Evo ga na oglasima. Sada ga uvaljuje jos jedan posten covek. Kontaktirao sam ga jer znam da su gume sranje kao i dizne. I pitam ga kolilo je dugo vlasnik. On kaze da ga je uvezao on i da je vlasnik od uvoza. Na pitanje koliko vremenski on kaze od pre par dana. Licno uvezao od prvog vlasnika. Kune se da sve radi kako treba. Dizne super gume odlične nista da susne. Km prava. Onda mu uzmem br sasije da potvrdim da je isti auto i kada sam video da jeste onda mu bacim sliku iz sistem gde se vidi da je u martu 2018. imao 270000km, a da je pre toga bio u servisu 2014.. i kazem ja sam taj auto gledao u aprilu pa mi je cudno kako da ga je tek sad uvezao. On je onda je ucutao. Ja ga pitam za koliko ti ga je cvrle dao. On ma radio sam kompenzaciju. Klasicne lazovske price. Kako mrzim takve ljude.sebekkg je napisao:Da prenesem i svoje iskustvo sa placem Cvrle Auto iz Kragujevca. Naime isao sam da pogledam A4 B8 2.0tdi, 2010 godiste. U oglasu NOV FULL TOP (tacnije N0v FUL T0P). Elem, Sa slika auto izgleda sasvim dobro i rekao bi covek ne bi mu se imalo sta i zameriti, sto zbog godista, sto zbog izgleda.
Evo slika auta, iz oglasa:
Evo i slika oglasa:
E sad kao sto se moze videti na oglasu, on navodi kako garantuje kilometrazu, da vozilo nije imalo udes... Ali i lepu stvar, ako auto izbaci dim na auspuh da se dobija na poklon. Sto me je nasmejalo i rekoh aj da vidim mora da je dobar auto kada to covek pise (mislim se niko normalan ne bi pisao ovo ako je auto krs al opet auto bi trebao imati dpf pa rekoh u tome je caka ).
Odlazim da vidim auto i limarijski stvarno to dobro izgleda, osim sto je na prvu loptu tu dosta peckica na braniku prednjem od kamencica ali dobro. Primetih da na dosta spojeva na autu ostala je zapeknuta polir pasta jer je onaj koji ga je polirao zurio i bolelo ga uvo. Tako da je ostalo paste skorle na parking senzorima i na svim spojevima gde je moglo ostati, a da se sundjercetom nije uhvatilo na prvu. Onda napred ova maska leve maglenke je sva u belom kao od polir paste da je poljusnulo po njoj ili da je ono mleko za lepljenje plocica. Gledam okolo, kada vidim npr da vozaceva vrata nisu bas na mestu, onda zadnji branik takodje nije u vinkli. Onda sam proverio auto unutra i unutra u odlicnom stanju, kao na slikama. Dok sam auto razgledao u unutrasnjosti dolazi decko i vadi neke knjizice iz pretinca i kaze ne znam gde li je servisna knjizica. Hmm, dobro.
Dalje, u motornom prostoru, grede su na mestu i prave koliko sam mogao da vidim, ali onaj materija sundjer i tkanina koja se nalazi preko pozarnog zida iza bloka motora je pocepana po sredini, kao da su vadili motor pa da je pocepano zbog toga ali ne smem da tvrdim. Kajisevi su delovali novije i u dobrom stanju. Onda onaj prednji sraf, vozacevog panela iznad prednjeg levog tocka, koji je odmah do fara oguljen tj zavrtan je malo jace pa se vidi ostecenje. Mislim se normalno da je mozda imao neki udes slabiji, ipak je polovan auto. Onda sam primetio da su i vozaceva vrata spala malo, tj dodiruju zadnja leva vrata pri vruhu kada se zatvaraju. To ne bih lako ni primetio jer je crn auto, a gore pri vrhu je plastika sva crna, a zazori pri dnu i do sredine vrata se ne razlikuju primetni. Kada sam izneo primedbu na ovo, ni kazu ma to nije nista i decko koji tu radi pocinje da dize vrata silinom drzeci vrata za kvaku , kao to je normalno na autu sa 188 000 km. Na sta sam odgovorio da nije normalno. U oglasu se navodi da su diskovi i plocice novi sto je delimicno tacno. Naime, samo prednji diskovi su bili noviji, zadnji nisu novi i bas se oseti stepenica po ivici diska, kao i na gledanje se vidi da ima neravnomernog trosenja, tj. vide se one brazde na zadnjim diskovima, ali imalo je mesa tu jos da se koristi.
