Pozdrav,
Planiram da kupim Citroen C4, restyling model od 2015. godine, i imam nekoliko pitanja:
1. Uzeo bih klasican automatik, pa me zanima kako se pokazao kod ovog modela? Kakva su vasa iskustva, jel ga mogu bez problema uzeti, ili ga iz nekog razloga trebam izbegavati u sirokom luku, i ako treba, zasto?
2. EAT6, da li se on nalazi u ovom modelu? Ne znam jer u oglasima ne ulaze toliko u detalje. Cuo sam da ga hvale.
3. Takodje, primetio sam da je u periodu 2011.-2014. u ponudi bio samo polu-automatik, dok od 2015. samo klasican automatik, ne znam zasto su tako bili iskljucivi? Jel se mozda polu-automatik nije dobro pokazao, pa su se prilikom restyling-a odlucili za korak dalje, odnosno za klasican automatik?
4. Koliko automatik prosecno vise trosi u odnos na manuelni kod ovog modela? Ja sam nasao podatak da automatici generalno prosecno trose oko 10% vise (0.5L), ali nigde nisam uspeo da nadjem podatak konkretno za ovaj model?
5. Da li je servis automatika vezan samo za veliki servis, i koliko se vise mora izdvojiti u odnosu na auto sa menjacem koji nije automatik?
6. Osim estetike, postoji li neka razlika izmedju ova 2 automatska menjaca, oba se mogu naci kod C4 od 2015.: https://prnt.sc/n7bn8d i https://prnt.sc/n7bngh
7. Par ortaka su mi usput rekli da za je za automatik najbolje da auto ima minimum 2.0, i kazu da je odnos u mom slucaju (1.6 nasuprot 120ks) previse blizu, odnosno za duzi vek motora je bitno da ta 2 parametra budu sto vise udaljena?
8. Sto se tice paketa opreme, primetio sam da se uglavnom za ovaj model pojavljuju shine i millenium, da li znate konkretne razlike izmedju njih?
9. Da li je kod ovog modela moguce proveriti kilometrazu sa 100% pouzdanosti?
Hvala unapred na pomoci.
Citroen C4 hatchback 2015. restyling
Re: Citroen C4 hatchback 2015. restyling
Niko mi ne moze pomoci, ni na jedno pitanje?
Pre kupovine bilo cega, ljudi uglavnom nemaju neki konkretan savet, ali na kraju kada se kupi nesto, onda ljudi izlecu sa svih strana sa brdo sugestja (a sto si to uzeo, a mogao si proci jeftinije, al' si se zenuo....), to je taj neki sablon koji sam hteo da izbegnem, ali izgleda nista od toga
Pre kupovine bilo cega, ljudi uglavnom nemaju neki konkretan savet, ali na kraju kada se kupi nesto, onda ljudi izlecu sa svih strana sa brdo sugestja (a sto si to uzeo, a mogao si proci jeftinije, al' si se zenuo....), to je taj neki sablon koji sam hteo da izbegnem, ali izgleda nista od toga
- djors
- Postovi: 237
- Pridružio se: 10 Avg 2018, 18:25
- Garaža: Peugeot 407 2.0 hdi; Yamaha xj600 diversion
- Lokacija: Novi Sad
Re: Citroen C4 hatchback 2015. restyling
da ne bude baš bez odgovora, nemam iskustvo niti koga da pitam za baš taj pomenuti model, ono što znam:
c4 je ista platforma kao pežo 308.
Što se motora tiče 1.6 vvti od 120ks ima problem sa tim varijabilnim ventilima i ume da troši ulje i to onako fino, a potencijalno čeka dosta skupih kvarova i nikad nisi na čisto sa njim. Ne znam da li su to sredili u facelift-u, prva generacija 308 (2007-2013) ubi. Tast kad je kupovao 308, taj smo motor izbegavali.
Što se trajnosti motora tiče, tu ne utiče transmisija, jedino što se manji i slabiji motori još više umrtve sa automaticima, ali ovo je sasvim korektna snaga za tu veličinu auta, tako da i automatik može biti živahan, al ne i da se očekuje neki WRC doživljaj
Menjač, pogledaj temu o automatskim menjačima, eventualno tamo pitati za više info. link na temu
c4 je ista platforma kao pežo 308.
Što se motora tiče 1.6 vvti od 120ks ima problem sa tim varijabilnim ventilima i ume da troši ulje i to onako fino, a potencijalno čeka dosta skupih kvarova i nikad nisi na čisto sa njim. Ne znam da li su to sredili u facelift-u, prva generacija 308 (2007-2013) ubi. Tast kad je kupovao 308, taj smo motor izbegavali.
Što se trajnosti motora tiče, tu ne utiče transmisija, jedino što se manji i slabiji motori još više umrtve sa automaticima, ali ovo je sasvim korektna snaga za tu veličinu auta, tako da i automatik može biti živahan, al ne i da se očekuje neki WRC doživljaj
Menjač, pogledaj temu o automatskim menjačima, eventualno tamo pitati za više info. link na temu
"If in doubt, flat out" C.McRae
Re: Citroen C4 hatchback 2015. restyling
Da, cini mi se da su C4 i 308 u istom rangu/klasi, medjutim meni se C4 mnogo vise svidja, a i cini mi se da u dosta testova nosi prevagu u odnosu na 308.
