Detailing
Re: Detailing
svako stiti svoj auto kako misli da treba, nije ni ta folija svemocna, ta skupa se i ne stavlja na automobile koji se svakog dana voze i parkiraju na javnim parkinzima i garazama, od česanja i udaraca "savesnih vozaca" nema spasa.
Burazer je imao na neku jeftinu varijantu, odradjena hauba i branik, kupio tako auto, i ta folija jeste bila izgrebana, swirlovi, sitna ostecenja od kamencica a posle godinu dana navukla neku zuckastu nijansu i to je bilo ruzno pa resio da skine, medjutim kad je sve to skinuo branik i hauba su bili bas sacuvani obzirom kolko je folija bila ostecena i zaprljana, video se koji trag tu i tamo na limu ali sigurno bi bilo vise da nije bilo folije
Burazer je imao na neku jeftinu varijantu, odradjena hauba i branik, kupio tako auto, i ta folija jeste bila izgrebana, swirlovi, sitna ostecenja od kamencica a posle godinu dana navukla neku zuckastu nijansu i to je bilo ruzno pa resio da skine, medjutim kad je sve to skinuo branik i hauba su bili bas sacuvani obzirom kolko je folija bila ostecena i zaprljana, video se koji trag tu i tamo na limu ali sigurno bi bilo vise da nije bilo folije
Re: Detailing
Kupuje se nov auto, imace kasko, zar nije bolje aktivirati kasko jednom u 2 godine da opravi udarce?
Ne moze folija sacuvati od cukanja vrata, cukanja branika na parkingu, a stavljanje da ne bi imao tackice od kamencica napred za x godina, za 300e mi nema logike.
Pre svega, razlikuje se odsjaj plastike i metalik laka, nema sanse da uvek izgleda isto. I mislim da ce folija ruznije izgledati kada se izgrebe, a nema sanse da je otporna na sitne swirlove. Dodatno, vis ekosta da se posle zameni ta fokija, no farbanje.
Ne moze folija sacuvati od cukanja vrata, cukanja branika na parkingu, a stavljanje da ne bi imao tackice od kamencica napred za x godina, za 300e mi nema logike.
Pre svega, razlikuje se odsjaj plastike i metalik laka, nema sanse da uvek izgleda isto. I mislim da ce folija ruznije izgledati kada se izgrebe, a nema sanse da je otporna na sitne swirlove. Dodatno, vis ekosta da se posle zameni ta fokija, no farbanje.
Veče u kome se svi slazu je protraceno.
Prvi znak gluposti je potpuno odsustvo stida.
Prvi znak gluposti je potpuno odsustvo stida.
- Sloba
- Site Admin
- Postovi: 10571
- Pridružio se: 06 Jan 2012, 12:03
- Garaža: Ford Fiesta Ecoboost, Mazda CX-30 AWD
- Lokacija: Novi Sad
- Kontakt:
Re: Detailing
Ja bih radije nano-keramiku. Stiti od svega od cega stiti i folija, uz puno manje komplikacija.
Sent from my MI 5s using Tapatalk
Sent from my MI 5s using Tapatalk
- Vladapetr
- Postovi: 9821
- Pridružio se: 26 Jan 2013, 10:50
- Garaža: Skoda Kodiaq 2.0 TDI L&K / Jeep Compass 1.3 DDCT
- Lokacija: Beograd
Re: Detailing
Imaću kasko sa pravom da ga dva puta u godini aktiviram bez učešća. Dakle, mogu svake godine da prođem ključem po obe strane i onda ga odvezem i kažem "ofarbajte mi ovo".
Farbanje ne želim jer:
1. traje predugo
2. dobro farbanje je skupo. Te varijante sa 70-80e po farbanju dela sam probao, to je žali bože varijanta. A sve su bile po preporuci. Sad su mi u Macuri dobro sredili i ofarbali oštećenje, ali je ceh 45k dinara za dva dela (deo zadnjeg krila i malo po vratima). Bio sam bez auta 4 dana.
Na stranu što kad pitaš za provereno dobrog farbara niko nema 100% sigurnu preporuku. I kod Macure sam otišao jer rade sa Dunav osiguranjem, da preskočim drndanje oko papirologije.
Folija svakako može da ublaži mnoštvo malih ogrebotina koje nastanu na parkingu. Ako te ogrebotine primi farba, čija je fabrička debljina 100 mikrona, a poliranje većinu tih oštećenja ukloni, onda će ih svakako folija primiti bez problema.
Pričao sam danas sa Milošem kod kojeg radim dubinsko. Dečko inače radi za jednog velikog uvoznika polovnjaka, on im šminka leševe dobio sam savet da pogledam Black Glass, kaže da dobro rade i zna za nekoliko dobrih iskustava. Doduše, to su bile varijante sa folijama u boji.
Gledao sam im sajt, zvaću sutra za detalje. Taman imam vremena, ako su voljni da me pozovu kad urade providnu foliju na neki auto, da dođem i vidim kako izgleda.
