Kupovina polovnog automobila 2800-3500 eur
- cozmo
- Postovi: 5039
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 08:50
- Garaža: Peugeot 307 1.6 HDI, Citroen Xsara Picasso 2.0 HDI
- Lokacija: Novi Sad
Re: Kupovina polovnog automobila 2800-3500 eur
Dotezanjem se resava u 50 posto slucajeva, zato i sluzi onaj sraf pored. I nije nafta, nego ulje. Nafta kad curi onda ne valja, ustvari onda se oseca miris izduva u kabini. Kad se pojavi ulje, onda uglavnom ide dotezanje, a ako to ne uspe, zamene se podloske.
Sent from my FIG-LX1 using Tapatalk
Sent from my FIG-LX1 using Tapatalk
"This is Chief Inspector Clouseau’s residence. This is Chief Inspector Clouseau speaking on the pheun.”
Re: Kupovina polovnog automobila 2800-3500 eur
Nema ulja u diznama, samo nafta moze da iscuri iz sistema ubrizgavanja goriva.
I ne moze da se trajno dotegne postojeci ORIGINALNI od fabrike ugradjeni drzac dizne koji ide na brezon.
Zato i jeste problem koji nastaje na tim motorima.
Inace, NIKADA se ne doteze dizna nakon ugradnje, niti je predvidjeno kod 2.0HDI i kod svih drugih dizela gde je to korektno odradjeno.
Problem nije ni u bakarnim podloskama ni u dotezanju poreklom pa time te radnje ne otklanjaju uzrok vec lece posleice sto je privremeno resenje.
Na PSA forumu sve je detaljno opisano, sa sve slikama koja je razlika tog detalja sa brezonom u konstrukciji 1.6vs 2.0 HDI.
Napisao sam ukratko, mozes i sam da prevedes komplet objasnjenje strucnih FR servisera.
I ne moze da se trajno dotegne postojeci ORIGINALNI od fabrike ugradjeni drzac dizne koji ide na brezon.
Zato i jeste problem koji nastaje na tim motorima.
Inace, NIKADA se ne doteze dizna nakon ugradnje, niti je predvidjeno kod 2.0HDI i kod svih drugih dizela gde je to korektno odradjeno.
Problem nije ni u bakarnim podloskama ni u dotezanju poreklom pa time te radnje ne otklanjaju uzrok vec lece posleice sto je privremeno resenje.
Na PSA forumu sve je detaljno opisano, sa sve slikama koja je razlika tog detalja sa brezonom u konstrukciji 1.6vs 2.0 HDI.
Napisao sam ukratko, mozes i sam da prevedes komplet objasnjenje strucnih FR servisera.
- cozmo
- Postovi: 5039
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 08:50
- Garaža: Peugeot 307 1.6 HDI, Citroen Xsara Picasso 2.0 HDI
- Lokacija: Novi Sad
Re: Kupovina polovnog automobila 2800-3500 eur
Kod mene nije nafta. Na dnu dekla ima malo ULJA. Dakle, ulje. Nije nafta. I rekose da curi ulje, pogledao je burazer isto i kaze malo ulja ima. Kad curi nafta onda nije tu masno. Imas koliko hoces tutoriala na youtube kako stezanje resava problem. Resava problem i kad se cuje dizna. I obavezno ide dotezanje nakon zamene podloski inace problem nije resen.
"This is Chief Inspector Clouseau’s residence. This is Chief Inspector Clouseau speaking on the pheun.”
Re: Kupovina polovnog automobila 2800-3500 eur
Koji onda motor izabrati do 3000-3500e ?
Vazno da je tvoj auto u top stanju, gram dima ne izbacuje, kocnice guzvaju asfalt, a signalizacija svetli kao svetla stadiona.
- Heineken
- Postovi: 6242
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 01:34
- Garaža: Alfa Romeo Giulietta 2.0 JTDm-2 150
- Lokacija: Šid, Srbija
Re: Kupovina polovnog automobila 2800-3500 eur
Nista ne valja kao sto vidis samo 2.0 hdi valja
Re: Kupovina polovnog automobila 2800-3500 eur
ne postoji savrsen auto ni motor, svaki ima neke svoje mane, tako da....
Kod mene na 1,6 npr. nisam primetio ni ulje ni naftu kod dizni ali mi recimo vlazi na iberlaufu jer je konstrukcijiski lose resenje gumice i plasticnog creva kome lako puknu zabice koje ga drze na ibetru pa tu hoce da pusta, kod 80% tih motora koje sam gledao je tako. Ja sam to resio neki srafcicem ali i dalje nije 100% mada je znacajno bolje, vrv je i sama gumica losa pa cu potraziti drugu posto mi je suludo da bacam 30ak evra za polovno crevo gde opet moze da bude isti problem....Takodje kao i kod mnogih hdi-ja hoce da svlaci crevo usisa na turbinu sto ide jer vremenom propadne ona narandzasta diht guma koja je po meni glupo resena, stavio sam novu i posle par mesecei opet ista prica, guma drzi dok je nova ali cim malo omeksa i ovlazi od ulja pocinje da klizi tako da sto vise stezes sraf vise svlaci crevo, pa sam kao i mnogi koji imaju hdi pribegao resenjem utezanjem sa onim "smrt" vezicama, tako da sad ne mrda. Generalno to su sitnice i glupe stvari ali eto kad vec nabrajamo mane da pomenem i ove.
