Chip-tuning
Re: Chip-tuning
Do Alfe je
- TheWickerMan
- Postovi: 10471
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 12:46
- Garaža: AR Giluietta TCT
- Lokacija: Stuttgart,DE
Re: Chip-tuning
Do čega bi drugo bilo.
Sent from my RNE-L21 using Tapatalk
Sent from my RNE-L21 using Tapatalk
- Ivan
- Postovi: 9884
- Pridružio se: 03 Jan 2013, 09:22
- Garaža: bmw 3 f31, bmw 5 f10,
- Lokacija: Novi Sad
Re: Chip-tuning
Moja alfa je bila dignuta na 207ks i gazena muski, pa nije crkao m32 menjac, jer nije bila nabila ni 200kkm jos, pa nisam imao ni nikakvih drugih problema.
Pre ce biti da i m32 menjac crkava na 300-400k kao i f40, samo sto je f40 redji i noviji uglavnom, pa je manje ljudi imalo prilike da kuka na njega.
Pre ce biti da i m32 menjac crkava na 300-400k kao i f40, samo sto je f40 redji i noviji uglavnom, pa je manje ljudi imalo prilike da kuka na njega.
Re: Chip-tuning
Ne, crkavao je i ljudima na mlađim kolima sa malom km, a na većini kola nije crkao (srećom) nikad. Nepredvidiv kvar, nama je crkao i na službenoj Astri, ali nije zamenjen na vreme, pa se menjač raspao. Ekipa koja je vozila auto u rotaciji je ignorisala neprijatan zvuk iz menjača dok ih auto nije ostavio.
Dobar članak o M32:
https://stillrunningstrong.com/car-main ... -bearings/
U servisu gde je meni rađen M32 menjač, rađeni su i F40 menjači, više komada, tako da nije ni taj neuništiv.
Dobar članak o M32:
https://stillrunningstrong.com/car-main ... -bearings/
U servisu gde je meni rađen M32 menjač, rađeni su i F40 menjači, više komada, tako da nije ni taj neuništiv.
- passenger
- Postovi: 14231
- Pridružio se: 07 Maj 2016, 10:20
- Garaža: KIA Cee'd sw 1.6 crdi Opel Corsa C GSI
Re: Chip-tuning
Uzmeš Passat i ne smaraš se sa menjačima pozz
''...and into the forest I go to lose my mind and find my soul''
Re: Chip-tuning
E onda se zamaraš sa 8v, 16v, jednom bregastom, dvije bregaste, siemens, bosch, BKD, BMM, BMP, BMN itd
- passenger
- Postovi: 14231
- Pridružio se: 07 Maj 2016, 10:20
- Garaža: KIA Cee'd sw 1.6 crdi Opel Corsa C GSI
Re: Chip-tuning
1.8T 20V manuelni menjač. Kraj ere, to je to, nema daljih oznaka i gluposti. B5.5 pasat, ne ona plastična gomna B6 ili ne daj Bože B7. Razmisli malo.
''...and into the forest I go to lose my mind and find my soul''
- Heineken
- Postovi: 6242
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 01:34
- Garaža: Alfa Romeo Giulietta 2.0 JTDm-2 150
- Lokacija: Šid, Srbija
Re: Chip-tuning
@nidza
Ti si radio komplet remont? Koja je cena?
Ti si radio komplet remont? Koja je cena?
- Martin
- Postovi: 2867
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 17:38
- Garaža: 2021 Dacia Logan Comfort Eco-G
- Lokacija: Sremska Mitrovica
Re: Chip-tuning
Youtube pun klipova sa pokvarenim M32 - ali u Corsama, Astrama (najviše J i K), Vectrama, Sabovima.....jako malo Alfi i Fijata.
Nidžo, odličan članak.
Nidžo, odličan članak.
Re: Chip-tuning
Evo da se jos jednom zapljunem u ovoj temi.
