Koridor 10 & 11 - Izgradnja
Re: Koridor 10 & 11 - Izgradnja
Aleksandra Velikog
Re: Koridor 10 & 11 - Izgradnja
Za sada je jos uvek to nezvanicno tj AV je predlozio onako u njegovom fazonu kao ja se nista ne pitam samo kazem(a sa druge strane zna se sta njegova rec znaci) a posto je to kao sam narod se slozio bice to i zvanicno naziv koridora, kladim se.Darko je napisao:Jel to koridor 11 nazvan put milosa velikog?
Re: Koridor 10 & 11 - Izgradnja
Koridor 11 je Mrkina izmišljotina, nešto drugo se mora smisliti.
- Kabe
- Postovi: 993
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 05:47
- Garaža: Japanska vozila
- Lokacija: https:://localhost/Novi_Sad/
Re: Koridor 10 & 11 - Izgradnja
U prethodnih desetak dana vozikao sam se koridorom 10 i grdeličkom klisurom.
Za početak, pri dolasku na jug, isključio sam se na prvom izlazu za LE. Dolazim do "naplatne stanice". Kontejner, zatrpan šljunkom u krivini. Ispred mene šleper. Gledam, ne verujem. Da li ima ENP? Nema ENP? Sotojimo, dolazim do "šaltera" i pitam momka, gde je ENP? On kaže, samo teraj, namontirali su ga ISPRED rampe... Hit. Iskobeljah se nekako iz tog horora i prašinčine. Pravac LE. Tu ostavio jednu osobu, i pegla dalje da odvezem druga do Vladičinog Hana. Ne pada mi napamet da idem novim auto-putem. LE - V.Han komplet starim. Bombona. Uštedeo putarinu, prosečna brzina 130-140. Nigde žive duše.
Put sređen, sve rupe popunjene. Nijedan kamion na putu. Tuneli Manojle (prekršteno: Manajle) i Kržince u kompletu presvučeni novim asfaltom. Milina...
Nadam se samo da će održavati rutu nadalje. Tako da, ko ima nedoumice da li ići ovim putem, neka ne razmišlja.
Što se tiče "završene" deonice auto-puta, ništa nije tu završeno. Svakodnevno kamioni rade, guše meštane i prave probleme. Reče mi poznanik, da će u jednom ternutku morati i da obustave saobraćaj na putu da bi mogli da se bave sanacijom, samo čekaju da se malo slegne gungula i sezona, a bogami i zemlja.
Na pitanje zašto materijal voze uz brdo, iako mogu da ga voze nizbrdo, vozači ogovaraju: "Zato što je skuplje uzbrdo". Pa vi vidite gde mi živimo.
Za početak, pri dolasku na jug, isključio sam se na prvom izlazu za LE. Dolazim do "naplatne stanice". Kontejner, zatrpan šljunkom u krivini. Ispred mene šleper. Gledam, ne verujem. Da li ima ENP? Nema ENP? Sotojimo, dolazim do "šaltera" i pitam momka, gde je ENP? On kaže, samo teraj, namontirali su ga ISPRED rampe... Hit. Iskobeljah se nekako iz tog horora i prašinčine. Pravac LE. Tu ostavio jednu osobu, i pegla dalje da odvezem druga do Vladičinog Hana. Ne pada mi napamet da idem novim auto-putem. LE - V.Han komplet starim. Bombona. Uštedeo putarinu, prosečna brzina 130-140. Nigde žive duše.
Put sređen, sve rupe popunjene. Nijedan kamion na putu. Tuneli Manojle (prekršteno: Manajle) i Kržince u kompletu presvučeni novim asfaltom. Milina...
Nadam se samo da će održavati rutu nadalje. Tako da, ko ima nedoumice da li ići ovim putem, neka ne razmišlja.
Što se tiče "završene" deonice auto-puta, ništa nije tu završeno. Svakodnevno kamioni rade, guše meštane i prave probleme. Reče mi poznanik, da će u jednom ternutku morati i da obustave saobraćaj na putu da bi mogli da se bave sanacijom, samo čekaju da se malo slegne gungula i sezona, a bogami i zemlja.
Na pitanje zašto materijal voze uz brdo, iako mogu da ga voze nizbrdo, vozači ogovaraju: "Zato što je skuplje uzbrdo". Pa vi vidite gde mi živimo.
Re: Koridor 10 & 11 - Izgradnja
Jel provozo neko?
