Servis - Razno
- passenger
- Postovi: 14231
- Pridružio se: 07 Maj 2016, 10:20
- Garaža: KIA Cee'd sw 1.6 crdi Opel Corsa C GSI
Re: Servis - Razno
mislim da u pasatovoj knjizi pise 1l/1000 km
''...and into the forest I go to lose my mind and find my soul''
Re: Servis - Razno
Cuo sam se sa majstorom koji mi odrzava auto, ali bas na kratko, jer je covek u inostranstvu, pa bih da cujem ako je neko imao slicno iskustvo dok se on ne vrati i pogleda.
U nedelju sipao pun rezervoar, skala pokazuje da je pun, vracam se malopre sa posla i na pola puta upalila se lampica za rezervu, skala zakucala na nulu, kao da nema kapi goriva u njemu. Ja se opasno uplasio rekoh stace mi auto na sred raskrsnice, necu moci da ga pomerim, medjutim dosao sam do parkinga. Ugasio ga, startovao opet, malo provozao, skala pokazuje normalno kao i na pocetku.
Majstor rece da treba da se radi pumpa, jer negde pusta gorivo, sto je video pre 2 nedelje kad je radio mali servis, ali ja bio na letovanju, pa nije to tada odradjeno. Zna li neko zbog cega je zakucala skala na nulu, ako vec negde curi, zar ne bi trebalo samo da pokazuje manje goriva?
Takodje mi rece da nije problem da ovo saceka 2-3 nedelje dok se on ne vrati, ali ne bih bas ni da mi stane auto na sred puta. u pitanju je focus tddi 1.8
U nedelju sipao pun rezervoar, skala pokazuje da je pun, vracam se malopre sa posla i na pola puta upalila se lampica za rezervu, skala zakucala na nulu, kao da nema kapi goriva u njemu. Ja se opasno uplasio rekoh stace mi auto na sred raskrsnice, necu moci da ga pomerim, medjutim dosao sam do parkinga. Ugasio ga, startovao opet, malo provozao, skala pokazuje normalno kao i na pocetku.
Majstor rece da treba da se radi pumpa, jer negde pusta gorivo, sto je video pre 2 nedelje kad je radio mali servis, ali ja bio na letovanju, pa nije to tada odradjeno. Zna li neko zbog cega je zakucala skala na nulu, ako vec negde curi, zar ne bi trebalo samo da pokazuje manje goriva?
Takodje mi rece da nije problem da ovo saceka 2-3 nedelje dok se on ne vrati, ali ne bih bas ni da mi stane auto na sred puta. u pitanju je focus tddi 1.8
Re: Servis - Razno
kod fokusa mk1 hoce da zeza instrument tabla, desava se da luduje kazaljka za gorivo ili temperaturu, znam da su mnogi menjali instrument tablu zbog toga a nekad je skidanje i ciscenje kontakata pomagalo...valjda negde navuce vlagu pa zeza kontakte
-
- Banned
- Postovi: 11255
- Pridružio se: 14 Jan 2012, 23:20
- Garaža: Seat Leon 1.2 TSI 2017
- Lokacija: Beograd
Re: Servis - Razno
Mom caletu se to desi ponekada na mk1 karavanu. Samo odjednom padnu sve kazaljke, ne samo za gorivo i same se vrate posle nekog vremena, uglavnom jako brzo.
Re: Servis - Razno
Nisam za to znao, posto do sada nisam imao problema sa tim, a auto je kod mene vec 4-5 godina. Isao sam do merkatora i vratio se, skala radi normalno, medjutim na parking mestu ispod auta sam video na 2-3 mesta mrlje, ali nisam siguran da li su od dizela ili ulja, plus nisam siguran da li su od mog auta ili nekog parkiranog pre mene, jer sam video da skoro svako mesto ima tragove ispod.
Nasao sam jedno cisto parking mesto kod zgrade, pa cu videti ujutru da li curi i koliko.
Nasao sam jedno cisto parking mesto kod zgrade, pa cu videti ujutru da li curi i koliko.
Re: Servis - Razno
Sta mislite o ovome? Ja iskreno mislim da je ovo kratkorocno resenje
Poslato sa HUAWEI VNS-L21 pomoću Tapatoka
Re: Servis - Razno
Nema leka, ja iskreno mislim da to vrlo malo pomaze. Izadjes na autoput na 3500-4000 obrtaja vozis i odradis isto.
Re: Servis - Razno
Ovo radili pre 30godina na Golficima, Ficama, Jugicima, Ladama, Pezejcima....sa karburatorom.
Na parkingu, i imalo je efekta sa ondasnjim motorima sa niskom kompresijom uz losu karburaciju i puno ostataka sagorevanja u obliku koksa i ostalih taloga.
Iz tog perioda i termin italian tune up.
Za dekarbonizaciju se koristla destilovana voda, ili u gorem slucaju cesmovaca a glavni alat je bila fajltalica za ves.
Nista novo, nista nepoznato i nije prevara....ali ne funkcionise na danasnjim motorima koji imaju samo regulisu pripre gorive smese sa povratnom spregom preko lambda sonde.
Danas bi se ne bi bas moglo reci da je prevara ali da jeste navlakusa bez velikog efekta jeste.
Pricamo o benzincima svakako, sa indirektnim ubrizgavanjem. Kod modernih benzinaca sa direktnim ubrizgavanjem i kod dizelasa tesko da moze da ima ikakvog efekta, barem na nacin primene preko usisa tj dovoda vazduha.
A inace tokom 80tih su bile i gotove smese za dekarbonizaciju, uvozilo se i reklamiralo naveliko uz obecavanje magicnih svojstava.
