Kupovina automobila do 5500 evra - karavan ili Monovolumen ili limuzina

Razne informacije u vezi kupovine automobila
Bodin
Postovi: 25
Pridružio se: 04 Apr 2019, 23:07
Garaža: Opel Insignia 2.0 cdti ecoflex 110(+1)konj

Re: Kupovina automobila do 5500 evra - karavan ili Monovolumen ili limuzina

Post od Bodin » 14 Apr 2019, 11:38

pankoz je napisao:
14 Apr 2019, 09:56
Srećno sa Insignijom,ja je nisam svojevremeno kupio zbog preporuke mog majstora koji je specijalizovan baš za Opele (radio 15-ak god u ovlaštenom).Prepuna elektronike,a kvarovi umeju da budu baš skupi.Prethodni auto koji sam vozio bila je Opel Astra J 1.7 (125 KS),sa kojom sam bio prezadovoljan,taj moj majstor mi ju je preporučio kao bolji izbor u odnosu na Insigniu.
I koliko vidim skoro 40% si izašao iz onog budžeta koji si zacrtao na početku pretrage.Možda si sa tolikim budžetom mogao napraviti i drugi izbor.
Mada,sam si rekao da ti je Insignija bila najveća želja,tako da tu srce kupuje a ne nešto drugo.
Srećno još jednom ;-)

Послато са Nexus 7 уз помоћ Тапатока
Hvala. Srce kupuje, 100% tačno. Sad mogu i da mrem (sačekaj Bože koji mesec da je malo provozam :kezo: ). Gledam da se kvarovi javjlaju na 200.000 do 250.000 (zamajac - 72000, dpf filter - 115.000). Da svake godine, preporučuju sa se menja ulje, filter kabine i vazduha (12.000 sve). Koliko sma čuo dok sam ga vozio ništa se ne čuje, mirno radi i na velikom i na malom broju obrtaja. Nisam video ni jednu grešku (na kraju on će i da mi je održava). Ruke će biti džabe ako nešto crkne ubrzo (u narednih par meseci). Samo da dočekam ponedeljak da odem u banku po kredit.

Korisnikov avatar
pankoz
Postovi: 696
Pridružio se: 09 Avg 2014, 21:05
Garaža: Citroen C4 Grande Picasso 1.,6 hdi , Citroen C3 1,4 hdi
Lokacija: Vojvodina

Re: Kupovina automobila do 5500 evra - karavan ili Monovolumen ili limuzina

Post od pankoz » 14 Apr 2019, 12:32

Ja sam od Opela pobegao ponajviše zbog DPF filtera.Tu su skroz usrali motku.Iako sam imao više od 80% čiste vožnje magistralnim putem,regeneracije su bile leti na svakih 200-300 km,a zimi je to tek bilo katastrofalno.Znao je ući u regeneraciju već i na 100-150 km isto čisto otvorenog puta,sa manje od 10% vožnje u lokalu.To je bilo vrlo frustrirajuće,iako sam u više od 90% započetih regeneracija,odrađivao još desetak km više do završetka tog čina regeneracije DPF filtera.Elem,sada sa Picassom sam od kupovine prešao malo jače od 4500 km i apsolutno nijednom nisam skontao kada i na koji način se odvijala regeneracija.Doduše,PSA grupacija ima malo drugačije rešenje oko spaljivanja te nagomilane čađi.

Послато са LG-H850 уз помоћ Тапатока



Korisnikov avatar
Risto
Postovi: 6023
Pridružio se: 24 Dec 2012, 23:51
Garaža: BMW 316d Sport Line, OEBB Desiro
Lokacija: Klagenfurt, AT

Re: Kupovina automobila do 5500 evra - karavan ili Monovolumen ili limuzina

Post od Risto » 14 Apr 2019, 13:39

Moj brat je vozio Insigniu 2 godine i oko 40k km, 40 evra uloženo van redovnih servisa za popravku brave gepeka.

On je imao verziju iz 2012. godine, kupljena u DE na 160k km i prodana na 200 kkm poznaniku. Opet je uzeo Insigniu, sada fl 2015. godište, 170ks, 4x4 na 130.000, videćemo kako će proći sa njom.

Gesendet von meinem SM-G950F mit Tapatalk


Bodin
Postovi: 25
Pridružio se: 04 Apr 2019, 23:07
Garaža: Opel Insignia 2.0 cdti ecoflex 110(+1)konj

Re: Kupovina automobila do 5500 evra - karavan ili Monovolumen ili limuzina

Post od Bodin » 18 Apr 2019, 21:11

San je ispunjen:

bez blica
Slika
sa blicem
Slika
Slika

Ostale slike su loše ispale pa ću ih dodati sutra.

