Stariji automobili...
- Puzo81
- Postovi: 3263
- Pridružio se: 11 Mar 2012, 23:42
- Garaža: Ford S-Max 2.0 Tdci Titanium
- Lokacija: Novi Sad
Re: Stariji automobili...
1.6 VTS 118ks imao nekih mesec dana, luuud auto. Leži perfektno, krivine guta, tvrđi je jer je -20 fabrički. Vrlo lepo vrti i ubrzava i dosegne 205 lagano. Ibarskom i jača auta nisu mogla da mi pariraju, pravi mali nabijeni karting.
Farbički izgled je kao lutka, ništa se ne dira.
E jedino me bolelo desno koleno i nogajer je nekako pozicija za volanom takva ds udaraš nogom u centralnu konzolu. Bar je meni bio problem posle 100-150km vožnje.
Voiture tres sportive i voiture tres rapide
Farbički izgled je kao lutka, ništa se ne dira.
E jedino me bolelo desno koleno i nogajer je nekako pozicija za volanom takva ds udaraš nogom u centralnu konzolu. Bar je meni bio problem posle 100-150km vožnje.
Voiture tres sportive i voiture tres rapide
- shandu90
- Postovi: 12305
- Pridružio se: 22 Jan 2016, 23:13
- Garaža: Opel Astra J 1.4 Turbo
- Lokacija: Novi Sad
Re: Stariji automobili...
Jao saxo vts Sta smo mi s njim radili. Kako je lezao, krivine smo lomili samo tako. Taj drugarov nije imao abs pa smo ucili da kocimo old school
Sent from my WAS-LX1 using Tapatalk
Sent from my WAS-LX1 using Tapatalk
- dragvorl
- Site Admin
- Postovi: 23799
- Pridružio se: 06 Jan 2012, 13:03
- Garaža: Fiat Stilo 1.9 MJ
- Lokacija: NS
- Kontakt:
Re: Stariji automobili...
Mauro Forghieri:"Power comes from speed, torque without speed is nothing"
Life is funny, skies are sunny, Bees make honey, who needs money
Re: Stariji automobili...
Puzo81 je napisao: ↑08 Okt 2019, 22:531.6 VTS 118ks imao nekih mesec dana, luuud auto. Leži perfektno, krivine guta, tvrđi je jer je -20 fabrički. Vrlo lepo vrti i ubrzava i dosegne 205 lagano. Ibarskom i jača auta nisu mogla da mi pariraju, pravi mali nabijeni karting.
Farbički izgled je kao lutka, ništa se ne dira.
E jedino me bolelo desno koleno i nogajer je nekako pozicija za volanom takva ds udaraš nogom u centralnu konzolu. Bar je meni bio problem posle 100-150km vožnje.
Voiture tres sportive i voiture tres rapide
Uh to je 16v, to se trenutno u BiH ne moze naci. Tj ima samo jedan, ali poskup a treba poluosovina da mu se mjenja.
- Puzo81
- Postovi: 3263
- Pridružio se: 11 Mar 2012, 23:42
- Garaža: Ford S-Max 2.0 Tdci Titanium
- Lokacija: Novi Sad
Re: Stariji automobili...
8V je mislim 90 i nešto konja i vodi se kao VTR.
Ima i 1.4 VTS 75ks ali to je slina.
Rado bih ga opet posedovao u onoj plavoj metalik fabričkoj boji sa 15cama ali udubljenim kao kod bmw-a. Oduvek sam voleo te male kartinge
Ima i 1.4 VTS 75ks ali to je slina.
Rado bih ga opet posedovao u onoj plavoj metalik fabričkoj boji sa 15cama ali udubljenim kao kod bmw-a. Oduvek sam voleo te male kartinge
Re: Stariji automobili...
Pogledao sam par oglasa u Srbiji, ima da se bira
https://www.polovniautomobili.com/auto- ... n-saxo-vts
https://www.polovniautomobili.com/auto- ... 16-16v-vts
https://www.polovniautomobili.com/auto- ... n-saxo-vts
https://www.polovniautomobili.com/auto- ... xo-vts-16v
cak i ovo ima
https://www.polovniautomobili.com/auto- ... 16v-rallye
https://www.polovniautomobili.com/auto- ... n-saxo-vts
https://www.polovniautomobili.com/auto- ... 16-16v-vts
https://www.polovniautomobili.com/auto- ... n-saxo-vts
https://www.polovniautomobili.com/auto- ... xo-vts-16v
cak i ovo ima
https://www.polovniautomobili.com/auto- ... 16v-rallye
- Kuzmanovic
- Postovi: 15136
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 01:31
- Garaža: Alfa Romeo MiTo 1.4 TB MultiAir
- Lokacija: Beograd
Re: Stariji automobili...
