Z10 / Fiat Punto Classic (opšta tema)

Opšte diskusije o markama i modelima automobila
Odgovori
Korisnikov avatar
Bax
Postovi: 11044
Pridružio se: 11 Jan 2012, 22:37

Re: Z10 / Fiat Punto Classic (opšta tema)

Post od Bax » 02 Okt 2019, 14:57

Skocice mu statistika, ali ne i prodaja, nece mu niko dati te pare, osim mozda istinskog zaljubljenika u Punta :)
Taj auto to godiste gleda neko ko bi za auto da o 1500e, pa OK malo da se nategne.

Ja sam mog dosta jeftinije dobio 3 godine je mladji, i imao je 31.000 na satu, i to odustali prethodni kupci jel im je bio preskup...
Lepse je voziti slab auto brzo, nego snazan sporo.

Korisnikov avatar
Saša
Postovi: 12985
Pridružio se: 13 Jan 2012, 08:07
Garaža: Renault Kadjar Equilibre 1.3 TCe 140 i Fiat Punto Classic 1.2 8V LPG Dynamic A/C
Lokacija: Novi Sad

Re: Z10 / Fiat Punto Classic (opšta tema)

Post od Saša » 03 Okt 2019, 10:00

Kada vidim da za Mk2a modele iz 2000 i neke traže po 2.000 i više evra - koliko onda mi da tražimo za ove naše 2010. ili 2011. godište, deset godina mlađe? Realno ili nerealno je vrlo diskutabilna stvar. Problem je u masi krševa sa zapada koji se prodaju za male pare, a ne u "visokoj ceni" naših automobila. Najbolje i ne prodavati već voziti što duže. :)

Korisnikov avatar
rage_man
Postovi: 170
Pridružio se: 18 Mar 2016, 00:05

Re: Z10 / Fiat Punto Classic (opšta tema)

Post od rage_man » 03 Okt 2019, 10:40

Ja sam svog Punta prodao pre 6 meseci, 2001.g troje vrata, redovno odrzavan, uradjen veliki servis, dva seta guma, registrovan za 1300e

Sent from my SM-A520F using Tapatalk


Korisnikov avatar
snork
Postovi: 4878
Pridružio se: 13 Jan 2012, 07:50
Lokacija: Beograd

Re: Z10 / Fiat Punto Classic (opšta tema)

Post od snork » 04 Okt 2019, 05:05

Saša je napisao:
03 Okt 2019, 10:00
Kada vidim da za Mk2a modele iz 2000 i neke traže po 2.000 i više evra - koliko onda mi da tražimo za ove naše 2010. ili 2011. godište, deset godina mlađe? Realno ili nerealno je vrlo diskutabilna stvar. Problem je u masi krševa sa zapada koji se prodaju za male pare, a ne u "visokoj ceni" naših automobila. Najbolje i ne prodavati već voziti što duže. :)
Upravo tako, Punto ne "drži" cenu, to smo znali i kad smo ih kupovali.

Kolega kupio VW Polo 2010. godište, 1.2 trocilindraš (realno, očajan motor u odnosu na Puntov). Klima, ABS, isto što ima i moja Z10, ništa više od toga. Prešao pedesetak hiljada. Platio 5500 eur. :glavomuzid:
Ђенерал Јанковић

Korisnikov avatar
Saša
Postovi: 12985
Pridružio se: 13 Jan 2012, 08:07
Garaža: Renault Kadjar Equilibre 1.3 TCe 140 i Fiat Punto Classic 1.2 8V LPG Dynamic A/C
Lokacija: Novi Sad

Re: Z10 / Fiat Punto Classic (opšta tema)

Post od Saša » 04 Okt 2019, 07:34

Usrećiće se sa tim autom. Taj motor ne može da dogura do 200.000 bez generalke. Na drugu stranu, moj Punto je meni zbog fabričkog plina od prvog kilometra i niskih troškova održavanja do sada uštedeo još jednog Punta u trenutnoj vrednosti (i više od toga), pa možemo onda i tako uporediti "računice". :)

TT


Korisnikov avatar
Bax
Postovi: 11044
Pridružio se: 11 Jan 2012, 22:37

Re: Z10 / Fiat Punto Classic (opšta tema)

Post od Bax » 04 Okt 2019, 07:44

Svako ima svoj rezon. Ja sam hteo auti za 2000e, za ucenje viznje, hteo sam Toyotu, ali sve su bile raskantane, cak i sa 100k pravih.
Inace isoa sam sa kolegom od 195cm, koji je uzei mog prvog zoroa, da gledamo Astru j. I po zavraerku testa, vratili smo se u Punta i po ko zna koji put konstatovali kako je super projektovan i komotan za tako mali auto.
Lepse je voziti slab auto brzo, nego snazan sporo.

