Vazduhoplovi

Razne teme, pitanja, iskustva
Odgovori
Korisnikov avatar
passenger
Postovi: 14231
Pridružio se: 07 Maj 2016, 10:20
Garaža: KIA Cee'd sw 1.6 crdi Opel Corsa C GSI

Re: Vazduhoplovi

Post od passenger » 01 Avg 2019, 19:47

kako im se isplati da lete :)

Slikawheres the closest gas station
''...and into the forest I go to lose my mind and find my soul''

ljubitelj
Postovi: 10570
Pridružio se: 10 Sep 2012, 21:16
Lokacija: Beograd

Re: Vazduhoplovi

Post od ljubitelj » 01 Avg 2019, 19:58

Lepo, ako ne prodaju inace slobodno mesto imaju 0 prihod, ovako imaju nesto.
Cene avio karata su veoma promenljive tokom vremena, i za 5 minuta mogu prilicno da se promene, tako da jedan uzorak ne govori mnogo.
Mozda je vec sledeca karta za isti avio let prodata za 55 ili 240 evra...na primer.

Korisnikov avatar
passenger
Postovi: 14231
Pridružio se: 07 Maj 2016, 10:20
Garaža: KIA Cee'd sw 1.6 crdi Opel Corsa C GSI

Re: Vazduhoplovi

Post od passenger » 01 Avg 2019, 20:01

ne, ovo je wizzair i nece se menjati neko vreme dok ne pocnu da kupuju za taj let. Mozda podignu malo, pa opet spuste itd.
''...and into the forest I go to lose my mind and find my soul''

Korisnikov avatar
passenger
Postovi: 14231
Pridružio se: 07 Maj 2016, 10:20
Garaža: KIA Cee'd sw 1.6 crdi Opel Corsa C GSI

Re: Vazduhoplovi

Post od passenger » 01 Avg 2019, 20:07

zapravo bolje prazan da ide. Zamisli sada 20 ljudi kupi za 2 eura kartu, to je 40 eura. Koliko on sagori goriva za 20 ljudi i nešto stvari? Više od 40 eura
''...and into the forest I go to lose my mind and find my soul''

ljubitelj
Postovi: 10570
Pridružio se: 10 Sep 2012, 21:16
Lokacija: Beograd

Re: Vazduhoplovi

Post od ljubitelj » 01 Avg 2019, 20:29

Pa ne prodaju za 2 evra mesta u praznom avionu, vec mozda 1 li 2 koja su ostala prazna.
A vidis i koje je vreme leta, jutarnji letovi su skuplji nego ti u rano popodne.

Shvatio sam da su ponudjene cene karata takve da je pravilo da pravilo nema koliko zaista kosta, vec oo kako ti se zalomi u nekom datom trenutku.

Korisnikov avatar
passenger
Postovi: 14231
Pridružio se: 07 Maj 2016, 10:20
Garaža: KIA Cee'd sw 1.6 crdi Opel Corsa C GSI

Re: Vazduhoplovi

Post od passenger » 01 Avg 2019, 20:30

ne, ovo je prazan avion, niko nije kupio kartu. Kad ostanu par mesta slobodno, onda nabiju cene.

Znam to jer sam puno puta kupovao karte u WizzAir i kad hocu da odaberem sediste, 95% prazna, mgu da biram. Sto skuplje platim kartu, to manje mesta ima.
''...and into the forest I go to lose my mind and find my soul''

Korisnikov avatar
Heinz
Postovi: 19251
Pridružio se: 12 Mar 2012, 19:27
Garaža: Civic FK2 1.8
Lokacija: Voždovac

Re: Vazduhoplovi

Post od Heinz » 01 Avg 2019, 20:54

Koja relacija? Da se zanimam malo.

Korisnikov avatar
passenger
Postovi: 14231
Pridružio se: 07 Maj 2016, 10:20
Garaža: KIA Cee'd sw 1.6 crdi Opel Corsa C GSI

Re: Vazduhoplovi

Post od passenger » 01 Avg 2019, 21:04

ovo sam gledao za drugaricu, tuzla memingen ili tuzla friedrichshafen
''...and into the forest I go to lose my mind and find my soul''

ikac2000
Postovi: 5857
Pridružio se: 08 Jul 2012, 22:50

Re: Vazduhoplovi

Post od ikac2000 » 02 Avg 2019, 00:15

Ja sam za Wizz za avgust kartu uzeo februara i povratnu platio 175 eur.

