Kupovina automatika do 8000€
Re: Kupovina automatika do 8000€
Samo nešto sa malo km kupljeno ovde. Ako to postoji na oglasima.
- dragvorl
- Site Admin
- Postovi: 23804
- Pridružio se: 06 Jan 2012, 13:03
- Garaža: Fiat Stilo 1.9 MJ
- Lokacija: NS
- Kontakt:
Re: Kupovina automatika do 8000€
Drugar skoro uzeo G7 1.4tsi DSG sa oko 60kkm kupljen ovde.
Mauro Forghieri:"Power comes from speed, torque without speed is nothing"
Life is funny, skies are sunny, Bees make honey, who needs money
Re: Kupovina automatika do 8000€
Automatik u novijem autu a da mirnso spavas, Mercedes.
Alternativno Aisin a poslednje ako bas nista drugo ne odgovara nssto od ZFa.
Fordov Power shift kao i VAGov DSG su lutrija, bolje zaobici.
A pre svega toga za automatik je veoma bitno redovno odrzavanje u smislu pravovremene i dokumentovane zamene ulja da je radjeno.
Prica o ulju for life je dokazano pogresna, i od nje se odustalo ali je puno vozila puno godina vozeno bez adekvatnog odrzavanju usled te velike zablude koju su sirili proizvodjaci vozila.
Alternativno Aisin a poslednje ako bas nista drugo ne odgovara nssto od ZFa.
Fordov Power shift kao i VAGov DSG su lutrija, bolje zaobici.
A pre svega toga za automatik je veoma bitno redovno odrzavanje u smislu pravovremene i dokumentovane zamene ulja da je radjeno.
Prica o ulju for life je dokazano pogresna, i od nje se odustalo ali je puno vozila puno godina vozeno bez adekvatnog odrzavanju usled te velike zablude koju su sirili proizvodjaci vozila.
Re: Kupovina automatika do 8000€
Jel za sve varijante VAG DSG menjaca mislite da su lutrija ili za neku konkretnu varijantu?
- Vladapetr
- Postovi: 9821
- Pridružio se: 26 Jan 2013, 10:50
- Garaža: Skoda Kodiaq 2.0 TDI L&K / Jeep Compass 1.3 DDCT
- Lokacija: Beograd
Re: Kupovina automatika do 8000€
Pogledaj koliko se DSG automatika vozi na ulicama, pa će ti biti jasno kolika su lutrija.
Pitaj nekog dobrog majstora za automatike, ili veruj meni jer sam ih pre kupovine DSG-a konsultovao nekoliko: spadaju u pouzdanije menjače i nemaju egzotične delove, pa nema šta da te ojadi sa cenom. Naravno, ako kupiš izraubovanu ragu svakako možeš očekivati investicije i popravke.
Auto koji te zainteresuje nek pregleda dobar majstor, automatski menjač ne umire iznebuha nego pre izdisaja ima simptome koje će stručnjak prepoznati. Moj Golf je 2006. i ima ko zna koliko km, al ga je pre kupovine pregledao dobar majstor i evo godinu i kusur nemam problema sa DSG-om.
Pitaj nekog dobrog majstora za automatike, ili veruj meni jer sam ih pre kupovine DSG-a konsultovao nekoliko: spadaju u pouzdanije menjače i nemaju egzotične delove, pa nema šta da te ojadi sa cenom. Naravno, ako kupiš izraubovanu ragu svakako možeš očekivati investicije i popravke.
Auto koji te zainteresuje nek pregleda dobar majstor, automatski menjač ne umire iznebuha nego pre izdisaja ima simptome koje će stručnjak prepoznati. Moj Golf je 2006. i ima ko zna koliko km, al ga je pre kupovine pregledao dobar majstor i evo godinu i kusur nemam problema sa DSG-om.
There are 10 kinds of people in the world:
those who understand binary and others who don't.
those who understand binary and others who don't.
Re: Kupovina automatika do 8000€
kod dsg-a oce da crkne mehatronika al to se najcesce desava u garantnom roku. Pored toga, potrosni deo je plivajuci zamajac i kvacilo(clutchpack) a kolko to u praksi traje ne znam.
-
- Postovi: 20
- Pridružio se: 02 Maj 2019, 19:25
Re: Kupovina automatika do 8000€
Nikada mi nekako nece biti sasvim jasno, da uz redovnu zamenu ulja(podrazumeva se da bude "kvalitetniji original"), kako nekom moze da strada automatski menjac ili da se bar isti, dovede u stanje neophodnog remonta. ???
