Suzuki Vitara 2015
- Sloba
- Site Admin
- Postovi: 10569
- Pridružio se: 06 Jan 2012, 12:03
- Garaža: Ford Fiesta Ecoboost, Mazda CX-30 AWD
- Lokacija: Novi Sad
- Kontakt:
Re: Suzuki Vitara 2015
Suzuki je, ipak, japanski auto sa najnizom cenom od svih japanaca. Mora negde biti slabiji.
Sent from my MI 5s using Tapatalk
Sent from my MI 5s using Tapatalk
Re: Suzuki Vitara 2015
Meni je trenutna gama suzukija baš cool, pošteni avti sa poštenom cenom. Možda nemaju najkvalitetniju plastiku, ali motori su dobri, oprema isto, prosecnom kupcu to je sasvim dovoljno.
- Darko
- Postovi: 9055
- Pridružio se: 12 Sep 2012, 16:05
- Garaža: Fiat Stilo 1.9 Mjet
- Lokacija: Lungomare
Re: Suzuki Vitara 2015
Malopre na parkingu vidim novi suzuki swift. Neka R verzija. Turbo benzinac 7 stepeni automatik. Super autic.
Re: Suzuki Vitara 2015
Verovatno ce neko bolje razumeti.
Kazu da je SX4 bio odlican, 1- i da su se iznenadili problemima na ovom.
Kazu da je SX4 bio odlican, 1- i da su se iznenadili problemima na ovom.
- meidling
- Postovi: 1055
- Pridružio se: 02 Feb 2017, 19:16
- Garaža: Volvo XC90 II D4
- Lokacija: Wien_Leskovac
Re: Suzuki Vitara 2015
Nisu bas realni jer ipak treba uzeti u obzir i koliko je kostao kao nov.To sto su kocione plocice zamenjene na 45000 km i to kod automatika dodje vise manje normalno.Takodje i ostali komentari da je navigacija kao iz baumarkta,itd...
Imam taj broj "Autobild SUV"u pdf fajlu pa ako neko zeli mogu da okacim.U njemu je i uporedni test Vitare i S-Cross-a
Imam taj broj "Autobild SUV"u pdf fajlu pa ako neko zeli mogu da okacim.U njemu je i uporedni test Vitare i S-Cross-a
- mironiko
- Postovi: 619
- Pridružio se: 05 Jan 2017, 10:46
- Garaža: Suzuki SX4 S-Cross 1.4 Premium 2019.
- Lokacija: Petrovaradin
- Kontakt:
Re: Suzuki Vitara 2015
To bi bilo super, okaci, molim te. Hvala.
Sent from my Pixel using Tapatalk
Sent from my Pixel using Tapatalk
Astra >> Lambo
- Misha
- Postovi: 3689
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 17:55
- Garaža: RAV4 2.2 D4D 4WD Executive
- Lokacija: Novi Sad
Re: Suzuki Vitara 2015
Za SX4 se slazem,bilo je cvrcaka ali po meni nista vredno paznje. Jednostavno nije realno ocekivati za 11.500e za osnovni model,tj 13.590e koliko sam ja platio 2012.godine SX4 1.6 120ks VVT 4WD GS,da bude sve savrseno jer za te novce sa tom opremom i 4x4,nije bilo konkurencije u tom crossover segmentu, Slabija Izolacija motornog prostora i malo losiji kvalitet materijala u kabini je za ocekivati,negde se moralo ustedeti.Sloba je napisao: ↑27 Jan 2019, 11:18Razlika je izmedju laka koji se ljusti i onog koji se lako ostecuje. Drugo je karakteristika svih novijih kola, sa izuzetkom onih skupih sa keramickim premazima. Bitno je da na mestu gde npr. udari kamencic ostecenje ostane kakvo jeste i da se ne siri, ne ljusti. Nadam se da cemo dobiti precizniju informaciju o tome sta je bilo sa Vitarom sa testa.