Proverim cenu pre neki dan, i ista povratna karta 100 evra.

Gesendet von meinem CLT-L29 mit Tapatalk


Korisnikov avatar
HKS
Postovi: 11164
Pridružio se: 14 Jan 2013, 17:31
Lokacija: Soba

Re: Vazduhoplovi

Post od HKS » 02 Avg 2019, 17:08

Светско признање за „Шереметјево“: аеродром са најмањим процентом одложених летова!

Ако путујете преко аеродрома „Шереметјево“, рачунајте да сте срећни. Ново истраживање глобалне мреже за чување багажа Stasher утврдило је да је управо овај московски аеродром најбољи на свету због најмањег процента одложених летова, бар у групи 105 највећих светских аеродрома.
Резултати истраживања показују да је Шереметјево једини аеродром у поменутој групи који годишње има мање од 10 одсто одложених летова. Штавише, само 6 одсто летова каснило је више од 15 минута.

Према поменутој мрежи Stasher, Шереметјево је уопште најбољи аеродром на свету због високих оцена у целом низу категорија, попут цене паркинга, великог броја зона за одмор и хотела.

zuzazu
Postovi: 4606
Pridružio se: 13 Jan 2012, 15:13

Re: Vazduhoplovi

Post od zuzazu » 02 Avg 2019, 18:05

Ako su im merila redovnost, cena parkinga ili aerodromska mesta za odmor, a ne stanje manevarskih povrsina, kontrola letenja, sluzba za odledjivanje aviona, i sl., onda su verovatno u pravu...

Korisnikov avatar
snork
Postovi: 4878
Pridružio se: 13 Jan 2012, 07:50
Lokacija: Beograd

Re: Vazduhoplovi

Post od snork » 02 Avg 2019, 22:51

Detaljno opisana procedura presretanja SR-71 koju su izvodili MiG-31 tokom 1980-ih: https://fighterjetsworld.com/air/mig-31 ... lane/9227/ (tekst na engleskom)

Počinjalo je skidanjem 4 R-60 rakete sa krila pri čemu bi na avionu ostale samo 4 R-33 delimično uvučene ispod trupa. Ima par zanimljivih podataka o MiG-u 31 koje nisam znao: najpre (na zemaljskom napajanju) se tri minuta sinhronizovao inercijalni nav. sistem, a tek zatim su paljeni motori. Postojala je (ili i dalje postoji) potreba da se nakon dužeg leta na 2+ M postepeno usporava i hladi poklopac kokpita, inače bi staklo moglo pući pri nagloj promeni temperature.

U slučaju SR-71, posle faze navođenja sa zemlje, kompletno navođenje na cilj je bilo IC kamerom. Piše da su motori SR-71 isijavali nenormalno mnogo toplote i da su ih videli sa 120 km. Iako je "najbolja" stvar u 31-ici radar, on uopšte nije paljen, da neprijateljski avion čiji je posao upravo elektronsko izviđanje ne bi snimio podatke o njegovom funkcionisanju!

SR-71 su dolazili do sovjetskog vazdušnog prostora, ali nisu ulazili u njega. Koliko sam razumeo iz teksta, zbog toga rakete nikada nisu ispaljene. Jednom je uspostavljen i vizuelni kontakt. Iako ne piše eksplicitno - koliko sam shvatio, u ovim akcijama presretanja MiG-31 ne bi uspeo da stigne SR-71, ali bi ga R-33 rakete itekako stigle. :)
Ђенерал Јанковић

Korisnikov avatar
HKS
Postovi: 11164
Pridružio se: 14 Jan 2013, 17:31
Lokacija: Soba

Re: Vazduhoplovi

Post od HKS » 03 Avg 2019, 12:46

Slika

Korisnikov avatar
Martin
Postovi: 2866
Pridružio se: 13 Jan 2012, 17:38
Garaža: 2021 Dacia Logan Comfort Eco-G
Lokacija: Sremska Mitrovica

Re: Vazduhoplovi

Post od Martin » 03 Avg 2019, 15:31

Mrija, Mrija, velka krila ima...

zuzazu
Postovi: 4606
Pridružio se: 13 Jan 2012, 15:13

Re: Vazduhoplovi

Post od zuzazu » 05 Avg 2019, 15:22

Nova podvala Dankana Nejsmita i Er Srbije

Mora da je dibidus katastrofalan poslovni rezultat za prošlu godinu kad je Dankan Nejsmit počeo da se služi šibicarskim podvalama da bi, što je moguće duže, odložio objavljivanje rezultata poslovanja Er Srbije za 2018. godinu.


