Merenje prosečne brzine na auto-putu
- H4wkeye
- Postovi: 8760
- Pridružio se: 12 Feb 2013, 02:48
- Garaža: Citroen C5 X7 Exclusive 2.0 HDI
- Lokacija: PO
Re: Merenje prosečne brzine na auto-putu
Post express je kurirska sluzba, kazne stizu postom.
- Romanticni_Piroman
- Postovi: 160
- Pridružio se: 09 Maj 2019, 22:49
- Garaža: Honda Civic 2008 1.8 VTEC
Re: Merenje prosečne brzine na auto-putu
Od kako postoje kamere, uglavnom se odlucujem da pravim kracu pauzu na nekoj pumpi, a inace drzim 150
- gavran
- Postovi: 363
- Pridružio se: 09 Sep 2013, 15:44
- Garaža: VW Passat B8 1.6 tdi
- Lokacija: Novi Sad
Re: Merenje prosečne brzine na auto-putu
Imam ja par pitanja na ovu temu.
Ja inace ne jurcam AP i ne vozim cesto njima. Sa prethodnim autom koji je bio atmosverski 1.6 benzinac sa ne bas izdasnom 5-om brzinom (bez 6-te) voznja 130 km/h autoputem i nije bila toliko prijatno iskustvo, em buci, em trosi...tako da tesko da si mogao da premasis taj prosek jer si se eto opustio i zaboravio vec bas moras da zuris i svesno ga "cepas".
Sada sa novim autom moze fino da se vozi AP skoro svim brzinama ali sada imam tempomat koji namestim na 130 km/h i ne razmisljam, gde bas treba dodam malo gas da se ne zadrzavam previse u levoj teaci i to je to, ta mala prekoracenja se ispeglaju prilikom usporavanja na naplatnim rampama i to je uglavnom to.
Medjutim, neku noc smo se vracali sa neke svadbe i zbog deteta zurili kuci. Nije bila nikakva bas o glavu situacija ali situacija u kojoj ti vreme sporo prolazi i naprosto nikad da stignes kuci a samo o tome mislis.
E tu sam ja sa jedne bocne rampe usao na ST-NS autoput i prilicno ga stisao.
Prekoracenje prosecne brzine sam sigurno napravio, a brine me samo koliko, jer je deonica bila kratka a ja u pojedinim trenutcima vozio i 180 km/h.
Moja pitanja su:
- da li se prosecna brzina meri samo izmedju glavnih rampi, tipa BG-Nis, ST-NS, Simanovci-Sid i sl. ili se meri izmedju svih glavnih i bocnih ulaznih i izlaznih rampi bez obzira na duzinu deonice?
- drugo, ja putarinu placam tagom, i to pripejd tagom, ne mogu da se setim da li sam ista od podataka davao prilikom kupovine taga na pumpi. Recimo mi imamo u firmi tagove koje smo prebacili u postpejd jer smo sumnjali da ih radnici koriste i u privatnim vozilima a od jp puteva srbije nismo mogli da dobijemo nikakav podatak o tome jer oni navodno ne vode evidenciju o tome, a kada smo prelazili na postpaid onda smo popunjavali tabelu gde smo serijski broj svakog taga vezivali za registarski broj tablice i kao prilog slali u jp putevi srbije sa kopijama saobracajnih. Sada kada prolazimo na onom semaforu izbaci i broj tablice. S tim sto vlasnici voze na strane tablice ali smo im jedan tag vezali za neki stari auto koji se koristi samo po lokalu i oni sada voze tako. Tako da ni sistem na rampi ne ocitava tablicu sa auta vec iz memorije taga
Drugim recima, mogu li oni po mom pripejd tagu za koji ne ispisuje tablicu kada prolazim kroz rampu da uvijaju mene?