Dalje u gepeku vidim da ima mesto gde je bio copavac rezervni tocak. Jer je drugacija plastika kada je copavac, a kada je umesto njega onaj set za reparaciju onda nema one plastike. Na moju konstataciju oni na keca odgovaraju, pa to je dodatna oprema, nije isao!!! Ali zato seta za reparaciju ne verujem da ima. Nisam ni gledao.
Sada sam krenuo u test voznju auta, prvo sto sam primetio da pri paljenju auto malo zadrhti tj oseti se cim motora pri paljenju ali dalje u leru radi mirno. Takodje i pri gasenju nije bilo problem niti podrhtavanja. Na kvaiclu je bio miran i samo kvacilo je relativno meko. Onda sam krenuo u voznju i primetio sam da kada sam smotao desno da krenem u voznju i ocekujem da auto koliko toliko ispravi volan, auto to ne cini, vec sam morao sve sam da iniciram motajuci u levo(mozda tako treba ali se ja ne secam da sam na drugim autima sve trebao sam da radim ) .Mozda je i do guma koje su zimske 16ice i to ne bas dobrog stanja. Ugasio sam muziku da slusam trap i nije se culo nista, mada je i dobar put tamo. I vozio sam do jednog okretanja, gde sam u povratku ka placu na maloj uzbrdici dao jaci gas da vidim kako ide. Znam da CR nema onaj cim kao sto je PD imao ali ovo nije bilo ubedljivo za to kako moze, a takodje je poceo izbacivati neki sivi dim koji je bio vidljiv u retrovizoru u sred bela dana. Kada smo stigli posle par minuta do placa, u mestu sam opet turirao i opet je dimio. Na moje pitanje sto auto dimi, normalno prodavci kao iz topa, pa kondenzacija nije vozen par dana (u sta sumnjam jer je dimio duze vreme npr 10ak - 15 sekundi u kontinuitetu dok sam vozio pod jacim gasom). Poslao sam drugara dan dva kasnije da i on proba i on kaze da dimi. Na forumu su kolege rekle da je moguce da su dizne, a posto dimi verovatno je i dpf filter izleteo napolje. Dizne koje ovaj motor koristi su bosch-ove 03L 130 277, koje u originalu kostaju oko 1000e, a dok reparaciju (valjda) radi servis Ristovic za 400e. I ni u jednom trenutku ni jedna jedina lampica upozorenja, na tabli, nije svetlela. Steta te nisam imao dijagnostiku da prikacim.
Sto se tice kilometraze , nisam dobio na uvid servisnu knjizicu, a kunu se u kilometrazu. Uzeo sam broj sasije i hteo da proverim u servisu ovlascenom za sta nisam naisao na razumevanje zaposlenih u ovascenom servisu, zasto iskreno pojma nemam. Sam podatak na kojoj je km radjen poslednji servis i kog datuma ne moze da nista kaze o identitetu coveka koji je vlasnik auta npr. Ali drugim kanalima (Ovim putem se zahvalujem kolegi sa foruma na cimanju ), dobijam informaciju da je poslednji servis u sistemu iz marta 2018. sa 270 000km, a pri tom je servis pre tog bio na 140 000km i to pre vise od 3 godine. Prodavce sam kontaktirao da mi posalju sliku servisne knjige, cisto da bih i ovde objavio ali nisam to dobio.
Eto "malo" pisanija i od mene.
P.S. Idite probajte auto i kada izbaci >1g dima na auspoh trazite auto na poklon.
http://www.polovniautomobili.com/auto-o ... udi-a4-tdi
Sent from my SM-G965F using Tapatalk