Fiat 500L
- dragvorl
- Site Admin
- Postovi: 23804
- Pridružio se: 06 Jan 2012, 13:03
- Garaža: Fiat Stilo 1.9 MJ
- Lokacija: NS
- Kontakt:
Re: Fiat 500L
Ja znam kako Clia nosi 100 konja, ako neko zeli da vozi magistralu da ne ceka 20 km za bezbedno preticanje ja bih preporucio bar toliko.
Mauro Forghieri:"Power comes from speed, torque without speed is nothing"
Life is funny, skies are sunny, Bees make honey, who needs money
- Saša
- Postovi: 13039
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 08:07
- Garaža: Renault Kadjar Equilibre 1.3 TCe 140 i Fiat Punto Classic 1.2 8V LPG Dynamic A/C
- Lokacija: Novi Sad
Re: Fiat 500L
Ma malo vam je i 200...
Prilagodiš se autu i voziš ga prema njegovim mogućnostima. Vozio sam jedno vreme i Reno 4 i on se najbolje ponašao pri 60-70 km. I zamislite, tako sam ga i vozio i.... opet uživao u vožnji.
Prilagodiš se autu i voziš ga prema njegovim mogućnostima. Vozio sam jedno vreme i Reno 4 i on se najbolje ponašao pri 60-70 km. I zamislite, tako sam ga i vozio i.... opet uživao u vožnji.
- dragvorl
- Site Admin
- Postovi: 23804
- Pridružio se: 06 Jan 2012, 13:03
- Garaža: Fiat Stilo 1.9 MJ
- Lokacija: NS
- Kontakt:
Re: Fiat 500L
Lepo je sto ti uzivas, ali to ne moze da potre neke cinjenice na zalost, a to su kg/ks. Moze da se se uziva i u voznji Juga, ali da se bezbedno pretice kad je gust saobracaj-tesko.
Mauro Forghieri:"Power comes from speed, torque without speed is nothing"
Life is funny, skies are sunny, Bees make honey, who needs money
- Kuzmanovic
- Postovi: 15136
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 01:31
- Garaža: Alfa Romeo MiTo 1.4 TB MultiAir
- Lokacija: Beograd
Re: Fiat 500L
Puntovih 60 konjica sasvim dovoljno za grad, cak je i na autoputu korektan kada se dogura i konsatno drzi do nekih 130 kmh (nije previse bucan, ne trese i sl). Za magistralu tj. preticanja i ubrzanja na brzinama iznad 100 kmh jednostavno je los.
Sa druge strane, ne verujem da su ista bolji drugi autobili slicne snage i kubikaze, pa makar i jaci. Konkretno probao sam ProCeed 1.4 prve generacije, ono je les u svim mogucim rezimima, a kao ima 75 ks.
Sent from my P10 Lite using Tapatalk
Sa druge strane, ne verujem da su ista bolji drugi autobili slicne snage i kubikaze, pa makar i jaci. Konkretno probao sam ProCeed 1.4 prve generacije, ono je les u svim mogucim rezimima, a kao ima 75 ks.
Sent from my P10 Lite using Tapatalk
- dragvorl
- Site Admin
- Postovi: 23804
- Pridružio se: 06 Jan 2012, 13:03
- Garaža: Fiat Stilo 1.9 MJ
- Lokacija: NS
- Kontakt:
Re: Fiat 500L
Ma 75 konja za takvu telesinu je stvarno vise nego nedovoljno.
Mauro Forghieri:"Power comes from speed, torque without speed is nothing"
Life is funny, skies are sunny, Bees make honey, who needs money
- passenger
- Postovi: 14231
- Pridružio se: 07 Maj 2016, 10:20
- Garaža: KIA Cee'd sw 1.6 crdi Opel Corsa C GSI
Re: Fiat 500L
Meni je i Corsa C sa 75 ks lešina. Nije za nekakva preticanja, a 110 Nm mu je 4000 rpm, baš visoko.
Recimo i Kia mi je lešina za preticanje, onomad do CG me je stresirala 3 osobe i pun auto. Fali tu Nm, ima samo 260 Nm.
Corsa C GSI mi je potaman, neki minimum za preticanja bez ikakve glavobolje, pa i po uzbrdicama (samo prebaciti u odgovarajuću brzinu, jer sa 4000 rpm se oseća snaga).
Recimo i Kia mi je lešina za preticanje, onomad do CG me je stresirala 3 osobe i pun auto. Fali tu Nm, ima samo 260 Nm.
Corsa C GSI mi je potaman, neki minimum za preticanja bez ikakve glavobolje, pa i po uzbrdicama (samo prebaciti u odgovarajuću brzinu, jer sa 4000 rpm se oseća snaga).
''...and into the forest I go to lose my mind and find my soul''
- Saša
- Postovi: 13039
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 08:07
- Garaža: Renault Kadjar Equilibre 1.3 TCe 140 i Fiat Punto Classic 1.2 8V LPG Dynamic A/C
- Lokacija: Novi Sad
Re: Fiat 500L
Puntov (1.2 8V) maksimalni obrtni momenat je 102 Nm ali na samo 2500 rpm, plus auto težak samo 850 kila (moj je valjda 915 kg zbog plinskog uređaja), ako se ne varam. Ide on zato sasvim o.k sa svojih 60 konjića.
TT
TT
- Sloba
- Site Admin
- Postovi: 10571
- Pridružio se: 06 Jan 2012, 12:03
- Garaža: Ford Fiesta Ecoboost, Mazda CX-30 AWD
- Lokacija: Novi Sad
- Kontakt:
Re: Fiat 500L
To je gradski automobil. Na autoputu se muci koliko i S klasa u gradu.