- Trece, koliko prekoracenje treba da bude da bi se ostalo bez dozvole
- Cetvrto, mogu li u krajnjem slucaju, ako i ima u tom pripejdu neki podatak o meni i mom autu da kazem kako sam ga izgubio? Lupam, kako ga je par puta zena uzimala kada joj je trebalo i negde ga izgubila i kako mi taj tag odavno nemamo.
Mozda je negde i bilo ovih odgovora ali ima puno strana, zadnjih nekoliko sam procitao ali nisam isao dalje jer su stariji postovi pa se izvinjavam.
Ja inace ne jurcam AP i ne vozim cesto njima. Sa prethodnim autom koji je bio atmosverski 1.6 benzinac sa ne bas izdasnom 5-om brzinom (bez 6-te) voznja 130 km/h autoputem i nije bila toliko prijatno iskustvo, em buci, em trosi...tako da tesko da si mogao da premasis taj prosek jer si se eto opustio i zaboravio vec bas moras da zuris i svesno ga "cepas".
Sada sa novim autom moze fino da se vozi AP skoro svim brzinama ali sada imam tempomat koji namestim na 130 km/h i ne razmisljam, gde bas treba dodam malo gas da se ne zadrzavam previse u levoj teaci i to je to, ta mala prekoracenja se ispeglaju prilikom usporavanja na naplatnim rampama i to je uglavnom to.
Medjutim, neku noc smo se vracali sa neke svadbe i zbog deteta zurili kuci. Nije bila nikakva bas o glavu situacija ali situacija u kojoj ti vreme sporo prolazi i naprosto nikad da stignes kuci a samo o tome mislis.
E tu sam ja sa jedne bocne rampe usao na ST-NS autoput i prilicno ga stisao.
Prekoracenje prosecne brzine sam sigurno napravio, a brine me samo koliko, jer je deonica bila kratka a ja u pojedinim trenutcima vozio i 180 km/h.
Moja pitanja su:
- da li se prosecna brzina meri samo izmedju glavnih rampi, tipa BG-Nis, ST-NS, Simanovci-Sid i sl. ili se meri izmedju svih glavnih i bocnih ulaznih i izlaznih rampi bez obzira na duzinu deonice?
- drugo, ja putarinu placam tagom, i to pripejd tagom, ne mogu da se setim da li sam ista od podataka davao prilikom kupovine taga na pumpi. Recimo mi imamo u firmi tagove koje smo prebacili u postpejd jer smo sumnjali da ih radnici koriste i u privatnim vozilima a od jp puteva srbije nismo mogli da dobijemo nikakav podatak o tome jer oni navodno ne vode evidenciju o tome, a kada smo prelazili na postpaid onda smo popunjavali tabelu gde smo serijski broj svakog taga vezivali za registarski broj tablice i kao prilog slali u jp putevi srbije sa kopijama saobracajnih. Sada kada prolazimo na onom semaforu izbaci i broj tablice. S tim sto vlasnici voze na strane tablice ali smo im jedan tag vezali za neki stari auto koji se koristi samo po lokalu i oni sada voze tako. Tako da ni sistem na rampi ne ocitava tablicu sa auta vec iz memorije taga
Drugim recima, mogu li oni po mom pripejd tagu za koji ne ispisuje tablicu kada prolazim kroz rampu da uvijaju mene?
- Trece, koliko prekoracenje treba da bude da bi se ostalo bez dozvole
- Cetvrto, mogu li u krajnjem slucaju, ako i ima u tom pripejdu neki podatak o meni i mom autu da kazem kako sam ga izgubio? Lupam, kako ga je par puta zena uzimala kada joj je trebalo i negde ga izgubila i kako mi taj tag odavno nemamo.
Mozda je negde i bilo ovih odgovora ali ima puno strana, zadnjih nekoliko sam procitao ali nisam isao dalje jer su stariji postovi pa se izvinjavam.
