Alfa Romeo - generalna tema
Re: Alfa Romeo - generalna tema
Najgore je svađati se sa budalom. Prvo te spusti na svoj nivo, a onda te dotuče iskustvom...
Re: Alfa Romeo - generalna tema
To ona iz Pazove sa busso motorom?
Re: Alfa Romeo - generalna tema
Ova je u Inđiji.
Najgore je svađati se sa budalom. Prvo te spusti na svoj nivo, a onda te dotuče iskustvom...
- TheWickerMan
- Postovi: 10469
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 12:46
- Garaža: AR Giluietta TCT
- Lokacija: Stuttgart,DE
Re: Alfa Romeo - generalna tema
To bi trebalo da je taj auto, iz Pazove.
Ps. Čist primer kako na "kockastom" autu ne stoje zaobljene felne.
Sent from my OnePlus6T using Tapatalk
Ps. Čist primer kako na "kockastom" autu ne stoje zaobljene felne.
Sent from my OnePlus6T using Tapatalk
Re: Alfa Romeo - generalna tema
Veče u kome se svi slazu je protraceno.
Prvi znak gluposti je potpuno odsustvo stida.
Prvi znak gluposti je potpuno odsustvo stida.
- passenger
- Postovi: 14231
- Pridružio se: 07 Maj 2016, 10:20
- Garaža: KIA Cee'd sw 1.6 crdi Opel Corsa C GSI
Re: Alfa Romeo - generalna tema
80 dana u servisu za 14 meseci.
Ipak C63 amg
Ipak C63 amg
''...and into the forest I go to lose my mind and find my soul''
Re: Alfa Romeo - generalna tema
Ima li negdje ovakav test C63 ili M3?
Послато са Redmi Note 4 уз помоћ Тапатока
Послато са Redmi Note 4 уз помоћ Тапатока
- passenger
- Postovi: 14231
- Pridružio se: 07 Maj 2016, 10:20
- Garaža: KIA Cee'd sw 1.6 crdi Opel Corsa C GSI
Re: Alfa Romeo - generalna tema
Taj V8 biturbo ide u dosta auta godinama. Sumnjam da nije proverena stvar
143kkm
https://mbworld.org/forums/c63-amg-w204 ... c63-2.html
143kkm
https://mbworld.org/forums/c63-amg-w204 ... c63-2.html
''...and into the forest I go to lose my mind and find my soul''
Re: Alfa Romeo - generalna tema
Ni ovo nije za pohvalu.
Sent from my POCOPHONE F1 using Tapatalk
Sent from my POCOPHONE F1 using Tapatalk
Re: Alfa Romeo - generalna tema
To je 3 i po puta stariji C63 karavan(48 umesto 14 meseci), starija generacija C klase, nije pandan Giulia-i, a dodatno sa duplo vecom kilometrazom.
I zamisli da mu je od te 4 godine, auto godinu dana stajao u servisu.
A to sto mu je "kvacilo" otislo na 80k km, govori da je divljak
Verovatno tako i amorti i letva volana, usled agresivne eksploatacije i ko zna koje kilaze je prenosio u gepeku, pa su mu 2 puta menjali bas zadnje amorte.
Ovo za navigaciju je jako cudno, ali s obzirom da mu radi cd, rekao bih da je uradio ono sto sam ja zamalo uradio na istoj navigaciji, pogresno update-ovao software.
Sa skripanjem retrovizora kada se otvaraju i zatvaraju pri zakljucavanju i otkljucavanju sam imao i ja, pa su posle promenili ceo dizajn retrovizora, a i zbog toga sto je bucan na brzinama preko 130.
Dodatno, ne postoji neki sportski auto koji se ne kvari dosta vise od civilnih verzija, to prosto dolazi sa teritorijom, ali treba ipak uporediti i videti sta je i kako.
I ovo sa servisom je ono sto sam ja pricao za Alfu i Jaguar recimo, zasto ne mogu da se takmice sa Nemcima u Customer service-u.
Valja procitati celu temu i iskustva.