Pratim ih redovno na oglasima, VTS i 106R, u velikoj vecini slucajeva su ili lesevi ili ćunirani. Zanimljivo je i to da skoro svima pise drugi broj konjskih snaga.
Pre par godina je bio na oglasima plavi 106R sa zutim maglenkama, imao je jaku cenu ali bio je bas dobar. Ovaj teget gore ne deluje lose, ja bih pre uzeo stock VTS/106R nego ove "sredjene" sa sarenim ventilatorima hladnjaka i koje kakvim felnama.
P.S. Bio je parkiran mnogo lep crni VTS sa Ronal Turbo felnama na Kosmaju, pre neki vikend, kada je bio reli. Takvi primerci ne izlaze na oglase.
Sent from my WAS-LX1 using Tapatalk
Pre par godina je bio na oglasima plavi 106R sa zutim maglenkama, imao je jaku cenu ali bio je bas dobar. Ovaj teget gore ne deluje lose, ja bih pre uzeo stock VTS/106R nego ove "sredjene" sa sarenim ventilatorima hladnjaka i koje kakvim felnama.
P.S. Bio je parkiran mnogo lep crni VTS sa Ronal Turbo felnama na Kosmaju, pre neki vikend, kada je bio reli. Takvi primerci ne izlaze na oglase.
Sent from my WAS-LX1 using Tapatalk
Re: Stariji automobili...
106 reli najvise gotivim u prvoj seriji 1.3 100 konja, ovaj sa oglasa nije rallye ili nije lepo napisao konjazu, jer reli u ph2 verziji je isao samo sa 1.6 8v motorom od 100 konja, dok je 16v 120 konja nosio oznaku gti i s16 u UK......Saxo VTS postoji samo u verziji sa 16v i 120 tj 118 konja, VTR nosi 8v motor od 100 odnosno 90 konja u prvoj seriji ali postoji i varijanta sa 1.4 motorom i 75 konja koji uopste ne ide tako lose, nije bas slina ali nije za poredjenje sa VTS-om...u oglasima se u 90% slucajeva mesaju oznake i konjaza i 90% njih je nesto ćunirano retko se srece neki u izvornom stanju a ja bih najradije takvog izabrao, ali bih uvek pre kupio 106icu nego saxo.
Re: Stariji automobili...
Najgore je svađati se sa budalom. Prvo te spusti na svoj nivo, a onda te dotuče iskustvom...
Re: Stariji automobili...
Najgore je svađati se sa budalom. Prvo te spusti na svoj nivo, a onda te dotuče iskustvom...
Re: Stariji automobili...
Jel ovo tacno? Do pojave Lade on bjese najbolje vozilo koje je gradjanin mogao da kupi?What’s so special about it?
The 353 was an immediate success throughout the Eastern Bloc, because of several reasons. First, it totally outperformed most of the equivalent vehicles from Soviet Russia in almost every aspect – acceleration, top speed, fuel efficiency, handling, braking, etc. Second, it was very easy to be maintained, because it had relatively simple engine design with only seven major moving parts. Third, it offered room for four passengers and their baggage. That’s why there’s a popular saying that owners were driving a car, but maintaining a motorcycle.
Re: Stariji automobili...
Najgore je svađati se sa budalom. Prvo te spusti na svoj nivo, a onda te dotuče iskustvom...
- schonenk
- Postovi: 1868
- Pridružio se: 17 Jan 2014, 15:56
- Garaža: honda civic ep3, honda civic ek3
- Lokacija: beograd
Re: Stariji automobili...
Ja sam ga vozio 4 godine, nekih 80 hilj km. Vts sa tih 118ks. Uvezen iz Italije, kupljen na placu. Sto bi rekli rizicna rabota.
Elem, za tih 80 k km radjena je reparacija zadnje torzije, sto je neizbezno za svaki primerak (koliko znam i sve 206-ice). Udje voda, propadnu ti iglicasti lezajevi karakteristicni za njih, tockovi odu u minus pozadi. Sem torzije crkavaju bobine i moraju sve da se menjaju u kompletu. Hoce da crkne pokoji relej, ventilator kabine i tako te sinice. Katalizator zna da zacepi, ja sam tada izabrao opciju zamenskog.
Auto je od starta do prodaje trosio 200 do 300 gr ulja na 1000km, ni vise ni manje, ali zato je jadnicak non stop teran u crveno
Obisao je pola Evrope, od Drezdena na severu do Lefkade na jugu, nikada na putu ostavio nije.
Edit
E da, znam da je dosta vlasnika mucilo muku sa altenatorom, ali eto mene je sve to obislo. Cak mi se cini da me je kupac zvao posle mesec dana i pitao da li sam radio alternator i da li imam garanciju. Eto, njemu se zalomilo.
Re: Stariji automobili...
Najgore je svađati se sa budalom. Prvo te spusti na svoj nivo, a onda te dotuče iskustvom...