Ne brže od života!
- Pulp Fiction
- Postovi: 1629
- Pridružio se: 19 Jul 2015, 21:52
- Garaža: Astra G 1.7 dti
Re: Ne brže od života!
Seljaku mu kaže, nepismen čovek Ma mora da je imao rotaciono, kod mene svi u selu i mali fergusoni imaju, kamoli neće utovarivač koji je išao u drugo selo..
- passenger
- Postovi: 14231
- Pridružio se: 07 Maj 2016, 10:20
- Garaža: KIA Cee'd sw 1.6 crdi Opel Corsa C GSI
Re: Ne brže od života!
''...and into the forest I go to lose my mind and find my soul''
Re: Ne brže od života!
Horor
Sent from my Blaumi Note 5 using Tapatalk
Sent from my Blaumi Note 5 using Tapatalk
- Saša
- Postovi: 13039
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 08:07
- Garaža: Renault Kadjar Equilibre 1.3 TCe 140 i Fiat Punto Classic 1.2 8V LPG Dynamic A/C
- Lokacija: Novi Sad
Re: Ne brže od života!
Kako ljudi ginu, kao muve bez glave. Na stranu ta oduzimanja prednosti (da li ih je bilo ili ne, da ne ulazimo sada u to), ali uvek je tu po pravilu i nečija ogromna brzina... Imam utisak da se masa ljudi u poslednje vreme dokopala jakih i brzih automobila, nemaju ni mere ni obzira (ni vozačke kulture) i sada plaćaju danak za to...
- Darko
- Postovi: 9065
- Pridružio se: 12 Sep 2012, 16:05
- Garaža: Fiat Stilo 1.9 Mjet
- Lokacija: Lungomare
Re: Ne brže od života!
Da li je ovo ovako samo kod nas ili i u austriji, nemackoj, holandiji..?
- mitar1982
- Postovi: 329
- Pridružio se: 11 Maj 2019, 14:45
- Garaža: Opel Insignia Sports Tourer SW 2.0 CDTI EDITION 110 hp
- Lokacija: NO
Re: Ne brže od života!
Gastarbajter na odmoru u velikoj žurbi da stigne na kafu, nikad to neću razumeti.
@Darko
Norvežani su probleme sa brzinom i alkoholom u saobraćaju rešili još 70ih, i 80ih godina rigoroznim kontrolama i kaznama, sad su u fokusu potpuno druge kampanje npr. vezivanje u autobusima, i držanje pažnje na putu. Uz konstantno ulaganje u infrastrukturu.
U Srbiji nažalost tek treba da se reši osnovna disciplina u saobraćaju, tj. prve dve pomenute stvari. Darvin tu neće pomoći puno, samo drakonske kontrole i kazne.
@Darko
Norvežani su probleme sa brzinom i alkoholom u saobraćaju rešili još 70ih, i 80ih godina rigoroznim kontrolama i kaznama, sad su u fokusu potpuno druge kampanje npr. vezivanje u autobusima, i držanje pažnje na putu. Uz konstantno ulaganje u infrastrukturu.
U Srbiji nažalost tek treba da se reši osnovna disciplina u saobraćaju, tj. prve dve pomenute stvari. Darvin tu neće pomoći puno, samo drakonske kontrole i kazne.
“I should be sorry if I only entertained them, I wish to make them better.” – G.F. Handel
- YUgisa
- Postovi: 717
- Pridružio se: 29 Jan 2014, 18:52
- Garaža: Yugo 1.1EFI
- Lokacija: Subotica
- Kontakt:
Re: Ne brže od života!
Meni vise smeta to sto se kod nas uvek nekako zaboravi deo sa alkoholom i insistira na tome da je krivica brzina. Pijana osoba ne moze da sagleda cinjenice oko sebe niti apsolutno nikakve realne mogucnosti da reaguje na bezbedan nacin bez obzira na brzinu sto daje laznu sliku o celokupnoj slici o stanju u saobracaju i zato imamo retardirana ogranicenja.