Re: Kupovina automatika do 8000€
Bez ulazenja dublje u detalje ono sto sam sazna neki su tako konstruisani da imaju bitne delove od plastike koja se pohaba, posledicno regulacija linijskog pritiska vise nije dobra, lamela proklizavaju i sve ide ekstra brzo.
Drugi pak imaju kosntrukciju gde je elektronika stavljena da pliva u ulju pri 150C a to naravno niej recept za dugotrajnost.
Treci imaju konstrukciju da svako malo izbacuju iz brzine u ler i ubacuju u D iz lera radi stednje goriva a to opet znaci ubrzano habanej lamela.
Cetvrti imaju fabricki manje punjenje ulja od potrebnog, tipa 0,2-0,3litra (neke serije proizvodnje, godista, vec ima polako lista koji menjaci su problematicni), sto u pocetku nista ne znaci ali posle 100k dovede do posledice da je potroseno.
Fabrici na milione komada usteda, vlasnik posle neka resava problem.
Peti imaju konstrukcijom odabran materijal regulatora pritiska koji je loseg kvaliteta za date radne uslove sto dovodi di poremecaja u radu u vidu pada pritiska.
Sesti imaju radi udobnosti podesenost da rade sa gotovo stalnim blagim proklizavanjem lamela, to znaci i prerano trosenje istih.
Sedmi imaju unutar konstrukcije duboko zavucen filter koji nije predvidjen za zamenu ali se naravno zapusi cesticama od trosenja lamela i time poreme3ti protok ulja, i opet prerano mora na remont.
Osmi imaju izuzetno male hladnjake ulja koji ne uspevaju da odrze ulje na normalnoj radnoj temperaturi pa se ulje ekstra brzo pokvari po osobinama. Dok isti taj menjac ali za auto koji se prodaje u SAD ima normalan hladnjak i problem pregrevanja ne postoji.
Namerno ne pisem koji proizvodjac i koji model menjaca da ne bi uzburkao duhove nekih koji bi se mogli osetiti pogodjenim zasto je pomenut njihov mejnac, ovo su cisto tehnicki razlozi a iza svega stoji odluka da se napravi menjac koji ce izdrzati 150-200,000km sto je prakticno i dovoljno za garantni rok novog auta a posle toga da namerno bude stvorena traznja za novim autom /zamenom novim menjacem. A zamena automatika je vraski skupa u ovlascenom servisu da se retko kome moze isplatiti.
Sve ovo gore pobrojano je dovoljno jasno ustanovljeno kroz praksu ponavljanja identicnih kvarova na nekom modelu menjaca sto odbacuje kao razlog lose koriscenje od strane vozaca i ustanovljava pravilnost kvarljivosti.
Zamena ulja redovna pa i skracenih intervala delimicno ublazava habanje ali ne otklanja osnovne greske (ili zapravo namere) u konstrukciji koje su odabrane.
Uglavnom pojacano proklizavanje kocecih elemenata (lamelica) je osnovni problem koji stvara sitne abrazivne cestice koje deluju kao fina smirgla a kako ulje kruzi svuda to raznosi. Nesto zadrzi filter ali se on najcesce ne menja uz ulje jer je tesko distupan ili uopste nije predvidjen za zamenu.
Da ne pricamo da je neko vreme bila prica kako je ulje dozivotno i nikada se ne menja sto su navodili neki proizvodjaci vozila u svojim uputstvima (obavezama) ovlascenim servisima.
Drugi pak imaju kosntrukciju gde je elektronika stavljena da pliva u ulju pri 150C a to naravno niej recept za dugotrajnost.
Treci imaju konstrukciju da svako malo izbacuju iz brzine u ler i ubacuju u D iz lera radi stednje goriva a to opet znaci ubrzano habanej lamela.
Cetvrti imaju fabricki manje punjenje ulja od potrebnog, tipa 0,2-0,3litra (neke serije proizvodnje, godista, vec ima polako lista koji menjaci su problematicni), sto u pocetku nista ne znaci ali posle 100k dovede do posledice da je potroseno.
Fabrici na milione komada usteda, vlasnik posle neka resava problem.
Peti imaju konstrukcijom odabran materijal regulatora pritiska koji je loseg kvaliteta za date radne uslove sto dovodi di poremecaja u radu u vidu pada pritiska.
Sesti imaju radi udobnosti podesenost da rade sa gotovo stalnim blagim proklizavanjem lamela, to znaci i prerano trosenje istih.
Sedmi imaju unutar konstrukcije duboko zavucen filter koji nije predvidjen za zamenu ali se naravno zapusi cesticama od trosenja lamela i time poreme3ti protok ulja, i opet prerano mora na remont.
