Još da je unutra originalni Ei Niš radio-kasetofon, bio bi full ugođaj. Navodno su bili vrlo kvalitetni.
Automatika ćeš teško naći, a običnog bi mogao da probaš ako hoćeš... dok ih još ima. Ja sam vozio Yuga (55-icu) samo u auto-školi. Išao je sasvim solidno. Za početnika je zbunjujuće što ručica menjača u neutralnom položaju stoji nagnuto ka vozaču, pa tek kada se ubaci u 1. 3. 5. brzinu stoji pravo. Rikverc je (kao i na mnogim drugim automobilima) na mestu 6. brzine. Ali kad ga jednom ubaciš, nema vađenja. Ovaj moj je morao da se udari pesnicom da bi se izbacio iz R u N.
Mada kapiram da kod Yuga kvalitet i ponašanje veoma zavisi od godine proizvodnje (stariji iz SFRJ su bolji nego oni pravljeni pod sankcijama), šta je tačno ugrađeno od delova, kao i bukvalno od primerka do primerka.