Fiat Tipo SW 1.6 MultiJet Lounge
- Kuzmanovic
- Postovi: 15136
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 01:31
- Garaža: Alfa Romeo MiTo 1.4 TB MultiAir
- Lokacija: Beograd
Re: Fiat Tipo SW 1.6 MultiJet Lounge
Pa kako drugacije da prodaju tehnologiju motora iz 90ih godina nego kroz akcije i snizenja.
Sent from my WAS-LX1 using Tapatalk
Sent from my WAS-LX1 using Tapatalk
- Darko
- Postovi: 9065
- Pridružio se: 12 Sep 2012, 16:05
- Garaža: Fiat Stilo 1.9 Mjet
- Lokacija: Lungomare
Re: Fiat Tipo SW 1.6 MultiJet Lounge
A ko im kupi 1.3d 95 lounge 5 brzina pored jeftinijeg intens megane-a 1.5d 115 6 brz. ?
- Kuzmanovic
- Postovi: 15136
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 01:31
- Garaža: Alfa Romeo MiTo 1.4 TB MultiAir
- Lokacija: Beograd
Re: Fiat Tipo SW 1.6 MultiJet Lounge
Onaj ko hoce pouzdaniji motor.
Sent from my WAS-LX1 using Tapatalk
Sent from my WAS-LX1 using Tapatalk
Re: Fiat Tipo SW 1.6 MultiJet Lounge
Posto me je Trojke prozvao i pomenuo moj auto kao alternativu Tipu my 2 cents:
Sasha, znas da se slazemo oko mnogih stvari, pogotovu plin i sl. Ja sam otisao da kupim 1,4 Tipo u Launge opremi. Na papiru je sve bilo vrh. Test vozilo Kompresora, sa 1200km. Ambiciozno sam krenuo u test voznju uz Kosutnjak. Majko moja. To je nagori motor i sasija koju sam vozio IKAD! Moj stari Carens bio auto za to. On je unutra u toj opremi lep. Ne slazem se da je platic. Oprema je dobra, udobno je, ali motor motor motor. Nikako taj 1,4. Taj motor, pa ja nemam reci.....otisao sam i kupio Rapid. Odnosno hteo sam Fabiu, ali i mi je mala, a karavan mi se nije svideo. Zato je ovo bilo dobro resenje. 2016 godine ovaj auto je placen 11000 eur. Za te pare za koje ces da das za Launge mozes da uzmes Rapida sa dobrom opremom jer se cisti lager. Ne moras Skodu, ne moras Reno, ali ne uzimaj nista bez turba. Ti automobili nisu lagani. Nije to Punto. Teski su, menjaci su podeseni za ekonomiju. Trom je auto. Probaj bilo sta od turbo benzinaca, samo ce ti se kasti. Plin moze na svaki benzinac. Sta te briga za to. Moze i na TSI i bila je 600 eur kada sam se ja rapitivao.
Rapid od pre dva sata nije u mom vlasnistvu. Nisam mogao vise da ga vozim u Nemackoj i morao je na prodaju. Ali auto koji me je savrseno sluzio. Prezadovoljan. Ni jedan jedini problem. Ne znam sta je problem sa odrzavanjem: Alpros redovan servis oko 15k din. U nemackoj sam
Isti servis platio 230 eur. Nema tu tajne.
Sent from my iPhone using Tapatalk
Sasha, znas da se slazemo oko mnogih stvari, pogotovu plin i sl. Ja sam otisao da kupim 1,4 Tipo u Launge opremi. Na papiru je sve bilo vrh. Test vozilo Kompresora, sa 1200km. Ambiciozno sam krenuo u test voznju uz Kosutnjak. Majko moja. To je nagori motor i sasija koju sam vozio IKAD! Moj stari Carens bio auto za to. On je unutra u toj opremi lep. Ne slazem se da je platic. Oprema je dobra, udobno je, ali motor motor motor. Nikako taj 1,4. Taj motor, pa ja nemam reci.....otisao sam i kupio Rapid. Odnosno hteo sam Fabiu, ali i mi je mala, a karavan mi se nije svideo. Zato je ovo bilo dobro resenje. 2016 godine ovaj auto je placen 11000 eur. Za te pare za koje ces da das za Launge mozes da uzmes Rapida sa dobrom opremom jer se cisti lager. Ne moras Skodu, ne moras Reno, ali ne uzimaj nista bez turba. Ti automobili nisu lagani. Nije to Punto. Teski su, menjaci su podeseni za ekonomiju. Trom je auto. Probaj bilo sta od turbo benzinaca, samo ce ti se kasti. Plin moze na svaki benzinac. Sta te briga za to. Moze i na TSI i bila je 600 eur kada sam se ja rapitivao.
