekih 15mm dragocenog klirensa.
Mala felna kvari upravljanje i osecaj na volanu, dok velika uglavnom dobija na stabilnost i upravljivosti naustrb udobnosti, pa su to kao kompenzovali vecom gumom, a km sat je isto bazdaren za sve, pa takodje na manjim gumama hoce vise da laze i bord i km sat.
Tako da bih isao na gume koje su egal po precniku sa najvecim fabrickim propisanim.