Kasno smo stigli sa pregleda, pa je slikano noću.

Pregled izvršen u ovlašćenom Opelovom servisu Mirkos (ovom prilikom želim da pohvalim poslovođu i elektroničara koji je sve objasnio šta gleda, zašto gleda, kako je najbolje da se ponašamo prema kolima...).
Mehanika:
Zamajac - kao da je menjan, ali vlasnik od koga sam ga kupio ne zna ništa o tome (pedala vata na 2.5mm bez ikakvih vibracija)
predjeno 145000 km pri poslednjem servisu u opelu u Francuskoj 2015 (po svim ostalim kontrolama koje je izvršio elektroničar, kilometraža mu je realna). Prešao 186000km.
DPF filter - u dobrom stanju, 68 puta prekidan proces, potrebno je da se odradi proces do kraja, regeneraciju radi na oko 370km (zaboravih tačno).
Motor - nema gubitka ulja
Ulje - posle 8000km od zamene, ulje u odličnom kvalitetu (vizuelnom) ako se veruje prethodnom vlasniku kada ga je menjao (ja mu veurjem)
Loši prednji kočioni diskovi
Zbog poznatih problema sa oring gumicom pumpe, savetovali su zamenu gumice.
Savetovali su i veliki servis da se uradi, nezavisno od trenutnog stanja automobila.

Elektronika:
Turbina - 5tom iz mesta krenuo i polako je pojačavao brzinu
Nema komunikaciju sa airbegovima, realno ih ima i prepoznaje kada se isključe za suvozača
Akumulator - potrebno zameniti, posle 2h vožnje bio na 750A, nominalno 900A (75% mu punjenje). moguće da otkaže na zimu.
Grejač broj 4 - potrebno ga je zameniti
Svi ostali elementi u odličnom stanju.

Jedinu zamerku na servis imam što nikakav izveštaj nisu dali na kraju, samo to što smo zapamtili. Ali su ljudi na svako pitanje odgovorili do najsitnijih detalja, samoinicijativno proveravali neke delove (kao što je airbag naprimer).

Sve preporuke za Mirkos ako je nekom u blizini (ja sam išao 110km do njih).

Korisnikov avatar
pankoz
Postovi: 696
Pridružio se: 09 Avg 2014, 21:05
Garaža: Citroen C4 Grande Picasso 1.,6 hdi , Citroen C3 1,4 hdi
Lokacija: Vojvodina

Re: Kupovina automobila do 5500 evra - karavan ili Monovolumen ili limuzina

Post od pankoz » 18 Apr 2019, 21:32

Puno bezbrižnih kilometara ti želim ;-)
Koliko te koštao taj pregled i koliko dugo je trajao?


Послато са LG-H850 уз помоћ Тапатока


Bodin
Postovi: 25
Pridružio se: 04 Apr 2019, 23:07
Garaža: Opel Insignia 2.0 cdti ecoflex 110(+1)konj

Re: Kupovina automobila do 5500 evra - karavan ili Monovolumen ili limuzina

Post od Bodin » 18 Apr 2019, 22:16

4000 elektronika i mehanika, 2500 bi bila samo elektronika.

Da te ne lažem za vreme (mogu sutra da ti proverim). Oko 15:40 smo počeli, a na fiskalnom računu imam kada smo završili. Sutra ću proveriti i javljam ti. mehanički pregled je bio brz (digli na rampu, pogledali točkove, trap, motor i upalili kola da čuju zamajac). Pre toga je poslovođa na kompu proverio na koliko km je bio zadnji servis u ovlašćenom servisu.
nakon svega, provozali smo se sa elektroničarem bar 20tak minuta, plus na par mesta stali da on proveri nešto, pa da krenem iz mesta 5tom da pogleda turbinu, pa je objasnjavao sta grafik znaci, pa kako treba realno da radi kao nova kada je, a kako sada radi. Dosta stvari ja nisma pohvatao pošto sam vozio a prvi put vozim kola, pa me bilo malo strah.

Bodin
Postovi: 25
Pridružio se: 04 Apr 2019, 23:07
Garaža: Opel Insignia 2.0 cdti ecoflex 110(+1)konj

Re: Kupovina automobila do 5500 evra - karavan ili Monovolumen ili limuzina

Post od Bodin » 19 Apr 2019, 14:36

Hvala pankoz (100km već napravljeno), ali počeo da zeza motor retrovizora (neće da se sklope). Mislim da ima veze sa akumulatorom (posle par minuta u vožnji, sklopili se).

U 17:08 završen tehnički (računaj u 17:00), znači bar 1:15h su kontrolisali, nek bude da su 15min izgubili u preparkiranju automobila i nameštanju na dizalicu.

Odgovori