Sto se tice krckanja enterijera, kao vlasnik Suzukija tacno deset godina, mislim da im je to u opisu. Ja sam cvrcke lovio prvih par godina, skidao oplate vrata, stubova, delove instrument table... Trajalo je da sve resim. Paralelno sam pratio hrvatski Suzuki forum i vecina se zalila upravo na krckanje enterijera, kako na SX4, tako i na Swiftu 2004 i prethodnoj Vitari. To je jednostavno tako i ko ocekuje perfekciju i osetljiv je po tom pitanju, bolje da preskoci Suzuki.
Sent from my MI 5s using Tapatalk
Koliko para,toliko muzike. Ono sto je meni bilo bitno kod Suzukija je pouzdanost mehanike i elektrike na vozilu,tu je cista desetka.
U Grand Vitari koju sada vozim,apsolutno nema nikakvih cvrcaka a sam kvalitet materijala u kabini je mnogo bolji nego kod SX4.
Ipak postoji razlika u kvalitetu vozila koja se sklapaju u Japanu i evropi. Sto se tice kvaliteta laka i boje,takva je kod vecine japanaca,
Kod Mazde recimo,koja je prilicno skuplja vidim da jos nisu resili problem sa korozijom,cak ni kod novih modela. Sto je po meni velika mana.
Slazem se sa konstatacijom.
Live TODAY as each breath is precious and will never come again.
- Sloba
- Site Admin
- Postovi: 10569
- Pridružio se: 06 Jan 2012, 12:03
- Garaža: Ford Fiesta Ecoboost, Mazda CX-30 AWD
- Lokacija: Novi Sad
- Kontakt:
Re: Suzuki Vitara 2015
Drugar je imao japanski SX4 iz prvog uvoza, pre pocetka proizvodnje u Madjarskoj i na iste stvari se zalio - krckanje u enterijeru, bucniji zadnji trap, skripanje vozacevog sedista... Ima na americkom Suzuki klubu dosta o Suzukijima tih generacija. Sto se stare Vitare tice, nije problem pronaci jer su to poznati Suzukijevi porodicni problemi. Npr. https://www.driving.co.uk/car-reviews/s ... w-2005-on/
Sent from my MI 5s using Tapatalk
Sent from my MI 5s using Tapatalk
- Misha
- Postovi: 3689
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 17:55
- Garaža: RAV4 2.2 D4D 4WD Executive
- Lokacija: Novi Sad
Re: Suzuki Vitara 2015
Pre kupovine Grand Vitare,sam testirao 10 godina staru 1.9 DDIS od drugara koji je 1.vlasnik. Vise volim da se licno uverim,provozam i porazgovaram sa vlasnikom automobila,nego da citam razne testove i gledam video klipove. Drugarova GV za 10 godina i 150.000km nije imala nikakvih vanrednih intervencija,niti bilo kakvih problema. Meni mnogo znace takve informacije od vlasnika licno,nego bilo sta drugo. Tako sam radio sa svakim modelom pre kupovine. Naravno,svakom automobilu se mogu pronaci mane ali sve zavisi kome je sta presudno.
Neko se uhvati tih mana i govori samo u negativnom konteksu a neko vise ceni vrline koje ima taj model.
Neko se uhvati tih mana i govori samo u negativnom konteksu a neko vise ceni vrline koje ima taj model.
Live TODAY as each breath is precious and will never come again.
- Sloba
- Site Admin
- Postovi: 10569
- Pridružio se: 06 Jan 2012, 12:03
- Garaža: Ford Fiesta Ecoboost, Mazda CX-30 AWD
- Lokacija: Novi Sad
- Kontakt:
Re: Suzuki Vitara 2015
Jeste, ali sada su mane na tapetu. Meni je u svakom slucaju stara Vitara pet u glavu za aktuelnu. Klasican SUV izgled i od lepsih u svoje vreme. Aktuelna ima nedopustivo velike prepuste sto veze nema sa tradicijom i namenom modela. Ostalo je tu negde, u skladu sa cenom.