Sent from my MI 5s using Tapatalk
Sent from my MI 5s using Tapatalk
- dragvorl
- Site Admin
- Postovi: 23804
- Pridružio se: 06 Jan 2012, 13:03
- Garaža: Fiat Stilo 1.9 MJ
- Lokacija: NS
- Kontakt:
Re: Fiat 500L
Pa kako do sad niste naucili da ide sasvim dobro?
Mauro Forghieri:"Power comes from speed, torque without speed is nothing"
Life is funny, skies are sunny, Bees make honey, who needs money
- Saša
- Postovi: 13039
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 08:07
- Garaža: Renault Kadjar Equilibre 1.3 TCe 140 i Fiat Punto Classic 1.2 8V LPG Dynamic A/C
- Lokacija: Novi Sad
Re: Fiat 500L
Nije za jurcanje po autoputu naravno, mada sa ovim ograničenjima odnosno merenjima brzine i to postaje diskutabilno. Više niko ne vozi preko 130.
TT
TT
-
- Banned
- Postovi: 2781
- Pridružio se: 01 Okt 2012, 12:38
- Garaža: Suzuki S-Cross 4x4 1.6TD Sergio Celano
- Lokacija: Vracar/Limnos
Re: Fiat 500L
Meni je ovaj 500L bas tuzna prica o velikom potencijalu i skromnoj realizaciji. Slabi motori i promasaj sa nestavljenjem sofisticiranijih pogona, to sto su 4x4 stavili na potpuno drugacije vozilo (500X) mi je van mozga, to su potpuno razlicite sasije. 500L ima dobar klirens i ogroman je unutra, mesta napred neupredivo vise od 500X koji je skucen kao Renegade, isto ko moja skrnava Astra napred, i mnogo bi vise voleo 4x4 na L nego na X.
Ja bih iz keca kupio 500L sa 1.4T od 140KS sa fabrickim plinom, cak i sa metanom, i 4x4 pogonom kada bi to bilo. Usudjujem se da kazem da bi, s obzirom na jednako skrnav kvalitet unutrasnje izrade (a mozda cak i gori kod Suzukija), takav 500L bio direktna konkurencija za madjarsku Vitaru.
Minimum za sigurnu voznju ovolikih kola je mtj 1.6 dizel 120 ili 1.4T benzin sa 140. Zajebite me sa motorinima za motokultivator ili Fiat Pandu, 0.9T je idealan za tu igracku ali ne i za ovo.
Ja bih iz keca kupio 500L sa 1.4T od 140KS sa fabrickim plinom, cak i sa metanom, i 4x4 pogonom kada bi to bilo. Usudjujem se da kazem da bi, s obzirom na jednako skrnav kvalitet unutrasnje izrade (a mozda cak i gori kod Suzukija), takav 500L bio direktna konkurencija za madjarsku Vitaru.
Minimum za sigurnu voznju ovolikih kola je mtj 1.6 dizel 120 ili 1.4T benzin sa 140. Zajebite me sa motorinima za motokultivator ili Fiat Pandu, 0.9T je idealan za tu igracku ali ne i za ovo.
- Saša
- Postovi: 13039
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 08:07
- Garaža: Renault Kadjar Equilibre 1.3 TCe 140 i Fiat Punto Classic 1.2 8V LPG Dynamic A/C
- Lokacija: Novi Sad
Re: Fiat 500L
Ne fali njegovoj unutrašnjosti ništa posebno, prilično je kvalitetno izrađena, pogotovo kod ovog poslednjeg ristajla jer su promenili skoro sve unutra i to deluje sada mnogo ozbiljnije. Imam dva nova parkirana kod moje firme i gledam ih i prolasku svaki dan (službeni od neke banke/firme ili šta već). Mnogo to dobro sada izgleda. Taj auto je odradio i zaradio svoje, najprodavaniji je u klasi otkad su ga izbacili, no problem je što opada interesovanje za tu koncepciju jer svi sada žele SUV.
TT
TT
- Risto
- Postovi: 6023
- Pridružio se: 24 Dec 2012, 23:51
- Garaža: BMW 316d Sport Line, OEBB Desiro
- Lokacija: Klagenfurt, AT
Re: Fiat 500L
Nije bitno šta mi mislimo o uspehu modela nego koliko je Fiat zadovoljan. Naravno, taj segment pa samim tim i pomenuti model ima neka ograničenja. Ja nisam nikad bio oduševljen tim autom a izgleda da i prosečan kupac deli to mišljenje. Poznato je da je plan proizvodnje bio mnogo ambiciozniji (pitanje je da li je to bilo opravdano).
Rekao bi da i oni ne očekuju više mnogo od tog auta, 500x im je sada udarni auto uz već legendarni model 500. Problem je tu više vezan za srpsku ekonomiju, bilo bi bolje da pravimo 500x i Renegade ali to je neka druga tema.
Gesendet von meinem SM-G950F mit Tapatalk
Rekao bi da i oni ne očekuju više mnogo od tog auta, 500x im je sada udarni auto uz već legendarni model 500. Problem je tu više vezan za srpsku ekonomiju, bilo bi bolje da pravimo 500x i Renegade ali to je neka druga tema.
Gesendet von meinem SM-G950F mit Tapatalk
Re: Fiat 500L
Zamro je segment, to je problem. Svi MPV kupci su se prešaltovali na SUV. 500L je bio vodeći u segmentu neko vreme, možda još uvek, ali džaba.
Sent from my POCOPHONE F1 using Tapatalk
Sent from my POCOPHONE F1 using Tapatalk