2018 Suzuki Jimny
- Risto
- Postovi: 6023
- Pridružio se: 24 Dec 2012, 23:51
- Garaža: BMW 316d Sport Line, OEBB Desiro
- Lokacija: Klagenfurt, AT
Re: 2018 Suzuki Jimny
Baš je dobar...
Re: 2018 Suzuki Jimny
Napravio je X-90...
Najgore je svađati se sa budalom. Prvo te spusti na svoj nivo, a onda te dotuče iskustvom...
- BAJKER
- Postovi: 6087
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 15:34
- Garaža: Suzuki SX4 1.5 MTB Cannondale bike
- Lokacija: Zemun,Beograd,SRBIJA.
Re: 2018 Suzuki Jimny
Ocigledno da je lik imao inspiraciju u starom modelu Suzukija modelu Samuraj.
Ima verzija i za mene
gif image hosting
- Risto
- Postovi: 6023
- Pridružio se: 24 Dec 2012, 23:51
- Garaža: BMW 316d Sport Line, OEBB Desiro
- Lokacija: Klagenfurt, AT
Re: 2018 Suzuki Jimny
Zu,
naručuješ li ga ili?
Gesendet von meinem SM-G950F mit Tapatalk
naručuješ li ga ili?
Gesendet von meinem SM-G950F mit Tapatalk
Re: 2018 Suzuki Jimny
@Risto , vrlo malo sam u Srbiji tako da mi se ne isplati da ga uzimam dok imam ovakav ugovor za posao.
- Risto
- Postovi: 6023
- Pridružio se: 24 Dec 2012, 23:51
- Garaža: BMW 316d Sport Line, OEBB Desiro
- Lokacija: Klagenfurt, AT
Re: 2018 Suzuki Jimny
Realno šteta je da ga kupiš i da stoji na parkingu. Ako (i kada) se situacija promeni, lako ga je naručiti...
Gesendet von meinem SM-G950F mit Tapatalk
Gesendet von meinem SM-G950F mit Tapatalk
- trojanac
- Editor in Chief
- Postovi: 29889
- Pridružio se: 06 Jan 2012, 11:39
- Garaža: KIA Ceed JD 1.4
- Lokacija: Beograd
- Kontakt:
Re: 2018 Suzuki Jimny
Ukinuće ga u Evropi zbog ekoloških standarda. Tako da ko ga baš želi trebalo bi da požuri.
Sent from my HTC Desire 12 using Tapatalk
Sent from my HTC Desire 12 using Tapatalk
Posetite www.garaza.rs !
Re: 2018 Suzuki Jimny
Pa, mislim da se to nece desiti.
Na pitanje zasto Suzuki ne poveca proizvodnju modela Jimny kada je auto vec postao globalni fenomen, i potraznja daleko prevazilazi proizvodnju, jedan od blogova je objavio pricu koja se kasnije prosirila.
Na ime, zna se da cetvorocilindricni atmosferac nije bas eco-friendly (ali daleko od toga da je dizel-lokomotiva), i da sa svojih 160 g/km ne odgovara standardima EU od oko 95 g/km propisanim za 2020 god, pa da fabrika zbog toga drzi prodaju ispod traznje ne bi li uklopila prosek cele produkcije automobila ispod trazenih evropskih limita.
Da li je ovo tacno ili ne, ne znam, ali glasina kruzi.
Navodno, Suzuki ima sansu da ugradi jedan od postojecih turbo ili 1,2 atmosferac iz Swifta, sto nikako ne bi islo uz koncept automobila, ili da razvije novi cetvorocilindricni motor.
Nisam bas uveren da bi ispustili zlatnu koku i prestali sa prodajom u Evropi.
Uglavnom, prica ide na ruku dilerima koji dizu cenu automobila zbog navodne kazne za krsenje eco zahteva EU, koju sada treba da plate kupci.
Britanci su na osnovu ove price vec korigovali cenu Jimny 500 GBP i u fazonu su da bi kupci trebali da budu sretni jer bi automobil trebao da bude oko 6000 skuplji ako se total penalty EU izdeli po proizvedenom vozilu.
Na pitanje zasto Suzuki ne poveca proizvodnju modela Jimny kada je auto vec postao globalni fenomen, i potraznja daleko prevazilazi proizvodnju, jedan od blogova je objavio pricu koja se kasnije prosirila.
Na ime, zna se da cetvorocilindricni atmosferac nije bas eco-friendly (ali daleko od toga da je dizel-lokomotiva), i da sa svojih 160 g/km ne odgovara standardima EU od oko 95 g/km propisanim za 2020 god, pa da fabrika zbog toga drzi prodaju ispod traznje ne bi li uklopila prosek cele produkcije automobila ispod trazenih evropskih limita.