Ne moze mi neko reci da put koji je 80ih imao ogranicenje 100km/h, sada nakon sto je prosiren 1+m, a nedaleko od njega postoji autoput da je tolikog inteziteta i opterecenosti da nije bezbedno ici preko 80km/h koliko je sada ograniceno. I dolazimo u situaciju da imamo rizicne situacije, vozace koji voze tu nekih 70-80 i one koji su jednostavno spremni da prekrse zakon vozeci brzinom nekom primerenom stanju puta, a to je obicno u rangu oko 100-110km/h u vecini slucajeva.
Voleo bih videti statistiku gde bi iskljucili faktore kao sto su alkohol, droga, tehnicka neispravnost, mobilni, nedozvoljene radnje i gde je trezan covek skoncentrisan na voznju u ispravnom autu zbog prekoracenja brzine nacinio nesrecu. Ne kazem da podrzavam bahacenje sa brzinom, ali glupo mi je da ljudi svaljuju uvek sve na brzinu kao glavni faktor. Ako postoji na nekom putu crna tacka, onda nije problem do vozaca nego do stanja puta koji nije prilagodjen uslovima saobracaja koji vladaju na njemu i nikakva nebulozna ogranicenja brzine nece uticati na to. Naucno je dokazano vec brdo puta, da su najbezbedniji putevi oni gde je ogranicenje brzine prilagodjeno situaciji sa kojom su vozaci najradije krecu i da cak i kad su na nekim putevima povecali brzinu iznad te, prosecna brzina vecine vozaca nije porasla.
Primer za to mogu dati put Subotica-Kelebija, gde je kilometrima put obelezen kao naseljeno mesto jer postoje kuce uz put i po koja bocna ulica gde se uvek skupe kolone vozila i onda ima par km gde je ogranicenje 80 gde isto delimicno ima kuca i gde se masovno krece preticati i uletati u makazice jer odjednom imas veliku kolicinu vozila na putu koji nije prilagodjen kolicini tranzita plus sto uporno izbegavaju da izmedju dva naselja stave znak kolika je stvarna brzina, nego mnogi nastave da voze 50 jer uopste ne izgleda kao da si izasao iz naselja. U madjarskoj je meni to puno normalnije reseno, gde je dozvoljeno voziti 90 van grada a ovakve slucajeve resavaju obicno sa znakovima od 80 ili 70 kod tako nekih guscih delova gde ima bocnih ulica. I kad citas u novinama da se desi nesto, onda je problem brzina na tom putu i to je to, na svu srecu je barem i taj jedan deo vracen na 80, posto predpostavljam da je ili neko ukrao znak ili da su skontali da spustanje ogranicenja na 50km/h celom duzinom nista ne pomaze.
Ne moze mi neko reci da put koji je 80ih imao ogranicenje 100km/h, sada nakon sto je prosiren 1+m, a nedaleko od njega postoji autoput da je tolikog inteziteta i opterecenosti da nije bezbedno ici preko 80km/h koliko je sada ograniceno. I dolazimo u situaciju da imamo rizicne situacije, vozace koji voze tu nekih 70-80 i one koji su jednostavno spremni da prekrse zakon vozeci brzinom nekom primerenom stanju puta, a to je obicno u rangu oko 100-110km/h u vecini slucajeva.
Voleo bih videti statistiku gde bi iskljucili faktore kao sto su alkohol, droga, tehnicka neispravnost, mobilni, nedozvoljene radnje i gde je trezan covek skoncentrisan na voznju u ispravnom autu zbog prekoracenja brzine nacinio nesrecu. Ne kazem da podrzavam bahacenje sa brzinom, ali glupo mi je da ljudi svaljuju uvek sve na brzinu kao glavni faktor. Ako postoji na nekom putu crna tacka, onda nije problem do vozaca nego do stanja puta koji nije prilagodjen uslovima saobracaja koji vladaju na njemu i nikakva nebulozna ogranicenja brzine nece uticati na to. Naucno je dokazano vec brdo puta, da su najbezbedniji putevi oni gde je ogranicenje brzine prilagodjeno situaciji sa kojom su vozaci najradije krecu i da cak i kad su na nekim putevima povecali brzinu iznad te, prosecna brzina vecine vozaca nije porasla.
