Imali smo, nismo znali ...
Re: Imali smo, nismo znali ...
Najgore je svađati se sa budalom. Prvo te spusti na svoj nivo, a onda te dotuče iskustvom...
- shandu90
- Postovi: 12306
- Pridružio se: 22 Jan 2016, 23:13
- Garaža: Opel Astra J 1.4 Turbo
- Lokacija: Novi Sad
Re: Imali smo, nismo znali ...
Jel to taj sto je mogao da se spusti skroz do zemlje? Citao sam negde da je navodno neki bg advokat namerno parkirao gde ne treba i da nisu mogli paukom da ga nose.
Sent from my WAS-LX1 using Tapatalk
Sent from my WAS-LX1 using Tapatalk
- Sinisa G.
- Postovi: 2426
- Pridružio se: 11 Feb 2014, 11:25
- Garaža: GTS, EVO500, GSI
- Lokacija: Beograd, Grac
Re: Imali smo, nismo znali ...
Ne, to je mogla biti "ajkula" (DS) ili CX eventualno.
Ovaj je samo grdan i nista vise
Ovaj je samo grdan i nista vise
Re: Imali smo, nismo znali ...
Ami 8 bio daleko češći i lepši.
- bozza1979
- Postovi: 538
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 01:01
- Garaža: Škoda Scala 1.0TSI & Hyundai Getz 1.1
- Lokacija: Beograd
Re: Imali smo, nismo znali ...
Dvojica komšija u mojoj zgradi su imali Ami 8, oba žuta. To je trulilo nenormalno. Svaki dan im primetim novu rupu
Послато са Redmi Note 7 помоћу Тапатока
Послато са Redmi Note 7 помоћу Тапатока
Re: Imali smo, nismo znali ...
Ne, Ami je bio isto što i ova Dijana sa mog avatara, samo sa drugom karoserijom. Motor dvocilindrični bokser od 600 kubika i 32 konja. Automobili sa 4/5 vrata i prilično prostrani (otprilike kao današnji B segment), ali sa najslabijom opremom i motorizacijom. Najmanji koji je imao hidropneumatsko ogibljenje je bio GS (od 1982. ga je zamenio BX).
I ova Dijana sa avatara je za vreme svog veka (kupljena nova 1980, prodata 1990. i ubrzo havarisana) krpljena bezbroj puta. Loši su bili i šasija i karoserija. Ali verujem da je za to najviše kriv jugoslovenski lim (proizvodnja Cimos - Kopar), a da su francuske bile mnogo bolje.
Ђенерал Јанковић
Re: Imali smo, nismo znali ...
Imali smo i mi takvu Dianu, u istoj toj tada neobjašnjivo popularnoj boji. Trulex.
Zanimljiv detalj je da je pumpa za tečnost za pranje šoferke bila mehanička, nogom se aktivirala (ako se ja dobro sećam, bio sam tad još sasma mali...)
Zanimljiv detalj je da je pumpa za tečnost za pranje šoferke bila mehanička, nogom se aktivirala (ako se ja dobro sećam, bio sam tad još sasma mali...)
- Puzo81
- Postovi: 3263
- Pridružio se: 11 Mar 2012, 23:42
- Garaža: Ford S-Max 2.0 Tdci Titanium
- Lokacija: Novi Sad
Re: Imali smo, nismo znali ...
Na mojoj bubi 1200J je prikačena na ventil od rezervnog točka i aktivira se pumpanjem točkića pored istog za uključenje pozicije i oborenih svetala.
- TheWickerMan
- Postovi: 10469
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 12:46
- Garaža: AR Giluietta TCT
- Lokacija: Stuttgart,DE
Re: Imali smo, nismo znali ...
Imala keva Dijanu, kupila novu 1978. iz Slovenije, i odmah za Grčku na more. Niz brdo pred Solunom kaže keva zakucala kazaljka na 140 kao
klinac sam se dosta vozio pa posle je ujak imao i plavu koju sam malo vozio ali sećam se da je jako čudna za vožnju, u odnosu na Keca kojeg sam tad "krao". Ta narandžasta je prodata i do skoro ju je lik vozio.
Još jedan podatak, svetložuti Fića iz '78, kupljen nov, prodat u Rašku 1987. godine, vozio se do 2013. godine.
OnePlus 6T
klinac sam se dosta vozio pa posle je ujak imao i plavu koju sam malo vozio ali sećam se da je jako čudna za vožnju, u odnosu na Keca kojeg sam tad "krao". Ta narandžasta je prodata i do skoro ju je lik vozio.
Još jedan podatak, svetložuti Fića iz '78, kupljen nov, prodat u Rašku 1987. godine, vozio se do 2013. godine.
