Servis - Razno
- dag81
- Postovi: 7262
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 09:09
- Garaža: BMW1 118d i Doblo JTD radna makina :)
- Lokacija: Novi Sad
- Kontakt:
Re: Servis - Razno
Bacas pare, ne mogu da tresu nosaci kad ides lupam 60 i das gas.
Послато са SM-A520F помоћу Тапатока
Послато са SM-A520F помоћу Тапатока
Re: Servis - Razno
Kad kazes polusovina, gledali su i homokineticki? Ne znam za audi, ali na pugu kad podignes auto na dizalicu i zavrtis tocak, cuje se caktanje ukoliko je otisao.
Послато са SM-G950F помоћу Тапатока
Послато са SM-G950F помоћу Тапатока
- carov2
- Postovi: 4176
- Pridružio se: 23 Apr 2012, 20:24
- Garaža: Audi A4
- Lokacija: Pirot, Kladovo
- Kontakt:
Re: Servis - Razno
To me i plaši...dag81 je napisao:Bacas pare, ne mogu da tresu nosaci kad ides lupam 60 i das gas.
Послато са SM-A520F помоћу Тапатока
Sigurno su i nosači za zamenu, nikada ih nisam menjao, a i motor zna da zatrese prilikom paljenja/gašenja auta...ali je u leru sve potpuno mirno.
- cozmo
- Postovi: 5039
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 08:50
- Garaža: Peugeot 307 1.6 HDI, Citroen Xsara Picasso 2.0 HDI
- Lokacija: Novi Sad
Re: Servis - Razno
Meni se juče nakratko upalila greška "Risk of filter blocking / Antipollution fault" sa blinkajućom check engine lampicom. To mi se desilo i zimus (ali tad nije bilo poruke Antipollution fault, već samo ove prve), i rešio sam resetovanjem FAP parametara na fabričke jer nikakvu grešku nije zabeležio oko FAP filtera. Tad je bila vejavica, veoma niske temperature, i par solidnih kratkih relacija. Parametri FAP-a su tad bili idealni na dijagnostici. Sad sam bio deset dana kod kuće, vozio sigurno bar 200km jako kratkih relacija, puno paljenja, gašenja i slično, a juče uletim u stravičnu oluju, prolazio sam kroz neverovatan pljusak, ceo auto je plivao u vodi, bukvalno smo išli kroz jezera vode. Nakon toga, na autoputu je upalio to upozorenje, a po caktanju grejača retrovizora i po naglo povećanoj potrošnji sam video da je krenuo regeneraciju FAP filtera. Čim je završio regeneraciju (ja sam malo potpomogao, vozio sam na oko 4000 obrtaja u IV stepenu prenosa), pogasio je greške i nijedna lampica se više nije palila.
Sad ne znam da li je zbog kratkih relacija (možda sam ga i prekinuo sa regeneracijama po gradu, ko zna) ili je zbog ogromne količine vode kroz koju sam prolazio dobrih 20 minuta, jer je posle toga to upalio i pokrenuo regeneraciju. Da li je to uopšte i moguće?
Nemam problema sa tim, pre 3 dana na tehničkom su izmerene fabričke vrednosti izduvnih gasova, te mi je ovo baš čudno.
Ostaje mogućnost i da pumpadžija nije dobro zavrtao poklopac rezervoara pa se nešto pobrkalo oko ubrizgavanja tečnosti za FAP. Pre nekih 15.000km sam imao 1,2 litre tečnosti, a 3 litre traju preko 120.000km tako da ne bi trebalo da ima manjka tečnosti, mada ću svakako pogledati na originalnoj dijagnostici.
Auto je svo vreme išao normalno. I prošli put kad mi se desila poruka radio je regeneraciju ali tad je moguće da je zakazao neki grejač motora pa je upalio upozorenje, jer je bilo minus 15. ALi greške na dijagnostici uopšte nije bilo. I zato me zanima sad, da li je zbog ekstremno kratkih relacija ili je nešto istripovao zbog vožnje kroz velike količine vode na putu.
Sad ne znam da li je zbog kratkih relacija (možda sam ga i prekinuo sa regeneracijama po gradu, ko zna) ili je zbog ogromne količine vode kroz koju sam prolazio dobrih 20 minuta, jer je posle toga to upalio i pokrenuo regeneraciju. Da li je to uopšte i moguće?
Nemam problema sa tim, pre 3 dana na tehničkom su izmerene fabričke vrednosti izduvnih gasova, te mi je ovo baš čudno.
Ostaje mogućnost i da pumpadžija nije dobro zavrtao poklopac rezervoara pa se nešto pobrkalo oko ubrizgavanja tečnosti za FAP. Pre nekih 15.000km sam imao 1,2 litre tečnosti, a 3 litre traju preko 120.000km tako da ne bi trebalo da ima manjka tečnosti, mada ću svakako pogledati na originalnoj dijagnostici.
Auto je svo vreme išao normalno. I prošli put kad mi se desila poruka radio je regeneraciju ali tad je moguće da je zakazao neki grejač motora pa je upalio upozorenje, jer je bilo minus 15. ALi greške na dijagnostici uopšte nije bilo. I zato me zanima sad, da li je zbog ekstremno kratkih relacija ili je nešto istripovao zbog vožnje kroz velike količine vode na putu.