Rad je stvorio čoveka, a nerad.......gospodina
- pedja
- član 001
- Postovi: 14188
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 08:52
- Garaža: SX4 1,6/120 TNG
- Lokacija: Beograd
Re: Merenje prosečne brzine na auto-putu
Ako im je šta sporno za Tag/tablice, lako će to rešiti. Na naplatnoj ti svakako očitava i tablice pri prolasku bez obzira na TAG.
Drugo, imaju i video nadzor.
Možeš izbegavati istinu, ali mislim da samo možeš dalje da se uvališ, ako se neko tamo zainati.
Jedino možeš reći da je žena vozila, sko joj dozvola treba manje no tebi.
Ne verujem da mere samo na čeonim, ali ništa nije nemoguće kod nas.
A na kraju:
Teško da ćeš imati prosek da ostaneš bez dozvole, ako ti nešto i stigne.
T-T
Drugo, imaju i video nadzor.
Možeš izbegavati istinu, ali mislim da samo možeš dalje da se uvališ, ako se neko tamo zainati.
Jedino možeš reći da je žena vozila, sko joj dozvola treba manje no tebi.
Ne verujem da mere samo na čeonim, ali ništa nije nemoguće kod nas.
A na kraju:
Teško da ćeš imati prosek da ostaneš bez dozvole, ako ti nešto i stigne.
T-T
- grujicd
- Postovi: 8366
- Pridružio se: 16 Jan 2012, 13:32
- Garaža: Honda Jazz 1.4 2007 & CR-V 2.0 2012
- Lokacija: Beograd
Re: Merenje prosečne brzine na auto-putu
Trebao bi da imaš prosek preko 170 da ode dozvola.
Re: Merenje prosečne brzine na auto-putu
Tag je nebitan u celoj prici, jer ti sistem snima tablicu za potrebu merenja prosecne brzine
Ne znam za koje bocne mere, ali sasvim sigurno znam da mere Simanovci-Ruma jer je drug dobio kaznu skoro. Ceone sigurno mere
Niko ne moze da ti kaze koliki prosek si imao, ali da imas prosek 170 na vecoj distanci tipa BG-Nis treba da vozis konstantno 200 i ispace ti oko 170 zbog usporavanja. Na 160 konstantno s usporavanjima zbog ljudi koji izlecu, preticu itd retko predje prosek 140, 145 nikada na BG-Nis
Ne znam za koje bocne mere, ali sasvim sigurno znam da mere Simanovci-Ruma jer je drug dobio kaznu skoro. Ceone sigurno mere
Niko ne moze da ti kaze koliki prosek si imao, ali da imas prosek 170 na vecoj distanci tipa BG-Nis treba da vozis konstantno 200 i ispace ti oko 170 zbog usporavanja. Na 160 konstantno s usporavanjima zbog ljudi koji izlecu, preticu itd retko predje prosek 140, 145 nikada na BG-Nis
- gavran
- Postovi: 363
- Pridružio se: 09 Sep 2013, 15:44
- Garaža: VW Passat B8 1.6 tdi
- Lokacija: Novi Sad
Re: Merenje prosečne brzine na auto-putu
Ne verujem da je preko 170 km/h prosek jer nisam generalno vozio toliko brzo da bih bas prebacio prosrk toliko, iako jeste bila relativno kratka deonica ali sam samo par trenutaka vozio 180 km/h.
Nego me to i generalno povuklo na razmisljanje kako sistrm funkcionise.
Ne sumnjam ja da oni mogu da nadju ko, sta, kako, ako krenu da traze, nego kontam da to oni ne rade manuelno, nego je sistem automatizovan te da li postoji sansa da ostanes ispod radara zbog manjka podataka ili neke mane sistema. Jer kazem, prateci kako sistem radi u nekim drugim slucajevima vidim da to nije kako mi zamisljamo.
Odnosno, ako ti sistem cita tablicu bez obzira na tag, zasto onda vlasniku nase firme koji tag sa sasvim drugom prijavljenom tablicom koristi na svom autu sa stranim tablicama izlazi na semaforu registracija koja je prijavljena na tagu....racun stize na firmu i tako placamo kao za domace vozilo.