OnePlus 6T
Re: Imali smo, nismo znali ...
Sve u svemu, kec je bio najozbiljniji auto tog vremena, a to što je bio hečbek je i dan danas aktuelan koncept.
- TheWickerMan
- Postovi: 10469
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 12:46
- Garaža: AR Giluietta TCT
- Lokacija: Stuttgart,DE
Re: Imali smo, nismo znali ...
Još je sa 3 vrata, ne upreda se kad ga digneš na dizalicu. Istekla mu je registracija 22.jula i sad je na čekanju šta će da bude sa njim.
OnePlus 6T
OnePlus 6T
Re: Imali smo, nismo znali ...
Samo da napomenem da ova moja nije žuta, već bež. Za žuti ton cele fotografije "zaslužan" je verovatno ORWO film. On je skoro uvek "vukao" na žuto. Verujem da je razlog što naše foto-radnje nisu znale da ga razvijaju kako treba, jer je proces (hemikalije, temperature) različit u odnosu na "zapadne" filmove, za koje su mašine za razvijanje već imale pre-setovane programe.
Meni je žao što sam bio suviše mali da bih ikada probao da je vozim, ali sigurno jeste čudan osećaj. Od volana koji stoji "kamionski" položeno (totalni kontrast je Renault 4, kod koga je volan skoro vertikalan), do točkova koji se pri okretanju levo-desno naginju i bočno. Pa "kontra" raspored brzina (1. i 3. nazad, 2. i 4. napred) i mali dvocilindrični motor koji se mora terati u visoke obrtaje.TheWickerMan je napisao: ↑30 Avg 2019, 20:53Imala keva Dijanu, kupila novu 1978. iz Slovenije, i odmah za Grčku na more. Niz brdo pred Solunom kaže keva zakucala kazaljka na 140 kao
klinac sam se dosta vozio pa posle je ujak imao i plavu koju sam malo vozio ali sećam se da je jako čudna za vožnju, u odnosu na Keca kojeg sam tad "krao". Ta narandžasta je prodata i do skoro ju je lik vozio.
Još jedan podatak, svetložuti Fića iz '78, kupljen nov, prodat u Rašku 1987. godine, vozio se do 2013. godine.
Da, Kec je mnogo jači, moderniji i u svakom pogledu "bogatiji" auto. Doduše, kaže mi ćale da je Dijana koštala isto, a on je iz nekog razloga ipak kupio nju. Oba auta su se vodila kao domaći, a Slovenci su (kao i za ostalu svoju robu) odredili visoku cenu. Zapravo, ćale je maštao o Citroenu GS, ali on je bio mnogo skuplji.
Ђенерал Јанковић
Re: Imali smo, nismo znali ...
Identična priča, citroen GS, GA.... to su bili snovi.
A boja zaista nije žuta nego neka "bež", sećam se kao da je bilo danas.
A boja zaista nije žuta nego neka "bež", sećam se kao da je bilo danas.
- zdushan
- Postovi: 1637
- Pridružio se: 12 Jan 2013, 13:02
- Garaža: Škoda Superb 2.0 TDI 4x4
- Lokacija: Beograd
Re: Imali smo, nismo znali ...
Imali smo mi GS-a, u periodu od 1980-83. Naravno, bio je bez boje...
S obzirom da je bio karavan (što mi i dan danas nije jasan izbor), bio je monstruozno velik za većinu vozila tog doba. Ovaj sa slike, sa duplim okrugli farovima. Pa hidraulika, podizanje i spuštanje... ko osmo svetsko čudo tada...
Realno, jezivo ružno vozilo koje je gutalo gorivo ko ludo, i posle 3god otislo na dobos
Sent from my SM-A605FN using Tapatalk
S obzirom da je bio karavan (što mi i dan danas nije jasan izbor), bio je monstruozno velik za većinu vozila tog doba. Ovaj sa slike, sa duplim okrugli farovima. Pa hidraulika, podizanje i spuštanje... ko osmo svetsko čudo tada...
Realno, jezivo ružno vozilo koje je gutalo gorivo ko ludo, i posle 3god otislo na dobos
Sent from my SM-A605FN using Tapatalk
- dragvorl
- Site Admin
- Postovi: 23799
- Pridružio se: 06 Jan 2012, 13:03
- Garaža: Fiat Stilo 1.9 MJ
- Lokacija: NS
- Kontakt:
Re: Imali smo, nismo znali ...
To je na svakom autu manje vise tako, samo negde je izrazenije a negde manje. Osa zbog koje se to desava se zove zatur volana.
Mauro Forghieri:"Power comes from speed, torque without speed is nothing"
Life is funny, skies are sunny, Bees make honey, who needs money