Naime odradio sam svoj auto u Safe Chip Tunning-u u NS-u. Pratim njihov rad vec duze vreme i moram priznati da mi (zbog svog stava oko nacina rada i obrazlaganja svih postupaka pri odbijanju ljudi da im rade auto zbog raznih defekata na autima), ulivaju poverenje. Kod njih se praktikuje inicijalni test, gde se auto stavi na dijagnostiku, vozi na valjcima tj odradi koji "run" i ocitaju parametri auta. Ako parametri auta zadovoljavaju i ako su kriva snage/obrtnog u okvirima tolerancije, auto moze da se radi dok u suprotnom . To mi je kul. Zakazao termin, stigao tamo u dogovoreno vreme, pitaju da mi pozovu taksi (posto je servis malo van centra NS-a, a da stojis u mestu i cupkas je bezve), ja im kazem cekajte prvo da vidim da li ce proci test pa tek onda da idemo dalje . Auto je naravno prosao test ali ipak zbog dpf-a nema skoro 10ks (Zato se razmisljam da vadim dpf, a iz price majstora zakljucujem da necemo imati problema na tehnickim pregledima zbog dpf-a jer ako je auto ispravan i bez dpf-a se prolazi tehnicki). Ceo posao je zavrsen za nekih dva sata i evo rezultata:
Kada sam se vracao iz ns-a, nisam ga toliko ni forsirao da bih osetio razliku, a i zbog prirode CR-a auto vuce "skoro" linearno, u odnosu na stari dobri PD , pa ne moze se osetiti tolika razlika kao kada sam cipovao fabiju. Ono sto sam primetio je da pri istim uslovima voznje potrosnja je bila manja za nekih 0,2~0,3l na 120~130km/h, po bordu ali to moze biti i greska pa ne bih da dajem jos uvek konacan podatak. Danas sam isao malo po gradu i po auto putu, presao sam oko 30km. Primetio da se auto osetno bolje vozi tj. bolje povlaci, lakse ide u obrtaje i ipak kao se sve sleglo malo posle jucerasnje "operacije", te da je prodisao sa ovim brojem konja.
Naime odradio sam svoj auto u Safe Chip Tunning-u u NS-u. Pratim njihov rad vec duze vreme i moram priznati da mi (zbog svog stava oko nacina rada i obrazlaganja svih postupaka pri odbijanju ljudi da im rade auto zbog raznih defekata na autima), ulivaju poverenje. Kod njih se praktikuje inicijalni test, gde se auto stavi na dijagnostiku, vozi na valjcima tj odradi koji "run" i ocitaju parametri auta. Ako parametri auta zadovoljavaju i ako su kriva snage/obrtnog u okvirima tolerancije, auto moze da se radi dok u suprotnom . To mi je kul. Zakazao termin, stigao tamo u dogovoreno vreme, pitaju da mi pozovu taksi (posto je servis malo van centra NS-a, a da stojis u mestu i cupkas je bezve), ja im kazem cekajte prvo da vidim da li ce proci test pa tek onda da idemo dalje . Auto je naravno prosao test ali ipak zbog dpf-a nema skoro 10ks (Zato se razmisljam da vadim dpf, a iz price majstora zakljucujem da necemo imati problema na tehnickim pregledima zbog dpf-a jer ako je auto ispravan i bez dpf-a se prolazi tehnicki). Ceo posao je zavrsen za nekih dva sata i evo rezultata:
Kada sam se vracao iz ns-a, nisam ga toliko ni forsirao da bih osetio razliku, a i zbog prirode CR-a auto vuce "skoro" linearno, u odnosu na stari dobri PD , pa ne moze se osetiti tolika razlika kao kada sam cipovao fabiju. Ono sto sam primetio je da pri istim uslovima voznje potrosnja je bila manja za nekih 0,2~0,3l na 120~130km/h, po bordu ali to moze biti i greska pa ne bih da dajem jos uvek konacan podatak. Danas sam isao malo po gradu i po auto putu, presao sam oko 30km. Primetio da se auto osetno bolje vozi tj. bolje povlaci, lakse ide u obrtaje i ipak kao se sve sleglo malo posle jucerasnje "operacije", te da je prodisao sa ovim brojem konja.
- Ivan
- Postovi: 9884
- Pridružio se: 03 Jan 2013, 09:22
- Garaža: bmw 3 f31, bmw 5 f10,
- Lokacija: Novi Sad
Re: Chip-tuning
Koji auto i jel ostao dpf, motor je koliko shvatam noviji 2.0 tdi cim se naglasava cr.
