Kupovina Nissan Qashqai - motori
Kupovina Nissan Qashqai - motori
Pozdrav svim forumasima!
Ovo je moj prvi post na forumu. Verovatno su neka pitanja koja cu postaviti vec dosta puta postavljana. Izvinjavam se svima, ali sam u cajtnotu, pa moram da ih postavim ponovo.
A mozda je i kontekst malo drugaciji, pa ce nekome biti zanimljivo.
Pre izvesnog vremena odlucio sam da kupim polovan (licni) auto, ali ne zato sto nemam sta da vozim.
Vec vozim sluzbenu Astru (2010), supruga vozi Citroen C3 (2005).
Za kupovinu novog auta imam dva razloga:
- dobili smo dete i zelim da ga vozim u autu boljem i bezbednijem od Astre (koja polako pokazuje svoje godine) i
- zelim i ja da imam malo vise od (vozackog) zivota nego sto mi Astra pruza (nisam vise ni tako mlad da bi se tesio sa "ima vremena" - situacija je pre "If now now, then when?").
Auto bi bio ponajpre namenjen za vangradsku voznju, procenjena upotreba bitno ispod 10.000 km godisnje (letovanje, izleti, 2 x mesecno Beograd-Novi Sad i nazad).
Hocu da kupim auto kupljen u Srbiji (cenim argumente tipa da je bolje kupiti polovan auto vozen po evropskim drumovima, ali nemam poverenja u ono sto se ovde nudi, a ni sa sopstvenim uvozom nisam imao dobra iskustva).
Prvi favorit mi je bila Skoda Octavia, ali nisam nasao ono sto sam trazio (mozda nisam bio dovoljno uporan), pa sam poceo da gledam sire.
Zatim sam trazio Citroen C5. Tu vec dugo nisam nasao ni jedan koji odgovara mojim zahtevima.
Inace pratim sajt www.polovniautomobili.com, pratio sam i "moj auto", ali mi se on ne cini previse korisnim.
Sada sam se vec neko vreme koncentrisao na Nissan Qashqai (nikad nisam imao SUV-oliki auto), mada C5 nije potpuno ispao iz price. Na strani C5 su ukupna bezbednost i cena usluga u servisima, na strani QQ interesantnost i dostupnost (i donekle i pitanje motora, o cemu vise kasnije).
Nekome ce verovatno biti cudno da istovremeno razmatram dva potpuno razlicita, automobila, ali eto, procenio sam da svaki od njih u svojoj klasi pruza dosta za ulozeni novac.
Sto se QQ tice, pogledao sam 4 komada i dosao do dileme.
2 su dizeli 1.6 (2013., J10), 1 benzinac 1.6 (2013., J10) i jedan benzinac 1.2 (2014., J11).
Sva 4 su i dalje na sajtu PA, ako neko ima neke utiske o njima, neka ih slobodno iznese.
Od dizela jedan (u NS) nije bio kupljen u Srbiji, drugi (u BG) jeste, ali je imao dosta tragova po karoseriji.
U prvo vreme sam samo dizele i gledao, ali sam onda poceo da gledam i benzince.
Generalno dizeli jesu trajniji (ne mislim u meri kao Mercedes 123 200D), ali su postali dosta komplikovani i verovatno, pod istim uslovima, veca macka u dzaku za polovnu kupovinu nego benzinci.
Na kraju su u igri ostala dva benzinca.
Prvi je J10, 1.6 sa predjenih oko 60k. Drugi je J11, 1.2 sa predjenih 90+k.
Lepota je na strani drugog, mozda cak i cena (mada malo), ali me brine taj 1.2 motor.
Ja sam "old school", vise volim atmosferske motore vece zapremine, od malih, pa nabudzenih.
Negde sam procitao da su takvi motori resenje za zapadne kupce, kojima je bitno da u startu plate sto manje, a vozilo ce ionako menjati na 5 godina ili 100k km. U tom periodu problemi se nece javiti, probleme ce imati sledeci vlasnik.
Sto sam u ovom slucaju ja... .
Sta vi mislite o ovom motoru pod ovim uslovima?
Hvala unapred!
Ovo je moj prvi post na forumu. Verovatno su neka pitanja koja cu postaviti vec dosta puta postavljana. Izvinjavam se svima, ali sam u cajtnotu, pa moram da ih postavim ponovo.