Rapid od pre dva sata nije u mom vlasnistvu. Nisam mogao vise da ga vozim u Nemackoj i morao je na prodaju. Ali auto koji me je savrseno sluzio. Prezadovoljan. Ni jedan jedini problem. Ne znam sta je problem sa odrzavanjem: Alpros redovan servis oko 15k din. U nemackoj sam
Isti servis platio 230 eur. Nema tu tajne.
Sent from my iPhone using Tapatalk
- cozmo
- Postovi: 5039
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 08:50
- Garaža: Peugeot 307 1.6 HDI, Citroen Xsara Picasso 2.0 HDI
- Lokacija: Novi Sad
Re: Fiat Tipo SW 1.6 MultiJet Lounge
I ja se slažem. I opet ću pomenuti kolegu koji je bio zagrižen kao i Saša. I onda je posle Tipa seo u Elantru (a svi znamo da je i to ipak neki mid low auto) i čovek se šokirao da za istu cenu je seo u svemirski brod nakon Tipa! Ali bukvalno je takva razlika. A o motoru - na istoj deonici gde je Elantra išla sa 1500 obrtaja, Tipo je morao da se zgazi na 3500 obrtaja! A u Elantri je isto atmo motor, 1.6 sa 132ks. E pa turbo ti ide tako, i još je veća razlika u elastičnosti.
Nemoj se zaletati, ali stvarno!
Nemoj se zaletati, ali stvarno!
"This is Chief Inspector Clouseau’s residence. This is Chief Inspector Clouseau speaking on the pheun.”
- starac vujadin
- Postovi: 11396
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 20:58
- Lokacija: Beograd
Re: Fiat Tipo SW 1.6 MultiJet Lounge
Kapiram tvoje argumente koji su tebi bitni i Tipo se tu lepo uklapa. Ne znam samo da li ti u obzir dolazi isključivo nov auto jer bi za te pare mogao da kupiš nekog skoro novog "japanca" ili "koreanca" sa atmosferskim motorom - Toyota Auris, Suzuki Vitara ili S cross, Mazda 3...em što imaju svi nešto više snage, em što je najglavnije oni svi imaju bolje proračunate menjače od Tipa pa se mnogo lakše nose s težinom i troše manje. Sve su to vrlo pouzdani i dokazani motori. Jedino što se treba raspitati kako pojedini trpe plin. Ako, pak, hoćeš samo nov auto onda za ono što tebi tačno treba Tipo nema konkurenciju.
- shandu90
- Postovi: 12316
- Pridružio se: 22 Jan 2016, 23:13
- Garaža: Opel Astra J 1.4 Turbo
- Lokacija: Novi Sad
Re: Fiat Tipo SW 1.6 MultiJet Lounge
Covek je od onih koji se drze iste marke auta ako su ih dobro sluzili. Jako tesko ih je ubediti u bilo sta suprotno (imam jednog takvog u kuci). Sta god je probao, nista mu nije leglo kao opel, dobro poznat teren. Sasi bi elantra mozda i legla, ali verujem da mu 3k evra pravi znacajnu razliku u klasi. I ona ima opciju za tng, posto je atmo motor. Ali nije fiat, od kog zna sta da ocekuje.
Sent from my WAS-LX1 using Tapatalk
Sent from my WAS-LX1 using Tapatalk
- pedja
- član 001
- Postovi: 14192
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 08:52
- Garaža: SX4 1,6/120 TNG
- Lokacija: Beograd
Re: Fiat Tipo SW 1.6 MultiJet Lounge
Sa obzirom da imaju i benzin i dizel te snage (70kW), verovatno da mladi vozači imaju ograničenje u snazi, koje je vrlo blisko? I Mito postoji sa tim motorom.Kuzmanovic je napisao:Pa kako drugacije da prodaju tehnologiju motora iz 90ih godina nego kroz akcije i snizenja.