Mislim da je dpf u losem stanju dizao bi temperaturu izduva pre, a pogotovo posle chipa, tako da ako sljaka sa chipom ne vidim sta dobijas sa uklanjanjem istog.
Mislim da je dpf u losem stanju dizao bi temperaturu izduva pre, a pogotovo posle chipa, tako da ako sljaka sa chipom ne vidim sta dobijas sa uklanjanjem istog.
Re: Chip-tuning
A4 2.0tdi 143ks. Covek mi rece da zbog toga ECU blago smanjuje snagu auta, kako se povecava temperatura dpf-a, ali mi je rekao da je namestio control check, u slucaju, da u buducnosti ako se zapusi do te mere da se mnogo zagreva pri punom gasu, ecu da obori snagu znacajnije kako bi se dpf ohladio. Ali kaze da cu to osetiti u voznji i da znam da je dpf za vadjenje, a do tada ako ne vozim stalno zustro i pun gas, onda necu imati problema.
- Ivan
- Postovi: 9884
- Pridružio se: 03 Jan 2013, 09:22
- Garaža: bmw 3 f31, bmw 5 f10,
- Lokacija: Novi Sad
Re: Chip-tuning
Mislim da je cesto gasiranje dobro za dpf jer se podigne temperatura i sagori prljavstinu, znam za primere gde su ljudi gazili auto preko 300.000km bez ikakvih problema sa dpf, doduse uglavnom bez chipa, a sa druge strane znam za primere gde je dpf zezao ove sto kilave u voznji.
Re: Chip-tuning
Da da tip je car i hebe kevu kako radi TDI vrhunski.sebekkg je napisao:Evo da se jos jednom zapljunem u ovoj temi.
Naime odradio sam svoj auto u Safe Chip Tunning-u u NS-u. Pratim njihov rad vec duze vreme i moram priznati da mi (zbog svog stava oko nacina rada i obrazlaganja svih postupaka pri odbijanju ljudi da im rade auto zbog raznih defekata na autima), ulivaju poverenje. Kod njih se praktikuje inicijalni test, gde se auto stavi na dijagnostiku, vozi na valjcima tj odradi koji "run" i ocitaju parametri auta. Ako parametri auta zadovoljavaju i ako su kriva snage/obrtnog u okvirima tolerancije, auto moze da se radi dok u suprotnom . To mi je kul. Zakazao termin, stigao tamo u dogovoreno vreme, pitaju da mi pozovu taksi (posto je servis malo van centra NS-a, a da stojis u mestu i cupkas je bezve), ja im kazem cekajte prvo da vidim da li ce proci test pa tek onda da idemo dalje . Auto je naravno prosao test ali ipak zbog dpf-a nema skoro 10ks (Zato se razmisljam da vadim dpf, a iz price majstora zakljucujem da necemo imati problema na tehnickim pregledima zbog dpf-a jer ako je auto ispravan i bez dpf-a se prolazi tehnicki). Ceo posao je zavrsen za nekih dva sata i evo rezultata:
Kada sam se vracao iz ns-a, nisam ga toliko ni forsirao da bih osetio razliku, a i zbog prirode CR-a auto vuce "skoro" linearno, u odnosu na stari dobri PD , pa ne moze se osetiti tolika razlika kao kada sam cipovao fabiju. Ono sto sam primetio je da pri istim uslovima voznje potrosnja je bila manja za nekih 0,2~0,3l na 120~130km/h, po bordu ali to moze biti i greska pa ne bih da dajem jos uvek konacan podatak. Danas sam isao malo po gradu i po auto putu, presao sam oko 30km. Primetio da se auto osetno bolje vozi tj. bolje povlaci, lakse ide u obrtaje i ipak kao se sve sleglo malo posle jucerasnje "operacije", te da je prodisao sa ovim brojem konja.
Ja sam kod njega pre 2 godine odradio cip i nisam zazalio. Istina je sve sto si rekao kao i to da nece da uzima kes po svaku cenu vec prvo na valjke pa ako je sve u granicama uzima da radi.
Evo vec dve godine bez problema, samo sto je manja potrosnja a bolje ide.