Sto se tice motora, meni je par ljudi reklo da izbegavam benzinca, dok se 1.6 dizel lepo pokazao.
Ok, pitacu u toj drugoj temi. Prvobitno sam imao dilemu da li tu da postavim pitanje, ali sam bio u fazonu da tu pitaju oni koji su vec kupili automatika, dok ja tek planiram.
Hvala u svakom slucaju.
Sto se tice motora, meni je par ljudi reklo da izbegavam benzinca, dok se 1.6 dizel lepo pokazao.
Ok, pitacu u toj drugoj temi. Prvobitno sam imao dilemu da li tu da postavim pitanje, ali sam bio u fazonu da tu pitaju oni koji su vec kupili automatika, dok ja tek planiram.
Hvala u svakom slucaju.
Re: Citroen C4 hatchback 2015. restyling
Pa C4 je bio i ostao jeftinija (manje luksuzna varjanta) 308. Ona je odradjena sa kvalitetnim materijalima. Jedinu prednost C4 ima sto je izasao kao model koju godinu kasnije pa su mozda jos nesto sredili u medjuvremenu, i naravno kome se vise svidja dizajn
Re: Citroen C4 hatchback 2015. restyling
Taj motor nikako ne uzimaj, jednostavno je previse rizican, vidi se sa kom u suradnji su ga pravili. Inace C4 je mozda i najudobniji kompakt, sa dobrim sedistima, ogromnim volanom, malo upitnim dizajnom i nadprosecnim prtljaznikom, sve u svemu opste nije los avto, generalno je pouzdan, ali izbegavaj vti motore u velikom krugu.
Re: Citroen C4 hatchback 2015. restyling
Maniaxx, on trazi auto 2015. godiste, do tada bi trebalo da su reseni svi problemi, ukoliko se uopste vise ugradjivao, plus dizel.
Ti bese imas 1.4 VTI, da li ti je bio problematican.
Sto se tice postavljaca teme, ne znam koliko uopste ima ljudi na forumu koji su duze vremena vozili EAT6 menjace. Ja ga vozim u C3, ali tek nekih 20ak hiljada km, tako da ne znam kakav je kao polovan i u pitanju je benzin 1.2 od 110 konja, ne dizel, pa i sam utisak je sigurno drugaciji.
Potrosnja zavisi od toga kako si ga skapirao i da li cesto ides u kickdown.
Ako hoces da ides u nagla preticanja, moras da znas kako "razmislja", jer ako nabijes previse gas, a on je u nekim niskim obrtajima, umesto odmah da ubrza on krene u kickdown i izgubis deo sekunde u premisljanju, tako da nekad uzmem i dam gas pre nego sto krenem u preticanje. Mislim da su ti i Hrvati dali pristojne odgovore (nemam nalog tamo,.samo povremeno prelistam otvorene teme).
Послато са SM-N960F уз помоћ Тапатока
Ti bese imas 1.4 VTI, da li ti je bio problematican.
Sto se tice postavljaca teme, ne znam koliko uopste ima ljudi na forumu koji su duze vremena vozili EAT6 menjace. Ja ga vozim u C3, ali tek nekih 20ak hiljada km, tako da ne znam kakav je kao polovan i u pitanju je benzin 1.2 od 110 konja, ne dizel, pa i sam utisak je sigurno drugaciji.
Potrosnja zavisi od toga kako si ga skapirao i da li cesto ides u kickdown.
Ako hoces da ides u nagla preticanja, moras da znas kako "razmislja", jer ako nabijes previse gas, a on je u nekim niskim obrtajima, umesto odmah da ubrza on krene u kickdown i izgubis deo sekunde u premisljanju, tako da nekad uzmem i dam gas pre nego sto krenem u preticanje. Mislim da su ti i Hrvati dali pristojne odgovore (nemam nalog tamo,.samo povremeno prelistam otvorene teme).
Послато са SM-N960F уз помоћ Тапатока
- Heineken
- Postovi: 6242
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 01:34
- Garaža: Alfa Romeo Giulietta 2.0 JTDm-2 150
- Lokacija: Šid, Srbija
Re: Citroen C4 hatchback 2015. restyling
Pusti ti te price do sada bi trebali da budu reseni problemo...Bmw je to brljao...
Re: Citroen C4 hatchback 2015. restyling
1.6vti nije za preporuku. Zena je imala 1.4vti u peugeotu i iskreno nije imala problema, barem ne vecih, ali na servisu su se krstili kad je rekla da joj ne pije ulje i da nema milijon problema, rekli su joj da ima neverovatnu srecu. A kad ti serviseri to kazu onda znas kako je. Sta se tice dizela situacija je daleko bolja iako 1.6 od 112 konja nije bez mana, najskuplja su injektori ali nije pravilo, tako da ako vec c4 koji je vrlo korektan avto, obavezno dizel.