"This is Chief Inspector Clouseau’s residence. This is Chief Inspector Clouseau speaking on the pheun.”
- dag81
- Postovi: 7262
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 09:09
- Garaža: BMW1 118d i Doblo JTD radna makina :)
- Lokacija: Novi Sad
- Kontakt:
Re: Servis - Razno
@carov2, jesi resio problem.
Послато са SM-A520F помоћу Тапатока
Послато са SM-A520F помоћу Тапатока
- carov2
- Postovi: 4176
- Pridružio se: 23 Apr 2012, 20:24
- Garaža: Audi A4
- Lokacija: Pirot, Kladovo
- Kontakt:
Re: Servis - Razno
Nisam još uvek, tek u sredu imam zakazan termin.
Svratio sam do njih pre neki dan, kaže da je pregledao sve što mu pada na pamet i sve je u redu...i dalje tipuje na nosače motora.
Svratio sam do njih pre neki dan, kaže da je pregledao sve što mu pada na pamet i sve je u redu...i dalje tipuje na nosače motora.
- Pulp Fiction
- Postovi: 1629
- Pridružio se: 19 Jul 2015, 21:52
- Garaža: Astra G 1.7 dti
Re: Servis - Razno
Je l' ekipa, ako ima vode kod suvozačevih nogu to je hladnjak klime procureo?
- dragvorl
- Site Admin
- Postovi: 23808
- Pridružio se: 06 Jan 2012, 13:03
- Garaža: Fiat Stilo 1.9 MJ
- Lokacija: NS
- Kontakt:
Re: Servis - Razno
Hladnjak, tj. mali hladnjak grejanja, od klime nece cureti tecnost. Onda vidis da ti fali antifriz. Moze da bude i zapusen odvod za kisu. U tom slucaju je voda.
Mauro Forghieri:"Power comes from speed, torque without speed is nothing"
Life is funny, skies are sunny, Bees make honey, who needs money
- Pulp Fiction
- Postovi: 1629
- Pridružio se: 19 Jul 2015, 21:52
- Garaža: Astra G 1.7 dti
Re: Servis - Razno
Ne fali antifriz, barem ne vidim nešto mnogo razlike...Išao sam do BG i koristio klimu na autoputu i to se pojavilo, sada kako je nisam 2 dana koristio za kraće distance, nema više ničeg na patosnici...
Re: Servis - Razno
Proveri odvod za kondenz.
- Pulp Fiction
- Postovi: 1629
- Pridružio se: 19 Jul 2015, 21:52
- Garaža: Astra G 1.7 dti
Re: Servis - Razno
Hvala Ok, videćemo. Moram je svakako voziti na mali servis, pa nek pogleda...Samo nzm kad će to biti. I mrzim što mi je posuda antifriza prljava, ali tako stoji vec godinama...
Re: Servis - Razno
Meni je pukla šelna na manžetni hk zgloba,isterao mast i počeo da trese pri ubrzanju. Napunio je,stavio šelnu i prestalo.carov2 je napisao:Nisam još uvek, tek u sredu imam zakazan termin.
Svratio sam do njih pre neki dan, kaže da je pregledao sve što mu pada na pamet i sve je u redu...i dalje tipuje na nosače motora.
t
- dag81
- Postovi: 7262
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 09:09
- Garaža: BMW1 118d i Doblo JTD radna makina :)
- Lokacija: Novi Sad
- Kontakt:
Re: Servis - Razno
Kao sto rece Heinz, odvod kondenza 9d isparivaca verovatno.
Jel kaplje dole kad radi klima?
Послато са SM-A520F помоћу Тапатока
Jel kaplje dole kad radi klima?
Послато са SM-A520F помоћу Тапатока
- carov2
- Postovi: 4176
- Pridružio se: 23 Apr 2012, 20:24
- Garaža: Audi A4
- Lokacija: Pirot, Kladovo
- Kontakt:
Re: Servis - Razno
Hmmm, ovo može da mi bude korisno. Rekao sam mu i to da proveri i pitao ga da li može da bude do toga, ali je on to otpisao.dunx81 je napisao:Meni je pukla šelna na manžetni hk zgloba,isterao mast i počeo da trese pri ubrzanju. Napunio je,stavio šelnu i prestalo.carov2 je napisao:Nisam još uvek, tek u sredu imam zakazan termin.
Svratio sam do njih pre neki dan, kaže da je pregledao sve što mu pada na pamet i sve je u redu...i dalje tipuje na nosače motora.
t
Ali mi je sada zanimljivo, jer sam pre par meseci menjao manžetnu hk zgloba.
- Pulp Fiction
- Postovi: 1629
- Pridružio se: 19 Jul 2015, 21:52
- Garaža: Astra G 1.7 dti
Re: Servis - Razno
Sad sam probao 5 minuta, gledao od dole šta se dešava, nema ništa, ali ajde videću na neko duže korišćenje preko dana... Znam kad je to bilo, niej bilo mnogo vode nego kao da se cedilo kap po kap sa nečega...