Sent from my MI 5s using Tapatalk
Sent from my MI 5s using Tapatalk
- starac vujadin
- Postovi: 11396
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 20:58
- Lokacija: Beograd
Re: Suzuki Vitara 2015
Kod mog brata nema cvrčaka u SX4...osećaj u vožnji je kao da se vozi nov auto. Doduše, njegov je prešao 25000km, garažiran je i on dobro i pažljivo vozi.
- Sloba
- Site Admin
- Postovi: 10569
- Pridružio se: 06 Jan 2012, 12:03
- Garaža: Ford Fiesta Ecoboost, Mazda CX-30 AWD
- Lokacija: Novi Sad
- Kontakt:
Re: Suzuki Vitara 2015
Nema paznja veze jer SX4 ima banalne propuste u konstrukciji i kvalitetu nekih delova enterijera. Akcenat je na konstrukciji jer tako kako su osmislili nije moglo drugacije da rezultira, osim da zvace, cvrkuce, skripi, tandrce. Nesto samo na hladnom, nesto samo po neravninama, nesto na nizim obrtajima motora, nesto uvek... Npr. sklop tastera podizaca u vozacevim vratima ima luft, iako je sklopljen kako treba tj. na jedini moguci nacin. Tu sam zaglavio parce gume sa nalicja oplate vrata i trajno resio problem. Druga banalna stvar je rucica za podesavanje nagiba suvozacevog sedista. Prolazi blizu bocne oplate sedalnog dela i, kada je hladno i kada se ukruti, tandrce dodirujuci plastiku sedista. To je kada niko ne sedi na mestu suvozaca. Kada sedne, plasticni bok sedista se rasiri i smanji rastojanje do rucice i zvuka tada nema. Nebo je kod soferke znalo da zvace i cuje se. Tu sam celom sirinom spoja zaglavio gumene plocice. Vrata pretinca - izvitoperena. Rasklapao sam ih, grejao i ispravio, mada su se i dalje cula pa sam stavljao silikonske odbojnike, namotavao tekstilnu traku na metalni deo na koji naleze bravica vrata pretinca. Nesto je u tabli, kada je hladno, znalo da vibrira na 2.100-2.200 obrtaja i u mestu i u voznji. To nisam uspeo da resim. Ispod oplate A stubova nagurao sam brdo sundjera da ne tandrcu - tu je situacija bolja na modelima koji tu imaju vazdusne zavese. Vozacevo sediste je skripalo u krivini i to je bas rasprostranjen problem bio. To sam najduze resavao. Na kraju sam mehanizam za podesavanje sedista po visini naprskao belom mascu u spreju i tako resio problem. Prednji prozori landaraju kada se spuste na 1/3 pa se malo spuste ili podignu... Ima tu jos stvari o kojima ne bih pisao, mislim da je i ovo previse. E, sad - sve ovo neko ne bi ni registrovao, neko bi i ne bi mu smetalo, ali ja sam od onih koje je zivciralo. Vise bih voleo da sam vreme i energiju drugacije utrosio, umesto da sam ispravljao fuseraj.
Sent from my MI 5s using Tapatalk
Sent from my MI 5s using Tapatalk
- starac vujadin
- Postovi: 11396
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 20:58
- Lokacija: Beograd
Re: Suzuki Vitara 2015
Je l` to nešto na račun mog posta kada sam pisao o pažljivosti?
- Sloba
- Site Admin
- Postovi: 10569
- Pridružio se: 06 Jan 2012, 12:03
- Garaža: Ford Fiesta Ecoboost, Mazda CX-30 AWD
- Lokacija: Novi Sad
- Kontakt:
Re: Suzuki Vitara 2015
Pa da, pominjes da brat pazljivo vozi, pretpostavljam i da cuva kola... I ja sam, ali sam opet prosao sve to.
