Hyundai i20
Re: Hyundai i20
Napravi kombinaciju sam sta bi hteo, mozes da ubacis jedan sa jacim, drugi sa slabijim motorom, ali bukvalno sve selektuj sta te te interesuje, cak i boja i posalji mejl autonena stil i kazi im da te interesuje cena za komkretno vozilo ili ako imaju oni neku posebnu ponudu za tebe. Meni su tako bili dali popust, ali sam se ipak opredelio za c3.
Послато са SM-N960F уз помоћ Тапатока
Послато са SM-N960F уз помоћ Тапатока
-
- Postovi: 1215
- Pridružio se: 04 Maj 2012, 10:59
- Garaža: kia ceed 1.4, pezo 206 1.4 hdi
- Lokacija: Loznica
Re: Hyundai i20
Fabia...Cirkus od vozila.Operisana od lepote.Dete bi je lepse nacrtalo.
I20 ima nesto,neki izgled.Al mu fali turbo motor kojo fabia ima.Tako da nijedan.Trazi nesto lepo sa turbom.
Vozio sam i 20 sa tim motorom 4 godine.Fali snage,kao sto fali svakom asmaticaru do 1800 kubika....
Na tom hyu nema sta da se pokvari.Motor je jedan od boljih 1.2,lanac,mehanika dobra,menjac dobar.Jednostavno sipaj i vozi sa 7 godina garancije.
I20 ima nesto,neki izgled.Al mu fali turbo motor kojo fabia ima.Tako da nijedan.Trazi nesto lepo sa turbom.
Vozio sam i 20 sa tim motorom 4 godine.Fali snage,kao sto fali svakom asmaticaru do 1800 kubika....
Na tom hyu nema sta da se pokvari.Motor je jedan od boljih 1.2,lanac,mehanika dobra,menjac dobar.Jednostavno sipaj i vozi sa 7 godina garancije.
- passenger
- Postovi: 14231
- Pridružio se: 07 Maj 2016, 10:20
- Garaža: KIA Cee'd sw 1.6 crdi Opel Corsa C GSI
Re: Hyundai i20
Kako to do 1800 ccm fali snage? Verujem da od 1600 ccm se fino vozi svaki auto tog segmenta. Već 1800 ide odlicno.
Većina će biti zadovoljna sa 1.4 motorom
Većina će biti zadovoljna sa 1.4 motorom
''...and into the forest I go to lose my mind and find my soul''
-
- Postovi: 1215
- Pridružio se: 04 Maj 2012, 10:59
- Garaža: kia ceed 1.4, pezo 206 1.4 hdi
- Lokacija: Loznica
Re: Hyundai i20
Otisao sam na c segment.Naporan dan,ne znam gde sam posao,ni gde dosao.Moje iskustvo je da je i20 sa tim 1200 cm slabasan,kao i moja kia sa 1400 cm kad se optereti.
Od asmaticara sam vozio 1.6 i 1.8 i to je neka granica za lagodnu voznju.Stisnes gas ,mozak pase travu.
Idu i ovi mali,samo malo treba razmisljati,proceniti kad se natovari auto i krene u preticanje.
Imaju turbo dugme,tj iskljucis klimu,pa stisnes gas uz dobar rad menjaca.
Po ravnom i uz dvoje sve ide Brdo i preticanje je problem kod malih atmosferaca.
Od asmaticara sam vozio 1.6 i 1.8 i to je neka granica za lagodnu voznju.Stisnes gas ,mozak pase travu.
Idu i ovi mali,samo malo treba razmisljati,proceniti kad se natovari auto i krene u preticanje.
Imaju turbo dugme,tj iskljucis klimu,pa stisnes gas uz dobar rad menjaca.
Po ravnom i uz dvoje sve ide Brdo i preticanje je problem kod malih atmosferaca.
- grujicd
- Postovi: 8366
- Pridružio se: 16 Jan 2012, 13:32
- Garaža: Honda Jazz 1.4 2007 & CR-V 2.0 2012
- Lokacija: Beograd
Re: Hyundai i20
Ako nisi uzeo do sada, sačekaj sajam, za dve nedelje je. Možda bude neka povoljnija ponuda (mada ne očekuj bog zna šta), ali bar ćeš videti sve na jednom mestu.
- trojanac
- Editor in Chief
- Postovi: 30005
- Pridružio se: 06 Jan 2012, 11:39
- Garaža: KIA Ceed JD 1.4
- Lokacija: Beograd
- Kontakt:
Re: Hyundai i20
Zato treba birati auto prema potrebama. Ako će 95% vožnje biti u gradu onda i te slabije varijante dolaze u obzir.
Sent from my HTC Desire 12 using Tapatalk
Sent from my HTC Desire 12 using Tapatalk
Posetite www.garaza.rs !