U ovom trenutku od iskljucenja sa autoputa u Obrenovcu do beogradskog sajma je 50 minuta (ruku na srce jeste ponedeljak i rush hour), U suprotnom smeru (od bga do autoputa) je 32 minuta. slika sa beobuilda.
U ovom trenutku od iskljucenja sa autoputa u Obrenovcu do beogradskog sajma je 50 minuta (ruku na srce jeste ponedeljak i rush hour), U suprotnom smeru (od bga do autoputa) je 32 minuta. slika sa beobuilda.
Re: Koridor 10 & 11 - Izgradnja
Ne može drugačije da bude, od Obrenovca do Umke je uvek sporo bilo.
Hit je što propaganda kaže put Obrenovac (ili čak Beograd) - Čačak, a posle toga na vestima ide da je zatvoren put od Konjevića do Čačka i da se ide nekim ulicama obilazno (slušao RTS 202 u kolima jutros).
Hit je što propaganda kaže put Obrenovac (ili čak Beograd) - Čačak, a posle toga na vestima ide da je zatvoren put od Konjevića do Čačka i da se ide nekim ulicama obilazno (slušao RTS 202 u kolima jutros).
Re: Koridor 10 & 11 - Izgradnja
Proćiću ja u subotu. Videću da snimam kamerom pa da napravim i neki video.ftj je napisao:Jel provozo neko?
Sent from my ANE-LX1 using Tapatalk
- TheWickerMan
- Postovi: 10464
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 12:46
- Garaža: AR Giluietta TCT
- Lokacija: Stuttgart,DE
Re: Koridor 10 & 11 - Izgradnja
Ovaj dečko stvarno nije normalan.
OnePlus 6T
OnePlus 6T
-
- Banned
- Postovi: 11255
- Pridružio se: 14 Jan 2012, 23:20
- Garaža: Seat Leon 1.2 TSI 2017
- Lokacija: Beograd
Re: Koridor 10 & 11 - Izgradnja
Realno ljubomoran si sto taslaci najlepse Ruskinje a ti si zarobljen sa Nemicama.
- TheWickerMan
- Postovi: 10464
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 12:46
- Garaža: AR Giluietta TCT
- Lokacija: Stuttgart,DE
Re: Koridor 10 & 11 - Izgradnja
Realno jesam
OnePlus 6T
OnePlus 6T
- Darko
- Postovi: 9036
- Pridružio se: 12 Sep 2012, 16:05
- Garaža: Fiat Stilo 1.9 Mjet
- Lokacija: Lungomare
Re: Koridor 10 & 11 - Izgradnja
Nama iz ns je opcija da idemo bg obilaznicom do ostruznice pa prema obrenovcu.
Kad zavrse surcin-obrenovac. Imacemo nekih 190km autoputa u kontinuitetu NS-Surcin-Preljina. (I za koju godinu jos 30km preljina-pozega, i 40km u cg (za one koji idu dole na jadran)).
Kad zavrse surcin-obrenovac. Imacemo nekih 190km autoputa u kontinuitetu NS-Surcin-Preljina. (I za koju godinu jos 30km preljina-pozega, i 40km u cg (za one koji idu dole na jadran)).
- cozmo
- Postovi: 5026
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 08:50
- Garaža: Peugeot 307 1.6 HDI, Citroen Xsara Picasso 2.0 HDI
- Lokacija: Novi Sad
Re: Koridor 10 & 11 - Izgradnja
I ja 31.08 idem za CG tuda. Kuda se preko Ostruznice ukljucuje na taj novi autoput? Pratim tablu Cacak, pa iazdjem pored Surcina na Obrenovac a zatim ide petlja za novi AP?
"This is Chief Inspector Clouseau’s residence. This is Chief Inspector Clouseau speaking on the pheun.”
Re: Koridor 10 & 11 - Izgradnja
Jok.