Osmi imaju izuzetno male hladnjake ulja koji ne uspevaju da odrze ulje na normalnoj radnoj temperaturi pa se ulje ekstra brzo pokvari po osobinama. Dok isti taj menjac ali za auto koji se prodaje u SAD ima normalan hladnjak i problem pregrevanja ne postoji.
Namerno ne pisem koji proizvodjac i koji model menjaca da ne bi uzburkao duhove nekih koji bi se mogli osetiti pogodjenim zasto je pomenut njihov mejnac, ovo su cisto tehnicki razlozi a iza svega stoji odluka da se napravi menjac koji ce izdrzati 150-200,000km sto je prakticno i dovoljno za garantni rok novog auta a posle toga da namerno bude stvorena traznja za novim autom /zamenom novim menjacem. A zamena automatika je vraski skupa u ovlascenom servisu da se retko kome moze isplatiti.
Sve ovo gore pobrojano je dovoljno jasno ustanovljeno kroz praksu ponavljanja identicnih kvarova na nekom modelu menjaca sto odbacuje kao razlog lose koriscenje od strane vozaca i ustanovljava pravilnost kvarljivosti.
Zamena ulja redovna pa i skracenih intervala delimicno ublazava habanje ali ne otklanja osnovne greske (ili zapravo namere) u konstrukciji koje su odabrane.
Uglavnom pojacano proklizavanje kocecih elemenata (lamelica) je osnovni problem koji stvara sitne abrazivne cestice koje deluju kao fina smirgla a kako ulje kruzi svuda to raznosi. Nesto zadrzi filter ali se on najcesce ne menja uz ulje jer je tesko distupan ili uopste nije predvidjen za zamenu.
Da ne pricamo da je neko vreme bila prica kako je ulje dozivotno i nikada se ne menja sto su navodili neki proizvodjaci vozila u svojim uputstvima (obavezama) ovlascenim servisima.
- dragvorl
- Site Admin
- Postovi: 23804
- Pridružio se: 06 Jan 2012, 13:03
- Garaža: Fiat Stilo 1.9 MJ
- Lokacija: NS
- Kontakt:
Re: Kupovina automatika do 8000€
U spulne kada udje prasina od lamela nema sanse da se skine bez otvaranja menjaca, to napolju niko ni ne cisti, zamene ceo ventil. A cim ventil nema dobar hod eto problema sa menjace. Tako da zamena ulja pre intervala moze da dosta pomogne, ali neke stvari ne moze da predupredi.
Mauro Forghieri:"Power comes from speed, torque without speed is nothing"
Life is funny, skies are sunny, Bees make honey, who needs money
-
- Postovi: 20
- Pridružio se: 02 Maj 2019, 19:25
Re: Kupovina automatika do 8000€
# ljubitelj #
Detaljnije pojasnjenje mogucih problema a u vezi automatskih menjaca, iskreno, JA nisam nigde procitao.Svaka cast a i hvala na trudu.
Detaljnije pojasnjenje mogucih problema a u vezi automatskih menjaca, iskreno, JA nisam nigde procitao.Svaka cast a i hvala na trudu.
Re: Kupovina automatika do 8000€
Nema šanse da bude manje KM čak i da je 2015. god. sa polovnjakom iz uvoza. Koji problemi konkretno?
Taman sam našao neki Golf 6 1.6TDI DSG, ali ajde kao mlađi bolje da odmah dam više u startu za malađi Golf 7 sa DSG, kad mi drugar kaže nemoj 1.6 TDi sa DSG, samo 2.0 TDi DSG u Golfu i skenjam se.
Vazno da je tvoj auto u top stanju, gram dima ne izbacuje, kocnice guzvaju asfalt, a signalizacija svetli kao svetla stadiona.
- DukeNS
- Pobednik Garaža - Head 2 Head lige
- Postovi: 7068
- Pridružio se: 26 Nov 2012, 17:07
- Lokacija: Ravnica
Re: Kupovina automatika do 8000€
https://www.polovniautomobili.com/auto- ... -m-a-t-i-k
Da li neko zna da mi kaze vise o ovom motoru i menjacu?
Da li neko zna da mi kaze vise o ovom motoru i menjacu?
- shandu90
- Postovi: 12315
- Pridružio se: 22 Jan 2016, 23:13
- Garaža: Opel Astra J 1.4 Turbo
- Lokacija: Novi Sad
Re: Kupovina automatika do 8000€
Motor je odlican, tu te nece boleti glava.
Sent from my iPhone using Tapatalk
Sent from my iPhone using Tapatalk