Primer za to mogu dati put Subotica-Kelebija, gde je kilometrima put obelezen kao naseljeno mesto jer postoje kuce uz put i po koja bocna ulica gde se uvek skupe kolone vozila i onda ima par km gde je ogranicenje 80 gde isto delimicno ima kuca i gde se masovno krece preticati i uletati u makazice jer odjednom imas veliku kolicinu vozila na putu koji nije prilagodjen kolicini tranzita plus sto uporno izbegavaju da izmedju dva naselja stave znak kolika je stvarna brzina, nego mnogi nastave da voze 50 jer uopste ne izgleda kao da si izasao iz naselja. U madjarskoj je meni to puno normalnije reseno, gde je dozvoljeno voziti 90 van grada a ovakve slucajeve resavaju obicno sa znakovima od 80 ili 70 kod tako nekih guscih delova gde ima bocnih ulica. I kad citas u novinama da se desi nesto, onda je problem brzina na tom putu i to je to, na svu srecu je barem i taj jedan deo vracen na 80, posto predpostavljam da je ili neko ukrao znak ili da su skontali da spustanje ogranicenja na 50km/h celom duzinom nista ne pomaze.
Being second is to be the first of the ones who loose...
- passenger
- Postovi: 14231
- Pridružio se: 07 Maj 2016, 10:20
- Garaža: KIA Cee'd sw 1.6 crdi Opel Corsa C GSI
Re: Ne brže od života!
Nema toga u DE, AT, CH. Ima pogibije, ali nema extrema kao na Balkanu. Skorije jedan bez vozačke uzeo tatin auto i prevrnuo se sa bmw x3. Kolega mu poginuo. Naš momak vozio pijan.
Takodje jedan naš se prevrnuo kolima i tu se zadesio biciklista i pokosio ga. Vozaču ništa, biciklista poginuo.
''...and into the forest I go to lose my mind and find my soul''
- Pulp Fiction
- Postovi: 1629
- Pridružio se: 19 Jul 2015, 21:52
- Garaža: Astra G 1.7 dti
Re: Ne brže od života!
Koje je to vozilo na 200km/h je na 3700 obrtaja? Svaka čast..
- kragujevac
- Postovi: 3398
- Pridružio se: 16 Jul 2016, 08:46
- Garaža: Jaguar XF 4.2 V8
- Lokacija: Minhen/BRD
Re: Ne brže od života!
U D je ludiranja bilo u ranim devedesetim, kad je bratija iz DDRa posle ujedinjenja Nemačke izašla iz Wartburga, Trabanta, NSU Prinzeva, Lada i onda se za smešne novce domogla brzih polovnjaka (E30, E34, MB190 itditd). Bio je šou po tadašnjoj teritoriji exDDRa, gde je infrastruktura bila sve samo ne dobra. Izginuli ih je ohoho u kratkom roku, ali su se brzo opametili.
Naidje i sad poneko ko misli da može da se mangupira, ali kad ga useru od kazne i zabrane, češe se i tamo gde ga ne svrbi.
Za bolesnike postoji bolnica, za ludake ludnica. Samo za budale nema ništa, zato ih se toliko i nakotilo.
Ljuba Moljac
Ljuba Moljac
- Saša
- Postovi: 13039
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 08:07
- Garaža: Renault Kadjar Equilibre 1.3 TCe 140 i Fiat Punto Classic 1.2 8V LPG Dynamic A/C
- Lokacija: Novi Sad
Re: Ne brže od života!
Pa to se upravo dešava kod nas, kao što sam gore i napisao. Samo kaskamo kao i uvek za njima jedno 20-tak godina.Masa debila se dočepala za male pare jakih automobila i sada ginu kao snoplje. Vozačka kultura na nuli, putna infrastruktura jako loše, država jedva da funkcioniše... i eto gde smo.
Poslednja izmena od Saša u 13 Avg 2019, 13:32, izmenjeno 1 put ukupno.
- shandu90
- Postovi: 12316
- Pridružio se: 22 Jan 2016, 23:13
- Garaža: Opel Astra J 1.4 Turbo
- Lokacija: Novi Sad
Re: Ne brže od života!
Nikad vise e90-ki na ulicama. Sve ozbiljnija kola, a masa sve ludja.
Sent from my WAS-LX1 using Tapatalk
Sent from my WAS-LX1 using Tapatalk
Re: Ne brže od života!
A i ne ginu toliko koliko ubijaju druge.
Boringly average, but also perfect for school run mums
Re: Ne brže od života!
bmw nije auto, to je dijagnoza.