Da li je ovo tacno ili ne, ne znam, ali glasina kruzi.
Navodno, Suzuki ima sansu da ugradi jedan od postojecih turbo ili 1,2 atmosferac iz Swifta, sto nikako ne bi islo uz koncept automobila, ili da razvije novi cetvorocilindricni motor.
Nisam bas uveren da bi ispustili zlatnu koku i prestali sa prodajom u Evropi.
Uglavnom, prica ide na ruku dilerima koji dizu cenu automobila zbog navodne kazne za krsenje eco zahteva EU, koju sada treba da plate kupci.
Britanci su na osnovu ove price vec korigovali cenu Jimny 500 GBP i u fazonu su da bi kupci trebali da budu sretni jer bi automobil trebao da bude oko 6000 skuplji ako se total penalty EU izdeli po proizvedenom vozilu.
Re: 2018 Suzuki Jimny
Imam Suzuki motor, samo ga iz nekog razloga ne nudi.
Suzuki decided not to offer the Jimny with its lower-CO2 Boosterjet 1.0-litre turbo engine or the expensive mild-hybrid SHVS (Smart Hybrid Vehicle by Suzuki) system that cuts CO2 for the Baleno supermini to 94g/km.
https://www.autocar.co.uk/car-news/new- ... ow-year-uk
Suzuki decided not to offer the Jimny with its lower-CO2 Boosterjet 1.0-litre turbo engine or the expensive mild-hybrid SHVS (Smart Hybrid Vehicle by Suzuki) system that cuts CO2 for the Baleno supermini to 94g/km.
https://www.autocar.co.uk/car-news/new- ... ow-year-uk
Najgore je svađati se sa budalom. Prvo te spusti na svoj nivo, a onda te dotuče iskustvom...
Re: 2018 Suzuki Jimny
To sam i napisao, jedan od postojecih turbo motora (a rade ih u varijanti 1.0 i 1.4), ili 1.2 atmo
- trojanac
- Editor in Chief
- Postovi: 29889
- Pridružio se: 06 Jan 2012, 11:39
- Garaža: KIA Ceed JD 1.4
- Lokacija: Beograd
- Kontakt:
Re: 2018 Suzuki Jimny
Ajd videćemo, ja tako čuh Iz pouzdanih izvora. Vitara 1.0 se isto gasi, ubacuju 1.2.
Sent from my HTC Desire 12 using Tapatalk
Sent from my HTC Desire 12 using Tapatalk
Posetite www.garaza.rs !
Re: 2018 Suzuki Jimny
Britanski ogranak Suzukija kaže da je razlog njihove nesposobnosti da zadovolje snažnu potražnju trenutno fabričko usko grlo u Japanu. Potražnja za novim Jimnyjem takođe je prilično velika na njegovom domaćem tržištu, delom zahvaljujući činjenici da podleže pravilima Kei Car-a s niskim porezima kada nije opremljen svojim nastavcima lukova na točkovima. Ali to nije jedini razlog.
Očekuje se da Suzuki takođe ograničava prodaju Jimnyja u Evropi jer ne želi povećavati prosečne visine CO2. To je zato što je novi Jimny u ovom slučaju loš igrač, emitujući 178 g / km CO2 po najnovijem WLTP standardu emisije.
To znači da ako proda previše Jimnyja umesto štedljivijih Ignis ili Swift modela, prosečne visine CO2 će se povećavati, što će, opet, dovesti do novčanih kazni od Evropske unije ako premaši postavljeni cilj.
Očekuje se da Suzuki takođe ograničava prodaju Jimnyja u Evropi jer ne želi povećavati prosečne visine CO2. To je zato što je novi Jimny u ovom slučaju loš igrač, emitujući 178 g / km CO2 po najnovijem WLTP standardu emisije.
To znači da ako proda previše Jimnyja umesto štedljivijih Ignis ili Swift modela, prosečne visine CO2 će se povećavati, što će, opet, dovesti do novčanih kazni od Evropske unije ako premaši postavljeni cilj.
-
- Banned
- Postovi: 2781
- Pridružio se: 01 Okt 2012, 12:38
- Garaža: Suzuki S-Cross 4x4 1.6TD Sergio Celano
- Lokacija: Vracar/Limnos
Re: 2018 Suzuki Jimny
sta bi, jel se prodao onaj komad u sumaru?
gde je beta motors sa novim jimnyjem?
gde je beta motors sa novim jimnyjem?