A mozda je i kontekst malo drugaciji, pa ce nekome biti zanimljivo.
Pre izvesnog vremena odlucio sam da kupim polovan (licni) auto, ali ne zato sto nemam sta da vozim.
Vec vozim sluzbenu Astru (2010), supruga vozi Citroen C3 (2005).
Za kupovinu novog auta imam dva razloga:
- dobili smo dete i zelim da ga vozim u autu boljem i bezbednijem od Astre (koja polako pokazuje svoje godine) i
- zelim i ja da imam malo vise od (vozackog) zivota nego sto mi Astra pruza (nisam vise ni tako mlad da bi se tesio sa "ima vremena" - situacija je pre "If now now, then when?").
Auto bi bio ponajpre namenjen za vangradsku voznju, procenjena upotreba bitno ispod 10.000 km godisnje (letovanje, izleti, 2 x mesecno Beograd-Novi Sad i nazad).
Hocu da kupim auto kupljen u Srbiji (cenim argumente tipa da je bolje kupiti polovan auto vozen po evropskim drumovima, ali nemam poverenja u ono sto se ovde nudi, a ni sa sopstvenim uvozom nisam imao dobra iskustva).
Prvi favorit mi je bila Skoda Octavia, ali nisam nasao ono sto sam trazio (mozda nisam bio dovoljno uporan), pa sam poceo da gledam sire.
Zatim sam trazio Citroen C5. Tu vec dugo nisam nasao ni jedan koji odgovara mojim zahtevima.
Inace pratim sajt www.polovniautomobili.com, pratio sam i "moj auto", ali mi se on ne cini previse korisnim.
Sada sam se vec neko vreme koncentrisao na Nissan Qashqai (nikad nisam imao SUV-oliki auto), mada C5 nije potpuno ispao iz price. Na strani C5 su ukupna bezbednost i cena usluga u servisima, na strani QQ interesantnost i dostupnost (i donekle i pitanje motora, o cemu vise kasnije).
Nekome ce verovatno biti cudno da istovremeno razmatram dva potpuno razlicita, automobila, ali eto, procenio sam da svaki od njih u svojoj klasi pruza dosta za ulozeni novac.
Sto se QQ tice, pogledao sam 4 komada i dosao do dileme.
2 su dizeli 1.6 (2013., J10), 1 benzinac 1.6 (2013., J10) i jedan benzinac 1.2 (2014., J11).
Sva 4 su i dalje na sajtu PA, ako neko ima neke utiske o njima, neka ih slobodno iznese.
Od dizela jedan (u NS) nije bio kupljen u Srbiji, drugi (u BG) jeste, ali je imao dosta tragova po karoseriji.
U prvo vreme sam samo dizele i gledao, ali sam onda poceo da gledam i benzince.
Generalno dizeli jesu trajniji (ne mislim u meri kao Mercedes 123 200D), ali su postali dosta komplikovani i verovatno, pod istim uslovima, veca macka u dzaku za polovnu kupovinu nego benzinci.
Na kraju su u igri ostala dva benzinca.
Prvi je J10, 1.6 sa predjenih oko 60k. Drugi je J11, 1.2 sa predjenih 90+k.
Lepota je na strani drugog, mozda cak i cena (mada malo), ali me brine taj 1.2 motor.
Ja sam "old school", vise volim atmosferske motore vece zapremine, od malih, pa nabudzenih.
Negde sam procitao da su takvi motori resenje za zapadne kupce, kojima je bitno da u startu plate sto manje, a vozilo ce ionako menjati na 5 godina ili 100k km. U tom periodu problemi se nece javiti, probleme ce imati sledeci vlasnik.
Sto sam u ovom slucaju ja... .
Sta vi mislite o ovom motoru pod ovim uslovima?
Hvala unapred!
Re: Kupovina Nissan Qashqai - motori
Taj 1.2 turbo je imao dosta problema sa gubitkom ulja, proguglaj malo.
https://www.honestjohn.co.uk/carbycar/n ... 2014/good/
Inace QQ, ako si malo visi, je dosta tesan, bar meni. Obavezno probaj gabarite pre nego sto se odlucis za istog.