Isključiš se za Obrenovac posle Ostružničkog mosta.
https://goo.gl/maps/Wc9NNk4FJU3hP4pa9
Prođeš Ostružnicu i do Umke se fino vozi. Posle peglaš preko klizišta Umka i Duboko, prođeš Barič i malo pre ulaza u 'Brenovac je petlja (kod skretanja za Mislođin negde).
https://goo.gl/maps/ZgVn6Tam7J8NSmKFA
Isključiš se za Obrenovac posle Ostružničkog mosta.
https://goo.gl/maps/Wc9NNk4FJU3hP4pa9
Prođeš Ostružnicu i do Umke se fino vozi. Posle peglaš preko klizišta Umka i Duboko, prođeš Barič i malo pre ulaza u 'Brenovac je petlja (kod skretanja za Mislođin negde).
https://goo.gl/maps/ZgVn6Tam7J8NSmKFA
Re: Koridor 10 & 11 - Izgradnja
Pumpe na Koridoru tek dogodine
http://www.novosti.rs/vesti/naslovna/ek ... k-dogodine
Na novoizgrađenom auto-putu od Obrenovca do Čačka planirana je izgradnja pet benzinskih stanica. Lokacije ucrtane u planovima. Od kompanija zavisi da li će se graditi na svim lokacijama
SVI vozači koji krenu ka Čačku novim auto-putem iz Obrenovca trebalo bi da napune rezervoare, jer na razdaljini od 103 kilometra nema nijedne benzinske stanice. Prve pumpe na Koridoru 11 trebalo bi da budu otvorene tek sledeće godine. Ni u Grdeličkoj klisuri vozači neće moći pre da sipaju gorivo, kao ni na ostalim novim deonicama auto-puteva u Srbiji.
Potencijalna mesta za pumpe su ucrtana u prostornim planovima na početku izgradnje ovih trasa, ali nadležni kažu da su propisi takvi da se prvo mora otvoriti saobraćajnica da bi se tražile dozvole za prateće objekte.
Na potezu od Obrenovca do Čačka, prostornim planom područja posebne namene infrastrukturnog koridora Beograd - Južni Jadran, deonica Beograd - Požega, predviđeno je po pet odmorišta u oba smera kretanja, u okviru kojih bi se gradile benzinske pumpe. Tako je u svakoj opštini kroz koju prolazi Koridor predviđena izgradnja po dve benzinske stanice.
Na odmorištu kod Obrenovca, planirana je i izgradnja baze za održavanje "Puteva Srbije" u kojoj bi trebalo da se zaposli 40-60 radnika. Predviđena je takođe i izgradnja parkirališta, benzinske pumpe, restorana, kafea i prodavnice prehrambene robe, prodavnice delova za vozila, kao i informacionog centra.
Sledeća benzinska pumpa gravitira opštini Ub, a kod petlje Lajkovac predviđeno je da postoji odmorište, gde je planirana i izgradnja manjeg motela kapaciteta 20-40 ležajeva. Na području opštine Ljig biće izgrađena još jedna benzinska pumpa. U blizini denivelisane petlje Preljina, u prostornom planu je "ucrtano" odmorište sa svim pratećim sadržajima, kao i motel kapaciteta od 50 do 60 ležajeva.
Nebojša Pavlović, savetnik u Ministarstvu građevinarstva, za "Novosti" kaže da se sve aktivnosti u vezi sa otvaranjem ugostiteljskih i drugih objekata sprovode preko Javnog preduzeća "Putevi Srbije".
- Potencijalni investitori se javljaju, dobijaju uslove i ulaze u proceduru koja je njima izuzetno poznata sa drugih saobraćajnica - objašnjava Pavlović. - Moraju da otkupe zemljište od vlasnika, da izrade projekat i da dobiju građevinsku i ostale dozvole. Očekujemo da sve te aktivnosti budu realizovane tokom 2020. godine i da bude izgrađena prateća infrastruktura. Procedura je ista za sve deonice i sve će biti opremljene po evropskim i svetskim standardima, kako stajalištima, odmorištima, motelima, restoranima, tako i benzinskim pumpama.
Pavlović napominje da je interesovanje kompanija veliko, jer na deonici od 103 kilometra nema nijedne benzinske pumpe, a to je dovoljno dugačka trasa da čini potencijalno isplativom svaku takvu investiciju.