Imaju u ponudi paket za "udarnu zonu" (prednji branik, pola haube, dva retrovizora i krila iznad točka). Nešto mi ne miriše da bi iko uzeo auto na kojem se vidi da je folija zalepljena do pola, rekao bih da to malo drugačije deluje u stvarnosti.
Miloš inače od nedavno radi i keramički premaz tj. zaštitu, cena je oko 250e za ceo auto (sa staklima). Dobije se na vizuelnom dojmu, voda se brže sliva i lakše se pere. Premaz štiti od sitnih ogrebotina jer debljina tog sloja bude 1,5 puta veća od debljine farbe, ali ozbiljnije udarce i grebanja naravno ne štiti.
Farbanje ne želim jer:
1. traje predugo
2. dobro farbanje je skupo. Te varijante sa 70-80e po farbanju dela sam probao, to je žali bože varijanta. A sve su bile po preporuci. Sad su mi u Macuri dobro sredili i ofarbali oštećenje, ali je ceh 45k dinara za dva dela (deo zadnjeg krila i malo po vratima). Bio sam bez auta 4 dana.
Na stranu što kad pitaš za provereno dobrog farbara niko nema 100% sigurnu preporuku. I kod Macure sam otišao jer rade sa Dunav osiguranjem, da preskočim drndanje oko papirologije.
Folija svakako može da ublaži mnoštvo malih ogrebotina koje nastanu na parkingu. Ako te ogrebotine primi farba, čija je fabrička debljina 100 mikrona, a poliranje većinu tih oštećenja ukloni, onda će ih svakako folija primiti bez problema.
Pričao sam danas sa Milošem kod kojeg radim dubinsko. Dečko inače radi za jednog velikog uvoznika polovnjaka, on im šminka leševe dobio sam savet da pogledam Black Glass, kaže da dobro rade i zna za nekoliko dobrih iskustava. Doduše, to su bile varijante sa folijama u boji.
Gledao sam im sajt, zvaću sutra za detalje. Taman imam vremena, ako su voljni da me pozovu kad urade providnu foliju na neki auto, da dođem i vidim kako izgleda.
Imaju u ponudi paket za "udarnu zonu" (prednji branik, pola haube, dva retrovizora i krila iznad točka). Nešto mi ne miriše da bi iko uzeo auto na kojem se vidi da je folija zalepljena do pola, rekao bih da to malo drugačije deluje u stvarnosti.
Miloš inače od nedavno radi i keramički premaz tj. zaštitu, cena je oko 250e za ceo auto (sa staklima). Dobije se na vizuelnom dojmu, voda se brže sliva i lakše se pere. Premaz štiti od sitnih ogrebotina jer debljina tog sloja bude 1,5 puta veća od debljine farbe, ali ozbiljnije udarce i grebanja naravno ne štiti.
There are 10 kinds of people in the world:
those who understand binary and others who don't.
those who understand binary and others who don't.
Re: Detailing
Za cenu folije uzmes jos jedan auto, vozis ga svuda ostavljas, nonsalantno.
Taj od 40+ hiljada parkiras ispred kuce i stavis prospekt i cenu na njega.
Taj od 40+ hiljada parkiras ispred kuce i stavis prospekt i cenu na njega.
- Vladapetr
- Postovi: 9821
- Pridružio se: 26 Jan 2013, 10:50
- Garaža: Skoda Kodiaq 2.0 TDI L&K / Jeep Compass 1.3 DDCT
- Lokacija: Beograd
Re: Detailing
Jel i to pričaš o nečemu iz ličnog iskustva?
There are 10 kinds of people in the world:
those who understand binary and others who don't.
those who understand binary and others who don't.
Re: Detailing
Ja sam i mislio preko kaskog, pa u ovlascenom original bojom, ne bih se zezao kod Pere i Zike za 100e po delu kod novog auta.
Sta znam, meni bi folija bila ok da je cena simbolicna, faozn 30-40e po delu, ali svako drugacije razmislja, i Goblin dade 5k evra za auto koji je vredeo 10, da ga oporavi
Sta znam, meni bi folija bila ok da je cena simbolicna, faozn 30-40e po delu, ali svako drugacije razmislja, i Goblin dade 5k evra za auto koji je vredeo 10, da ga oporavi
Veče u kome se svi slazu je protraceno.
Prvi znak gluposti je potpuno odsustvo stida.
Prvi znak gluposti je potpuno odsustvo stida.
- Vladapetr
- Postovi: 9821
- Pridružio se: 26 Jan 2013, 10:50
- Garaža: Skoda Kodiaq 2.0 TDI L&K / Jeep Compass 1.3 DDCT
- Lokacija: Beograd
Re: Detailing
Moj S-Max je isto bio na ALD lizingu i sve je radjeno isključivo u ovlašćenom. Vidi kod mene u temi koliko su promašili boju zadnjih desnih vrata
Na sreću, ja to ne primećujem toliko.
