Drugo su kamioni u koje staje po 40-50l ulja u motor i koji kruziraju na 1000-1500rpm sa svojim motorima od 10-12l.
Imaju mnogo manje hladnih startova od automobila za pocetak, mislim da je velika razlika.
Drugo su kamioni u koje staje po 40-50l ulja u motor i koji kruziraju na 1000-1500rpm sa svojim motorima od 10-12l.
A ti Man tegljaci pretpostavljam ne voze spediciju nego lokal stani kreni i po njivama.dunx81 je napisao: ↑26 Okt 2019, 22:00Ovi novi Man tegljači u firmi isto sami izbacuju obaveštenje kad je vreme za zamenu ulja i na većini je prva zamena signalizirana na 80-90.000 km uz par prethodnih dolivanja.
Takođe dosta novih Ford Tranzita je prebacilo 20k a još uvek nisu davali obaveštenje. Mi smo počeli samoinicijativno da ih šaljemo na servis ne čekavši 20.000 a ubrzo je stigao i opoziv za sve radi ažuriranja softvera koji to kontroliše.
t
Znaš svedragvorl je napisao:A ti Man tegljaci pretpostavljam ne voze spediciju nego lokal stani kreni i po njivama.dunx81 je napisao: ↑26 Okt 2019, 22:00Ovi novi Man tegljači u firmi isto sami izbacuju obaveštenje kad je vreme za zamenu ulja i na većini je prva zamena signalizirana na 80-90.000 km uz par prethodnih dolivanja.
Takođe dosta novih Ford Tranzita je prebacilo 20k a još uvek nisu davali obaveštenje. Mi smo počeli samoinicijativno da ih šaljemo na servis ne čekavši 20.000 a ubrzo je stigao i opoziv za sve radi ažuriranja softvera koji to kontroliše.
t