Da u pravu si za DE i SWE, ALI zasto su to uradile, pa zato sto im je bolje da subvencionisu kupovinu elektro vozila kojih ima sve vise a to je 0% zagadjenja i mnogo bolje od TNG-a, ne mozes da uporedjujes DE i Srbiju po tome oni su se okrenuli subvencionisanju jos kvalitetnijeg pogona ekoloski dok mi nismo ni dali benefite za TNG, ali su dok se nisu razvili elektromotori subvencionisali tng o tome ja pricam.ljubitelj je napisao:Pa ne bas med i mleko, zavisi sta je to normalni svet. Nemacka je subbvencije za TNG ukinula od oktobra 2017. i uvela zabranu opste ugradnje i znatno otezala (onemogucila) uvoz TNG opreme. Od 2021. vise nece ni biti moguca ugradnja TNG, sada traje prelazni period.
Vestacki je podignuta cena ugradnje TNG na skoro 3.000 evra cisto administrativnim preprekama a posledica je da opada broj vozila na TNG u Nemackoj, i to u vreme hiterije oko auta kao zagadjivaca po gradovima.
Cena TNG je pala na 0.49evra, slabo se kupuje.
Svedska je pre vise decenija proterala TNG i prakticno zabranila koriscenje u autu radi naplate veceg poreza na benzin/dizel.
Finska ima posebni dodatni porez na TNG da bi se sto manje koristio, opet zbog poreza.
Svuda su drzave alave i vrlo malo ili nimalo ne brinu o malim ljudima, "kaznjavaju" ako se nesto omasovi sto moze da ugrozi namicanje para. Nije crno bela slika, menja se tokom godina ta normalnost neke drzave.
Nismo mi tu specificni ali su okolnosti kod nas vrlo razlicite i generalno je kontraproduktivno i idiotski da se ovoliko oporezuje/ kaznjava koriscenje energije.
Nije samo TNG, preveliki porezi su na dizel, na toplotnu energiju, na struju (nedavno je 20% izrazeno u evrima poskupela struja za privredu), generalno nasa drzava ubija sve sto je vezano za privredni razvoj i rast ekonomije na zdravim temeljima a sakuplja po svaku cenu novac koji se trosi sakom i kapom na budzetske korisnike skoro pa bez jasne kontrole kako i zasto.
Cinjenica jeste da je sa stanovista postupka atestiranja/ provere neke izmene apsurdno da se prethodno trazi potvrda odnosno uputstvo proizvodjaca. Ako treba potvrda kojom prozivodjac odobri izmenu na vozilu onda je atest nepotreban, osnovna logika.
Postupak sa foilijama je primer aspurda administrativnog lavirinta.
(Nemacka je ukinula subvencije za solarne panele - koriscenje zelene obnovljive energije koja ne zagadjuje, puna usta ekologije a porezi su tu samo tako).
Daleko smo mi od elektro automobila ne znam da li u celoj Srbiji ima i 1 registrovan dok u DE svake god sve vise kao i uostalom razvijenom svetu.
Sent from my Galaxy S9+ using Tapatalk