Sent from my WAS-LX1 using Tapatalk
T-T
Re: Fiat Tipo SW 1.6 MultiJet Lounge
Tako je.
Ne treba svakome motor za trkanje, 70kW e sasvim dovoljno za tecnu voznju svuda u okviru dozvoljenih brzina po zakonu.
Dodatno, uz nas sistem oporezivanja kilovata/ osiguranje/ zasto neko ne bi odabrao motor koji ne puca od snage i time ustedeo na nepotrebnom trosku, naravno ako je njegov nacin koriscenja auta pretezno grad- lokal- medjugrad.
I takav motor ima svoje mesto u ponudi, mada bih ja pre birao (ali da valjd) 0.9 litara dvocilindricni m,otor za tu namenu lokalnog gradskog auta prevashodno.
Ne treba svakome motor za trkanje, 70kW e sasvim dovoljno za tecnu voznju svuda u okviru dozvoljenih brzina po zakonu.
Dodatno, uz nas sistem oporezivanja kilovata/ osiguranje/ zasto neko ne bi odabrao motor koji ne puca od snage i time ustedeo na nepotrebnom trosku, naravno ako je njegov nacin koriscenja auta pretezno grad- lokal- medjugrad.
I takav motor ima svoje mesto u ponudi, mada bih ja pre birao (ali da valjd) 0.9 litara dvocilindricni m,otor za tu namenu lokalnog gradskog auta prevashodno.
- pedja
- član 001
- Postovi: 14192
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 08:52
- Garaža: SX4 1,6/120 TNG
- Lokacija: Beograd
Re: Fiat Tipo SW 1.6 MultiJet Lounge
Mislio sam da u Italiji mladi vozači imaju neko ograničenje snage, zbog čega Fiat gura 95ks motore i u nešto veća vozila.
T-T
T-T
Re: Fiat Tipo SW 1.6 MultiJet Lounge
Imaju, ne znam sad koliko je ali postoji.
Re: Fiat Tipo SW 1.6 MultiJet Lounge
Dok Saša ne dođe do kupovine...
https://moparinsiders.com/community/ind ... lift.1618/
https://moparinsiders.com/community/ind ... lift.1618/
Najgore je svađati se sa budalom. Prvo te spusti na svoj nivo, a onda te dotuče iskustvom...
- Saša
- Postovi: 13039
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 08:07
- Garaža: Renault Kadjar Equilibre 1.3 TCe 140 i Fiat Punto Classic 1.2 8V LPG Dynamic A/C
- Lokacija: Novi Sad
Re: Fiat Tipo SW 1.6 MultiJet Lounge
Nadam se da ga neće uprskati tim redizajnom. Meni je i ovakav kakav je sada super izgleda, pogotovo sedan i karavan. Hatch mi nekako nije legao, ne znam zašto.
Inače, start & stop sistem na ovom Tipu 1.6 MJet što sam ga vozio kada se jednom isključi na onaj "A" taster - više se ne uključuje sve dok ponovo ne "opališ" po istom tasteru. Čak i kada ugasiš pa upališ ponovo motor. Mislim da bi se to mnogima ovde dopalo.
Inače, start & stop sistem na ovom Tipu 1.6 MJet što sam ga vozio kada se jednom isključi na onaj "A" taster - više se ne uključuje sve dok ponovo ne "opališ" po istom tasteru. Čak i kada ugasiš pa upališ ponovo motor. Mislim da bi se to mnogima ovde dopalo.
Re: Fiat Tipo SW 1.6 MultiJet Lounge
Taj 1.6 i treba da pikiraš kad se bude pojavio FL, verovatno će pasti neko čišćenje lagera. Uz malo sreće...
- trojanac
- Editor in Chief
- Postovi: 30009
- Pridružio se: 06 Jan 2012, 11:39
- Garaža: KIA Ceed JD 1.4
- Lokacija: Beograd
- Kontakt:
Re: Fiat Tipo SW 1.6 MultiJet Lounge
Evo Astra za 100e više.
Sent from my HTC Desire 12 using Tapatalk
Sent from my HTC Desire 12 using Tapatalk
Posetite www.garaza.rs !