Uticaj kilometraže na motor ("koliko može da pređe")
Re: Uticaj kilometraže na motor ("koliko može da pređe")
Kako je AP vece opterecenje, osim ako ga ne gasiras konstantno? U gradu gas, kocnica, pri tim ubrzanjima oslobodi nekad i max snagu, dok za 130 km/h ne treba vise od 40ak hp.
Sent from my SM-G955F using Tapatalk
Sent from my SM-G955F using Tapatalk
Re: Uticaj kilometraže na motor ("koliko može da pređe")
Pa veće je, jbg
U minuti konstantnih 30-40% opterećenja je više od gradskih minut gde je prosek 10-15%
Uostalom, iskustveno, na minus temperaturama, do autoputa kazaljka na dizelu je zakucana na 0, čim krene AP kreće da diže temp
U minuti konstantnih 30-40% opterećenja je više od gradskih minut gde je prosek 10-15%
Uostalom, iskustveno, na minus temperaturama, do autoputa kazaljka na dizelu je zakucana na 0, čim krene AP kreće da diže temp
Re: Uticaj kilometraže na motor ("koliko može da pređe")
To je relativno za svaki motor posebno, plus za razne tezine vozila.
Ali nije o tome rec.
Rec je o prokuvavanju motora u kreni stani, dok je to prakticno nemoguce na ap pri konstantnih 130km/h, cak i da rashladni sistem ne radi dobro.
Ali nije o tome rec.
Rec je o prokuvavanju motora u kreni stani, dok je to prakticno nemoguce na ap pri konstantnih 130km/h, cak i da rashladni sistem ne radi dobro.
Re: Uticaj kilometraže na motor ("koliko može da pređe")
Nemoguće je i u kreni stani, ako je iole ispravan rashladni sistem
- shandu90
- Postovi: 12316
- Pridružio se: 22 Jan 2016, 23:13
- Garaža: Opel Astra J 1.4 Turbo
- Lokacija: Novi Sad
Re: Uticaj kilometraže na motor ("koliko može da pređe")
Kako vece opterecenje kad se svaki motor od 1.6-2.0 vrti pri 130kmh na manje od 4000rpm i daleko je od crvenog.
Sent from my WAS-LX1 using Tapatalk
Sent from my WAS-LX1 using Tapatalk
Re: Uticaj kilometraže na motor ("koliko može da pređe")
Nisam tebi odgovarao nego Cozmu, zato sam stavio one strelice.nikaragva je napisao: ↑12 Jul 2019, 15:07Pa nisam masio poentu. Mozes ti da nateras motor u crveno i u dvoristu. I sta onda? U dvoristu je najvece opterecenje?member je napisao: ↑12 Jul 2019, 14:16^^
Mašio si poentu.
Znam ljude koji voze auto na maksimumu i na AP. Auto im konstantno u crvenom. Moj kum je tako spalio motor na mom kombiju.
Takodje, dovoljno je 2-3 nabadanja kočnice po kiši sa 180 na 80 i da diskove baciš u smeće.
Dalje, potrošnja značajno veća nego na regionalnoj cesti.
Zaključak, sve je to relativno.
Govorio sam o normalnoj voznji po propisima, a ne o 24h leeee maaaana
Ali ajd da odgovorim. Teranje u crveno u dvorištu, ono , čemu, zašto?
Dva načina gde se motor najviše haba i troši(odnosi se na Evropu), to je hladan start (ili voznja u prvim minutama na niskim temperaturama) , i teranje u crveno.
To teranje u crveno na AP... Kažem, znam ih koje voze gas do panja na AP i gaze auto koliko god može da ide.
S druge strane, moj burazer je najbolji vozač kojeg znam. Koji god auto da vozi, potrošnja mu je manja nego ikome drugome, kočnice mu traju, lupam, 100k km, i na kraju.... Uvek stigne pre svih. I bez ijedne kazne. To je već znanje u vožnji.
Re: Uticaj kilometraže na motor ("koliko može da pređe")
Nisam znao da sam ti burazer
Re: Uticaj kilometraže na motor ("koliko može da pređe")
Teranje u crveno motoru ne smeta gotovo nista, a ni voznja vise sati u crvenom nije problem za inace ispravan motor u kome ima ulja i vode /antif. u dovoljnim kolicinama.
Motor je pravljen da se vrti maltene non stop do maksimalnih obrtaja, ali ne sme da duze vremena prelazi.
Vozio sam po 5-6 sati motor u rasponu 5500-5800 obrtaja bez stajanja, nikakvih problema do nekih 35C spolja a preko toga je ipak potrebno malo smanjiti.
Opterecenje motora dosta zavisi od njegove kubikaze, mali motori do 1500-1600 kubika su obicno optereceni na auto putu vec na 150km/h dok veci motori 2200-2600 kubika pogotovu 6cil. tih 150 gotovo i ne osecaju- lagano krstarenje za njih.
