Koridor 10 & 11 - Izgradnja
- grujicd
- Postovi: 8365
- Pridružio se: 16 Jan 2012, 13:32
- Garaža: Honda Jazz 1.4 2007 & CR-V 2.0 2012
- Lokacija: Beograd
Re: Koridor 10 & 11 - Izgradnja
Nisu samo putarine, sad je još glavna sezona odmora. Već sledeće nedelje će biti manje gužve, od 1-2. septembra gužva se seli u Bg
Re: Koridor 10 & 11 - Izgradnja
Hmmmftj je napisao: ↑26 Avg 2019, 09:49Neko je ukazao na beobuildu da je ipak najbrze iskljuciti se na ljigu jer od iskljucenja ljig do skretanja za celije ima 20 km a ljig-lajkovac deonica ima 22 km autoput + 7 km do ibarske.
U prevodu ako ocete da stignete brze a idete u udarnim terminima, ignorisite novootvorenu deonicu obrenovac-ljig.
Sasvim moguće. Promaklo mi to da premerim. Tj deonica Ljig-Lajkovac u km na autoputu.
Ja sam merio od kružne raskrnice južno od Stepojevca. Na njoj ako se iz smera Beograda isključi desno ka Brgulama ima oko 17km do uključenja/isključenja Ub. A onda autoputem od te petlje (Ub) do isključenja za Lajkovac ima oko 13km. Suma 30ak km.
Dok od te kružne raskrsnice kod Stepojevca do uljučenja u Lajkovcu Ibarskom ima oko 22km. Pritom se onih 17km kroz sela oko Tamnave vozi sporije nego Ibarskom.
P.S. 7km je magistralnog puta kroz Lajkovac do Ćelija. Od samog isključenja na autoputu pa do tog znaka (7km je znak za OMV pumpu npr) ima jedno 1,5-2km. Što samo povećava kilometražu preko Lajkovca
Re: Koridor 10 & 11 - Izgradnja
Da ne bude sve sasvim crno u subotu popodne mi je trebalo 1:15 od Bežanije do Takova.
Sent from my ANE-LX1 using Tapatalk
Sent from my ANE-LX1 using Tapatalk
- cozmo
- Postovi: 5030
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 08:50
- Garaža: Peugeot 307 1.6 HDI, Citroen Xsara Picasso 2.0 HDI
- Lokacija: Novi Sad
Re: Koridor 10 & 11 - Izgradnja
Ja sam isao novim AP, Milosem Velikim, iz NS do CG. Oko 8 sati efektivne voznje NS - Petrovac na moru (oko 9 sati ali smo imali nekoliko pauza u totalu vise od sat vremena, malo klopa, kafa i to). Mislim da je skratio fino, jer mi je oko 9 sati bez pauza trebalo od Zemuna do iste destinacije, znaci cenim da bi to sad bilo pola sata brze nego iz NS. Do Cacka, osim one uzas deonice kroz Umku i Baric, nismo osetili put. Na Milosu moze se pegla 150kmh i vise, nigde nikog, nista ne radi.
Kada budu sve spojili bice kako treba. Inace prilaz samom autoputu je jeziv posle Barica, bar nocu.
Kada budu sve spojili bice kako treba. Inace prilaz samom autoputu je jeziv posle Barica, bar nocu.
"This is Chief Inspector Clouseau’s residence. This is Chief Inspector Clouseau speaking on the pheun.”
Re: Koridor 10 & 11 - Izgradnja
Ja sam i rekao 160-170 moze da se pegla opusteno i sigurno sa dobrim autom, ja sam morao da overim sa malo vecom brzinom dok jos nema tamo ni presretaca, nit kamera za brzinu nit guzve, nit prosecne brzine ne bih pisao o postignutoj brzini ali i na toj auto je isao odlicno i sigurno jer zaista asfalt je fenomenalan.
- cozmo
- Postovi: 5030
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 08:50
- Garaža: Peugeot 307 1.6 HDI, Citroen Xsara Picasso 2.0 HDI
- Lokacija: Novi Sad
Re: Koridor 10 & 11 - Izgradnja
Ja sam vozio tuda nocu, pa nisam hteo brze od tih brzina. Ali asfalt je odlican. Jedino je sablasno sto nema nikog. Pretekli smo 2 auta i to je sve do Cacka.
Sent from my ANE-LX1 using Tapatalk
Sent from my ANE-LX1 using Tapatalk
"This is Chief Inspector Clouseau’s residence. This is Chief Inspector Clouseau speaking on the pheun.”
Re: Koridor 10 & 11 - Izgradnja
Večeras se vratio iz Užica i za razliku od prošlog vikenda gde sam zaglavio 50 minuta posle naplatne u Obrenovcu sad nije imalo nikog. Doduše krenuo sam u 21:30 iz Užica pa možda je i to razlog. Vozio 130-140 celom trasom i preteklo me samo jedno vozilo. Inače do Ljiga je bila poprilična gužva i više sam vremena proveo u levoj traci nego u desnoj.
Sent from my ANE-LX1 using Tapatalk
Sent from my ANE-LX1 using Tapatalk
Re: Koridor 10 & 11 - Izgradnja
Da normalno, ne bih ni ja toliko vozio da je bila noc, brt 2 auta pretekao ka ČA i to je sve slicno i u povratku, sablasno pa reko da produvam malo masinu stekli su se svi uslovicozmo je napisao:Ja sam vozio tuda nocu, pa nisam hteo brze od tih brzina. Ali asfalt je odlican. Jedino je sablasno sto nema nikog. Pretekli smo 2 auta i to je sve do Cacka.
Sent from my ANE-LX1 using Tapatalk
Re: Koridor 10 & 11 - Izgradnja
Toliko o isplativosti tog autoputa.
- grujicd
- Postovi: 8365
- Pridružio se: 16 Jan 2012, 13:32
- Garaža: Honda Jazz 1.4 2007 & CR-V 2.0 2012
- Lokacija: Beograd
Re: Koridor 10 & 11 - Izgradnja
Što? Do sad prošao dvaput, oba puta mi skratio bar pola sata u odnosu na ibarsku ili rudnik. Uz daleko, daleko rasterećeniju vožnju.
Edit: sad kapiram da misliš na isplativost u smislu prihoda od putarina. Za to ne znam, meni je isplativ
Edit: sad kapiram da misliš na isplativost u smislu prihoda od putarina. Za to ne znam, meni je isplativ
Re: Koridor 10 & 11 - Izgradnja
Pa ni ibarska magistrala uveče nije nikad bila opterećena.
Meni i dalje nije jasno kako iz starog grada najbolje prići, mora preko Umke ili ima drugi prilaz?
Ovako mi treba 15min do APa kad idem preko Topole...?
Meni i dalje nije jasno kako iz starog grada najbolje prići, mora preko Umke ili ima drugi prilaz?
Ovako mi treba 15min do APa kad idem preko Topole...?
Boringly average, but also perfect for school run mums
Re: Koridor 10 & 11 - Izgradnja
Da li postoji info koliko vozila prosecno prolazi dnevno ibarskom, a koliko novim autoputem?
Re: Koridor 10 & 11 - Izgradnja
Google maps sad vodi preko Miloševog velikog, BG-ČA npr.