Fiat Bravo 1.6 multijet , 2008godiste , PROBLEM , PALI VENTILATOR NEKONTROLISANO?
Fiat Bravo 1.6 multijet , 2008godiste , PROBLEM , PALI VENTILATOR NEKONTROLISANO?
Cao , imam Fiat BRAVO vec nekoliko meseca , u zadnje vreme mi ukljucuje ventilator u najvecu brzinu... bez pravila , kako kad, moze da upali i na destinaciji od 3 km , hladan motor? Posumnjao na DPF , pa stavio sam aditiv za sagorevanje , i vozao do grcke i nazad.... kad ono isto , lokal kad vozakam , perka zna da ukljuci? jel moze da je termodavac? ili neki slab kontakt? Na dijagnostici kaze da je EGR deactivate?
- Kuzmanovic
- Postovi: 15138
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 01:31
- Garaža: Alfa Romeo MiTo 1.4 TB MultiAir
- Lokacija: Beograd
Re: Fiat Bravo 1.6 multijet , 2008godiste , PROBLEM , PALI VENTILATOR NEKONTROLISANO?
Je l koristis klimu?
Sent from my WAS-LX1 using Tapatalk
Sent from my WAS-LX1 using Tapatalk
Re: Fiat Bravo 1.6 multijet , 2008godiste , PROBLEM , PALI VENTILATOR NEKONTROLISANO?
ma to nisam napisao , znam da kad je klima ukljucena , normalno je da pali ventilator...
al problem je da i kad je klima OFF , ventilator zna da radi ..... p.s antifriz normalan , creva normalna , temperatura normalna
al problem je da i kad je klima OFF , ventilator zna da radi ..... p.s antifriz normalan , creva normalna , temperatura normalna
Re: Fiat Bravo 1.6 multijet , 2008godiste , PROBLEM , PALI VENTILATOR NEKONTROLISANO?
DPF pravi problem 99.9%.
Re: Fiat Bravo 1.6 multijet , 2008godiste , PROBLEM , PALI VENTILATOR NEKONTROLISANO?
al kad bi bio DPF , trebalo bi na instrument tabli da pali alarm lambicu za zapusen dpf
Re: Fiat Bravo 1.6 multijet , 2008godiste , PROBLEM , PALI VENTILATOR NEKONTROLISANO?
Ne, lampica se pali kada ECU u tabeli poslozi da su stekli jedan ili vise uslova u korelaciji a to moze a i ne mora da bude vezano za DPF i njegov rad ili nerad ili proces regeneracije.
Ventilator se pali na najvisu brzinu i kada ECU pribelezi uzastopno lose sagorevanje u jednom ili vise cilindara a pali ga da bi sprecio pregrevanje motora. I to radi unapred, pre nego se ista primeti na lampici ili skali za temperaturu vode.
A opet lose sagorevanje u cilindru moze da bude usled povratnog pritiska od zapusenog DPF ali i ne mora, ili od oksi katalizatora, ili usled pada kompresije (dihutng ostecen npr) ili prodora vode ili....milion drugih razloga.
Zato je potrebno sprovesti procese postavljanja dijagnoze i pronaci uzrok kvara, a tek nakon toga se baviti posledicama tj kontrolisanom aktivacijom ventilatora.
Treba videti koji parametar ECU nije adekvatan pa ECU odluci da upali ventilator.
Ventilator se pali na najvisu brzinu i kada ECU pribelezi uzastopno lose sagorevanje u jednom ili vise cilindara a pali ga da bi sprecio pregrevanje motora. I to radi unapred, pre nego se ista primeti na lampici ili skali za temperaturu vode.
A opet lose sagorevanje u cilindru moze da bude usled povratnog pritiska od zapusenog DPF ali i ne mora, ili od oksi katalizatora, ili usled pada kompresije (dihutng ostecen npr) ili prodora vode ili....milion drugih razloga.
Zato je potrebno sprovesti procese postavljanja dijagnoze i pronaci uzrok kvara, a tek nakon toga se baviti posledicama tj kontrolisanom aktivacijom ventilatora.
Treba videti koji parametar ECU nije adekvatan pa ECU odluci da upali ventilator.
Re: Fiat Bravo 1.6 multijet , 2008godiste , PROBLEM , PALI VENTILATOR NEKONTROLISANO?
Jel mogu samo mehanicki da skidam to, da operem lepo i da namontiram opet... bez softverskih intervencija?
- dag81
- Postovi: 7262
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 09:09
- Garaža: BMW1 118d i Doblo JTD radna makina :)
- Lokacija: Novi Sad
- Kontakt:
Re: Fiat Bravo 1.6 multijet , 2008godiste , PROBLEM , PALI VENTILATOR NEKONTROLISANO?
Obrati paznju da li se podignu.obrtaji kad ostane ventilator da radi.
DPF se sam cisti kad je sve kako treba, a ako ti se cesto vraca regeneracija ili je prekidas ili ima problem sa sagorevanjem pa talozi naslage na dpfu i zahteva cescu regeneraciju.
Sam ne mozes cistiti, ima masina za to. Ali prvo nadji uzrok pa tek onda resavan posledicu. Jer pukim ciscenjem dpfa bices miran neko krace vreme.