NA JUGU 23 OBJEKTA
NI na 75 kilometara novog auto-puta na južnom kraku Koridora 10 još nije izgrađen nijedan prateći objekat. Neke manje deonice otvorene su za saobraćaj još pre tri godine, a od ovog leta automobili su krenuli i kroz Grdeličku klisuru. Na potezu od Niša do granice sa Makedonijom predviđena je izgradnja 23 benzinske stanice u oba smera. Od toga, 11 u smeru ka granici i 12 u smeru ka Beogradu. Osim postojeće pumpe kod motela "Predejane", do koje vozači stižu tako što se isključuju sa auto-puta, na ovom potezu planirane su i benzinske stanice kod mesta Dekutince, Vranja i Levosoja.
http://www.novosti.rs/vesti/naslovna/ek ... k-dogodine
Na novoizgrađenom auto-putu od Obrenovca do Čačka planirana je izgradnja pet benzinskih stanica. Lokacije ucrtane u planovima. Od kompanija zavisi da li će se graditi na svim lokacijama
SVI vozači koji krenu ka Čačku novim auto-putem iz Obrenovca trebalo bi da napune rezervoare, jer na razdaljini od 103 kilometra nema nijedne benzinske stanice. Prve pumpe na Koridoru 11 trebalo bi da budu otvorene tek sledeće godine. Ni u Grdeličkoj klisuri vozači neće moći pre da sipaju gorivo, kao ni na ostalim novim deonicama auto-puteva u Srbiji.
Potencijalna mesta za pumpe su ucrtana u prostornim planovima na početku izgradnje ovih trasa, ali nadležni kažu da su propisi takvi da se prvo mora otvoriti saobraćajnica da bi se tražile dozvole za prateće objekte.
Na potezu od Obrenovca do Čačka, prostornim planom područja posebne namene infrastrukturnog koridora Beograd - Južni Jadran, deonica Beograd - Požega, predviđeno je po pet odmorišta u oba smera kretanja, u okviru kojih bi se gradile benzinske pumpe. Tako je u svakoj opštini kroz koju prolazi Koridor predviđena izgradnja po dve benzinske stanice.
Na odmorištu kod Obrenovca, planirana je i izgradnja baze za održavanje "Puteva Srbije" u kojoj bi trebalo da se zaposli 40-60 radnika. Predviđena je takođe i izgradnja parkirališta, benzinske pumpe, restorana, kafea i prodavnice prehrambene robe, prodavnice delova za vozila, kao i informacionog centra.
Sledeća benzinska pumpa gravitira opštini Ub, a kod petlje Lajkovac predviđeno je da postoji odmorište, gde je planirana i izgradnja manjeg motela kapaciteta 20-40 ležajeva. Na području opštine Ljig biće izgrađena još jedna benzinska pumpa. U blizini denivelisane petlje Preljina, u prostornom planu je "ucrtano" odmorište sa svim pratećim sadržajima, kao i motel kapaciteta od 50 do 60 ležajeva.
Nebojša Pavlović, savetnik u Ministarstvu građevinarstva, za "Novosti" kaže da se sve aktivnosti u vezi sa otvaranjem ugostiteljskih i drugih objekata sprovode preko Javnog preduzeća "Putevi Srbije".
- Potencijalni investitori se javljaju, dobijaju uslove i ulaze u proceduru koja je njima izuzetno poznata sa drugih saobraćajnica - objašnjava Pavlović. - Moraju da otkupe zemljište od vlasnika, da izrade projekat i da dobiju građevinsku i ostale dozvole. Očekujemo da sve te aktivnosti budu realizovane tokom 2020. godine i da bude izgrađena prateća infrastruktura. Procedura je ista za sve deonice i sve će biti opremljene po evropskim i svetskim standardima, kako stajalištima, odmorištima, motelima, restoranima, tako i benzinskim pumpama.
Pavlović napominje da je interesovanje kompanija veliko, jer na deonici od 103 kilometra nema nijedne benzinske pumpe, a to je dovoljno dugačka trasa da čini potencijalno isplativom svaku takvu investiciju.
NA JUGU 23 OBJEKTA
NI na 75 kilometara novog auto-puta na južnom kraku Koridora 10 još nije izgrađen nijedan prateći objekat. Neke manje deonice otvorene su za saobraćaj još pre tri godine, a od ovog leta automobili su krenuli i kroz Grdeličku klisuru. Na potezu od Niša do granice sa Makedonijom predviđena je izgradnja 23 benzinske stanice u oba smera. Od toga, 11 u smeru ka granici i 12 u smeru ka Beogradu. Osim postojeće pumpe kod motela "Predejane", do koje vozači stižu tako što se isključuju sa auto-puta, na ovom potezu planirane su i benzinske stanice kod mesta Dekutince, Vranja i Levosoja.
Najgore je svađati se sa budalom. Prvo te spusti na svoj nivo, a onda te dotuče iskustvom...