- Spa-Francorchamps
- Pobednik Garaža - Classic lige
- Postovi: 577
- Pridružio se: 03 Feb 2018, 12:02
- Garaža: Hyundai i20 1.2 GL Premium
Re: Hyundai i20
Čekam sajam, u međuvremenu ću da odem do par salona i testiram ono što ulazi u uži izbor. Ako ne zbog cene automobila, mislim da je bolje kupiti automobil u vreme sajma i zbog raznih popusta za osiguranje, možda za troškove kredita i sl.
Inače, automobil koji kupujemo menja Punto 1.2, ne očekujemo da letimo tamo gde smo do sad milili
Inače, automobil koji kupujemo menja Punto 1.2, ne očekujemo da letimo tamo gde smo do sad milili
Re: Hyundai i20
Novo je novo, ali probrljaj malo i po mladim polovnjacima (kupljenim ovde, sa malo km).
Možda nađete nešto (realno ljudi vozili 1x ili 2x na servis i to je to).
Možda nađete nešto (realno ljudi vozili 1x ili 2x na servis i to je to).
- Spa-Francorchamps
- Pobednik Garaža - Classic lige
- Postovi: 577
- Pridružio se: 03 Feb 2018, 12:02
- Garaža: Hyundai i20 1.2 GL Premium
Re: Hyundai i20
Sad vidim da je novi model počeo da se proizvodi 2015. godine, a 2018. je redizajniran. Ti u tom slučaju imaš prvu verziju. Mislim da je druga mnogo bolja, skoro da je potpuno novi auto, za klasu iznad starog modela.
Re: Hyundai i20
U stvari drugu verziju(redizajn) ali kontam da je sve gotovo isto kao kod prve.
Zato sam i rekao, ne mora da bude uopste relevantno iskustvo za tebe.
Zato sam i rekao, ne mora da bude uopste relevantno iskustvo za tebe.
What i do for the livin'? I live for the livin'.
Re: Hyundai i20
drugar kupio skoro fabiu 1,2 turbo 110 konja sa dsg menjacem, prezadovoljan je autom, ide dobro a ne prelazi mu 7l u bgd i to je ne stedi uopste, kupio je neko demo vozilo (ima ga na nekim testovima na YT) napucana sa opremom i bas mi se svidja kako izgleda unutra, spolja kao i svaka druga meni su one ruznog dizajna posebno pozadi napred i moze da prodje
Re: Hyundai i20
^ Taj motor su izbacili još od prošlog sajma kod nas, iz samo njima znanih razloga.
Sent from my G8141 using Tapatalk
Sent from my G8141 using Tapatalk
- Spa-Francorchamps
- Pobednik Garaža - Classic lige
- Postovi: 577
- Pridružio se: 03 Feb 2018, 12:02
- Garaža: Hyundai i20 1.2 GL Premium
Re: Hyundai i20
Bili na testnoj vožnji, detaljnije pogledali auto. Utisci podeljeni...
Dopada nam se izgled, kvalitetno je urađen, deluje da je sve na svom mestu, dovoljno prostora čak i na zadnjim sedištima (mada nam je to najmanje bitno, jer se retko koriste), gepek pristojne veličine sa rezervnim točkom u pregradi ispod gepeka. Nije mi se svidela plastika na vratima, deluje da je podložna grebanju i dosta jeftinije izgleda od ostatka automobila... Što se izgleda tiče, u paketu koji bismo mi kupili unutrašnjost je kompletno crna, uključujući i "nebo"... Valjda bi se navikli na to...
Prodavac nas je pre vožnje upozorio da je dostupno zamensko vozilo koje su skoro dobili, a ne njihovo redovno test vozilo, sa duplim komandama i naknadno ugrađenim gasom i da se ne ponaša kako se inače ponaša automobil s tim motorom, tj. da je jako "lenj" i da je razlika velika u odnosu na "normalan" auto s tim motorom... To da je je "lenj" se odmah primeti, ne vuče...
Položaj vozača, preglednost, retrovizori, buka u vozilu (najbrže sam išao oko 125 km/h na oko 3300 obrtaja), sve je više nego zadovoljavajuće, rekao bih jako dobro. Generalno, osećaj u vožnji je dobar, velika razlika u odnosu na Punta 1.2 kojeg sad vozimo.
Što se menjača tiče, precizan, ali uz neki čudan zvuk, kao da klikće, imao sam utisak da koristim joystick na starom Commodore-u. Možda preterujem, ali osećaj svakako različit nego na Puntu. Naravno, nikakvih problema nije bilo kod menjanja brzina.
