Tesla automobili
Re: Tesla automobili
Najgore je svađati se sa budalom. Prvo te spusti na svoj nivo, a onda te dotuče iskustvom...
Re: Tesla automobili
Tesla Electric Pickup Truck To Be Called Model B?
https://insideevs.com/news/363685/tesla ... k-model-b/
https://insideevs.com/news/363685/tesla ... k-model-b/
Najgore je svađati se sa budalom. Prvo te spusti na svoj nivo, a onda te dotuče iskustvom...
- passenger
- Postovi: 14231
- Pridružio se: 07 Maj 2016, 10:20
- Garaža: KIA Cee'd sw 1.6 crdi Opel Corsa C GSI
Re: Tesla automobili
''...and into the forest I go to lose my mind and find my soul''
Re: Tesla automobili
Nije prvi slučaj da se zapali el auto
- mitar1982
- Postovi: 329
- Pridružio se: 11 Maj 2019, 14:45
- Garaža: Opel Insignia Sports Tourer SW 2.0 CDTI EDITION 110 hp
- Lokacija: NO
Re: Tesla automobili
Problem kod udesa sa el. automobilima je mogućnost strujnog udara, uz probleme sa curenjem i eksplozijama baterija. Gašenje vodom može da prouzrokuje dodatne kratke spojeve. Kako ima sve više el. vozila na ulicama biće i sve više udesa koji uključuju iste, tako da će vatrogasci pre svega morati da se obuče i za te situacije. Tema koja je vrlo aktuelna. Ja ne verujem da bih se usudio da nekog izvlačim iz smrskanog el. vozila bez adekvatne zaštitne opreme.
“I should be sorry if I only entertained them, I wish to make them better.” – G.F. Handel
Re: Tesla automobili
Najgore je svađati se sa budalom. Prvo te spusti na svoj nivo, a onda te dotuče iskustvom...
Re: Tesla automobili
upala u "loop" zbog šina
Boringly average, but also perfect for school run mums
Re: Tesla automobili
Najgore je svađati se sa budalom. Prvo te spusti na svoj nivo, a onda te dotuče iskustvom...
Re: Tesla automobili
Kakav neoprezan lik, koliko je puta mogao ostetiti auto.
Послато са Redmi Note 4 помоћу Тапатока
Послато са Redmi Note 4 помоћу Тапатока
Re: Tesla automobili
Najgore je svađati se sa budalom. Prvo te spusti na svoj nivo, a onda te dotuče iskustvom...
Re: Tesla automobili
Pošto ima dilema oko brzine punjenja Tesla na superchargeru. Računica je za P85D:
Kalkulator punjenja raznih EV kod kuće zavisno od utičnice je na sledećem linku:
https://evcompare.io/charging-calculator/
Većini nas bi završavao posao i najsporiji punjač za lokal, npr 8h si na poslu, auto je minimum 14-15h na punjaču, što je oko 150-170km. Domet osnovne Tesle S 60 je 375km. Meni, lično, za Pazovu i malo lokala, puna kapa 150km.
Ovo nažalost nije realnost u Srbiji, ali nije ni previše daleko.One of the implications of that is that it takes less time to charge your battery from 0% to 50% two times than it takes to charge it once from 0% to 100%. Given the typical spacing of Superchargers, generally stopping 20–40 min is usually sufficient to get you to the next Supercharger.
Kalkulator punjenja raznih EV kod kuće zavisno od utičnice je na sledećem linku:
https://evcompare.io/charging-calculator/
Većini nas bi završavao posao i najsporiji punjač za lokal, npr 8h si na poslu, auto je minimum 14-15h na punjaču, što je oko 150-170km. Domet osnovne Tesle S 60 je 375km. Meni, lično, za Pazovu i malo lokala, puna kapa 150km.
Re: Tesla automobili
Po kalkulatoru P85D treba 25 sati 40 minuta da se napuni uz upotrebu jačeg kućnog monofaznog priključka.
Trofazno punjenje daje 8 sati 31 min.
To daje kao domet 480km.
Nešto što bi bilo najčešća situacija punjenje 10-80%, uz standardnu kućnu monofaznu utičnicu (kakav je N BGD recimo radjen ) 18/29 sati vremena potrebno.
Pre neki dan gledao na TV test punjenja elektricnog Poršea, punjač je 220 kW snage.
Trofazno punjenje daje 8 sati 31 min.
To daje kao domet 480km.
Nešto što bi bilo najčešća situacija punjenje 10-80%, uz standardnu kućnu monofaznu utičnicu (kakav je N BGD recimo radjen ) 18/29 sati vremena potrebno.
Pre neki dan gledao na TV test punjenja elektricnog Poršea, punjač je 220 kW snage.
Re: Tesla automobili
Skupi za Taycana
Послато са Redmi Note 4 помоћу Тапатока
Послато са Redmi Note 4 помоћу Тапатока