Gospodin Nejsmit (prethodno je bio finansijski direktor Alitalije, koja je pred bankrot dogurala do dnevnog gubitka od milion evra) po drugi put u kratkom roku poslužio se jeftinom podvalom kako bi izbegao suočavanje javnosti s poslovanjem nacionalne avio-kompanije, uz čije ime SNS političari obavezno dodaju „najbolja u regionu, pa i šire“. Generalni direktor Er Srbije prvo je 28. juna predao Agenciji za privredne registre (APR) izveštaj za koji je Agencija utvrdila da se „ne može smatrati Godišnjim izveštajem o poslovanju“ i naložila Nejsmitu da otkloni uočene nedostatke. Dakle, APR je upozorila generalnog direktora Er Srbije da je sastavio papazjaniju koju ni APR nije mogla da „proguta“, pa je 2. jula dala novi (zakonski) rok od mesec dana da Nejsmit upristoji i upodobi izveštaj domaćim i međunarodnim standardima. Kad je taj rok istekao 2. avgusta, u APR je stigao novi izveštaj o poslovanju Er Srbije za 2018. godinu za koji je u APR-u utvrđeno da nije verifikovan, odnosno da nije potpisan elektronskim potpisom zakonskog zastupnika.

Da li je moguće da je Dankan Nejsmit, kao zakonski zastupnik Er Srbije, zaboravio da potpiše godišnji izveštaj o njenom poslovanju u 2018. godini? Da li mu je nestalo mastila? Ili se možda stidi da ga potpiše? Ili mu je neko naredio da namerno greši i tako odugovlači s objavljivanjem izveštaja? Ako jeste, ko li bi mogao da bude taj naredbodavac?

Nije moguće da je Nejsmit zaboravio da potpiše izveštaj. Zapravo, apsolutno je isključeno da je zaboravio. Za takvu tvrdnju postoji dokaz „crno na belo“. Dankana Nejsmita još 2. jula APR je podsetila da kad napravi novi ozbiljan i istinit izveštaj s pratećom dokumentacijom „iste ponovo potpiše kvalifikovanim elektronskim potpisom zakonskog zastupnika“ i pošalje APR-u. Dankan Nejsmit je taj zakonski zastupnik, ali se oglušio o taj zahtev APR-a i sad se ponovo „pravi lud“.

Zašto? Zašto takav profesionalac dozvoljava sebi takvu blamažu?

Šta to generalni direktor Dankan Nejsmit i suvlasnici Er Srbije – država Srbija i avio-kompanija Etihad iz UAE – uporno žele da sakriju od javnosti pa dva puta odlažu objavljivanje podataka o poslovanju nacionalnog avio-prevoznika u prošloj godini? Šta će se to značajno promeniti u lanjskim poslovnim knjigama Er Srbije u narednih 30 dana, koliki je novi zakonski rok Nejsmitu da stavi elektronski potpis na poslovni izveštaj kompanije kojom upravlja?

Er Srbija, kakva god da je, ipak nije GG preduzeće. To sprdanje sa skrivanjem podataka o lanjskom poslovanju ostavlja najružniji mogući utisak o kompaniji, veći od poniženja putnika kojima se za vreme leta deli flašica vode i mini kesica s pecivom u obliku ribice


Uostalom, poslovni rezultati za 2018. godinu jednom se moraju objaviti. Nikakvo odlaganje neće sprečiti istinu o lanjskom poslovanju. U suprotnom, Dankan Nejsmit i Er Srbija rizikuju da od APR zarade do sada nezabeleženu pretnju nekoj tako značajnoj kompaniji. Ta pretnja ovako zvuči: „Finansijski izveštaj i propisana dokumentacija neće biti upisani u Registar i javno objavljeni kao potpuni i računski tačni.“ Dakle, kompaniji Er Srbija preti neka vrsta izbacivanja iz Privrednog registra države Srbije, koja je inače njen većinski vlasnik.

Šta se to tako značajno skriva u lanjskim poslovnim bilansima Er Srbije da bi se reskirala takva u istoriji nezabeležena pretnja?

A ako neko veruje da je Nejsmit odbio da potpiše potureni mu izveštaj o poslovanju Er Srbije jer se ne slaže s falsifikovanim rezultatima, onda je logično pitanje – a zašto nije do sada podneo ostavku. Makar „iz ličnih razloga“.

Izvor: Danas

Odgovori