Na primer secam se XRG preparata koji se agresivno reklamirao i nudio kao magija tzv eliksir za motor.
Bilo popularno u vreme bonova za benzin, par nepar redukcija benzina i praznih pumpi...da se kao ustedi kako su reklamirali cak i do 15% smanjenjem potrosnje goriva.
Naravno, merenja su pokazala da je sarena laza, posle i povuceno iz prodaje.
SAM svoj majstor je to bas detaljno obradio 80i neke...ne secam se vise tacnog godista i broja.
Mozda ima negde na net tih brojeva iz 80tih, ne znam.
Na parkingu, i imalo je efekta sa ondasnjim motorima sa niskom kompresijom uz losu karburaciju i puno ostataka sagorevanja u obliku koksa i ostalih taloga.
Iz tog perioda i termin italian tune up.
Za dekarbonizaciju se koristla destilovana voda, ili u gorem slucaju cesmovaca a glavni alat je bila fajltalica za ves.
Nista novo, nista nepoznato i nije prevara....ali ne funkcionise na danasnjim motorima koji imaju samo regulisu pripre gorive smese sa povratnom spregom preko lambda sonde.
Danas bi se ne bi bas moglo reci da je prevara ali da jeste navlakusa bez velikog efekta jeste.
Pricamo o benzincima svakako, sa indirektnim ubrizgavanjem. Kod modernih benzinaca sa direktnim ubrizgavanjem i kod dizelasa tesko da moze da ima ikakvog efekta, barem na nacin primene preko usisa tj dovoda vazduha.
A inace tokom 80tih su bile i gotove smese za dekarbonizaciju, uvozilo se i reklamiralo naveliko uz obecavanje magicnih svojstava.
Na primer secam se XRG preparata koji se agresivno reklamirao i nudio kao magija tzv eliksir za motor.
Bilo popularno u vreme bonova za benzin, par nepar redukcija benzina i praznih pumpi...da se kao ustedi kako su reklamirali cak i do 15% smanjenjem potrosnje goriva.
Naravno, merenja su pokazala da je sarena laza, posle i povuceno iz prodaje.
SAM svoj majstor je to bas detaljno obradio 80i neke...ne secam se vise tacnog godista i broja.
Mozda ima negde na net tih brojeva iz 80tih, ne znam.
Re: Servis - Razno
HHO generatori verzija 2.0
Re: Servis - Razno
Ali sad uz podršku SAT i nekih kanala na YT.
- cozmo
- Postovi: 5044
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 08:50
- Garaža: Peugeot 307 1.6 HDI, Citroen Xsara Picasso 2.0 HDI
- Lokacija: Novi Sad
Re: Servis - Razno
Secate li se univerzalnog modifikatora?
Ja to sipao davno davno Bubu 1200 zezancije radi. Nikakav efekat. A masa se kunula kako preporodi motor
Ja to sipao davno davno Bubu 1200 zezancije radi. Nikakav efekat. A masa se kunula kako preporodi motor
"This is Chief Inspector Clouseau’s residence. This is Chief Inspector Clouseau speaking on the pheun.”
- Sloba
- Site Admin
- Postovi: 10578
- Pridružio se: 06 Jan 2012, 12:03
- Garaža: Ford Fiesta Ecoboost, Mazda CX-30 AWD
- Lokacija: Novi Sad
- Kontakt:
Re: Servis - Razno
A, aditivi za motore korisceni u avio-industriji?
Sent from my MI 9
Sent from my MI 9
- cozmo
- Postovi: 5044
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 08:50
- Garaža: Peugeot 307 1.6 HDI, Citroen Xsara Picasso 2.0 HDI
- Lokacija: Novi Sad
Re: Servis - Razno
Sipali smo jednom visokooktansko gorivo za laku avijaciju, 100/130 (avgas) u Ficu 850. Izgorela glava motora, prokuvo i zakuco posle 2km, pokrivilo se kuciste filtera, poceo se topi ko reaktor u Cernobilju.
"This is Chief Inspector Clouseau’s residence. This is Chief Inspector Clouseau speaking on the pheun.”
Re: Servis - Razno
taj univerzalni modifikator je rekalmirao Paja Komnenovic, uzeli su serijskog jugica izmerili snagu na dinamometru pre i posle sipanja toga i navodno je jugo dobio 2 konja, secam se te reklame i promo videa vrteo se po televiziji u to vreme pa kao Paja sipao to u svoju alfu koju je u to vreme vozio na trkama u sta cisto sumnjam ali dobro.
Taj magnet je bio prevara, dva komada zelene boje se zakace na dovodno crevo za gorivo ispred dizni ili karburatora i navodno razbija molekule goriva i tako pravi bolju smesu, ma bilo je dosta tih gluposti koje su se promovisale pre nekih 15ak godina
moji drugari su baveci se auto trkama isprobali razna goriva na trkackim jugicima, avionsko, pa one 99+ oktana varijante, razna racing goriva, metanol, etanol ne znam ni ja sta sve, nesto je davalo rezultate nesto je bilo gore nego obican benzin
Taj magnet je bio prevara, dva komada zelene boje se zakace na dovodno crevo za gorivo ispred dizni ili karburatora i navodno razbija molekule goriva i tako pravi bolju smesu, ma bilo je dosta tih gluposti koje su se promovisale pre nekih 15ak godina
moji drugari su baveci se auto trkama isprobali razna goriva na trkackim jugicima, avionsko, pa one 99+ oktana varijante, razna racing goriva, metanol, etanol ne znam ni ja sta sve, nesto je davalo rezultate nesto je bilo gore nego obican benzin