Sent from my SM-T580 using Tapatalk
https://www.honestjohn.co.uk/carbycar/n ... 2014/good/
Inace QQ, ako si malo visi, je dosta tesan, bar meni. Obavezno probaj gabarite pre nego sto se odlucis za istog.
Sent from my SM-T580 using Tapatalk
Re: Kupovina Nissan Qashqai - motori
Gledaj dizel, nebitno 1.5 ili 1.6l
Re: Kupovina Nissan Qashqai - motori
@Ikac
hvala za ovaj link!
Vidim da tu ima vise prituzbi na ovaj motor.
Generalno sam sumnjicav prema bilo kom modelu automobila koji se tek pojavio.
Imam utisak da su na ovim J10 iz 2013. vec bile otklonjene mnoge decje bolesti, auto se proizvodio nekoliko godina i bilo je vremena da se uoceni problemi eliminisu.
J11 iz 2014. je bas sa pocetka proizvodnje, tu posebno ocekujem probleme.
Vidim da je naknadno uveden i 1.3. Da li zbog snage, ili pouzdanosti, ne znam.
Sto se kabine tice, ja sam visok 186 cm i nosim L-size - dakle, nisam preterano gabaritan.
Sedeo sam u nekoliko njih, video sam da malo vise prostora ne bi smetalo, ali mislim da bih mogao da zivim sa tim...
hvala za ovaj link!
Vidim da tu ima vise prituzbi na ovaj motor.
Generalno sam sumnjicav prema bilo kom modelu automobila koji se tek pojavio.
Imam utisak da su na ovim J10 iz 2013. vec bile otklonjene mnoge decje bolesti, auto se proizvodio nekoliko godina i bilo je vremena da se uoceni problemi eliminisu.
J11 iz 2014. je bas sa pocetka proizvodnje, tu posebno ocekujem probleme.
Vidim da je naknadno uveden i 1.3. Da li zbog snage, ili pouzdanosti, ne znam.
Sto se kabine tice, ja sam visok 186 cm i nosim L-size - dakle, nisam preterano gabaritan.
Sedeo sam u nekoliko njih, video sam da malo vise prostora ne bi smetalo, ali mislim da bih mogao da zivim sa tim...
Re: Kupovina Nissan Qashqai - motori
Jos jedno (opste) pitanje.
Koliko je, po vama, realna ova lista:
https://www.whatcar.com/news/2017-what- ... vey/n16181
Koliko je, po vama, realna ova lista:
https://www.whatcar.com/news/2017-what- ... vey/n16181
-
- Banned
- Postovi: 2781
- Pridružio se: 01 Okt 2012, 12:38
- Garaža: Suzuki S-Cross 4x4 1.6TD Sergio Celano
- Lokacija: Vracar/Limnos
Re: Kupovina Nissan Qashqai - motori
Suzuki S Cross je objektivno dosta veci napred za sedenje od starije verzije QQ
Sto se motora tice ja ne bih gledao nista ispod 120KS dizel odnosno 150KS benzin, meni je i 120KS dizel u S Crossu u sustini na ivici, vrlo cesto nedovoljno za moj stil voznje.
Sto se motora tice ja ne bih gledao nista ispod 120KS dizel odnosno 150KS benzin, meni je i 120KS dizel u S Crossu u sustini na ivici, vrlo cesto nedovoljno za moj stil voznje.
Re: Kupovina Nissan Qashqai - motori
Naveo si da ti je bitna bezbednost deteta a s obzirom da prvi Qasqai ni u jednij verziji nije imao vazdušne zavese za putnike pozadi verujem da bi trebao da ga izbegneš. Takođe, motor 1.6 je apsolutno za izbegavanje, na papiru ima 117 ks a u realnosti mnogo manje. Bolji izbor tih godina ti je mitsubishi ASX, ima takođe benzinski 1.6 motor od 117 ks ali ide mnogo bolje, najbolje je da probaš oba modela. Plus je asx japanac a qashqai englez. Takođe, meni taj stari qashqai nije ergonomski odgovarao, npr ima komande radija na volanu koje ne mogu palcem da se dohvate, uvek mora ruka da se pomeri sa obruča, sedišta su premekana, meni nisu odgovarala na dužem putovanju...