Kod mene na 1,6 npr. nisam primetio ni ulje ni naftu kod dizni ali mi recimo vlazi na iberlaufu jer je konstrukcijiski lose resenje gumice i plasticnog creva kome lako puknu zabice koje ga drze na ibetru pa tu hoce da pusta, kod 80% tih motora koje sam gledao je tako. Ja sam to resio neki srafcicem ali i dalje nije 100% mada je znacajno bolje, vrv je i sama gumica losa pa cu potraziti drugu posto mi je suludo da bacam 30ak evra za polovno crevo gde opet moze da bude isti problem....Takodje kao i kod mnogih hdi-ja hoce da svlaci crevo usisa na turbinu sto ide jer vremenom propadne ona narandzasta diht guma koja je po meni glupo resena, stavio sam novu i posle par mesecei opet ista prica, guma drzi dok je nova ali cim malo omeksa i ovlazi od ulja pocinje da klizi tako da sto vise stezes sraf vise svlaci crevo, pa sam kao i mnogi koji imaju hdi pribegao resenjem utezanjem sa onim "smrt" vezicama, tako da sad ne mrda. Generalno to su sitnice i glupe stvari ali eto kad vec nabrajamo mane da pomenem i ove.
Re: Kupovina polovnog automobila 2800-3500 eur
Stoji da im je 2.0HDi najbolji, ali isto tako dizeli su im dobri što se tiče Pežoa, benzin nikako.
Ima još TDi, JTD, CDTi... Baš me zanima neki drugi motor mišljenje?
Vazno da je tvoj auto u top stanju, gram dima ne izbacuje, kocnice guzvaju asfalt, a signalizacija svetli kao svetla stadiona.
Re: Kupovina polovnog automobila 2800-3500 eur
jtd je najbolji i najizdrzljiviji dizel motor ikad i tu nema diskusije, kad bih birao uvek bih prvo njega uzeo, 1.9 naravno, pogotovo 8v ali i 16v isto odlican dok je 2,0 motor je malo losiji.
2,4 isto odlican kao i 1.3 za neki manji auto ali po meni 1.9 je top....nema nikakvih bitnih problema, fabrickih losih resenja nije bilo mahom problem prave periferne stvari poput senzora, creva, i tako nekih stvari koje nisu skupe a koje su problem i kod drugih motora, kod jtdm (multijet) motora najveca mana su klapne usisa koje mogu da prave problem pa ih mnogi izbacuju i time rese problem zauvek....dpf isto kao i kod drugih kola...dizne gutaju sve zivo i skoro da su neunistive a jeftine za reparaciju, pumpe takodje dugotrajne i nisu uopste osetljive na gorivo, nikad ne stradaju, mogu malo da vlaze ali to se redje desava a lako resava, u 90% slucajeva samo dotezanje resava stvar, itd. itd.
2,4 isto odlican kao i 1.3 za neki manji auto ali po meni 1.9 je top....nema nikakvih bitnih problema, fabrickih losih resenja nije bilo mahom problem prave periferne stvari poput senzora, creva, i tako nekih stvari koje nisu skupe a koje su problem i kod drugih motora, kod jtdm (multijet) motora najveca mana su klapne usisa koje mogu da prave problem pa ih mnogi izbacuju i time rese problem zauvek....dpf isto kao i kod drugih kola...dizne gutaju sve zivo i skoro da su neunistive a jeftine za reparaciju, pumpe takodje dugotrajne i nisu uopste osetljive na gorivo, nikad ne stradaju, mogu malo da vlaze ali to se redje desava a lako resava, u 90% slucajeva samo dotezanje resava stvar, itd. itd.
- igor_harris
- Postovi: 2210
- Pridružio se: 12 Jan 2017, 13:47
- Garaža: 2004 Mazda 3 (1.6CD)
- Lokacija: Beograd
Re: Kupovina polovnog automobila 2800-3500 eur
Skoro sam vozio par dana Alfu 147 jtdm 120ks na mojoj svakodnevnoj ruti u rezimu voznje kakvom inace vozim.
Ako bih morao da uporedim sa 1.6hdi 109ks koji vozim svakodnevno, rekao bih da alfa ide za jednu jedva primetnu nijansu bolje i da je motor dosta tisi i ugladjeniji od hdi.