Korisnikov avatar
snork
Postovi: 4878
Pridružio se: 13 Jan 2012, 07:50
Lokacija: Beograd

Re: Z10 / Fiat Punto Classic (opšta tema)

Post od snork » 06 Okt 2019, 05:01

rage_man je napisao:
27 Sep 2019, 12:31
Ja nikad nisam ni stavljao nista drugo osim NGK i nikad nisam imao problema sa njima

Saša je napisao:
27 Sep 2019, 15:43
I izbegavaj te ultra-mega-giga svećice, sa 16 eletroda i mesečevom prašinom između, nema potrebe, zaista.... :D


p.s. I ja sam poslednju zamenu svećica odradio nažalost na preko 45.000 km i pre toga sam imao trzanja motora pri skretanjima i naglom puštanju gasa... isto takođe i malo duže verglanje pri paljenju... Čim sam ih zamenio i stavio sveže/originalne NGK trzanje je nestalo a i paljenje se vratilo u normalu posle nekog vremena. Verovatno se zbog loših/matorih svećica i neadekvatnog

Da napišem i ja iskustvo sa svećicama, čisto "for the record":

Pošto smatram da je za većinu delova prva ugradnja najkvalitetnija, a kako nisam imao nikakvih problema sa paljenjem ili sagorevanjem, fabričke svećice nisam zamenio na 30000, već tek prošle godine na 65000. U pitanju je bio NGK DCPR7E-N sa nacrtanim Fiat-Alfa-Lancia znakom. Posle skidanja se videlo da zazor jeste povećan, jednako na sve 4, ali bile su čiste i bez znakova "nenormalnog" trošenja. Hteo da stavim isti model, ali u varijanti sa iridijumskom elektrodom. Kupio sam ih na ovom sajtu: https://www.sparkplugs.co.uk/ngk-iridiu ... g-dcpr7eix , jer nisam uspeo da ih nađem u Srbiji. Stigle su iz Engleske za desetak dana poštom. Auto radi potpuno isto kao pre zamene, što znači da sam ispravno procenio da originalne mogu toliko da "izguraju".
Ђенерал Јанковић

Korisnikov avatar
Bax
Postovi: 11044
Pridružio se: 11 Jan 2012, 22:37

Re: Z10 / Fiat Punto Classic (opšta tema)

Post od Bax » 06 Okt 2019, 08:28

Koliko te izaslo to sa postarinom do kraja?
Lepse je voziti slab auto brzo, nego snazan sporo.

Korisnikov avatar
snork
Postovi: 4878
Pridružio se: 13 Jan 2012, 07:50
Lokacija: Beograd

Re: Z10 / Fiat Punto Classic (opšta tema)

Post od snork » 06 Okt 2019, 08:41

Poštarina je bila oko 10 funti, ukupno je izašlo 38.
Ђенерал Јанковић

Korisnikov avatar
Bax
Postovi: 11044
Pridružio se: 11 Jan 2012, 22:37

Re: Z10 / Fiat Punto Classic (opšta tema)

Post od Bax » 06 Okt 2019, 08:46

Obzirom na poznat kvar motornog kompa, ja isto vavorizijem te iridijumske...
Lepse je voziti slab auto brzo, nego snazan sporo.

Korisnikov avatar
snork
Postovi: 4878
Pridružio se: 13 Jan 2012, 07:50
Lokacija: Beograd

Re: Z10 / Fiat Punto Classic (opšta tema)

Post od snork » 06 Okt 2019, 08:56

Ja sam ih kupio najviše iz radoznalosti i da bih menjao na 60 umesto na 30 hiljada km. Šta se dešava sa kompjuterom?
Ђенерал Јанковић

Korisnikov avatar
Bax
Postovi: 11044
Pridružio se: 11 Jan 2012, 22:37

Re: Z10 / Fiat Punto Classic (opšta tema)

Post od Bax » 06 Okt 2019, 09:02

One mogu da idu i 120.000km, pa i do 150.000km... Bitno je da nisu fals.
Inace Punto ima komp koji je sklon crkavanju oko 100.000km. Navodno, stara svecica optereti bombine, onda one optereti komp, i linijski sve pocrkava. Iridijumska svecica nema povecanje zazora tokom radnog veka, te taj scenario nije moguc, teoretski bar.

Generalno taj kvar se resava, za 100nak evra , plus nove bobine i svecice, neki tipovi to preleme, ali sto ne izbegnuti ako je moguce. Inace kad to krene auti neko vreme malo radi dobro, malo na 3 cilindra, pa sve gore

Moj stari zoro je ciknuo tako, a menjane su svecice uvek oko 30 35k, i to uvek fiat ngk.

Pored senzora pozocije volana, to je druga poznata boljka modela,l....
Lepse je voziti slab auto brzo, nego snazan sporo.

Korisnikov avatar
Saša
Postovi: 12985
Pridružio se: 13 Jan 2012, 08:07
Garaža: Renault Kadjar Equilibre 1.3 TCe 140 i Fiat Punto Classic 1.2 8V LPG Dynamic A/C
Lokacija: Novi Sad

Re: Z10 / Fiat Punto Classic (opšta tema)

Post od Saša » 06 Okt 2019, 12:02

Menjajte svećice redovno i nema nikakvih problema. Moj je trenutno na 155.000 i dalje originalni kablovi, originalne bobine. A još se vozi na plin. Sa kompom sve u redu

Korisnikov avatar
Bax
Postovi: 11044
Pridružio se: 11 Jan 2012, 22:37

Re: Z10 / Fiat Punto Classic (opšta tema)

Post od Bax » 06 Okt 2019, 13:32

Menjao je redovno, pa je ciknulo
Lepse je voziti slab auto brzo, nego snazan sporo.

Korisnikov avatar
Saša
Postovi: 12985
Pridružio se: 13 Jan 2012, 08:07
Garaža: Renault Kadjar Equilibre 1.3 TCe 140 i Fiat Punto Classic 1.2 8V LPG Dynamic A/C
Lokacija: Novi Sad

Re: Z10 / Fiat Punto Classic (opšta tema)

Post od Saša » 06 Okt 2019, 14:18

Onda sam ja izgleda neki srećković. Zovite me Laki. :D

TT


Odgovori