Na papiru mogu da imaju i priblizno istu maksimalnu snagu ali u praksi razlika u ponasanju se lepo primecuje.
Za 130 km/h potrebno je oko 30tak KS, to je obicno danas zanemarivo opterecenje motora.
Motor je pravljen da se vrti maltene non stop do maksimalnih obrtaja, ali ne sme da duze vremena prelazi.
Vozio sam po 5-6 sati motor u rasponu 5500-5800 obrtaja bez stajanja, nikakvih problema do nekih 35C spolja a preko toga je ipak potrebno malo smanjiti.
Opterecenje motora dosta zavisi od njegove kubikaze, mali motori do 1500-1600 kubika su obicno optereceni na auto putu vec na 150km/h dok veci motori 2200-2600 kubika pogotovu 6cil. tih 150 gotovo i ne osecaju- lagano krstarenje za njih.
Na papiru mogu da imaju i priblizno istu maksimalnu snagu ali u praksi razlika u ponasanju se lepo primecuje.
Za 130 km/h potrebno je oko 30tak KS, to je obicno danas zanemarivo opterecenje motora.
Re: Uticaj kilometraže na motor ("koliko može da pređe")
A živo me interesuje u kojem si to automobilu vozio više sati na obrtajima koji su u rasponu od 5500-5800 rpm.
Pri tome ne želim da kažem da to taj automobil ne može da izdrži već da takva vožnja nije normalna.
Sent from my SM-G950F using Tapatalk
Pri tome ne želim da kažem da to taj automobil ne može da izdrži već da takva vožnja nije normalna.
Sent from my SM-G950F using Tapatalk
Re: Uticaj kilometraže na motor ("koliko može da pređe")
Ma znam ja da ce odgovor biti volvo...
Minhauzen.
Sent from my SM-G950F using Tapatalk
Minhauzen.
Sent from my SM-G950F using Tapatalk
Re: Uticaj kilometraže na motor ("koliko može da pređe")
VW. Sasvim normalna voznja bez ikakvih problema, tako je vozeno 4 pune godine i nekih 150.000km
Inace, nastup ti je ogavan, blago receno. Ne prilici ton odrasloj osobi koja ima kulturu ponasanja.
Inace, nastup ti je ogavan, blago receno. Ne prilici ton odrasloj osobi koja ima kulturu ponasanja.
Re: Uticaj kilometraže na motor ("koliko može da pređe")
Nije mi nastup ogavan već bezobrazan. Da li je za time imalo potrebe - priznajem da verovatno ne i da nije trebalo da tako nastupim.
Ali, prosto ne verujem u to sto pišeš ili da budem direktan mislim da lažeš da si ga vozio po 5-6 sati na tim obrtajima.
Čitam redovno šta pišeš i ima stvarno pametnih stvari i dosta sam i naučio čitajući tvoje postove ali prosto imaš tu neku crtu, voliš da ističe sebe preko svake mere.
Sent from my SM-G950F using Tapatalk
Ali, prosto ne verujem u to sto pišeš ili da budem direktan mislim da lažeš da si ga vozio po 5-6 sati na tim obrtajima.
Čitam redovno šta pišeš i ima stvarno pametnih stvari i dosta sam i naučio čitajući tvoje postove ali prosto imaš tu neku crtu, voliš da ističe sebe preko svake mere.
Sent from my SM-G950F using Tapatalk
- passenger
- Postovi: 14231
- Pridružio se: 07 Maj 2016, 10:20
- Garaža: KIA Cee'd sw 1.6 crdi Opel Corsa C GSI
Re: Uticaj kilometraže na motor ("koliko može da pređe")
2.4td?
''...and into the forest I go to lose my mind and find my soul''
Re: Uticaj kilometraže na motor ("koliko može da pređe")
Santana 1.8, 90KS.
4 brzine.
Prosto mora da se vrti da bi se odrzavala putna brzina 160-170,
Mladi kolega, to je ipak tvoj problem verovanja u predrasude ili sta vec, moje iskustvo je ogromno i raznovrsno. Nije nikakvo isticanje nesto sto je mnogo njih iskusilo u vozackoj karijeri, naprotiv prilika je da se primi k znanju i neko saznanje van domacih sablona.
Vozio sam par puta i vise od 5-6 sati takvim tempom, bilo je nekoliko puta da je vozen tako u zoni visokih obrtaja i po 10-11 sati na smenu 2 vozaca.
4 brzine.
Prosto mora da se vrti da bi se odrzavala putna brzina 160-170,
Mladi kolega, to je ipak tvoj problem verovanja u predrasude ili sta vec, moje iskustvo je ogromno i raznovrsno. Nije nikakvo isticanje nesto sto je mnogo njih iskusilo u vozackoj karijeri, naprotiv prilika je da se primi k znanju i neko saznanje van domacih sablona.
Vozio sam par puta i vise od 5-6 sati takvim tempom, bilo je nekoliko puta da je vozen tako u zoni visokih obrtaja i po 10-11 sati na smenu 2 vozaca.