Meni je zimus jedne nedelje 5x zapocinjao regeneraciju, a ja vozio tipa 2km 2-3x dnevno. Nisam imao vremena da isteram na autoput. Posle 5og puta, taman stigao do garaze i on podigne obrtaje. Ja sta cu krenuo na autoput, ali nisam ni stigao do ap, stao na semaforu bukvalno pred ukljucenje, auto podigao radnu temperaturu na optimalnu i odradio regeneraciju(nisam ni skontao kad). Posle toga sve normalno, jer sam imao i duzih voznji.
Trenutni auto ima 188k km, za ovih 8000km nisam ga nijednom uhvatio u regeneraciji. Vozi se 90% van grada, tj. autoput.
Послато са SM-A520F помоћу Тапатока
DPF se sam cisti kad je sve kako treba, a ako ti se cesto vraca regeneracija ili je prekidas ili ima problem sa sagorevanjem pa talozi naslage na dpfu i zahteva cescu regeneraciju.
Sam ne mozes cistiti, ima masina za to. Ali prvo nadji uzrok pa tek onda resavan posledicu. Jer pukim ciscenjem dpfa bices miran neko krace vreme.
Meni je zimus jedne nedelje 5x zapocinjao regeneraciju, a ja vozio tipa 2km 2-3x dnevno. Nisam imao vremena da isteram na autoput. Posle 5og puta, taman stigao do garaze i on podigne obrtaje. Ja sta cu krenuo na autoput, ali nisam ni stigao do ap, stao na semaforu bukvalno pred ukljucenje, auto podigao radnu temperaturu na optimalnu i odradio regeneraciju(nisam ni skontao kad). Posle toga sve normalno, jer sam imao i duzih voznji.
Trenutni auto ima 188k km, za ovih 8000km nisam ga nijednom uhvatio u regeneraciji. Vozi se 90% van grada, tj. autoput.
Послато са SM-A520F помоћу Тапатока
Re: Fiat Bravo 1.6 multijet , 2008godiste , PROBLEM , PALI VENTILATOR NEKONTROLISANO?
Majok, obrtaji ne mrdaju nagore... 850 u leru, standard , i sam ventilatorom i bez njega
- Martin
- Postovi: 2867
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 17:38
- Garaža: 2021 Dacia Logan Comfort Eco-G
- Lokacija: Sremska Mitrovica
Re: Fiat Bravo 1.6 multijet , 2008godiste , PROBLEM , PALI VENTILATOR NEKONTROLISANO?
Reostat zna da pravi slične probleme.
Re: Fiat Bravo 1.6 multijet , 2008godiste , PROBLEM , PALI VENTILATOR NEKONTROLISANO?
Bio opet na detaljnu dijagnostiku...
Dve uredu... Dpf normal , egr off , dizne u granice normale.... jedino PRVA BRZINA ventilatora ne radi.... samo 2 radi... pa moze i to da je... auto na +40 momentalno, u gradu ..... ima potrebe od 1 brzinu .... al kad ona ne radi, mora da ubaci ventilator u 2 brzinu
Dve uredu... Dpf normal , egr off , dizne u granice normale.... jedino PRVA BRZINA ventilatora ne radi.... samo 2 radi... pa moze i to da je... auto na +40 momentalno, u gradu ..... ima potrebe od 1 brzinu .... al kad ona ne radi, mora da ubaci ventilator u 2 brzinu
- cozmo
- Postovi: 5039
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 08:50
- Garaža: Peugeot 307 1.6 HDI, Citroen Xsara Picasso 2.0 HDI
- Lokacija: Novi Sad
Re: Fiat Bravo 1.6 multijet , 2008godiste , PROBLEM , PALI VENTILATOR NEKONTROLISANO?
EGR off sa DPF-om koji je ostao aktivan na motoru mislim da nije bas pozeljna kombinacija?
"This is Chief Inspector Clouseau’s residence. This is Chief Inspector Clouseau speaking on the pheun.”
Re: Fiat Bravo 1.6 multijet , 2008godiste , PROBLEM , PALI VENTILATOR NEKONTROLISANO?
Znaci ne pali ventilator nekontrolisano vec upravo prema potrebi da se odvede toplota.
Sada uraditi dijagnostiku prve brzine ventilatora, zasto ne radi.
Sada uraditi dijagnostiku prve brzine ventilatora, zasto ne radi.
- Martin
- Postovi: 2867
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 17:38
- Garaža: 2021 Dacia Logan Comfort Eco-G
- Lokacija: Sremska Mitrovica
Re: Fiat Bravo 1.6 multijet , 2008godiste , PROBLEM , PALI VENTILATOR NEKONTROLISANO?
@mkmidar
Proveri reostat.
Isključi pretpostavke majstora, reci mu da ti promeni reostat.
I baci pogled na ovaj tekst. http://internet-laka-zarada.blogspot.co ... oguci.html
Proveri reostat.
Isključi pretpostavke majstora, reci mu da ti promeni reostat.
I baci pogled na ovaj tekst. http://internet-laka-zarada.blogspot.co ... oguci.html