Jedan, zaista poznat potencijalni problem, jesu te glave, koje na nekim ranijim serijama odlaze i prave ogroman problem, pa se preventivno menjaju i kao i sve na takvim atomobilima, ni ovo nije jeftino
https://mbworld.org/forums/c63-amg-w204 ... e-c63.html
I ovu temu:
https://mbworld.org/forums/c63-amg-w204 ... c63-s.html
A evo je tema o pandanu Giulie:
https://mbworld.org/forums/c63-c63s-amg ... ity-2.html
I zamisli da mu je od te 4 godine, auto godinu dana stajao u servisu.
A to sto mu je "kvacilo" otislo na 80k km, govori da je divljak
Verovatno tako i amorti i letva volana, usled agresivne eksploatacije i ko zna koje kilaze je prenosio u gepeku, pa su mu 2 puta menjali bas zadnje amorte.
Ovo za navigaciju je jako cudno, ali s obzirom da mu radi cd, rekao bih da je uradio ono sto sam ja zamalo uradio na istoj navigaciji, pogresno update-ovao software.
Sa skripanjem retrovizora kada se otvaraju i zatvaraju pri zakljucavanju i otkljucavanju sam imao i ja, pa su posle promenili ceo dizajn retrovizora, a i zbog toga sto je bucan na brzinama preko 130.
Dodatno, ne postoji neki sportski auto koji se ne kvari dosta vise od civilnih verzija, to prosto dolazi sa teritorijom, ali treba ipak uporediti i videti sta je i kako.
I ovo sa servisom je ono sto sam ja pricao za Alfu i Jaguar recimo, zasto ne mogu da se takmice sa Nemcima u Customer service-u.
Valja procitati celu temu i iskustva.
Jedan, zaista poznat potencijalni problem, jesu te glave, koje na nekim ranijim serijama odlaze i prave ogroman problem, pa se preventivno menjaju i kao i sve na takvim atomobilima, ni ovo nije jeftino
https://mbworld.org/forums/c63-amg-w204 ... e-c63.html
I ovu temu:
https://mbworld.org/forums/c63-amg-w204 ... c63-s.html
A evo je tema o pandanu Giulie:
https://mbworld.org/forums/c63-c63s-amg ... ity-2.html
Veče u kome se svi slazu je protraceno.
Prvi znak gluposti je potpuno odsustvo stida.
Prvi znak gluposti je potpuno odsustvo stida.
-
- Postovi: 1215
- Pridružio se: 04 Maj 2012, 10:59
- Garaža: kia ceed 1.4, pezo 206 1.4 hdi
- Lokacija: Loznica
Re: Alfa Romeo - generalna tema
Negde procitah da je vise Lancia prodala modela "y "u Italiji(tamo se samo prodaje,jedini model lancie ostao),
nego Alfa u Evropi....
nego Alfa u Evropi....
- passenger
- Postovi: 14231
- Pridružio se: 07 Maj 2016, 10:20
- Garaža: KIA Cee'd sw 1.6 crdi Opel Corsa C GSI
Re: Alfa Romeo - generalna tema
jer je na izmaku proizvodnje i dobijaju se dobri popusti. Tako pise u celom tekstu
''...and into the forest I go to lose my mind and find my soul''
- Risto
- Postovi: 6023
- Pridružio se: 24 Dec 2012, 23:51
- Garaža: BMW 316d Sport Line, OEBB Desiro
- Lokacija: Klagenfurt, AT
Re: Alfa Romeo - generalna tema
Izgleda da u Italiji košta 9000 evra što je baš ekstra cena.
Gesendet von meinem SM-G950F mit Tapatalk
Gesendet von meinem SM-G950F mit Tapatalk
- starac vujadin
- Postovi: 11396
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 20:58
- Lokacija: Beograd
Re: Alfa Romeo - generalna tema
Taj auto se godinama dobro prodaje, Dugo godinama se prodavala samo u tri zemlje, mislim da se sada prodaje samo u Italiji. Iako je prevaziđen tehnološki, taj auto i danas nema neku konkurenciju jer je mali, ima 5 vrata i izuzetno luksuznu opremu i predstalvja status simbol, pre svega među ženama u Italiji, Švajcarskoj, Francuskoj...I tako napušten od svih, bez podrške uvek se bolje prodavao od Mita i mnogih drugih kola u Fiat grupi.