Tesla automobili
- Romanticni_Piroman
- Postovi: 160
- Pridružio se: 09 Maj 2019, 22:49
- Garaža: Honda Civic 2008 1.8 VTEC
Re: Tesla automobili
Probao model 3 danas, drugarov. Ovde ih ima kolko hoces na ulicama (Norveska)... Nisam imao vremena da radim neke detaljne testove, niti je bio trenutak, ali bih naglasio 2 utiska koje ne vidim da se previse spominju po review-ovima:
1) Brzina se ne oseca. Ovo je mozda dobro za neke, ali meni se na primer uopste ne svidja. Ovo mi je najjaci utisak, s'obzirom na to da inace vozim civic-a kod kojeg se brzina itekako oseca, a i cuje. Ovde ides 100, ne primecujes nista. Nema zvuka, nema bilo kakvog osecaja. Jednostavno pogledas tablu ispred sebe i ne verujes sta pise. Vrlo lako, cak i nenamerno bih prelazio ogranicenja sa ovakvim automobilom, brzina se opasno ne oseca jednostavno.
2) Auto ide jako lose u krivinu. Ovo se otprilike zna, zbog velike tezine, definitivno ne moze da ide kao civic od 1200kg ili bilo sta slicne kategorije. Tezina se oseca. Krivine cak nisu ni ono najgore, tu se nekako i snadje, dobar posao radi amortizacija, ali nagle promene kretanja su katastrofa. Par puta sam ga cimnuo levo/desno i to ne previse agresivno, bio sam iznenadjen koliko je auto to lose podneo. Gume su zaskripale vrlo brzo i auto postao neupravljiv. Sve u svemu, ima razloga sto se toliko jako reklamiraju ovim ubrzanjem 0-100, to je otprilike jedino sto auto moze, agilnost nula.
1) Brzina se ne oseca. Ovo je mozda dobro za neke, ali meni se na primer uopste ne svidja. Ovo mi je najjaci utisak, s'obzirom na to da inace vozim civic-a kod kojeg se brzina itekako oseca, a i cuje. Ovde ides 100, ne primecujes nista. Nema zvuka, nema bilo kakvog osecaja. Jednostavno pogledas tablu ispred sebe i ne verujes sta pise. Vrlo lako, cak i nenamerno bih prelazio ogranicenja sa ovakvim automobilom, brzina se opasno ne oseca jednostavno.
2) Auto ide jako lose u krivinu. Ovo se otprilike zna, zbog velike tezine, definitivno ne moze da ide kao civic od 1200kg ili bilo sta slicne kategorije. Tezina se oseca. Krivine cak nisu ni ono najgore, tu se nekako i snadje, dobar posao radi amortizacija, ali nagle promene kretanja su katastrofa. Par puta sam ga cimnuo levo/desno i to ne previse agresivno, bio sam iznenadjen koliko je auto to lose podneo. Gume su zaskripale vrlo brzo i auto postao neupravljiv. Sve u svemu, ima razloga sto se toliko jako reklamiraju ovim ubrzanjem 0-100, to je otprilike jedino sto auto moze, agilnost nula.
- Saša
- Postovi: 13039
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 08:07
- Garaža: Renault Kadjar Equilibre 1.3 TCe 140 i Fiat Punto Classic 1.2 8V LPG Dynamic A/C
- Lokacija: Novi Sad
Re: Tesla automobili
Hmm... Siguran si? Ne bi trebalo da se tako ponaša, bez obzira na težinu, zbog niskog težišta...
Pogledaj kako se recimo Model X snalazi na testu "severnog jelena", a on je još teži i viši od trojke...
Nisam nažalost našao sličan video za Model 3. Inače, osnovni Model 3 ("standard range") težak je 1.611 kg, nije to neka preterano strašna težina, pogotovo za sa tako niskim težištem i dobrom distribucijom težine.
Pogledaj kako se recimo Model X snalazi na testu "severnog jelena", a on je još teži i viši od trojke...
Nisam nažalost našao sličan video za Model 3. Inače, osnovni Model 3 ("standard range") težak je 1.611 kg, nije to neka preterano strašna težina, pogotovo za sa tako niskim težištem i dobrom distribucijom težine.
Re: Tesla automobili
Mislim da je pre osecaj cudan i da ne lezi sportski al da kad bi se merile performanse poput tog severnog jelena ispada da je vise nego ok. Inace gledao sam malo neku elonovu konferenciju gde najavljuje da ce vec za koju godinu u zavisnosti od propisa i lokalnih zakona biti pusten softver gde ce kobajagi automobil bukvalno sam da vozi na zadatu destinaciju bez da uopste sedis za volanom. Medjutim onda pogledas ovaj klip i vidis da ipak ima jos dosta da se radi na tome. Al realno za 10-20-30 god, ko zna...
