Porodični auto oko 9000€
Re: Porodični auto oko 9000E
A zašto ne karavan? Praktični, lepi, bolje se voze od SUV-ova...
Re: Porodični auto oko 9000E
Zato što živimo u SRB gde je karavan = lubeničar = pogrebno vozilo.
Malo čovek kad ode dalje vidi koliko se ljudi normalnije ponašaju. Kad im treba veći gepek kupe karavan, a ne SUV od 2 tone.
Malo čovek kad ode dalje vidi koliko se ljudi normalnije ponašaju. Kad im treba veći gepek kupe karavan, a ne SUV od 2 tone.
Re: Porodični auto oko 9000E
Sve mi je jasno ali zašto biti tako zadrt
- pankoz
- Postovi: 707
- Pridružio se: 09 Avg 2014, 21:05
- Garaža: Citroen C4 Grande Picasso 1.,6 hdi , Citroen C3 1,4 hdi
- Lokacija: Vojvodina
Re: Porodični auto oko 9000E
Pravda za karavane!
Re: Porodični auto oko 9000E
, i MPV razumem za porodične potrebe ( stvarno su praktični ), ali sad su u modi SUV-ovi, koji su manje praktični od svagog suva, a propagiraju jih ko ultimativna familijarna vozila, uz to i sportska i bog zna kakva... ...jebiga, marketing je cudo
Re: Porodični auto oko 9000E
Ma 15l kao prosek za CR-V je budalaština. Toliko može da troši nekom ko ne zna da vozi ili mu se vožnje završavaju u krugu do 2km. Ili se neko proserava jer nema pametnija posla...
Moj ima prosek trunku ispod 10l za ovih 20 i kusur k km. Nek je 12 u najgorem slučaju (hladni start, kratke vožnje). A 7-8? u najboljem i eto realne sredine. Na 110 troši 6, na 120 7, na 130-8 i tako dalje...
Treba da se tera u obrtaje jer iako je to SUV i dalje je atmo Hondin i tome i služi.
Može i lagano da se vozi jer je dosta elastičan, a CR-V ima svoju verziju R20 motora. I nema 2 tone, ni blizu
Moj ima prosek trunku ispod 10l za ovih 20 i kusur k km. Nek je 12 u najgorem slučaju (hladni start, kratke vožnje). A 7-8? u najboljem i eto realne sredine. Na 110 troši 6, na 120 7, na 130-8 i tako dalje...
Treba da se tera u obrtaje jer iako je to SUV i dalje je atmo Hondin i tome i služi.
Može i lagano da se vozi jer je dosta elastičan, a CR-V ima svoju verziju R20 motora. I nema 2 tone, ni blizu
Boringly average, but also perfect for school run mums
Re: Porodični auto oko 9000E
Moje kretanje je cist grad. Vracar, Slavija, kralja Milana, Terazije. Gotovo uvek upadnem u guzvu u Nemanjinoj, Resavskoj itd. Accord oko 10, crv oko 12. Motori jesu elasticni i sasvim se fino i tecno voze bez teranja u visoke obrtaje. Svaki auto bi trosio sumanuto da se nabija u crveno do sledeceg semafora.Ji 4Tze je napisao:Ma 15l kao prosek za CR-V je budalaština. Toliko može da troši nekom ko ne zna da vozi ili mu se vožnje završavaju u krugu do 2km. Ili se neko proserava jer nema pametnija posla...
Moj ima prosek trunku ispod 10l za ovih 20 i kusur k km. Nek je 12 u najgorem slučaju (hladni start, kratke vožnje). A 7-8? u najboljem i eto realne sredine. Na 110 troši 6, na 120 7, na 130-8 i tako dalje...
Treba da se tera u obrtaje jer iako je to SUV i dalje je atmo Hondin i tome i služi.
Može i lagano da se vozi jer je dosta elastičan, a CR-V ima svoju verziju R20 motora. I nema 2 tone, ni blizu
- ficha007
- Postovi: 215
- Pridružio se: 08 Avg 2013, 09:52
- Garaža: Fiat Stilo 1.9 JTD SW 2005
- Lokacija: Šid
Re: Porodični auto oko 9000E
I ja sam negde tvog razmišljanja u pogledu sume koju danas-sutra planiram da izdvojim za auto, čak i u pogledu modela koji se ovde predlažu...mada ko zna, možda jednog dana, kada se bude uzimao kredit, bude nešto sasvim treće, ali meni su na prvom mestu SUV, MPV i karavan vozila.