Ranije kada smo hteli da na pripejd tagu izvadimo listing posto smo sumnjali da radnici vade tagove i koriste ih u privatnim vozilima...mogli smo samo da dobijemo podatke gde i kada na kojim rampama je koriscen ali ne i podatke o vozilu u kome je koriscen.
U tom smislu, pitam se da li sam sistem u sebi ima podatke da posalje informacije po automatizmu dovoljne da policija samo posalje kaznnu, inace da, naravno da policija kada bi pokrenula istragu po nekom nalogu da bi lako prikupila sve podatke koji joj trebaju.
Nego me to i generalno povuklo na razmisljanje kako sistrm funkcionise.
Ne sumnjam ja da oni mogu da nadju ko, sta, kako, ako krenu da traze, nego kontam da to oni ne rade manuelno, nego je sistem automatizovan te da li postoji sansa da ostanes ispod radara zbog manjka podataka ili neke mane sistema. Jer kazem, prateci kako sistem radi u nekim drugim slucajevima vidim da to nije kako mi zamisljamo.
Odnosno, ako ti sistem cita tablicu bez obzira na tag, zasto onda vlasniku nase firme koji tag sa sasvim drugom prijavljenom tablicom koristi na svom autu sa stranim tablicama izlazi na semaforu registracija koja je prijavljena na tagu....racun stize na firmu i tako placamo kao za domace vozilo.
Ranije kada smo hteli da na pripejd tagu izvadimo listing posto smo sumnjali da radnici vade tagove i koriste ih u privatnim vozilima...mogli smo samo da dobijemo podatke gde i kada na kojim rampama je koriscen ali ne i podatke o vozilu u kome je koriscen.
U tom smislu, pitam se da li sam sistem u sebi ima podatke da posalje informacije po automatizmu dovoljne da policija samo posalje kaznnu, inace da, naravno da policija kada bi pokrenula istragu po nekom nalogu da bi lako prikupila sve podatke koji joj trebaju.
Rad je stvorio čoveka, a nerad.......gospodina
Re: Merenje prosečne brzine na auto-putu
Sve radi. Kod mene postoji tag i u firmi je stiglo per kazni sa prosecima 140 - 145.
Sent from my VOG-L29 using Tapatalk
Sent from my VOG-L29 using Tapatalk
Re: Merenje prosečne brzine na auto-putu
Ja sam hteo da promenim tablicu u AMSS-u na koju se vodi tag i odvojeno da promenim podatke date pri uzimanju tag-a i procedura je bila tako glupa i komplikovana da sam odustao. I dalje kad prolazim mi prikazuje tablicu koja je bila kad je tag izdat za skroz drugi auto...
- dragvorl
- Site Admin
- Postovi: 23804
- Pridružio se: 06 Jan 2012, 13:03
- Garaža: Fiat Stilo 1.9 MJ
- Lokacija: NS
- Kontakt:
Re: Merenje prosečne brzine na auto-putu
A sto to da menjas?
Mauro Forghieri:"Power comes from speed, torque without speed is nothing"
Life is funny, skies are sunny, Bees make honey, who needs money
Re: Merenje prosečne brzine na auto-putu
Ja sam to lako promenio na NIS pumpi. Samo ugovor moraš da poneseš.
Re: Merenje prosečne brzine na auto-putu
I ja sam lagano promenio na punku puteva na Bubanj PotokuHeinz je napisao:Ja sam to lako promenio na NIS pumpi. Samo ugovor moraš da poneseš.
Sent from my ANE-LX1 using Tapatalk
-
- Postovi: 14
- Pridružio se: 06 Dec 2016, 14:42
Re: Merenje prosečne brzine na auto-putu
Dakle, moguće je jedan tag koristiti na dva auta? Ne pravi problem rampa što je registracija auta drugačija od upisane u tagu?