- Romanticni_Piroman
- Postovi: 160
- Pridružio se: 09 Maj 2019, 22:49
- Garaža: Honda Civic 2008 1.8 VTEC
Re: Tesla automobili
Ne znam kako bas ovo da objasnim, na ovom testu stvarno izgleda ok, s druge strane, model s od 600 konja drzi vreme na nurburgringu koliko i hot hatch modeli od 200. Malo je cudno, nije bas kao u obicnom automobilu. ESP se dosta brzo pali, lako gume proklizaju, ali kompjuter uradi vrlo dobar posao i nema problema da vrati stvari pod kontrolom. Drugar je bio sa mnom, nisam hteo da mu unistavam auto, ali ovo je neko moje zapazanje. Daleko od toga da su ovi automobili neupravljivi, ali garantujem da u krivinu ne idu kao ovi sa unutrasnjim sagorevanjem, prosto se oseca tezina. Ja bih model 3 uporedio sa citroenom C5 dizel sto se tice upravljivosti, bas dosta me podseca na njega. I da ne pomisli neko da hejtujem tesle, mislim da su to odlicni automobili za ono sto jesu, samo kazem da nisu bas za stazu, kao ni za ljude koji vole da voze, mada to je vec stvar licnog ukusa. Za impresioniranje riba nista bolje, one ga obozavaju ovde, jos kad ih zalepis u sedista sa ovim ubrzanjemSaša je napisao: ↑12 Maj 2019, 23:40Hmm... Siguran si? Ne bi trebalo da se tako ponaša, bez obzira na težinu, zbog niskog težišta...
Pogledaj kako se recimo Model X snalazi na testu "severnog jelena", a on je još teži i viši od trojke...
Nisam nažalost našao sličan video za Model 3. Inače, osnovni Model 3 ("standard range") težak je 1.611 kg, nije to neka preterano strašna težina, pogotovo za sa tako niskim težištem i dobrom distribucijom težine.
Re: Tesla automobili
Sent from my POCOPHONE F1 using Tapatalk
Re: Tesla automobili
Polako Nidzo, jedan je to test, a ni vozac nije reprezentativan.
Послато са Redmi Note 4 уз помоћ Тапатока
Послато са Redmi Note 4 уз помоћ Тапатока
- Romanticni_Piroman
- Postovi: 160
- Pridružio se: 09 Maj 2019, 22:49
- Garaža: Honda Civic 2008 1.8 VTEC
Re: Tesla automobili
Vozac je los koliko i novi top gear, u komentarime pisu isto... A i top gear je u diskutabilnom odnosu sa Teslom (znate vec za sukobe pretpostavljam), tako da ko zna sta je ovo bilo... Jos uvek stojim iza toga da su sporiji u krivini od konkurencije, uzmes bilo koji video tesla model s ili model 3 ovde na stazi i uporedis brzinu u krivini sa konkurencijom. Uvek je za 5-10% sporiji. Ali ovde je kljucna rec "konkurencija", jer ovaj auto nema konkurenciju. Ovaj auto nije pravljen za stazu, S i trojka su porodicni automobili, udobni, veliki... X je ogroman suv, bilo bi poprilicno glupo ocekivati od njih da budu uspesni na stazi, nisu dizajnirani za to.
Re: Tesla automobili
Samim tim što su jedan porodični auto na struju uopšte uporedili sa M3 je dovoljno. Uopšte nije bitno ko je tu 5-10% brži, sporiji, neka je 30%, to je rezultat za rispekt, jer Model 3 je sasvim drugi segment.
Otkrovenje mi je masa vozila, mislio sam da su mnogo teži. Težak je ko prosečan bogato opremljen auto segmenta kome pripada, D.
Otkrovenje mi je masa vozila, mislio sam da su mnogo teži. Težak je ko prosečan bogato opremljen auto segmenta kome pripada, D.
- Saša
- Postovi: 13039
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 08:07
- Garaža: Renault Kadjar Equilibre 1.3 TCe 140 i Fiat Punto Classic 1.2 8V LPG Dynamic A/C
- Lokacija: Novi Sad
Re: Tesla automobili
Bravo, to je to. Samo poređenje sa takvim zverkama već govori da je za respekt. Inače, "Performance" model je teži (ali opet ne preterano teži) - 1.847 kg - jer sigurno ima veću bateriju, plus više elektromotora.
Evo inače težina svih modela:
Curb weight:
Standard Range RWD: 1,611 kg
Mid Range RWD: 1,672 kg
Long Range RWD: 1,730 kg
Long-Range Dual-Motor AWD (including Performance): 1,847 kg
Inače, paralela za poređenje - BMW M3 je težak 1.646 kg (3.0 Twin Turbo, sedan).
Evo inače težina svih modela:
Curb weight:
Standard Range RWD: 1,611 kg
Mid Range RWD: 1,672 kg
Long Range RWD: 1,730 kg
Long-Range Dual-Motor AWD (including Performance): 1,847 kg
Inače, paralela za poređenje - BMW M3 je težak 1.646 kg (3.0 Twin Turbo, sedan).
Re: Tesla automobili
Običan civilni Model 3 je je odvezao za 8:4x Petlju, što uopšte nije za zanemarivanje, jer ima <150KS/t.
Uopšte ne znam na osnovu kojih podataka se tvrdi da ovaj automobil dobro ide samo pravo. Iskreno, ja sam očekivao da je dosta veći hendikep teška baterija, ali vidi vraga.
Uopšte ne znam na osnovu kojih podataka se tvrdi da ovaj automobil dobro ide samo pravo. Iskreno, ja sam očekivao da je dosta veći hendikep teška baterija, ali vidi vraga.
Re: Tesla automobili
.
Послато са Redmi Note 4 уз помоћ Тапатока
Послато са Redmi Note 4 уз помоћ Тапатока
Re: Tesla automobili
Najgore je svađati se sa budalom. Prvo te spusti na svoj nivo, a onda te dotuče iskustvom...
Re: Tesla automobili
.
Послато са Redmi Note 4 уз помоћ Тапатока
Послато са Redmi Note 4 уз помоћ Тапатока