Moj uslov je da, ako je SUV, ima pogon 4x4 i redukciju jer mi se to nekako podrazumeva uz to vozilo.
E sad, izbor je zaista veliki i raznolik, ali je isto uslov da je do 2000cm3 dokle god je država Srbija maćehinski raspoložena prema iznosu za registraciju preko 2000cm3. Motoraši su tu mnogo bolje prošli i taj namet im je dobrim delom smanjen
QQ+2 ( treba ponekad 6. sedište ), ix35, Jeep Patriot i još par, gde bih onda pravio kompromis u odnosu na godište i prihvatio i malo stariji model.
MPV – C4 Picasso i Grand Picasso, isto kao i ti C-max definitivno jer o njemu oni koji su ga vozili imaju samo reči hvale, mada mi je i S-max jako dobar, može i Grand Scenic 3 sa 1.6 DCI motorom, pa onda Pežo 3008 i to 1.6 ili 2.0 nebitno, kao i 5008 jer mislim da su dosta dobro opremljeni, dobro se pokazala i Zafira nova…
Karavan...šta reći osim Škode Superb koju sam vozio skoro i to 170KS model, DSG, 4x4, drugu generaciju i ostavila je vrhunski utisak na mene...nju bih jedino od automobila mogao i u limuzinskoj varijanti da kupim...može ali ne mora sa 4x4...pa onda Oktavija 4x4 karavan ili Scout model...i još možda Insignija karavan 4x4 ili Country tourer…
Modela zaista ima, treba staviti više modela na papir, pa onda tražiti najbolje očuvan i servisiran primerak sa kojim će najmanje da boli glava...u zemlji Srbiji nemoguća misija
Moj uslov je da, ako je SUV, ima pogon 4x4 i redukciju jer mi se to nekako podrazumeva uz to vozilo.
E sad, izbor je zaista veliki i raznolik, ali je isto uslov da je do 2000cm3 dokle god je država Srbija maćehinski raspoložena prema iznosu za registraciju preko 2000cm3. Motoraši su tu mnogo bolje prošli i taj namet im je dobrim delom smanjen
QQ+2 ( treba ponekad 6. sedište ), ix35, Jeep Patriot i još par, gde bih onda pravio kompromis u odnosu na godište i prihvatio i malo stariji model.
MPV – C4 Picasso i Grand Picasso, isto kao i ti C-max definitivno jer o njemu oni koji su ga vozili imaju samo reči hvale, mada mi je i S-max jako dobar, može i Grand Scenic 3 sa 1.6 DCI motorom, pa onda Pežo 3008 i to 1.6 ili 2.0 nebitno, kao i 5008 jer mislim da su dosta dobro opremljeni, dobro se pokazala i Zafira nova…
Karavan...šta reći osim Škode Superb koju sam vozio skoro i to 170KS model, DSG, 4x4, drugu generaciju i ostavila je vrhunski utisak na mene...nju bih jedino od automobila mogao i u limuzinskoj varijanti da kupim...može ali ne mora sa 4x4...pa onda Oktavija 4x4 karavan ili Scout model...i još možda Insignija karavan 4x4 ili Country tourer…
Modela zaista ima, treba staviti više modela na papir, pa onda tražiti najbolje očuvan i servisiran primerak sa kojim će najmanje da boli glava...u zemlji Srbiji nemoguća misija
Čvrstina vere, čistota duše, čestitost života.
"Dođu tako vremena kad pametan zaćuti, budala progovori, a fukara se obogati" I. Andrić
"Dođu tako vremena kad pametan zaćuti, budala progovori, a fukara se obogati" I. Andrić
- passenger
- Postovi: 14231
- Pridružio se: 07 Maj 2016, 10:20
- Garaža: KIA Cee'd sw 1.6 crdi Opel Corsa C GSI
Re: Porodični auto oko 9000E
Šta ste zapeli za taj pogon na svim točkovima? U realnosti ne pali ni 10x godišnje.
Sužava kupovinu taj 4x4.
Sužava kupovinu taj 4x4.
''...and into the forest I go to lose my mind and find my soul''
- Risto
- Postovi: 6023
- Pridružio se: 24 Dec 2012, 23:51
- Garaža: BMW 316d Sport Line, OEBB Desiro
- Lokacija: Klagenfurt, AT
Re: Porodični auto oko 9000E
Delim mišljenje, plus, može da izazove dodatne troškove ako se nešto pokvari.