Sve u svemu, da nije te baš izražene "lenjosti", verovatno bismo odmah kupili auto (lenjost u odnosu na Punta , ne na turbo motore )Ostaje ili da verujem prodavcu da testirani automobil stvarno ima neki problem ili da jurim drugo test vozilo, pa da ponovo probam.
Problem je što poslednjih 8 godina vozim isključivo Punto 1.2, pre toga Yuga, retko sedam u druge automobile, nisam siguran da za tih 10, 15 minuta testa mogu i da sagledam prednosti/mane motora ispravno...
Dopada nam se izgled, kvalitetno je urađen, deluje da je sve na svom mestu, dovoljno prostora čak i na zadnjim sedištima (mada nam je to najmanje bitno, jer se retko koriste), gepek pristojne veličine sa rezervnim točkom u pregradi ispod gepeka. Nije mi se svidela plastika na vratima, deluje da je podložna grebanju i dosta jeftinije izgleda od ostatka automobila... Što se izgleda tiče, u paketu koji bismo mi kupili unutrašnjost je kompletno crna, uključujući i "nebo"... Valjda bi se navikli na to...
Prodavac nas je pre vožnje upozorio da je dostupno zamensko vozilo koje su skoro dobili, a ne njihovo redovno test vozilo, sa duplim komandama i naknadno ugrađenim gasom i da se ne ponaša kako se inače ponaša automobil s tim motorom, tj. da je jako "lenj" i da je razlika velika u odnosu na "normalan" auto s tim motorom... To da je je "lenj" se odmah primeti, ne vuče...
Položaj vozača, preglednost, retrovizori, buka u vozilu (najbrže sam išao oko 125 km/h na oko 3300 obrtaja), sve je više nego zadovoljavajuće, rekao bih jako dobro. Generalno, osećaj u vožnji je dobar, velika razlika u odnosu na Punta 1.2 kojeg sad vozimo.
Što se menjača tiče, precizan, ali uz neki čudan zvuk, kao da klikće, imao sam utisak da koristim joystick na starom Commodore-u. Možda preterujem, ali osećaj svakako različit nego na Puntu. Naravno, nikakvih problema nije bilo kod menjanja brzina.
Sve u svemu, da nije te baš izražene "lenjosti", verovatno bismo odmah kupili auto (lenjost u odnosu na Punta , ne na turbo motore )Ostaje ili da verujem prodavcu da testirani automobil stvarno ima neki problem ili da jurim drugo test vozilo, pa da ponovo probam.
Problem je što poslednjih 8 godina vozim isključivo Punto 1.2, pre toga Yuga, retko sedam u druge automobile, nisam siguran da za tih 10, 15 minuta testa mogu i da sagledam prednosti/mane motora ispravno...
- Saša
- Postovi: 13038
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 08:07
- Garaža: Renault Kadjar Equilibre 1.3 TCe 140 i Fiat Punto Classic 1.2 8V LPG Dynamic A/C
- Lokacija: Novi Sad
Re: Hyundai i20
Zašto ponovo uzimate auto B segmenta? Ne treba vam veći?
Ja sam u sličnoj dilemi ali ipak gledam malo veći auto (C segment) jer nam treba više prostora i auto se malo vozi u gradu. Možda ne bi bilo loše da odeš pogledati i Fiat Tipa 1.4 (atmosferac, 95 KS) u top paketu "Lounge", slične je cene i ima sve od opreme kao i taj i20 sem kamere i automatskog paljenja svetala (a i to možeš dobiti uz doplatu). Verujem da se bolje vozi od i20 i da je udobniji, a ne sumnjam i da su troškovi održavanja puno niži, ipak je to Fiat. Meni nekako ne bi bio "korak napred" ako ne bih uzeo bar malo veći auto.
Ja sam u sličnoj dilemi ali ipak gledam malo veći auto (C segment) jer nam treba više prostora i auto se malo vozi u gradu. Možda ne bi bilo loše da odeš pogledati i Fiat Tipa 1.4 (atmosferac, 95 KS) u top paketu "Lounge", slične je cene i ima sve od opreme kao i taj i20 sem kamere i automatskog paljenja svetala (a i to možeš dobiti uz doplatu). Verujem da se bolje vozi od i20 i da je udobniji, a ne sumnjam i da su troškovi održavanja puno niži, ipak je to Fiat. Meni nekako ne bi bio "korak napred" ako ne bih uzeo bar malo veći auto.
Re: Hyundai i20
Ako su samo dvoje, a voze po Beogradu, nema potrebe za vecim autom, cak bolje za parkiranje.
Spa, jesi li gledao rentacar da li ima neko nov Hyundai sa tim motorom?
Послато са SM-G950F уз помоћ Тапатока
Spa, jesi li gledao rentacar da li ima neko nov Hyundai sa tim motorom?
Послато са SM-G950F уз помоћ Тапатока