Audi A6 2.0 140ks tdi,egr ventil ili?
Audi A6 2.0 140ks tdi,egr ventil ili?
problem kod Audi je da motor kod 3000+ obrtaja izgubi snagu i ode u safe modus..na dijagnostici mi je pokazao da je zatvarac los i da ne radi,uzeo sam drugi zatvarac sa egr ventilom(polovan) namestio ali opet na 3000+ obrtaja ode u safe modus.proverio sam egr ventil,i zatvarac,proverio motoric sto otvara i zatvara i kod zatvaraca i kod egr ventila i sve radi lepo.Intake manifold ociscen,protokomer sam izduvao,ocistio i opet ne valja,pa me sad muci sta bi moglo da bude...osigurace sam proverio..sve je ok...
Re: Audi A6 2.0 140ks tdi,egr ventil ili?
Ponovo očitao grešku, ako je ima?
Najgore je svađati se sa budalom. Prvo te spusti na svoj nivo, a onda te dotuče iskustvom...
- Ivan
- Postovi: 9884
- Pridružio se: 03 Jan 2013, 09:22
- Garaža: bmw 3 f31, bmw 5 f10,
- Lokacija: Novi Sad
Re: Audi A6 2.0 140ks tdi,egr ventil ili?
Turbina ili ako si srećan samo ventil turbine.
Sent from my STF-L09 using Tapatalk
Sent from my STF-L09 using Tapatalk
- dag81
- Postovi: 7259
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 09:09
- Garaža: BMW1 118d i Doblo JTD radna makina :)
- Lokacija: Novi Sad
- Kontakt:
Re: Audi A6 2.0 140ks tdi,egr ventil ili?
Prljava geometrija ili ventil turba
Послато са LG-D855 уз помоћ Тапатока
Послато са LG-D855 уз помоћ Тапатока
Re: Audi A6 2.0 140ks tdi,egr ventil ili?
to se moze ocistiti ili mora u servis na ciscenje??
hvala momci
hvala momci
Re: Audi A6 2.0 140ks tdi,egr ventil ili?
Moze i da se cisti. Mi smo par puta cistili u B6 2.0tdi 140ks
Sent from my SM-G955F using Tapatalk
Sent from my SM-G955F using Tapatalk
- dag81
- Postovi: 7259
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 09:09
- Garaža: BMW1 118d i Doblo JTD radna makina :)
- Lokacija: Novi Sad
- Kontakt:
Re: Audi A6 2.0 140ks tdi,egr ventil ili?
Oklen si?
Послато са SM-A520F уз помоћ Тапатока
Послато са SM-A520F уз помоћ Тапатока
Re: Audi A6 2.0 140ks tdi,egr ventil ili?
daleko brate...skandinavija..
a crevo od turba..nesto mi je mekano...da nije i ono lose ili moze da se jos koristi..?
a crevo od turba..nesto mi je mekano...da nije i ono lose ili moze da se jos koristi..?
- dragvorl
- Site Admin
- Postovi: 23804
- Pridružio se: 06 Jan 2012, 13:03
- Garaža: Fiat Stilo 1.9 MJ
- Lokacija: NS
- Kontakt:
Re: Audi A6 2.0 140ks tdi,egr ventil ili?
Moras da vidis da li negde pusta. Sjebano crevo moze vrlo brzo da unisti motor jer uvlaci direktno u cilindre prljav vazduh.
Mauro Forghieri:"Power comes from speed, torque without speed is nothing"
Life is funny, skies are sunny, Bees make honey, who needs money
Re: Audi A6 2.0 140ks tdi,egr ventil ili?
uzeo sad nov turbo pa cemo da vidimo..
jel treba na nesto posebno obratiti paznju?
rekao mi tip koji servisiraju turbo da prvo dva tri puta okrenem kljuc,da zavergla..pa tek onda da upalim...
jel treba na nesto posebno obratiti paznju?
rekao mi tip koji servisiraju turbo da prvo dva tri puta okrenem kljuc,da zavergla..pa tek onda da upalim...
Re: Audi A6 2.0 140ks tdi,egr ventil ili?
Jedna od najvaznijih stvari kod turba je da pri agresivnijoj voznji na autoputu ili lokalu se ostavi auto da radi u leru 2-3 minuta kako bi se turbina ohladila, nakon toga se gasi auto.
Naravno, isto tako vazi da ne trebas da stiskas auto dok ne dodje na 90stepeni.
Naravno, isto tako vazi da ne trebas da stiskas auto dok ne dodje na 90stepeni.
- cozmo
- Postovi: 5036
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 08:50
- Garaža: Peugeot 307 1.6 HDI, Citroen Xsara Picasso 2.0 HDI
- Lokacija: Novi Sad
Re: Audi A6 2.0 140ks tdi,egr ventil ili?
Ovo mozda samo ako vozis 180kmh pa stanes i odma gasis motor. U normalnim uslovima voznje nema potrebe za time. Za hladan motor se slazem, pun gas samo na radnoj temperaturi.
"This is Chief Inspector Clouseau’s residence. This is Chief Inspector Clouseau speaking on the pheun.”