Medjutim, potrosnja je dramaticno veca kod Alfe. Za tih par dana mi je trosila oko 8 litara dok meni auto trosi oko 6 u istom rezimu voznje.
Sent from my Mi A2 Lite using Tapatalk
Ako bih morao da uporedim sa 1.6hdi 109ks koji vozim svakodnevno, rekao bih da alfa ide za jednu jedva primetnu nijansu bolje i da je motor dosta tisi i ugladjeniji od hdi.
Medjutim, potrosnja je dramaticno veca kod Alfe. Za tih par dana mi je trosila oko 8 litara dok meni auto trosi oko 6 u istom rezimu voznje.
Sent from my Mi A2 Lite using Tapatalk
- dragvorl
- Site Admin
- Postovi: 23808
- Pridružio se: 06 Jan 2012, 13:03
- Garaža: Fiat Stilo 1.9 MJ
- Lokacija: NS
- Kontakt:
Re: Kupovina polovnog automobila 2800-3500 eur
U kojoj karoseriji je HDI?
Mauro Forghieri:"Power comes from speed, torque without speed is nothing"
Life is funny, skies are sunny, Bees make honey, who needs money
Re: Kupovina polovnog automobila 2800-3500 eur
pa u mazdi 3 valjda....jeste da jtd trosi posebno po gradu, to nikad i nije bio stedljiv motor ja sam ga zato i promenio
- dragvorl
- Site Admin
- Postovi: 23808
- Pridružio se: 06 Jan 2012, 13:03
- Garaža: Fiat Stilo 1.9 MJ
- Lokacija: NS
- Kontakt:
Re: Kupovina polovnog automobila 2800-3500 eur
Ako je karoserija slicne mase razlika je ogromna, nije stedljiv motor, meni po gradu zimi 8 tuce normalne voznje, leti bez klime 7.
Mauro Forghieri:"Power comes from speed, torque without speed is nothing"
Life is funny, skies are sunny, Bees make honey, who needs money
- Darko
- Postovi: 9067
- Pridružio se: 12 Sep 2012, 16:05
- Garaža: Fiat Stilo 1.9 Mjet
- Lokacija: Lungomare
Re: Kupovina polovnog automobila 2800-3500 eur
Kod dizelasa sa dosta staza je nekad nezahvalno uporedjivati performanse jer neki od motora u duelu moze biti zagusen ili slicno.
Kad su novi ovde se vidi na merenju koliko je 1.9 jtdm 120 dominantan u odnosu na 1.6 hdi.
http://www.zeperfs.com/en/duel2662-2946.htm
Kad su novi ovde se vidi na merenju koliko je 1.9 jtdm 120 dominantan u odnosu na 1.6 hdi.
http://www.zeperfs.com/en/duel2662-2946.htm
- Pulp Fiction
- Postovi: 1629
- Pridružio se: 19 Jul 2015, 21:52
- Garaža: Astra G 1.7 dti
Re: Kupovina polovnog automobila 2800-3500 eur
Pa za ove pare mislim da 2.0 hdi neće niko uzimati jer ga možeš dobiti za manje..307 restyle ga i nema kao ni C4..tj. imaju onaj od 136, ali ne 90 i 110...
Inače zanimljivo po oglasima su uvek vozila koji nose 2.0 136 hdi skuplja od ovih 1.6... Valjda je dobar onda.
I ja bih iskreno 1.9 jtd/cdti 120, jedino nzm ništa o TDI? Recimo TDI iz Bore, 101 i 131 msm da je opšte mesto da su dobri? Kažem Bora jer ide do 2005. i ove cene navedene gore, mada ima naravno i g4 i b5.5 sa istim...A i Bora je ređi auto pa da ne budes ko i svi
Inače zanimljivo po oglasima su uvek vozila koji nose 2.0 136 hdi skuplja od ovih 1.6... Valjda je dobar onda.
I ja bih iskreno 1.9 jtd/cdti 120, jedino nzm ništa o TDI? Recimo TDI iz Bore, 101 i 131 msm da je opšte mesto da su dobri? Kažem Bora jer ide do 2005. i ove cene navedene gore, mada ima naravno i g4 i b5.5 sa istim...A i Bora je ređi auto pa da ne budes ko i svi
- cozmo
- Postovi: 5039
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 08:50
- Garaža: Peugeot 307 1.6 HDI, Citroen Xsara Picasso 2.0 HDI
- Lokacija: Novi Sad
Re: Kupovina polovnog automobila 2800-3500 eur
1.9 JTD 120 ks, koji sam vozio je kamion u odnosu na 1.6 HDI 109ks. HDI ne znas da radi na leru... cuje se samo na 150, i ima malo dublji zvuk na ubrzanju. JTD se cuo na sve strane. Astra.
Sent from my FIG-LX1 using Tapatalk
Sent from my FIG-LX1 using Tapatalk
"This is Chief Inspector Clouseau’s residence. This is Chief Inspector Clouseau speaking on the pheun.”