Sent from my MI 5s using Tapatalk
Sent from my MI 5s using Tapatalk
- starac vujadin
- Postovi: 11396
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 20:58
- Lokacija: Beograd
Re: Suzuki Vitara 2015
Ok, ali to što si napisao da "nema veze pažljivost" ne ide ti onda prilog. Nisam ja napisao to da bi hvalio svog brata, njegov auto, niti da bi prozivao nekog da nije pažljiv. Motiv da se oglasim je bilo to što je počeo da preovlađuje ton da se svi SX4 čuju sa nekim zvukovima i da je to neminovnost. Čak sam i napisao u tonu da je "eto, možda primer mog brata izuzuzetak jer je pažljiv i auto je garaži...", a verovatno da nema potrebe da budem toliko obziran prema SX4 koji je odličan auto i sugurno nisu izlazili iz fabrike da su svi krckali i škripali. Drugačije bi zvučalo da sam rekao "moj brat rka auto svaki dan, zabole ga za održavanje, prešao je 300000km i ništa se ne čuje". Pažljivost je ovde spomenuta u opštem smislu, kao deo tehničke kulture i naravno da pažljivost ima mnogo veze da li će krckanje u sklopovima da se pojavi pre ili kasnije ili nikada. Nije isto kako kola penjemo na trotoar, prelaze preko šina, rupa, voze po makadamu, da li parkiraju sa jednim točkom uzdignutim, da li auto stoji napolju, pa da li sve ovo prethodno što sam rekao se radi po toplom ili hladnom vremenu, da li se preventivno gumeni delovi održavaju, sklopovi, nosači sklopova podmazuju, menjaju, itd, itd...Kao što nas kičma boli u 50-oj zato što smo u 20-im i 30-im sakupili mnošto malih povreda i oštećenja, pa je došlo na naplatu 30 godina kasnije, tako je i kod automobila.
Ali, ako se "zakucaš" da "nema veze pažljivost" i da ton bude da "to mora da se dešava" i to od prvog dana, onda ja mogu da pitam "ako tako mora što onda ovaj JEDAN ne škripi i ne krcka?". Ja samo mogu da te pozovem kada dođeš u Beograd da vidiš da postoji SX4 koji ne krcka i ne škripi, bez namere da to promeni tvoje mišljenje da su neki sklopovi mogli biti bolje urađeni.
Što se tiče osetljivosti na sve te zvukove koji su tebe nervirali, opet ne bih dolazio na teren ličnog, ali znaj da bi imao "opasnog rivala" u mom bratu. "Nasuprot tebe" bi stajao "matori namćor" od 60+ godina sa gomilom kompulsivnih radnji, koji sluša lampaška pojačala i drži daljince u celofanu, potekao iz porodice gde nam isti toster radi 40+ godina
I da se vratim na Vitaru. Kakva god bila, škriputava i sa krckanjima, s tim autom bih s većom pouzdanošću i samouverenošću išao na put oko sveta nego za Q3 ili X1, pa makar škripala sve vreme puta, a da se ovaj drugi ne šušne sve vreme.
Ali, ako se "zakucaš" da "nema veze pažljivost" i da ton bude da "to mora da se dešava" i to od prvog dana, onda ja mogu da pitam "ako tako mora što onda ovaj JEDAN ne škripi i ne krcka?". Ja samo mogu da te pozovem kada dođeš u Beograd da vidiš da postoji SX4 koji ne krcka i ne škripi, bez namere da to promeni tvoje mišljenje da su neki sklopovi mogli biti bolje urađeni.
Što se tiče osetljivosti na sve te zvukove koji su tebe nervirali, opet ne bih dolazio na teren ličnog, ali znaj da bi imao "opasnog rivala" u mom bratu. "Nasuprot tebe" bi stajao "matori namćor" od 60+ godina sa gomilom kompulsivnih radnji, koji sluša lampaška pojačala i drži daljince u celofanu, potekao iz porodice gde nam isti toster radi 40+ godina
I da se vratim na Vitaru. Kakva god bila, škriputava i sa krckanjima, s tim autom bih s većom pouzdanošću i samouverenošću išao na put oko sveta nego za Q3 ili X1, pa makar škripala sve vreme puta, a da se ovaj drugi ne šušne sve vreme.
Poslednja izmena od starac vujadin u 28 Jan 2019, 10:33, izmenjeno 1 put ukupno.