Re: Kupovina Nissan Qashqai - motori
Za ovaj model samo dizeli jer su sjajni. 1.5dci i 1.6dci su odlicni. Na tom samom autu je motor i najbolja tacka.
1.6dci trosi jednon2 3 litre vise ali je i jaci...
Ima lanac i skuplji servis. Izbegavati do 2012 2013 su uredili pocetnicke greske.
1.5dci sa druge strane svi motori i godosta koji ide u qaskai.
Lepo radi ...
U tekani je tek nesto.mada je onako plastican..
Послато са SM-N950F уз помоћ Тапатока
1.6dci trosi jednon2 3 litre vise ali je i jaci...
Ima lanac i skuplji servis. Izbegavati do 2012 2013 su uredili pocetnicke greske.
1.5dci sa druge strane svi motori i godosta koji ide u qaskai.
Lepo radi ...
U tekani je tek nesto.mada je onako plastican..
Послато са SM-N950F уз помоћ Тапатока
Re: Kupovina Nissan Qashqai - motori
Ova pitanja bezbednosti dosta komplikuju stvar...
Da li bi Kia Sportage mozda bila bolji izbor za porodicni auto?
Njihov 1.6 ima 136 KS.
Da li bi Kia Sportage mozda bila bolji izbor za porodicni auto?
Njihov 1.6 ima 136 KS.
Re: Kupovina Nissan Qashqai - motori
Taj 1.6 atmo benzinac od 136 KS sam imao u Ceedu karavan. Izuzetno anemican za Ceeda, a za Sportage je verovatno jos kilaviji. Mada sve zavisi od tvojih ocekivanja, meni je, posle turbo benzinca, sve atmo sto sam vozio ranije kilavo.
- meidling
- Postovi: 1055
- Pridružio se: 02 Feb 2017, 19:16
- Garaža: Volvo XC90 II D4
- Lokacija: Wien_Leskovac
Re: Kupovina Nissan Qashqai - motori
Sto se Sportage tice zavisi da li ce ti odgovarati prtljaznik jer nije bas nesto veliki.Predpostavljam da mislis na Sportage SL.Pogledaj na mojoj temi imas sliku sa merama.Ukoliko nemas rezervni tocak onda se moze izvaditi ona obloga od stiropora i stane jos toliko stvari.Ako te interesuje mogu ti slikati u petak pre polaska na odmormasinacbg je napisao:Ova pitanja bezbednosti dosta komplikuju stvar...
Da li bi Kia Sportage mozda bila bolji izbor za porodicni auto?
Njihov 1.6 ima 136 KS.
Gesendet von meinem SM-A750FN mit Tapatalk
Re: Kupovina Nissan Qashqai - motori
Momci,
hvala svima na odgovorima - neki od linkova koje ste mi poslali su mi potpuno promenili pogled na stvar.
Sutra idem kod notara da overim ugovor i onda preuzimam svoju Kia-u Sportage...
hvala svima na odgovorima - neki od linkova koje ste mi poslali su mi potpuno promenili pogled na stvar.
Sutra idem kod notara da overim ugovor i onda preuzimam svoju Kia-u Sportage...
- trojanac
- Editor in Chief
- Postovi: 30009
- Pridružio se: 06 Jan 2012, 11:39
- Garaža: KIA Ceed JD 1.4
- Lokacija: Beograd
- Kontakt:
Re: Kupovina Nissan Qashqai - motori
Lepo. Slobodno ga predstavi kad ga preuzmeš.
Posetite www.garaza.rs !
- passenger
- Postovi: 14231
- Pridružio se: 07 Maj 2016, 10:20
- Garaža: KIA Cee'd sw 1.6 crdi Opel Corsa C GSI
Re: Kupovina Nissan Qashqai - motori
''...and into the forest I go to lose my mind and find my soul''
- meidling
- Postovi: 1055
- Pridružio se: 02 Feb 2017, 19:16
- Garaža: Volvo XC90 II D4
- Lokacija: Wien_Leskovac
Re: Kupovina Nissan Qashqai - motori
He,he Kolega.
Gesendet von meinem SM-A750FN mit Tapatalk
Gesendet von meinem SM-A750FN mit Tapatalk
Poslednja izmena od meidling u 02 Jul 2019, 20:24, izmenjeno 1 put ukupno.