Za neke stvari ovlašćeni unajmi renomirani servis, konkretno Grand ključeve radi kod Ristića a stakla im postavlja Glass Service. Ali za farbanje su sami svoj majstor.
Na sreću, ja to ne primećujem toliko.
Za neke stvari ovlašćeni unajmi renomirani servis, konkretno Grand ključeve radi kod Ristića a stakla im postavlja Glass Service. Ali za farbanje su sami svoj majstor.
There are 10 kinds of people in the world:
those who understand binary and others who don't.
those who understand binary and others who don't.
Re: Detailing
Ne, nego sam citao basne kao mali, pa znam da prepoznam.
Re: Detailing
Da odmorite malo od bespotrebnog kuckanja? Saveti i mišljenja su izneti, preporuke date, još samo odluka da se donese.
Najgore je svađati se sa budalom. Prvo te spusti na svoj nivo, a onda te dotuče iskustvom...
Re: Detailing
Svako aktiviranje kaska košta, gubi se bonus ako ništa drugo. A bonus može biti 45-50%.
Ti nano premazi nisu svemoćni. Nemoj šoferku raditi zbog senzora.
Ti nano premazi nisu svemoćni. Nemoj šoferku raditi zbog senzora.
Re: Detailing
Ihh, losa prica, nisam to znao.
Imam 2 drugara koji su farbali u ovlascenom pored mene, ovaj u Audiju je omasio boju zbog pogresnog koda nove crne koja je izasla, ali su farbali ponovo, u Bmwu sve bilo super ovom drugom, ali kada sam sa drugarom isao da gledamo onog plavog(ne secam se imena boje, ona Delijina boja) m135i, nisu hteli da farbaju pre prodaje, a auto je svuda bio iscukan. To je zato sto kod takve boje nema vise pogadjanja.
Verujem kao i kod Mazde ona crvena i slicne zajebane boje, ali nisam znao da mase i standardne.
Ja sam 6 puta nesto farbao u Mercedesu i bilo je identicno, ali znatno vise laka u odnosu na fabricki, sto je i logicno, jer ne farba robot.
Mada, oni farbanje crnog metalik dela naplacuju 350e, ali mi farbar samotnjak rece da ni on ne bi mogao da mi uradi bez 250e sa tom bojom i takvim lakom.
Imam 2 drugara koji su farbali u ovlascenom pored mene, ovaj u Audiju je omasio boju zbog pogresnog koda nove crne koja je izasla, ali su farbali ponovo, u Bmwu sve bilo super ovom drugom, ali kada sam sa drugarom isao da gledamo onog plavog(ne secam se imena boje, ona Delijina boja) m135i, nisu hteli da farbaju pre prodaje, a auto je svuda bio iscukan. To je zato sto kod takve boje nema vise pogadjanja.
Verujem kao i kod Mazde ona crvena i slicne zajebane boje, ali nisam znao da mase i standardne.
Ja sam 6 puta nesto farbao u Mercedesu i bilo je identicno, ali znatno vise laka u odnosu na fabricki, sto je i logicno, jer ne farba robot.
Mada, oni farbanje crnog metalik dela naplacuju 350e, ali mi farbar samotnjak rece da ni on ne bi mogao da mi uradi bez 250e sa tom bojom i takvim lakom.
Veče u kome se svi slazu je protraceno.
Prvi znak gluposti je potpuno odsustvo stida.
Prvi znak gluposti je potpuno odsustvo stida.
Re: Detailing
Štiti đoku. U pitanju je samo top repellent. Mehanički ne štiti ništa, ili vrlo smešno.Sloba je napisao:Ja bih radije nano-keramiku. Stiti od svega od cega stiti i folija, uz puno manje komplikacija.
Sent from my MI 5s using Tapatalk
Sent from my POCOPHONE F1 using Tapatalk
- Vladapetr
- Postovi: 9821
- Pridružio se: 26 Jan 2013, 10:50
- Garaža: Skoda Kodiaq 2.0 TDI L&K / Jeep Compass 1.3 DDCT
- Lokacija: Beograd
Re: Detailing
Na Full Service ALD lizingu nemaš nikakve troškove na dve aktivacije kaska godišnje, a pošto oni plaćaju i kasko i registraciju onda me ni gubitak bonusa ne dotičeHeinz je napisao:Svako aktiviranje kaska košta, gubi se bonus ako ništa drugo. A bonus može biti 45-50%.
Ti nano premazi nisu svemoćni. Nemoj šoferku raditi zbog senzora.
Stakla sam svakako mislio da preskočim.
There are 10 kinds of people in the world:
those who understand binary and others who don't.
those who understand binary and others who don't.
Re: Detailing
Onda samo cepaj, što se unapred brineš.
Na kraju krajeva i ti i Nik samo rentate kola.
Na kraju krajeva i ti i Nik samo rentate kola.