2018 Suzuki Jimny
Re: 2018 Suzuki Jimny
Cijenik u Lijepoj Njihovoj
Osnovni model Comfort je 22650 EUR
Model Elegance (dvobojni) je 24825 EUR
Oprema i cijenik u pdf
https://www.suzuki.hr/wp-content/upload ... -Jimny.pdf
Osnovni model Comfort je 22650 EUR
Model Elegance (dvobojni) je 24825 EUR
Oprema i cijenik u pdf
https://www.suzuki.hr/wp-content/upload ... -Jimny.pdf
Re: 2018 Suzuki Jimny
Kaze tetka, da se ceka 12-14 meseci pfff
Meni je to nepremostiva prepreka prilikom kupovine automobila.
Meni je to nepremostiva prepreka prilikom kupovine automobila.
Re: 2018 Suzuki Jimny
Pa gdje ces toliko cekati, da je neki Ferrari pa ajde. Inace Land Cruiser novi se ceka 5-6 mjeseci.
Послато са Redmi Note 4 помоћу Тапатока
Послато са Redmi Note 4 помоћу Тапатока
Re: 2018 Suzuki Jimny
Prosto ne verujem da je tolika potraznja za tim modelom, da nisu u stanju dovoljno da naprave.
Koji je uopste kapacitet fabrike? Skontao sam da se proizvodi samo u Japanu.
A racunam da ce duzina cekanja na nov primerak za 1-2 godine da opadne na 2,3 meseca, kada se malo smiri populacija.
Koji je uopste kapacitet fabrike? Skontao sam da se proizvodi samo u Japanu.
A racunam da ce duzina cekanja na nov primerak za 1-2 godine da opadne na 2,3 meseca, kada se malo smiri populacija.
- starac vujadin
- Postovi: 11396
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 20:58
- Lokacija: Beograd
Re: 2018 Suzuki Jimny
Bilo je jasno od početka da će ovo biti veliki uspeh. Sada se još malo i smanjilo čekanje.
Re: 2018 Suzuki Jimny
Mislim da se ni u Suzukiju nisu nadali ovolikom uspehu Jimny.
Koliko sam mogao da shvatim, fabrika u Japanu proizvodi prvenstveno velike kolicine za domace trziste, gde vozilo upada u ''kei'' klasu vozila (bez blatobrana) za koju su takse bitno nize.
Konacno, postoje indicije da emisija CO2 Jimny-jevog cetvorocilindrasa sa MT (oko 150g/km) i AT (oko 170g/km) kvari Suzukijeve dozvoljene prosecne vrednosti. Drzanje produkcije na niskom nivou moguce je do uvodjenja jos nekog modela sa hibridnim motorom ili nekog sa elektricnim pogonom.
Koliko sam mogao da shvatim, fabrika u Japanu proizvodi prvenstveno velike kolicine za domace trziste, gde vozilo upada u ''kei'' klasu vozila (bez blatobrana) za koju su takse bitno nize.
Konacno, postoje indicije da emisija CO2 Jimny-jevog cetvorocilindrasa sa MT (oko 150g/km) i AT (oko 170g/km) kvari Suzukijeve dozvoljene prosecne vrednosti. Drzanje produkcije na niskom nivou moguce je do uvodjenja jos nekog modela sa hibridnim motorom ili nekog sa elektricnim pogonom.
Re: 2018 Suzuki Jimny
Najgore je svađati se sa budalom. Prvo te spusti na svoj nivo, a onda te dotuče iskustvom...
Re: 2018 Suzuki Jimny
Ukoliko je nekome bitno.
Najgore je svađati se sa budalom. Prvo te spusti na svoj nivo, a onda te dotuče iskustvom...
- dragvorl
- Site Admin
- Postovi: 23808
- Pridružio se: 06 Jan 2012, 13:03
- Garaža: Fiat Stilo 1.9 MJ
- Lokacija: NS
- Kontakt:
Re: 2018 Suzuki Jimny
Mogu misliti na sta to lici.
Mauro Forghieri:"Power comes from speed, torque without speed is nothing"
Life is funny, skies are sunny, Bees make honey, who needs money
- shandu90
- Postovi: 12317
- Pridružio se: 22 Jan 2016, 23:13
- Garaža: Opel Astra J 1.4 Turbo
- Lokacija: Novi Sad
Re: 2018 Suzuki Jimny
Ijujujuju alal mu patka
Sent from my WAS-LX1 using Tapatalk
Sent from my WAS-LX1 using Tapatalk
Re: 2018 Suzuki Jimny
a motor
- shandu90
- Postovi: 12317
- Pridružio se: 22 Jan 2016, 23:13
- Garaža: Opel Astra J 1.4 Turbo
- Lokacija: Novi Sad
Re: 2018 Suzuki Jimny
Japanac je to
Sent from my WAS-LX1 using Tapatalk
Sent from my WAS-LX1 using Tapatalk