Gesendet von meinem SM-G950F mit Tapatalk
Gesendet von meinem SM-G950F mit Tapatalk
Re: Porodični auto oko 9000E
U Srbiji zimska sluzba nije bas ko u At ili Ch
- Day Walker
- Postovi: 23308
- Pridružio se: 12 Jan 2012, 01:58
- Garaža: Audi Q3, Škoda Kamiq
- Lokacija: Beograd
Re: Porodični auto oko 9000E
Nije 4x4 samo za sneg.
Sent from my iPhone using Tapatalk
Sent from my iPhone using Tapatalk
Brzine idu u H-a !!!
Re: Porodični auto oko 9000E
Pitanje je kad se i koliko aktivira u realnoj vožnji, ono kad se kreće iz mesta na putu manje trakcije - da, ali u sred vožnje, krivini... nisam bas siguran koliko to stvarno radi a koliko je samo marketing.. nije to Subaru
Boringly average, but also perfect for school run mums
- ficha007
- Postovi: 215
- Pridružio se: 08 Avg 2013, 09:52
- Garaža: Fiat Stilo 1.9 JTD SW 2005
- Lokacija: Šid
Re: Porodični auto oko 9000E
Nije poenta samo sneg i ivičnjaci, ležeći policajci i ostalo...naprosto ima ljudi koji vole da silaze sa asfalta, da bazaju po prirodi, da se vozikaju atarskim i neuređenim putevima i za njih vozilo sa klasičnim pogonom ne dolazi u obzir. Ne kažem da se i sa takvim vozilom, pažljivo vozeći nećete moći ispeti i proći lošijim putevima, ali je kod SUV vozila bitan i klirens, a 4x4 mu dođe kao nadopuna tog klirensa, koja čoveku koji voli lov, pecanje, bazanje po šumi i prirodi omogućava ipak malo veću pokretljivost.
Ja da se pitam i da mogu da nosim registraciju i održavanje pazario bih jedan Wrangler, LC, a mogao bi da posluži i Pathfinder jer to su danas jedini relikti nekih prošlih vremena, odnosno kršteni džipovi sa redukcijama i blokadama diferencijala sa kojima bih mogao da odem tamo gde se i SUV vozilom ne bih usudio.
Lepa je ova naša Srbija i nije ona samo beton i asfalt, ima tu još mnogo čega da se vidi i da se njome prokrstari uzduž i popreko, i svašta nešto da se vidi.
Momci iz Top Đira i ostali nam to svakodnevno prikazuju.
U svakom slučaju izbor vozila do 9.000 EUR-a je veliki, a na svakome od nas je da shodno ličnim afinitetima i mogućnostima opredeli svoj izbor. Naprosto nismo svi isti, ne gledamo na auto istim očima niti imamo iste potrebe.
Ali kvalitetna razmena mišljenja uvek po meni može da pomogne da bar suzimo izbor jer po neki put neko od nas vidi nešto što kupac ne vidi, a to je smisao foruma. Druženje, pa makar i virtuelno i pomoć.
Ja da se pitam i da mogu da nosim registraciju i održavanje pazario bih jedan Wrangler, LC, a mogao bi da posluži i Pathfinder jer to su danas jedini relikti nekih prošlih vremena, odnosno kršteni džipovi sa redukcijama i blokadama diferencijala sa kojima bih mogao da odem tamo gde se i SUV vozilom ne bih usudio.
Lepa je ova naša Srbija i nije ona samo beton i asfalt, ima tu još mnogo čega da se vidi i da se njome prokrstari uzduž i popreko, i svašta nešto da se vidi.
Momci iz Top Đira i ostali nam to svakodnevno prikazuju.
U svakom slučaju izbor vozila do 9.000 EUR-a je veliki, a na svakome od nas je da shodno ličnim afinitetima i mogućnostima opredeli svoj izbor. Naprosto nismo svi isti, ne gledamo na auto istim očima niti imamo iste potrebe.
Ali kvalitetna razmena mišljenja uvek po meni može da pomogne da bar suzimo izbor jer po neki put neko od nas vidi nešto što kupac ne vidi, a to je smisao foruma. Druženje, pa makar i virtuelno i pomoć.
Čvrstina vere, čistota duše, čestitost života.
"Dođu tako vremena kad pametan zaćuti, budala progovori, a fukara se obogati" I. Andrić
"Dođu tako vremena kad pametan zaćuti, budala progovori, a fukara se obogati" I. Andrić